logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از یخچال آریستون

راهنمای استفاده از یخچال آریستون
راهنمای استفاده از یخچال آریستون
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از یخچال آریستون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی آریستون ایتالیا را میتوان یکی از قدرتمند ترین شرکت های لوازم خانگی دانست که سالیان زیادی است در بازار لوازم خانگی وجود دارند و توانسته اند درصد بسیار بالایی از رضایتمندی را در بین مصرف کنندگان به دست بیاورند، ممکن است شما نیز جزو آن دسته افرادی باشید که به تازگی اقدام به خرید یک دستگاه یخچال آریستون نموده اید و برای استفاده و راه اندازی آن نیازمند دانستن اطلاعات بیشتری هستید از این رو و به منظور به دست آوردن این اطلاعات میتوانید در ادامه در راهنمای استفاده از یخچال آریستون همراه ما باشد.

کاربران گرامی؛ چنانچه به دفترچه راهنمای سخچال آریستون دسترسی ندارید می توانید در این مقاله با راهنمای فارسی یخچال آریستون با متخصصین وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال آریستون انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال آریستون نحوه تراز نمودن یخچال آریستون در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال آریستون طریقه تنظیم درجه دمای یخچال آریستون انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال آریستون در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال آریستون به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال آریستون در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال آریستون نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال آریستون نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال آریستون نحوه خوشبو کردن یخچال آریستون زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال آریستون نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید آریستون نحوه تعویض فیلتر یخچال آریستون نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال آریستون نحوه تعویض لامپ یخچال آریستون طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال آریستون راه های افزایش عمر مفید یخچال آریستون بررسی راهنمای استفاده از یخچال آریستون به طور کلی

نحوه راه اندازی و نصب یخچال آریستون

پس از اینکه شما مکان یخچال خود را انتخاب نمودید و برای تراز کردن آن نیز اقدامات لازم را انجام دادید مرحله بعدی در راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون چگونگی نصب یخچال میباشد که برای درست انجام دادن این مراحل توسط شما در ادامه میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • برای راه اندازی و نصب یخچال آریستون پس از تراز کردن آن باید اقدام به قرار دادن کشوها و طبقه های آن نمایید.
  • دقت داشته باشید که بر روی دیواره های یخچال شما شیارهایی برای قرار گرفتن طبقات وجود دارند، که شما میتوانید به آرامی و با فشار دست طبقات را بر روی آنها قرار دهید.
  • پس از این مرحله باید اقدام به قرار دادن کشوهای فریزر نمایید.
  • در صورتی که یخچال ما برای تامین آب آبسردکن و یخساز نیاز به اتصال به شیر ورودی دارد در این مرحله میتوانید این کار را انجام داده .
  • و پس از تنظیم دمای مناسب برای یخچال اقدام به وصل کردن آن به برق نمایید.

انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال آریستون

در هنگام باز کردن دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون اولین نکته ای که به آن اشاره شده است اهمیت انتخاب محل درست برای قرار دادن یخچال آریستون میباشد زیرا شما با انتخاب این مکان تا حد زیادی نحو و مدل کارکرد یخچال خود را تعیین میکنید در ادامه برای شما نکات مهم در انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال آریستون را آورده ایم:

  • برای تعیین محل مناسب برای یخچال خود به این نکته دقت داشته باید که صاف نبودن سطح زیر یخچال میتواند باعث کارکرد نادرست این دستگاه شود از این رو بهتر است در انتخاب این مکان و در صورت ناهمسطح بودن آن به وسیله یک شی کمکی این سطح را صاف نمایید.
  • نکته دیگری که باید در این محل به آن دقت نمایید این موضوع است که یخچال آریستون شما در فاصله ای حدودا 30 سانتی متری از سایر اجسام اطراف آن قرار داشته باشد و به آنها نچسبیده باشد.
  • یکی دیگر از نکاتی که باید در راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون به آن دقت نمایید قرار نگرفتن یخچال شما در معرض تابش مستقیم نور خورشید و باد کولر است.

نحوه تراز نمودن یخچال آریستون در راهنمای فارسی

گاها مشاهده شده است که در صورت تراز نبودن یخچال به طور درست شاهد ایجاد سروصداهایی در آن هستیم و یا همانطور که در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون به آن اشاره شده است انجام ندادن این کار به طور صحیح میتواند موجب کاهش کارایی یخچال شما گردد از این رو در ادامه به شما عزیزان نحوه تراز نمودن یخچال آریستون در راهنمای فارسی را آموزش میدهیم:

  • در اکثر مدل های یخچال آریستون در قسمت جلویی یخچال شاهد وجود پیچ هایی برای تراز شدن آن هستید که با چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعت میتوانید اقدام به تنظیم و تراز کردن یخچال خود نمایید.
  • در اینصورت یخچال شما به صورت همزمان در قسمت جلو و عقب تراز میگردد.
  • در صورت عدم وجود این پیچ ها میتوانید با استفاده از پایه های یخچال خود که در قسمت جلو و عقب یخچال قرار میگیرند اقدام به تراز نمودن یخچال آریستون خود نمایید.

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال آریستون

دکمه ها و کلید های موجود بر روی یخچال شما در واقع برای تعیین کردن دستورات لازم برای یخچال تعبیه شده اند که میتوانید برای یافتن مکان دقیق هرکدام از ین دکمه و کلیدها از دفترچه راهنمای فارسی یخچال آریستون کمک بگیرید در ادامه نیز به منظور آشنایی بیشتر شما با این دکمه ها به معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال آریستون میپردازیم:

دکمه های روی یخچال آریستون معنای دکمه های یخچال
on/off خاموش و روشن کردن
fridge تنظیم دمای یخچال
freeze تنظیم دمای فریزر
lock قفل فعالیت های یخچال
ice/water آبسردکن و یخساز
reset فعالیت مجدد یخچال

تنظیمات درجه دمای یخچال آریستون به چه صورت انجام می شود؟

در مدل‌ های مختلف یخچال فریزر آریستون، دکمه تنظیم دمای یخچال در قسمت پنل و در جلوی یخچال قرار دارند. این دکمه‌ ها به صورت جداگانه طراحی شده و دو دکمه Freezer و Fridge دارد که با فشردن هر کدام از آن ها دماهای از پیش تعیین شده مشخص می‌ شود. بازه دمایی قسمت یخچال آریستون بین ۱ تا ۷ درجه و قسمت فریزر اغلب بین منفی ۱۴ تا منفی ۲۵ متغیر است.

انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال آریستون در زمستان و تابستان

تعیین دمای مناسب در یخچال ها و توانایی تنظیم آن توسط شما به این دلیل در یخچال ها ایجاد شده است که در فصول مختلف و با تغییر دمای بیرون شما به راحتی بتوانید برای جلوگیری از یخ زدن و یا فاسد شدن مواد غذایی خود اقدام به تغییر دمای یخچال نمایید در ادامه به شما انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال آریستون در زمستان و تابستان را توضیح خواهیم داد:

  • طبق راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون بهتر است در فصل تابستان و به دلیل گرم بودن هوا دمای تنظیم شده برای یخچال شما 5 درجه سانتی گراد باشد که این میزان برای دمای فریزر میتواند منفی 19 باشد.
  • در فصل زمستان دمای مناسب یخچال را میتوان روی 2 تنظیم کرد و دمای مناسب برای فریزر در فصل زمستان منفی 15 میباشد.

چه اقداماتی باید در زمان سفر برای یخچال آریستون انجام شود؟

به طور کلی لوازمی مانند یخچال نیاز دارند تا همواره به برق وصل بوده و کار کنند و در صورت قطع برق، پس از گذشت چند روز تمام مواد غذایی داخل یخچال فاسد می شوند و شما را در هنگام برگشت از سفر با مشکلات زیادی مواجه می کنند. اگر اطلاع دارید که منطقه محل سکونت شما دچار نوسانات برق شدید است، در زمان‌ های کوتاهی که قصد استفاده از دستگاه را ندارید بهتر است یخچال از برق کشیده شود. بهتر است بدانید که در صورت از برق کشیدن یخچال به مدت طولانی و حتی کوتاه مدت، نگران خالی شدن گاز یخچال نباشید.

نحوه جابه جایی یخچال آریستون در هنگام اثاث کشی

چگونگی حمل و جا به جایی یخچال آریستون یکی از نکاتی است که در راهنمای استفاده از یخچال آریستون باید به آن توجه زیادی گردد زیرا ممکن است در این هنگام به یخچال شما آسیب وارد گردد در ادامه برای شما نحوه حمل یخچال به صورت افقی در هنگام اثاث کشی را مورد بررسی قرار میدهیم:

  • یکی از نکاتی که باید در هنگام جا به جایی یخچال آرسیتون در هنگام اثاث کشی به آن توجه داشته باشید این است که باید اطراف آن را به کمک یک پلاستیک حباب دار و یا یک پارچه به طور کامل بپوشانید تا از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری نمایید.
  • همچنین قبل از کشیدن یخچال از برق باید تمام مواد غذایی درون آن را تخلیه نمایید تا در هنگام جا به جایی سقوط نکنند.
  • دقت داشته باشید که یخچال را در راه پله ها و حین جا به جایی به صورت افقی قرار ندهید زیرا ممکن است باعث حرکت گاز آن گردد.

نحوه تمیز کردن یخچال آریستون

یکی دیگر از نکاتی که در دفترچه راهنمای یخچال آریستون به اهمیت آن اشاره شده است نظافت یخچال آریستون میباشد که در صورت انجام صحیح آن میتواند سبب بهبود کارایی و افزایش طول عمر دستگاه ما گردد در ادامه به نحوه تمیز کردن یخچال آریستون میپردازیم:

  • برای تميز كردن يخچال و فريزر آریستون خود در ابتدا اقدام به خالی کردن تمام مواد غذایی درون یخچال خود نمایید.
  • پس از آن بهتر است برای تمیز کردن یخچال آریستون خود آن را از برق بکشید.
  • و برای تمیز کردن طبقات و قفسه های آن میتوانید آنها را از درون یخچال بیرون آورید و پس از شستشو و خشک شدن مجددا در محل خود قرار دهید.
  • برای تمیز کردن فریزر یخچال خود دقت داشته باشید که کشوها را به صورت کامل بیرون آورده و از عدم وجود برفک در آنها اطمینان حاصل نمایید.
  • برای تمیز کردن بدنه یخچال خود میتوانید از یک دستمال مرطوب و مایع پاک کننده سطوح و یا محلول آب ولرم و جوش شیرین استفاده نمایید.
  • برای تمیز کردن قسمت آبسرد کن یخچال خود میتوانید درون آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی نمایید.

نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال آریستون

حتما در قسمت پشتی یخچال خود لوله های مشکی رنگ باریکی را مشاهده کرده اید که این لوله ها کندانسور یخچال میباشد، گاهی مشاهده میشود که در صورت تمیز نکردن و ایجاد گرد و خاک و چسبندگی در قسمت های پشتی یخچال و این لوله ها نمیتوانند به درستی عمل برودت را در یخچال ایجاد نمایند و برودت یخچال شما کاهش پیدا میکنند برای نحوه تمیز کردن پشت یخچال آریستون میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • میتوانید برای شستشوی کندانسور یخچال که میتوانید مکان دقیق آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون ببینید باید یخچال را کمی جلو کشیده و پس از آن به کمک یک دستمال اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  • پس از آن میتوانید به کمک سری باریک جاروبرقی اقدام به جمع آوری ذرات باقی مانده گرد و خاک در اطراف این لوله ها نمایید.

نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال آریستون

در قسمت داخلی و پشتی همه یخچال ها محفظه ای وجود دارد که برای تخلیه آب از ناشی از عمل دیفراست قرار داده شده است عمل دیفراست به یخ زدایی در یخچال ها گفته میشود که در اثر آن باید محلی برای تخلیه این آب وجود داشته باشد ، این محفظه درین یا ناودان نام دارد که این قسمت با رسم شکل در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال آریستون مشخص شده است، که گاهی به سبب تمیز نکردن دچار گرفتگی میشود عوارض این گرفتگی را گاهی به صورت تجمع آب در کشوهای یخچال مشاهده میکنیم توجه داشته باشید در صورت دو قلو بودن یخچال شما، یخچال شما دارای دو درین میباشد، به منظور تمیز کردن قسمت فاضلاب یخچال و رفع گرفتگی یخچال آریستون میتوانید مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید:

  • برای تمیز کردن این قسمت میتوانید از یک جسم میله مانند که قابلیت انعطاف نیز دارد مثل یک میله بافتنی استفاده نمایید و آن را دورن این محفظه قرار دهید تا در صورت گرفتگی سبب باز شدن آن گردد.
  • سپس میتوانید یک قیف در سر درین یخچال آریستون قرار داده و به کمک آن مقداری آب جوش برای برطرف کردن چسبندگی و ذرات چسبیده به این قطعه بریزید تا مسیر آن برای آب های ناشی از دیفراست باز گردد در نظر داشته باشید که گرفتگی در این لوله میتواند موجب یخ زدگی در قسمت های مختلف یخچال و وارد شدن آسیب های بیشار به آن گردد.

خوشبو کردن یخچال آریستون به چه شکل انجام می شود؟

برای اینکه بتوانید اقدام به رفع بوهای نامطبوع یخچال خود نمایید، می توانید روش های مختلفی را مورد استفاده قرار دهید. از جمله راه های خوشبو کردن یخچال آریستون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قهوه به دلیل بوی تندی که دارد، می‌ تواند بوهای بد موجود در یخچال را از بین ببرد و آن را خوشبو سازد.
  • یکی دیگر از راه‌های خوشبوسازی فضای یخچال استفاده از وانیل است.
  • اگر از وانیل پودری استفاده  می‌ کنید، کافیست آن را در ظرفی ریخته و در یخچال قرار دهید.
  • بوگیرهایی مخصوص رفع بوی بد یخچال تولید شده‌ اند که می‌ توانید با خرید این بوگیرها و قرار دادن آن در یخچال خود بوی مطبوعی در یخچال ایجاد کنید.

تا چه مدت می توان اقدام به نگهداری مواد غذایی در یخچال آریستون نمود؟

ممکن است برای بسیاری از کاربران این سوال ایجاد شود که نگهداری از مواد غذایی مختلف در یخچال تا چه مدت امکان پذیر است. در پاسخ به این پرسش می توانید به مطالعه جدول زیر بپردازید:

مواد غذایی روز
گوشت گوساله 3 تا 5 روز
کره 2 هفته
مرغ یا بوقلمون تکه شده 1 تا 2 روز
دل و جگر مرغ 1 تا 2 روز
گوشت پخته شده 1 – 2 روز
انواع گوشت (دل ، جگر، زبان) 1تا2 روز
گوشت گوسفند کباب شده یا خردشده 3-5 روز
شیر تازه 5 تا 7 روز
خامه 10 روز
ماست 7 روز
تخم مرغ تازه با پوست 3 هفته
تخم مرغ آب پز سفت 1 هفته

یخساز یخچال ساید آریستون چگونه راه اندازی و استفاده می گردد؟

در بسیاری از مواقع کاربران یخچال آریستون به دنبال نحوه راه اندازی یخساز یخچال خود می باشند. برای انجام این کار باید ابتدا دکمه یا کلیدی پیدا کنید که بر روی بدنه یخچال تعبیه شده باشد تا بتوانید به کمک آن یخساز یخچال را روشن کنید. در برخی از مدل ها این دکمه به شکل I یا ON بوده و یا به صورت یک اهرم فلزی می باشد که برای فعال نمودن یخساز باید اقدام به کشیدن این اهرم به سمت پایین نمایید.

همچنین در برخی مواقع افراد به دلایل مختلفی قصد خاموش کردن یخساز یخچال خود را دارند. برای انجام این کار نیز می توانید از دکمه ON و OFF که در قسمت جلویی یخچال تعبیه شده است، استفاده کنید. برای غیرفعال نمودن یخساز یخچال خود نیز می توانید اهرمی که به آن اشاره شد را به سمت بالا بکشید. در صورتی که از مدل های جدید یخچال آریستون استفاده می کنید، می توانید از طریق دکمه های موجود بر روی نمایشگر یخچال خود اقدام به فعالسازی یخساز نمایید.

برای تعویض فیلتر یخچال آریستون چه باید کرد؟

برای تعویض فیلتر یخچال ساید آریستون، در مدل هایی که فیلتر استوانه ای در انتهای یخچال به صورت عمودی در بالا و یا افقی در پایین قرار گرفته است، ابتدا جریان آب به یخچال را از فلکه یا شیری که تعبیه شده است قطع نمایید. سپس می توانید برای اینکه فضای عمل داشته باشید، طبقات بالایی یخچال و نزدیک به فیلتر را بیرون بکشید.

اکنون برای تعویض فیلتر لازم است فیلتر را به صورت خلاف ساعتگرد بچرخانید و کمی به سمت پایین بکشید. به راحتی فیلتر از جای خود خارج می شود. حال فیلتر جدید را به صورت مشابه، با چرخاندن در جهت ساعتگرد و کمی فشار به سمت بالا در جای فیلتر قرار دهید. سپس جریان آب را مجددا برقرار کنید و مقداری آب از آبسردکن خالی کنید تا حباب های هوا خارج شوند.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال آریستون

گاهی مشاهده میشود که قسمت آبسرد کن یخچال شما به درستی کار نکرده و نیاز به از سر گیری فعالیت آن دارد، که به این منظور میتوانید از ادامه این مقاله در مورد نحوه  ریست کردن فیلتر آب یخچال آریستون کمک بگیرید:

  • همانطور که در قسمت معرفی دکمه و کلیدهای یخچال آریستون برای شما توضیح دادیم و همچنین میتوانید این دکمه های را در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال آریستون بیابید برای ریست فیلتر یخچال باید در ابتدا دکمه lock را فشار دهید.
  • سپس دکمه water را فشرده و در انتها دکمه reset یخچال را به مدت 5 ثانیه نگه دارید.

نحوه تعویض لامپ یخچال آریستون

لامپ ها به دلیل روشن کردن فضای داخلی یخچال یکی از قطعات مهم آن محسوب میگردند اما با توجه به مصرفی بودن این قطعه ممکن است گاهی این لامپ ها دچار سوختگی و یا اتصالی گردند که در این شرایط ضمن قطع کردن برق دستگاه میتوانید مطابق با مراحل نحوه تعویض لامپ یخچال آریستون که در ادامه برای شما آورده ایم اقدام نمایید:

  • محل قرار گیری لامپ ها در اکثر مدل های یخچال آریستون در دیوار پشتی آن میباشد که برای یافتن این محل میوانید به شکل آن در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال آریستون مراجعه نمایید.
  • بر روی این لامپ ها که به شکل ال ای دی هستند معمولا محفظه ای برای جلوگیری از کثیف شدن و ضربه خوردن قرار دارد.
  • که برای تعویض این لامپ ها باید محفظه روی آن را برداشته و به کمک یک کاردک تخت و یا پیچ گوشتی لامپ را از محل خود خارج کنید و اقدام به نصب لامپ جدید نمایید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید آریستون

برای بررسی این موضوع که آیا تنظیمات شما به دستگاهتان اعمال شده است یا نه نیاز به یک صفح نمایش یا دیسپلی در یخچال های ساید بای ساید آریستون دارید، در ادامه به شما طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی یخچال ساید بای ساید آریستون را توضیح خواهیم داد:

  • برای استفاده از صفحه نمایش این یخچال طبق راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون شما میتوانید اعمال تغییرات دما را بر روی آن مشاهده نمایید.
  • همچنین دمای همان لحظه ی یخچال و فریزر شما نیز بر روی این صفحه نمایش نشان داده میشود.
  • اگر در برد الکترونیکی و یا کارکرد هر یک از قطعات یخچال ساید بای ساید آریستون شما مشکلی ایجاد گردد شما آن را به صورت یک خطا بر روی این صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

راه های افزایش عمر مفید یخچال آریستون

با توجه به بالا بودن هزینه های خرید یخچال ها و تعمیرات آن باید راه هایی را برای کارکرد بهتر این دستگاه ها و همچنین افزایش عمر مفید یخچال ها در نظر گرفت به این منظور میتوانید از راهکارهای زیر به منظور افزایش عمر مفید یخچال آریستون استفاده نمایید:

  • یکی از راه هایی که همواره برای افزایش عمر مفید یخچال به آن در دفترچه راهنمای فارسی یخچال آریستون اشاره شده است تمیز کردن به موقع قسمت های داخلی و پشتی یخچال است.
  • همچنین بررسی دوره ای یخچال به منظور کارکرد درست آن و از بین بردن ایرادات احتمالی نیز از جمله مواردی هستند که در صورت رعایت شدن میتوانند منجر به افزایش عمر یخچال اریستن شما گردند.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال آریستون به طور کلی

حتما دقت کرده اید که در هنگام خرید یک محصول مثل یخچال آریستون به شما دفترچه راهنمای استفاده از یخچال آریستون نیز ارائه میگردد تا با استفاده از آن بتوانید به بهترین شکل از حداکثر توان یخچال خود استفاده نمایید و همچنین بتوانید الگوی مناسب استفاده از آن را شناخته و در جهت رعایت آن اقدام نمایید.

با توجه به قیمت این روز های یخچال آریستون بسیاری از کاربران به دنبال افزایش طول عمر مفید این دستگاه در منازل خود هستند، به شما توصیه می کنیم تا برای این که بدانید برای افزایش طول عمر یخچال آریستون چه باید کرد در این مقاله از آی پی امداد با ما همراه باشید.

نظافت یخچال آریستون را نمیتوان کار ساده ای دانست، چرا که ایراد اشتباه کوچکی در روند انجام این فرایند ممکن است موجب آسیب رسیدن به این وسیله برقی شود، برای اینکه بتوانید نظافت یخچال آریستون خود را به بهترین نحو انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید.

شاید شما هم در هنگام استفاده از یخچال آریستون با دکمه های مختلفی مواجه شده باشید ولی با آن ها آشنا نباشید، برای آشنا شدن با این دکمه ها این مقاله رو مطالعه کنید.

اگر مطالعه دفترچه راهنمای یخچال آریستون به دلیل انگلیسی بودن مطالب برای شما دشوار است در این مقاله با بررسی راهنمای فارسی استفاده از یخچال آریستون توسط تعمیرکار آی پی امداد با ما همراه باشید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علیدوستی 09 شهریور 1401

    ما یک یخچال فریزر آریستون داریم.احساس میکنم مدتی است خیلی طولانی کار میکنه و دیر اتومات میکنه علت چی میتونه باشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 شهریور 1401

      ترموستات / سنسور محیطی و شارژگاز بررسی شود

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد