logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس

راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس
راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شرکت الکترولوکس یک شرکت سوئدی چند ملیتی است که در زمینه تولید لوازم خانگی قدمت زیادی داشته و توانسته است با تولید یخچال های این برند با کیفیت بسیار بالا افراد زیادی را جذب این محصول نماید اگر شما نیز اقدام به خرید یک یخچال از این برند نموده اید و برای راه اندازی و استفاده از آن نیازمند اطلاعات بیشتری هستید با ما در مقاله راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه به دفترچه راهنمای یخچال الکترولوکس دسترسی ندارید به شما توصیه م کنیم تا در این مقاله با راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال الکترولوکس انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال الکترولوکس نحوه تراز نمودن یخچال الکترولوکس در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال الکترولوکس طریقه تنظیم درجه دمای یخچال الکترولوکس انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال الکترولوکس در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال الکترولوکس به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال الکترولوکس در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال الکترولوکس نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال الکترولوکس نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال الکترولوکس نحوه خوشبو کردن یخچال الکترولوکس زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال الکترولوکس نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید الکترولوکس نحوه تعویض فیلتر یخچال الکترولوکس نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال الکترولوکس نحوه تعویض لامپ یخچال الکترولوکس طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال الکترولوکس راه های افزایش عمر مفید یخچال الکترولوکس بررسی راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس به طور کلی

نحوه نصب یخچال الکترولوکس

بعد از قرار دادن یخچال الکترولوکس در محل خود و تنظیم کردن پیچ های تراز آن شما باید برای راه اندازی ان اقدام نمایید به این منظور میتوانید از نحوه راه اندازی و نصب یخچال الکترولوکس خود که در ادامه برای شما آورده این کمک بگیرید:

  • برای راه اندازی یخچال، شما احتیاج دارید که تمامی قطعات یخچال خود را در محل دقیق آنها قرار دهید به این منظور آنها را از پلاستیک و نایلون های خود بیرون بیاورید.
  • و پس از آن اقدام به قرار دادن طبقات دورن یخچال خود نمایید.
  • در مرحله بعدی اقدام به قرار دادن کشوهای فریزر و قطعات آبسرد کن نمایید
  • و پس از نصب شیر آب ورودی یخچال برای آبسرد کن و یخساز میتوانید یخچال الکترواستیل خود را مطابق دفترچه راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل به برق متصل نمایید.

بهترین محل برای نصب یخچال الکترولوکس کجا میباشد؟

هنگامی که دفترچه راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس را میخوانید مشاهده میکنید که اولین نکته ای که به توضیح در مورد آن پرداخته شده است این موضوع میباشد. زیرا مکان درست قرار گیری یخچال برای شما تعیین میکند که کارکرد یخچال شما چگونه باشد و شاید شما از اهمیت این موضوع بی اطلاع باشید، در ادامه شما را برای انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال الکترولوکس راهنمای میکنیم:

  • نوع سطح مکانی که قرار است یخچال شما بر روی آن قرار بگیرد به دلیل حساس بودن کارکرد یخچال بهتر است سطح زیری یخچال الکترولوکس شما کاملا صاف و یکدست باشد.
  • در قرار دادن یخچال به این نکته توجه داشته باشید که از تابش مستقیم نور خورشید به دور باشد و همچنین در معرض باد کولر نیز قرار نداشته باشد.
  • مکان اتنخابی برای نصب یخچال الکترولوکس خود را به گونه ای انتخاب نمایید که بر روی جسمی قرار نداشته باشد تا از وارد شدن ضربه ناگهانی به یخچال خود جلوگیری نمایید.
  • یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب محل قرار گیری یخچال الکترولوکس فاصله آن از دیوار پشتی آن میباشد که بهتر است این فاصله در حدود 20 سانتی متر باشد.

راهنمای تراز کردن یخچال فریزر الکترولوکس

آموزش تراز کردن یخچال یکی از اقدامات اساسی در جهت بهبود کارکرد یخچال در راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس میباشد، گاها مشاهده میشود در صورت تراز نبودن یخچال صداهایی از آن شنیده میشود بدین منظور برای نحوه تراز نمودن یخچال الکترولوکس در راهنای فارسی میتوانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • تراز نمودن یخچال در انواع مدل های یخچال الکترولوکس با استفاده از ابزار مختلفی انجام میگردد، یعضی از این یخچال ها دارای پیچ تنظیم و برخی دیگر نیز مجهز به پایه برای تراز شدن هستند.
  • به این منظور و برای بالا بردن قسمت جلویی یخچال باید این پیچ را در جهت عقربه های ساعت چرخانده و تا جایی این کار را ادامه دهیم تا در صورت باز کردن درب یخچال، درب حرکت نکرده و ثابت بایستد.
  • در صورت وجود نداشتن پیچ های تنظیم باید از پایه های یخچال الکترولوکس استفاده نمایید که به این منظور این پایه ها در قسمت های جلویی و عقبی زیر یخچال قرار میگیرند و به وسیله اهرمی که دارند تنظیم میشوند.
  • پس از انجام این مرحله برای تست آن میتوانید مجددا اقدام به باز کردن درب یخچال خود نمایید.

کاربرد دکمه های روی صفحه دیجیتال یا نمایش یخچال فریزر الکترولوکس

کنترل پنل و یا صفحه کلید های یخچال الکترولوکس به منظور اعمال تنظیمات توسط شما بر روی درب فریزر ساید بای ساید الکترولوکس قرار دارد که میتوانید تصویر هر کدام از این دکمه ها را نیز در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس بیابید به منظور آشنایی شما عزیزان با این کلید ها در ادامه به معرفی دکمه های پنل یخچال ساید الکترولوکس میپردازیم:

دکمه های روی یخچال الکترولوکس معنای دکمه های یخچال
on/off روشن و خاموش
+/- بالا و پایین بردن دمای یخچال
fridge /freezer تنظیم دمای یخچال و فریزر
alarm هشدار درب یخچال
mute بی صدا کردن هشدار
eco صرفه جویی در مصرف انرژی
super freezing افزایش سریع سرمای فریزر
lock قفل یخچال
Super cooling افزایش سریع سرمای یخچال
child lock قفل کودک

نحوه تنظیمات درجه دمای یخچال الکترولوکس به چه صورت است؟

سیستم تنظیم کننده برخی مدل‌های یخچال الکترولوکس به صورت کشویی و در قسمت بالای یخچال قرار دارد که نحوه عملکرد آن مانند مدل ولومی است. با این تفاوت که شما با حرکت کشو می‌ توانید تنظیم دمای یخچال را انجام دهید. روی این تنظیم کننده کشویی یک سری اعداد در طول هم قرار دارند که می‌ توان برای تنظیم دمای یخچال از آنها استفاده کرد. در صورتی که می‌خواهید یخچال خنک‌ تر شود، سوییچ را به سمت راست حرکت دهید.

در برخی دیگر از مدل های امروزی مانند مدل های ساید، نحوه تنظیم درجه دمای یخچال الکترولوکس به صورت دیجیتالی و یا صفحه لمسی نمایشگر است. برای انجام این کار در این مدل یخچال ها می توانید از علامت مثبت یا منفی موجود بر روی نمایشگر و یا از دکمه های fridge یا freeze جهت افزایش و یا کاهش دمای یخچال فریزر الکترولوکس خود استفاده نمایید.

بهترین درجه دما برای یخچال فریزر الکترولوکس در فصل زمستان و تابستان کدام میباشد؟

برای تنظیم دمای مناسب در یخچال الکترولوکس میتوانید از این قسمت در راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس استفاده نمایید:

  • برای تنظیم درجه یخچال در فصل تابستان بهتر است آن را روی عدد 4 تنظیم نمایید همچنین این مزان برای فریزر شما در فصل تابستان بهت راست عدد منفی 19 باشد.
  • برای انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال الکترولوکس در زمستان میتوانید آن را بر روی عدد 3 نمظیم کرده و فریزر را نیز روی عدد منفی 15 بگذارید.

پیش از رفتن به سفر یخچال الکترولوکس را چه باید کرد؟

چنانچه قصد رفتن به یک سفر هستی و نگران نحوه نگهداری از یخچال الکترولوکس خود طی این مدت زمان می باشید، بهتر است دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید:

  • در ابتدا با توجه به مدت مسافرت خود تعیین کنید که قبل از رفتن چه کاری باید انجام دهید.
  • اگر برای مدت کوتاهی به سفر می روید، بهتر است تنها به خارج کردن مواد فاسدشدنی از یخچال خود بسنده کنید.
  • همچنین در هنگام خروج دقت داشته باشید که درجه یخچال خود را مجددا چک نمایید.
  • بهتر است دو شاخه یخچال را مستقیما به برق متصل نکنید و برای اینکار حتما از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  • پس از خارج کردن مواد فاسدشدنی بهتر است بقیه مواد غذایی را به صورت بسته بندی و داخل ظرف در یخچال قرار دهید.
  • از نگهداری مواد غذایی بودار مثل سیر و پیاز که در طولانی مدت بوی آنها بیشتر می شود نیز در این مدت خودداری نمایید.
  • یخچال را از وسایل گرمازا در این مدت دور نگاه دارید.

نحوه جابه جایی یخچال الکترولوکس در هنگام اثاث کشی

جهت آگاهی از نحوه جا به جایی یخچال الکترولوکس در هنگام اثاث کشی میتوانید این مراحل را مطابق زیر انجام دهید:

  • ابتدا یخچال خود را به طور کامل تخلیه نمایید.
  • سعی کتید قسمت آبسردکن و فریزر یخچال خود را نیز به طور کامل تخلیه نمایید.
  • پس از ان اقدام به بیرون آوردن طبقه ها و کشوی یخچال خود نمایید.
  • بعد از این مرحله یخچال خود را از برق کشیده و منتظر میمانیم که اگر برفک یا یخ زدگی در یخچال وجود دارد آب شود این قسمت در راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس اهمیت زیادی داشته زیرا در صورت آب نشدن برفک ها نباید اقدام به تکان دادن یخچال الکترولوکس نمایید.
  • در این مرحله میتوانید به کمک یک پلاستیک حباب دار دور تا دور یخچال خود را بپوشانید تا در هنگام جا به جایی دچار خط و خش نگردد همچنین در صورت در دسترس نداشتن پلاستیک حباب دار میتوانید از یک پارچه استفاده نمایید.
  • در هنگام حمل نیز به این نکته توجه داشته باشید که یخچال نباید از حالت عمودی خارج گردد، همچنین در مکان های باریک مانند راه پله مراقب باشید یخچال شما با دیوار برخورد نکند.

طریقه تمیز کردن یخچال الکترولوکس

تمیز کردن یخچال ها یکی از نکات مهمی است که همواره در قسمت های مختلف راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس به آن اشاره شده است، همچنین به دلیل سروکار داشتن این دستگاه با مواد غذایی باید به نظافت آن نهایت دقت را داشته باشید برای آگاهی از نحوه تمیز کردن یخچال الکترولوکس میتوانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • در اولین قدم برای بیرون آوردن مواد غذایی از درون یخچال خود اقدام نمایید تا مواد شوینده به داخل آنها وارد نگردد همچنین بر فضایی داخلی یخچال خود تسلط کامل داشته باشید.
  • پس از آن میتوانید یخچال خود را از برق بکشید.
  • برای تمیز کردن طبقات یخچال الکترولوکس خود میتوانید آنها را بیرون آورده و یا در همان محل خودشان به کمک یک دستمال نرم و یک مایع پاک کننده سطوح آنها را تمیز نمایید.
  • برای تميز كردن لاستيك درب يخچال نیز بهتر است از یک دستمال نرم به همراه محلول جوش شیرین و آب ولرم استفاد نمایید.
  • در صورت جدا شدن آبسرد کن یخچال الکترولوکس خود آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی کنید.
  • و برای از بین بردن برفک های فریزر نیز میتوانید به کمک یک سشوار اقدام به برفک زدایی نمایید.
  • پس از انجام این مراحل میتوانید یخچال الکترولوکس خود را با رعایت نکات ایمنی توضیح داده شده در دفترچه راهنمای یخچال الکترولوکس به برق متصل نمایید.

چگونه کندانسور یا لوله های شبکه ای پشت یخچال فریزر الکترولوکس را تمیز کنیم؟

حتما در قسمت پشتی یخچال خود لوله های شبکه ای مشکی رنگی را مشاهده کرده اید که شاید به وظیفه آن هم فکر کرده باشید که این لوله ها کندانسور یخچال میباشد، ممکن است با وضعیتی مواجه شده باشید که که در صورت تمیز نکردن و ایجاد گرد و خاک در قسمت های پشتی یخچال و این لوله ها نتوانند به درستی عمل ایجاد سرما را در یخچال ایجاد نمایند و سرمای داخل دستگاه شما کاهش پیدا میکنند برای نحوه تمیز کردن پشت یخچال الکترولوکس میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • برای از بین بردن گرد و خاک لوله های شبکه ای پشت دستگاه که میتوانید مکان دقیق آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس ببینید باید یخچال را کمی جلو کشیده و تمام قسمت های بین آن را به وسیله یک کاردک نرم که ایجاد خط و خش نیز ننماید پاک کنید.
  • پس از آن میتوانید به کمک سری نازک جاروبرقی خود اقدام به جمع آوری ذرات باقی مانده گرد و خاک در اطراف این لوله ها نمایید تا از کاهش برودت یخچال خود جلوگیری کرده باشید.

چگونه لوله فاضلاب یخچال الکترولوکس را تمیز نماییم؟

در قسمت پشتی و عقبی همه یخچال ها شما محفظه ای را مشاهده میکنید که این سوراخ در واقع درین یا فاضلاب یخچال شما است که آن را هم در یخچال و هم در فریزر مشاهده میکنید، در واقع طبق توضیحات راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس این ناودان ها یا فاضلاب ها محلی برای خارج شدن آب ناشی از عمل دیفراست یخچال هستند که شاید در این مرحله این سوال برای شما پیش آید که عمل دیفراست چیست؟ دیفراست به عمل برفک زدایی یخچال گفته میشود که پس از آن برفک های آب شده و برخی ذرات مواد غذایی از آن خارج میشوند اما گاهی به دلیل گرفتگی و چسبندگی درون این درین ها شاهد گرفتگی، ایجاد برفک در یخچال خود هستیم که به منظور جلوگیری از این موارد در ادامه برای شما به آموزش نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال الکترولوکس میپردازیم:

  • برای انجام این کار در ابتدا باید با یک وسیله انعطاف پذیر مثل یک سیخ باریک اقدام به باز کردن این راه برای عبور آب نماییم دقت داشته باشید که جسم شما باید تا انتها این مسیر را باز نماید.
  • پس از آن یک قیف در سر این ناودان قرار داده و با ریختن آب جوش باعث از بین رفتن چربی ها و مواد چسبیده به این مسیر میشویم تا بعد از عمل دیفراست مشکلی برای یخچال الکترولوکس ما پیش نیاید.

نحوه رفع بوی بد و خوشبو کردن یخچال الکترولوکس چگونه است؟

به طور کلی راهکارهای مختلف خانگی برای از بین بردن بوی بد یخچال و همچنین ایجاد بوی مطلوب در یخچال الکترولوکس وجود دارد که در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره خواهیم نمود:

  • تمیز کردن مرتب یخچال به برطرف شدن بوی ناخوشایند و ایجاد رایحه مطلوب در یخچال کمک می ‎کند.
  • از جوش شیرین می ‎توان برای از بین بردن موفقیت آمیز همه بوهای ناخوشایند یخچال استفاده کرد.
  • با قرار گرفتن جوش شیرین درون یخچال، کلیه ذرات بوی موجود در هوا جذب جوش شیرین شده و از بین خواهند رفت.
  • مقداری قهوه تازه را درون ظرفی خشک و تمیز بریزید و درون یخچال خود قرار دهید و اجازه دهید که 2 تا 3 روز آن جا بماند.
  • به این ترتیب همه بوهای ناخوشایند درون یخچالتان از بین رفته و بویی معطر در آن ایجاد خواهد شد.

مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال الکترولوکس

به طور کلی برای اینکه مواد غذایی در یخچال به صورت کاملا سالم نگهداری شده و از فساد آن ها جلوگیری شود، بهتر است از زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال اطلاع پیدا نمایید:

انواع مواد غذایی روز
کیک 1-2 ماه
همبرگر 6 ماه
گوشت طیور 7 تا 12 ماه
گوشت مرغ تازه 3 روز
ماهی تازه 1 تا 2 روز
سوسیس و کالباس 1 ماه
کمپوت و کنسرو 2 سال
ماست 30 روز
پنیر 6 ماه
پنیر پیتزا 6 ماه
شیر پاستوریزه حداکثر 3 روز
دوغ 3 ماه
پودر کاکائو – قهوه یکسال

چگونه یخساز یخچال ساید الکترولوکس را راه اندازی کنیم؟

یکی از اقداماتی که معمولا افراد پس از روشن کردن یخچال الکترولوکس قصد فعال سازی آن را دارند، سیستم یخساز است که برای راه اندازی آن باید برخی اقدامات را انجام دهید:

  • ابتدا باید اقدام به متصل کردن یخچال به شیر آب نمایید.
  • سپس باید به دنبال اهرم و دکمه ای باشید که بتوانید به کمک آن یخساز یخچال خود را فعال کنید.
  • این دکمه معمولا به صورت on و یا به شکل یک اهرم می باشد.
  • برای فعال کردن یخساز می توانید این دکمه را فشار دهید و یا اهرم را به سمت پایین بکشید.
  • در صورت عدم نیاز به فعالسازی سیستم یخساز می توانید به کمک کلید off آن را خاموش نمایید.

آموزش تعویض فیلتر آب یخچال الکترولوکس

برای تعویض فیلتر یخچال الکترولوکس کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. یخچال فریزر را کمی به جلو بکشید.
  2. برای بستن شیر آب ورودی به یخچال مسیر شلنگ را دنبال کنید و پس از مشاهده شیر آن را ببندید.
  3. آب مانده در یخچال را تخلیه کنید. برای این کار از یک ظرف استفاده کنید.
  4. درب یخچال را باز کرده و در صورت تمایل مواد غذایی درون یخچال را بیرون بیاورید تا نگران برخورد دستتان با آنها نباشید.
  5. در انتهای فیلتر کلید Push قرار دارد آن را به داخل فشار دهید و درب را به سمت پایین بکشید.
  6. فیلتر را به سمت پایین حرکت داده و خارج سازید، در برخی مواقع لازم است آن را کمی چرخانده و به سپس به بیرون بکشید.
  7. مکان قرار گیری فیلتر را بررسی و تمیز کنید.
  8. فیلتر جدید را در مکان مشخص قرار داده و به داخل فشار دهید.
  9. فیلتر را به سمت بالا ببرید و درب آن را ببندید.
  10. پس از اطمینان از درستی قرار گیری فیلتر، شیر آب را باز کنید.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال الکترولوکس

گاهی مشاهده می شود که قسمت آبسرد کن یخچال شما به درستی کار نکرده و آبی که از آن مینوشید کدر است. ممکن است در این وضعیت و همانطور که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس به آن اشاره شده است نیاز به ریست کردن فیلتر یخچال باشد، که به این منظور میتوانید از ادامه این مقاله در مورد نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال الکترولوکس کمک بگیرید:

  • همانطور که در قسمت معرفی دکمه و کلیدهای یخچال االکترولوکس برای شما توضیح دادیم برای انجام این کار شما باید در ابتدا دکمه water را فشار دهید.
  • سپس دکمه reset را فشرده و برای مدت 5 ثانیه نگه دارید.

نحوه تعویض لامپ یخچال الکترولوکس

لامپ های یخچال الکترولوکس معمولا از نوع لامپ های رشته ای هستند که در ادامه نحوه تعویض لامپ یخچال االکترولوکس را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • لامپ های یخچال االکترولوکس اکثرا بر روی سقف این دستگاه قرار دارند و بر روی آنها یک محفظه شیشه ای قرار دارد میتوانید تصویر دقیق این لامپ را در دفترچه راهنمای فارسی یخچال الکترولوکس مشاهده نمایید.
  • برای تعویض لامپ یخچال الکترولوکس باید این محفظه را جدا کرده و پس از آن در هنگام خاموش بودن یخچال برای جلوگیری از برق گرفتگی اقدام به بیرون آوردن آن با فشار دست و تعویض آن با لامپ جدید نمایید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید الکترولوکس

در طراحی یخچال ساید بای ساید الکترولوکس همانطور که گفته شد این صفحه در وسط قرار گیری دکمه ها و کلید های یخچال قرار دارد که تصویر آن را میتوانید در دفترچه راهنمای یخچال الکترولوکس نیز مشاهده نمایید. برای طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی یخچال ساید بای ساید الکترولوکس شما میتوانید از اطلاعات زیر کمک بگیرید:

  • در صفحه نمایش یخچال ساید بای ساید الکترولوکس شما درجه یخچال و فریزر و همچنین وجود خطاها در عملکرد کلی سیستم خود را میتوانید ببینید.
  • میتوانید کلیه تنظیمات اعمال شده بر روی یخچال الکترولوکس خود را بر روی این صفحه تماشا نموده و در صورت نیاز تغییر دهید.

راه های افزایش عمر مفید یخچال الکترولوکس

افزایش عمر مفید یخچال الکترولوکس برای ما کارکرد بهتر آن در سالیان طولانی تر را به ارمغان می آورد از این رو مواردی در راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس توضیح داده شده است تا با به کار گیری این موارد به این مهم دست پیدا کنید، همچنین میتوانید برخی از این موارد را در ادامه بخوانید:

  • نحوه استفاده صحیح و رعایت یک الگوی مناسب یکی از راه های افزایش عمر مفید یخچال الکترولوکس میباشد.
  • همچنین نظافت به موقع این یخچال ها نیز میتواند باعث کارکرد بهتر آنها گردد.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال الکترولوکس به طور کلی

دفترچه های راهنمای هر یک از محصولاتی که شما خریداری میکنید در واقع به منظور آگاهی دادن به شما برای استفاده صحیح از آن محصول طراحی شده اند به این منظور شما برای راه اندازی و استفاده از همه قسمت های یخچال الکترولوکس خود میتوانید از راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترولوکس که در بالا برای شما آوردیم استفاده نمایید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد