logo logo تعمیر اسپرسوساز مجیک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک

راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک
راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مقاله قصد داریم راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک را بیان کنیم. شرکت مجیک از سال ۱۹۸۱ میلادی توانست فعالیت خود را در کره جنوبی آغاز کند و به دنبال آن محصولات متنوع و باکیفیتی را روانه بازار نماید. از محصولات پرطرفدار و باکیفیت مجیک می‌توان به اسپرسوساز مجیک اشاره کرد. اسپرسوسازهای مجیک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در حداقل زمان ممکن به راحتی یک لیوان قهوه حرفه‌ای آماده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با راهنمای فارسی اسپرسوساز مجیک و نحوه راه اندازی دستگاه اسپرسوساز مجیک آشنا شوید.

کاربران گرامی؛ با مطالعه این مقاله در آی پی امداد به تمام پرسش های خود در مورد نحوه استفاده از اسپرسوساز مجیک پاسخ دهید.

نحوه راه اندازی دستگاه اسپرسوساز مجیک

مهم ترین مسئله برای آماده کردن اسپرسو، نحوه راه اندازی دستگاه اسپرسوساز مجیک است. شما برای اینکه بتوانید دستگاه اسپرسوساز را راه اندازی کنید. قبل از هر چیزی باید اقداماتی که در ادامه گفته می شود را انجام دهید.

  • در مرحله‌ اول لازم است مخزن دستگاه را با استفاده از آب مناسب پر کنید.
  • منظور از آب مناسب آبی است که بدون رسوبات نامناسب باشد.
  • بدین منظور می توانید از آب معدنی، آب جوشیده شده و یا آب تصفیه استفاده نمایید.
  • در مرحله بعد شات دستگاه اسپرسوساز را بدون پر کردن قهوه در جای خود قرار دهید و آن را فیکس کنید.
  • سپس گردونه بخار را که در سمت چپ دستگاه قرار دارد را روی علامت صفر قرار دهید.
  • پس از انجام این مراحل دستگاه را روشن کنید و بعد از ثابت شدن چراغ لیوانی را در زیر دستگاه و در واقع خروجی دستگاه قرار دهید تا آب های موجود در دستگاه از آن خارج شود.
  • بدین ترتیب اسپرسوساز شما تمیز و آماده می‌شود.

دفترچه راهنمای فارسی اسپرسوساز مجیک

هنگامی که اسپرسوساز مجیک را خریداری کنید، یک دفترچه راهنمای فارسی به شما ارائه می شود. با استفاده از دفترچه راهنمای فارسی اسپرسوساز مجیک می‌توانید با نحوه کار کردن با دستگاه اسپرسوساز مجیک آشنا شوید. تمامی نکات مرتبط با نگهداری و راه اندازی اسپرسوساز مجیک در دفترچه راهنما توضیح داده شده و به شدت پیشنهاد می شود تا قبل از راه اندازی دستگاه این دفترچه را با دقت مطالعه کنید. با خواندن راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک می توانید تمامی نکات لازم برای راه اندازی، استفاده و تمیز کردن دستگاه را مطلع شوید. دفترچه راهنمای فارسی اسپرسوساز شامل تمامی موارد لازم است.

نکات ایمنی در حین استفاده از اسپرسوساز مجیک

برای اینکه بتوانید در حین استفاده از اسپرسوساز مجیک با ایمنی بالا یک لیوان اسپرسو برای خود آماده کنید و هیچ خطری شما را تهدید نکند، لازم است به نکات ایمنی در جین استفاده از اسپرسوساز مجیک که در ادامه گفته می شود، توجه داشته باشید:

  1. اسپرسوساز خود را پس از استفاده خاموش کنید و صبر کنید تا دستگاه به صورت کامل خاموش شود.
  2. در مرحله‌ بعدی لازم است توجه داشته باشید که برای آماده کردن اسپرسو از آب تصفیه استفاده کنید و از آب معمولی شهری به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  3. پس از آماده شدن اسپرسو چند لحظه صبر کنید تا قهوه به طور کامل از خروجی اسپرسوساز خارج شود.
  4. دستگاه اسپرسوساز را به طور مستقیم به برق وصل نکنید و با استفاده از محافظ برق این کار را انجام دهید.
  5. دستگاه اسپرسوساز را در دسترس کودکان قرار ندهید و اجازه دهید در ارتفاع مناسبی باشد که کودکان نتوانند با آن کار کنند .
  6. اطراف دستگاه اسپرسوساز را خشک نگه دارید.

طریقه تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسوساز مجیک

برای تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسوساز مجیک باید توجه داشته باشید که در صورت اتوماتیک بودن و نیمه اتوماتیک بودن دستگاه نحوه آماده سازی اسپرسو متفاوت خواهد شد. در صورتی که دستگاه شما اتوماتیک باشد، پس از پر کردن مخزن آب دستگاه اسپرسوساز اسپرسو آماده شده را درون ظرف مخصوص ریخته و در جای مورد نظر فیکس می کنید. پس از انتخاب اسپرسو، قهوه‌ی شما آمادست. اما در صورتی که دستگاه شما نیمه اتوماتیک باشد، پس از پر کردن مخزن و همچنین قرار دادن قهوه باید دما و مدت زمان آماده شدن اسپرسو را خودتان تنظیم کنید.

آموزش تهیه کاپوچینو با اسپرسوساز مجیک

کاپوچینو یکی از معروف ترین نوشیدنی هایی است که افراد زیادی تمایل به نوشیدن آن دارند. یکی از مهمترین موارد برای سرو کردن یک لیوان کاپوچینوی باکیفیت فوم شیری است که روی قهوه باید شکل بگیرد. برای آماده کردن فوم شیر باید بدانید که نکات مهمی را در زمینه راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک رعایت نمایید. در ادامه نحوه تهیه کاپوچینو با اسپرسوساز مجیک را اعلام می‌کنیم:

  • برای تهیه کاپوچینو ابتدا باید خود را در حال قسمتی که باید دهید.
  • سپس باید مخزن دستگاه را پر از آب کنید و مواد مورد نیاز برای آماده سازی کاپوچینو را در شات قهوه دستگاه قرار دهید و لیوان را زیر شات قرار دهید تا اسپرسو پس از آماده شدن در لیوان بریزد.
  • در مرحله بعد باید فوم روی نوشیدنی را آماده کنید.
  • برای این کار شیر را در شیر جوش مخصوص ریخته و آن را در زیر شیر بخار قرار دهید.
  • پس از آن فوم شیر به دست آمده را روی قهوه خود بریزید تا کاپوچینو شما آماده نوشیدن شود.

آموزش تنظیم دمای اسپرسوساز مجیک

لازم است بدانید که برای تنظیم دمای اسپرسوساز مجیک باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید. یکی از این موارد نوع ذائقه شما است. در صورتی که علاقه دارید اسپرسو شما زیاد داغ نباشد، می توانید دمای اسپرسوساز را بین ۹۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. اما در حالت طبیعی بهتر است که دمای آب اسپرسوساز مجیک بین ۸۰ تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد باشد که از بین این دماها دمای ۱۱۷ تا ۱۲۰ درجه مناسب ترین دمای موجود است.

نحوه جوش آوردن شیر با اسپرسوساز مجیک

برای جوش آوردن شیر با اسپرسوساز مجیک قبل از هر چیزی باید شیر را درون شیر جوش بریزید. پس از آن شیر را زیر لوله بخار قرار دهید و دستگاه بخار روشن کنید تا بخار با دمای بالا وارد شیر شود‌. اکنون زمان آن رسیده که فوم شیر به دست آمده را روی دستگاه قهوه بریزید و از آن برای طعم دار کردن اسپرسو خود استفاده کنید. جوش آوردن شیر با اسپرسوساز مجیک یکی از راحت ترین اقداماتی است که می توانید تنها در چند دقیقه انجام دهید.

  • برای جوش اوردن شیر و تهیه فوم ابتدا شیر را درون شیرجوش دستگاه ریخته و آن را زیر لوله بخار قرار دهید.
  • سپس دستگاه بخار را روشن کنید تا بخار با دمای بالت وارد شیر شود. حال شیر را هم بزنید تا کف در بالا قرار بگیرد.
  • سپس کف به دست آمده را روی دستگاه قهوه بریزید و از آن برای طعم دار کردن اسپرسو استفاده کنید.
  • جوش آوردن شیر با دستگاه اسپرسوساز مجیک بسیار ساده است و نیاز نیست برای این کار از محصولات دیگری استفاده کنید.
  • در صورتی که اقدامات گفته شده در زمینه راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک را مرحله به مرحله و با دقت انجام دهید، یک فوم شیر مناسب نیز می توانید آماده کنید و بر روی قهوه ی خود بریزید.
  • این کار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در منزل یک اسپرسو شبیه به اسپرسوهای آماده شده در کافی شاپ آماده کنید.
  • در نظر داشته باشید که برای جوش آوردن شیر از شیرهای مناسب استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از دستگاه اسپرسوساز خود دریافت نمایید.

شیوه تنظیم فشار اسپرسوساز مجیک

نحوه تنظیم فشار اسپرسوساز مجیک یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید تا بتوانید یک لیوان اسپرسو باکیفیت داشته باشید. در دستگاه اسپرسوساز مجیک چند نمونه فشار مختلف برای آماده‌سازی قهوه وجود دارد. این فشارها می‌تواند ضعیف، متوسط و یا پرفشار باشد. در صورتی که شما برای آماده کردن اسپرسو از فشار ضعیف استفاده کنید، آب به تدریج به قهوه اضافه می‌شود و قهوه به خوبی با آب ترکیب می‌شود. اما اگر سوزن را در فشار بالا قرار دهید قهوه به درستی با آب ترکیب نمی‌شود و اسپرسو شما بدون رنگ خواهد بود.

روش صحیح هواگیری اسپرسوساز مجیک

در صورتی که زیاد اهل نوشیدن قهوه نیستید و مدت طولانی از اسپرسوساز مجیک استفاده نکرده اید، لازم است قبل از استفاده مجدد از دستگاه خود هواگیری کنید. نحوه هواگیری اسپرسوساز مجیک به صورتی است که در ادامه گفته می‌شود.

  • برای هواگیری دستگاه اسپرسو باید قبل از هر چیزی مخزن دستگاه را با آب مناسب پر کنید.
  • ویژگی های آب مناسب برای آماده کردن قهوه در ابتدای مقاله راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک گفته شده است.
  • سپس دستگاه را روشن کنید تا آب موجود در مخزن به طور کامل بخار شود.
  • پس از آن کافیست که یک لیوان اسپرسو آماده کنید.
  • در صورتی که متوجه شدید دستگاه به درستی هواگیری نشده و از اسپرسوی مناسبی برای شما آماده نمی کند، می توانید مخزن موجود را به طور کلی جدا کنید.
  • سپس مجدداً در جای خود قرار داده و هواگیری انجام دهید.

نتیجه گیری از راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک

قطعاً با خواندن این مقاله متوجه این موضوع شده اید که آماده کردن یک لیوان اسپرسو با اسپرسوساز مجیک یکی از راحت ترین کارها است و نیازی نیست که بدین منظور اقدامات زیادی انجام دهید. یکی از اسپرسوساز های باکیفیت موجود در بازار دستگاه اسپرسوساز مجیک است که توانسته افراد زیادی را برای خرید به خود جذب کند. با در نظر گرفتن این مورد در صورتی که قصد دارید بتوانید یک لیوان اسپرسو مانند اسپرسوهای سرو شده در کافی شاپ ها برای خود آماده کنید و می خواهید این کار به راحتی انجام شود، می توانید از نکات این مقاله استفاده کنید.

در این مقاله تمامی نکات لازم برای راهنمای استفاده از اسپرسوساز مجیک، نکات ایمنی در حین استفاده، دفترچه راهنمای فارسی، نحوه راه اندازی، نحوه تهیه اسپرسو و نحوه تهیه کاپوچینو، تنظیم دمای اسپرسوساز، به جوش آوردن شیر با دستگاه اسپرسوساز و تنظیم فشار اسپرسوساز را بررسی و توضیح دادیم. با خواندن این مقاله و استفاده از دفترچه راهنمای فارسی اسپرسوساز مجیک می توانید به راحتی تمامی نکات مرتبط با این موضوع را یاد بگیرید و بتوانید به راحتی در منزل برای خود اسپرسو آماده کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد