تعمیر یخچال ایران شرق

تعمیر یخچال ایران شرق در تهران توسط تکنسین های مجرب آی پی امداد همراه با گارانتی 3 الی 12 ماه، قطعات فابریک و فاکتور رسمی در محل برای مشتریان انجام می شود.

بازه هزینه تعمیرات یخچال ایران شرق: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر یخچال ایران شرق

یخچال ایران شرق یکی از لوازم برقی بسیار پرکاربرد است که ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. در همین راستا، آی پی امداد به ارائه انواع خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص و مجرب می پردازد. شما می توانید برای تعمیر یخچال ایران شرق خود در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران از متخصصین مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید. تعمیرکار یخچال ایران شرق در این مرکز دستگاه شما را با قطعات فابریک و تجهیزات پیشرفته سرویس و تعمیر می کند. انواع خدمات تعمیرات یخچال فریزر دوقلو، کمبی و ساید بای ساید ایران شرق در آی پی امداد با بالاترین کیفیت و در محل به مشتریان ارائه می شود. در صورت نیاز به استفاده از خدمات یخچال ایران شرق در صورت روشن نشدن، اتومات نکردن، برفک زدن، نشت آب و .. می توانید از طریق شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 با آی پی امداد تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر یخچال ایران شرق در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره تلفن نمایندگی یخچال ایران شرق در تهران و ثبت درخواست

برای اینکه بتوانید یخچال فریزر خود را در صورت خرابی عیب یابی و تعمیر نمایید، لازم است ابندا با مرکز مجاز آی پی امداد تماس برقرار کنید. نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق در تهران به شرح زیر است:

  1. بهترین راه استفاده از خدمات تعمیرات یخچال ایران شرق، تماس با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 می باشد.
  2. همچنین می توانید از طریق سایت تعمیرات یخچال ایران شرق در مجموعه آی پی امداد، اقدام به ثبت درخواست خود به صورت آنلاین نمایید.
  3. کارشناسان این مرکز در تمامی ایام هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات یخچال ایران شرق در آی پی امداد

  • بعد از بررسی درخواست شما، پیامکی حاوی کد اشتراک و لینک پنل کاربری برای شما ارسال خواهد شد.
  • با مراجعه به لینک پنل کاربری خود می توانید مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، فاکتور خدمات، مدت زمان گارانتی و ... را مشاهده کنید.
  • همچنین با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید به خدمات تکنسین مربوطه امتیاز داده و به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • در مرحله بعد، تعمیرکار یخچال ایران شرق طبق زمانبندی مورد نظر شما، به همراه تجهیزات کامل و قطعات اصلی در محل حاضر خواهد شد.
  • بعد از انجام کار تعمیرات یخچال ایران شرق، به شما ضمانت نامه و فاکتور با مهر شرکت تقدیم می گردد.
  • تمامی قطعات استفاده شده برای یخچال ایران شرق شما دارای گارانتی معتبر به مدت 3 الی 12 ماه هستند.
  • در نهایت واحد پشتیبانی Happy Call مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در زمینه نحوه ارائه خدمات تکنسین مربوطه جویا خواهد شد.
  • شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد، به صورت 24 ساعته و آنلاین با واحد پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.
  • کارشناس این مرکز از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا انتهای مدت زمان گارانتی از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر یخچال ایران شرق خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر یخچال ایران شرق در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر ایران شرق

آی پی امداد با آگاهی از وضعیت اقتصادی موجود مصرف کنندگان، سعی می کند تا جایی که ممکن است، هزینه های تعمیر یخچال ایران شرق را کاهش داده و در عین حال کیفیت بالای کار را کاملا حفظ نماید. تعمیرکار این مجموعه پس از عیب یابی دقیق دستگاه و با توجه به نوع خرابی و قطعات معیوب یخچال ایران شرق، هزینه های تعمیرات دستگاه را مشخص کرده و در صورت رضایت شما، مراحل تعمیرات یخچال را شروع خواهد کرد. علاوه بر این، شفاف سازی هزینه ها پیش از اقدام به تعمیر یخچال ایران شرق از یک سو و ارائه فاکتور هزینه ها در پایان خدمات از سوی دیگر، باعث می شود تا هیچ شکی درباره دریافت هزینه اضافی توسط تعمیرکاران آی پی امداد وجود نداشته باشد. این مسئله می تواند باعث جلب اعتماد و رضایت مشتری شده و به مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق اعتبار و اهمیت خواهد بخشید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات یخچالهزینه تعمیرات یخچال
ترموستات430/000 الی 640/000 تومان
سنسور محیطی280/000 الی 400/000 تومان
فن850/000 الی 2/900/000 تومان
رگلاژ درب250/000 الی 310/000 تومان
تایمر410/000 الی 630/000 تومان
نوار درب435/000 الی 990/000 تومان
المنت490/000 الی 750/000 تومان
سنسور دیفراست300/000 الی 430/000 تومان
لولای درب140/000 الی 230/000 تومان
دمپر470/000 الی 730/000 تومان
اواپراتور670/000 الی 1/000/000 تومان
شارژ گاز1/250/000 الی 1/700/000 تومان
رفع نشتی و وکیوم کامل250/000 الی 400/000 تومان
اضافه کردن کندانسور ضمیمه150/000 الی 430/000 تومان
شستشوی کامل مدار195/000 الی 385/000 تومان
صفحه تریزون520/000 الی 740/000 تومان
فیلتر درایر135/000 الی 195/000 تومان
رله اورلود کمپرسور295/000 الی 490/000 تومان
نصب و راه اندازی350/000 الی 490/000 تومان
سرویس کامل270/000 الی 495/000 تومان
آبسردکن و یخساز295/000 الی 1/295/000 تومان
رفع آبریزی250/000 الی 390/000 تومان
جابجایی درب450/000 الی 640/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مشکلات و مدل های یخچال ایران شرق را انجام می دهد؟

امروزه برند ایران شرق اقدام به تولید و عرضه انواع مدل های یخچال ها نموده است که هریک از این محصولات ممکن است در برخی مواقع با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. آی پی امداد تمامی مدل های متنوع یخچال های ایران شرق را با بهترین کیفیت تعمیر می کند. شما می توانید تعمیر یخچال ایران شرق خود را به تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد بسپارید. از جمله این مدل ها شامل:

  • انواع یخچال ایران شرق ساید بای ساید، کمبی، دوقلو و تک در مدل های FT، A20، 23B، A14 و …

یخچال های ایران شرق از جمله لوازمی هستند که بروز هرگونه مشکل یا خرابی در آنها نیازمند استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص و مجرب می باشد. آی پی امداد با داشتن کارشناسانی ماهر و کارآزموده همواره در تلاش است تا بهترین خدمات یخچال ایران شرق را به مشتریان خود ارائه نماید. بنابراین در صورتی که یخچال شما روشن نمی شود، یکسره کار می کند، ناگهان خاموش می شود، نشتی آب دارد، برفک زیادی می زند و … می توانید از خدمات این مرکز برای رفع مشکلات دستگاه خود بهره مند شوید.

خدمات تعمیرکار یخچال ایران شرق در آی پی امداد

در صورت نیاز به عیب یابی و رفع هریک از مشکلات و تعمیر یا تعویض هریک از قطعات یخچال ایران شرق خود می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص و باتجربه آی پی امداد بهره مند شوید. از جمله خدماتی که توسط تکنسین های این مجموعه به متقاضیان خدمات تعمیر یخچال ایران شرق ارائه می شود، شامل:

رفع ارور یخچال ایران شرق

هنگامی که یخچال ایران شرق شما دچار مشکل می‌ شود و کد خطا یا ارور را نمایش می‌ دهد، می توانید دفترچه راهنمای یخچال ایران شرق خود را بررسی کنید. برخی از خطاهای یخچال ایران شرق را می‌ توان با راه‌ حل‌ های ساده مانند تنظیم مجدد دما یا ریست تنظیمات برطرف کرد. اما اگر با بررسی دفترچه راهنما علت کد خطای یخچال ایران شرق را پیدا نکردید یا نتوانستید آن را برطرف کنید، می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید. کارشناسان متخصص این مجموعه با تمامی ارورهای رایج یخچال های این برند نظیر ارور rf، e1، e2 و … آشنایی کامل داشته و می توانند ارور دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان برطرف نمایند.

تعمیر درب و دستگیره یخچال ایران شرق

درب و دستگیره از اجزای مهم یخچال هستند که برای عملکرد صحیح آن ضروری می باشند. اگر درب به درستی بسته نشود، هوای سرد از یخچال خارج می‌شود و فضای داخلی آن به مرور گرم خواهد شد. همچنین پایه دستگیره یخچال ایران شرق باید محکم و ایمن باشد تا از باز شدن تصادفی درب و آسیب دیدگی دستگاه جلوگیری نماید. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در درب یا اهرم دستگیره یخچال ایران شرق خود و همچنین اجزای داخلی نظیر کابین ها، طبقات یا کشوی یخچال ایران شرق خود می توانید از خدمات مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر و تعویض المنت یخچال ایران شرق

المنت که به آن هیتر یخچال ایران شرق نیز گفته می‌ شود، یکی از قطعات مهم در سیستم دیفراست یخچال است. وظیفه اصلی المنت، ذوب کردن یخ‌ هایی می باشد که روی کویل‌های اواپراتور جمع شده است. نوسانات برق، اتصالات کوتاه و سایر مشکلات الکتریکی می‌ توانند به المنت آسیب برسانند. همچنین با گذشت زمان، المنت به دلیل گرم شدن و سرد شدن مداوم فرسوده می‌ شود و از کار می‌ افتد. اگر المنت خراب باشد، فرآیند دیفراست به درستی انجام نشده و یخ‌ ها روی کویل‌ های اواپراتور انباشته می‌ شوند و منجر به اختلال در سرمایش دستگاه خواهد شد. در صورت بروز خرابی در اتصالات المنت، تعمیر آن امکان‌ پذیر است. اما اگر المنت سوخته باشد، می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعویض آن کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض المنت یخچال ایران شرق

تعمیر و تعویض برد یخچال ایران شرق

برد الکترونیکی یخچال و فریزر که به آن مادربرد یا برد اصلی نیز گفته می‌ شود، نقشی حیاتی در عملکرد صحیح این دستگاه ایفا می‌ کند. این برد همانند مغز متفکر یخچال عمل کرده و وظایف متعددی را به عهده دارد. برد الکترونیکی، سرعت و عملکرد کمپرسور، فن‌ ها، المنت‌ ها و سایر اجزای اصلی یخچال را کنترل می‌ کند تا دمای مطلوب داخل یخچال و فریزر حفظ شود. بنابراین خرابی آن می‌ تواند منجر به بروز مشکلات مختلفی شود. تعمیر برد الکترونیکی یخچال ایران شرق یک کار تخصصی است و باید توسط افراد مجرب و آموزش دیده انجام شود. تعمیرکاران آی پی امداد با اجزا و نقشه برد یخچال فریزر ایران شرق آشنایی کامل داشته و با استفاده از تجهیزات مخصوص، می‌ توانند برد الکترونیکی را عیب‌ یابی کرده و در صورت امکان آن را تعمیر کنند. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد برد الکترونیکی به طور کامل تعویض شود.

تعمیر و تعویض برد یخچال ایران شرق

تعمیر آبسردکن یخچال ایران شرق

آبسردکن یخچال، آب آشامیدنی خنک و تصفیه شده را به طور مستقیم در دسترس شما قرار می‌ دهد. اگر آبسردکن یخچال شما خراب شده است، هیچ آبی از آن خارج نمی‌ شود، جریان آب خروجی از آبسردکن ضعیف و کم است، آب خروجی گرم است یا پدال آبسردکن یخچال ایران شرق به درستی عمل نمی کند، می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس گرفته و برای تعمیر آبسردکن یخچال ایران شرق خود از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

تعمیر و تعویض سنسور یخچال ایران شرق

سنسورها نقش مهمی در عملکرد صحیح یخچال دارند و اطلاعات حیاتی را در مورد دما، رطوبت و سایر پارامترها به برد الکترونیکی یخچال ارسال می‌ کنند. خرابی سنسور یخچال ایران شرق می‌ تواند منجر به بروز مشکلات مختلفی در دستگاه شود. اگر یخچال به طور کامل خنک نمی‌ شود، دمای آن نوسان دارد، چراغ‌ های هشدار یخچال به طور مداوم روشن هستند و … ممکن است سنسور دمای یخچال ایران شرق یا سنسور دیفراست آن خراب شده باشد. در این شرایط، تعمیرکار متخصص آی پی امداد اقدام به تعویض این قطعه با در نظر گرفتن اهم سنسور یخچال ایران شرق و مشخصات آن می نماید تا دستگاه به عملکرد طبیعی خود بازگردد.

تعمیر و تعویض سنسور یخچال ایران شرق

تعمیر و تعویض ترموستات یخچال ایران شرق

ترموستات یکی از قطعات مهم در یخچال است که وظیفه تنظیم دما را بر عهده دارد. اگر ترموستات خراب شود، می‌ تواند باعث ایجاد مشکلات مختلفی در عملکرد یخچال شود، مانند خنک نکردن یا گرم شدن بیش از حد یخچال، خاموش شدن دستگاه و … که در صورت مواجهه با هریک از این مشکلات لازم است اقدام به تعمیر یا تعویض ترموستات یخچال ایران شرق خود نمایید. اگر علائم خرابی ترموستات را مشاهده می‌ کنید، می توانید از تعمیرکار مجاز آی پی امداد برای بررسی، تعمیر یا تعویض ترموستات کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض ترموستات یخچال ایران شرق

تعمیر فن یخچال ایران شرق

فن‌ ها از جمله قطعاتی هستند که در صورت خرابی، می‌ توانند صدای زیادی تولید کنند. در یخچال‌ های معمولی و ساید بای ساید، از دو تا سه فن شامل فن اواپراتور، فن کندانسور و فن دیفراست برای انتقال سرما، خنک کردن موتور و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد استفاده می شود. مشکلات الکتریکی، فرسودگی، شکستگی به مرور باعث از کار افتادن کامل فن یخچال می شوند. جهت برطرف کردن مشکل ابتدا باید بررسی کنید که فن یخچال ایران شرق کجاست و به چه علت دچار خرابی شده است. در همین راستا برای تعمیر یا تعویض فن یخچال ایران شرق خود، می توانید به تعمیرکاران مجاز و معتبر آی پی امداد مراجعه کنید. لازم به ذکر است که استفاده از لوازم یدکی اصل یخچال ایران شرق برای تعمیر یا تعویض فن ضروری است.

تعمیر موتور یخچال ایران شرق

موتور یا کمپرسور یکی از اجزای اصلی یخچال است که وظیفه پمپ کردن گاز مبرد و ایجاد سرما در یخچال و فریزر را بر عهده دارد. خرابی موتور می‌ تواند منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد یخچال و حتی از کار افتادن کامل آن شود. در صورت مشاهده هریک از علائم خرابی موتور یخچال ایران شرق به مانند صدای زیاد و غیر طبیعی در حین کار کردن موتور، اتصال بدنه کمپرسور، داغ شدن بیش از حد و کار نکردن کمپرسور باید سریعا با تعمیرکار آی پی امداد تماس بگیرید. تعمیر موتور یخچال ایران شرق در برخی موارد امکان‌ پذیر است، اما در اکثر مواقع تعمیرکار مجبور به تعویض موتور خواهد بود. تعویض کمپرسور یخچال یک کار تخصصی است و باید توسط افراد مجرب و آموزش دیده انجام شود.

تعمیر موتور یخچال ایران شرق

تعویض لاستیک درب یخچال ایران شرق

لاستیک درب یخچال ایران شرق از جمله قطعات مهمی است که نقش اساسی در حفظ دمای داخل یخچال و فریزر دارد. با گذشت زمان، این لاستیک ممکن است فرسوده، پاره یا شل شود و به درستی درب یخچال را کیپ نکند. اگر لاستیک درب یخچال پاره یا فرسوده شده باشد، درب به درستی بسته نشده و از لبه‌ های درب یخچال رطوبت یا هوای سرد خارج می‌ شود. در همین راستا برای تعویض نوار دور درب یخچال ایران شرق خود می توانید از تکنسین های مجرب آی پی امداد کمک بگیرید. تعمیرکاران این مرکز از دانش و تجربه کافی برای تعویض لاستیک درب یخچال به طور صحیح و اصولی برخوردار هستند.

تعمیر یخساز یخچال ایران شرق

یخساز یخچال یکی از بخش‌ های کاربردی این دستگاه است که به شما امکان می‌ دهد به طور مداوم به یخ قالبی دسترسی داشته باشید. اما این بخش نیز مانند سایر اجزای یخچال ایران شرق ممکن است با گذشت زمان دچار مشکل و خرابی شود. در این صورت، برای تعمیر یخساز یخچال ایران شرق خود می‌ توانید از خدمات مرکز مجاز و معتبر آی پی امداد استفاده کنید. این مجموعه دارای کارشناسان متخصص و باتجربه در زمینه تعمیر یخسازهای یخچال‌ های ایران شرق می باشد که می‌ توانند دستگاه شما را به بهترین شکل عیب‌ یابی و تعمیر کنند.

شارژ گاز یخچال ایران شرق

شارژ گاز یخچال ایران شرق فرآیندی است که طی آن، گاز مبرد به سیکل تبرید یخچال اضافه می‌ شود. این گاز برای خنک کردن داخل یخچال و فریزر لازم است و در صورت نشت یا کمبود آن، یخچال به درستی خنک نخواهد شد. اولین و بارزترین علامت کمبود گاز، گرم شدن تدریجی یا ناگهانی داخل یخچال و فریزر است. همچنین اگر کمپرسور یخچال برای مدت طولانی و بدون وقفه کار می‌ کند، ممکن است نشانه کمبود گاز باشد. در این شرایط تکنسین ابتدا با استفاده از ابزارهای مخصوص، محل نشتی گاز را پیدا کرده و آن را رفع و سپس اقدام به شارژ مجدد گاز می نماید. این کار تخصصی است و نیاز به تجهیزات لازم در این زمینه دارد.

نمایندگی یخچال ایران شرق در تهران

با وجود تعدد مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال ها فریزرها، انتخاب بهترین مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آی پی امداد یکی از معتبرترین نمایندگی ها است که به دلیل تعدد و پراکندگی شعبات خود در تهران، سرعت عمل بالایی در خدمت رسانی به مشتریان دارد. خدماتی که توسط آی پی امداد ارائه می‌ شود، مختص به تمامی مناطق استان تهران است و مشتریان می توانند در هریک از این مناطق و محله ها از خدمات این مجموعه در سریع ترین زمان استفاده نمایند.

خدمات یخچال ایران شرق در محل

مشغله های زندگی در شهرهای شلوغ باعث شده است تا افراد وقت و زمان کافی برای انجام کارهای جانبی نداشته باشند. همین مسئله موجب شده است تا بسیاری از نمایندگی ها امکاناتی را برای ارائه خدمات یخچال ایران شرق در محل در نظر بگیرند و به جای مراجعه مشتری به نمایندگی، تکنسین متخصص به منزل یا مکان مورد نظر مشتری رفته و خدمات خود را ارائه دهد. به طور کلی خدمات تعمیر یخچال ایران شرق در محل برای کاهش هزینه های مشتریان، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از خطرات و آسیب هایی است که ممکن است در حین حمل و نقل برای دستگاه پیش آید. در همین راستا کاربران آی پی امداد می توانند تنها با ثبت درخواست در این مجموعه از مزایای تعمیر یخچال ایران شرق در محل کار و منزل خود استفاده نمایند. آی پی امداد با سابقه درخشان و کادری مجرب در سراسر تهران بزرگ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در محل می باشد.

خدمات یخچال ایران شرق در محل

چرا از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات یخچال ایران شرق استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید اقدام به تعمیر یخچال ایران شرق خود با بهترین کیفیت نمایید، لازم است از خدمات یک نمایندگی مطمئن و معتبر در این زمینه بهره مند شوید. آی پی امداد یکی از مراکزی است که دارای سابقه ای درخشان بوده و از سال 1370 در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی در حال فعالیت می باشد. مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه یخچال ایران شرق در تهران به شرح زیر است:

  • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر یخچال ایران شرق
  • ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه برای تضمین کیفیت خدمات
  • اعزام تعمیرکار به محل جهت ارائه کلیه خدمات
  • بهره مندی از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای برای تعمیر یخچال
  • ارائه فاکتور رسمی جهت شفاف سازی هزینه های مشتریان
  • ارائه خدمات تعمیرات یخچال به مشتریان در طول هفته حتی در روزهای تعطیل
  • ایجاد پنل کاربری مخصوص مشتریان جهت دسترسی به اطلاعات و ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی یخچال ایران شرق

عیب یابی مشکلات یخچال ایران شرق

در این بخش به بررسی رایج ترین مشکلات یخچال فریزرهای ایران شرق و روش های برطرف کردن هریک از آنها خواهیم پرداخت.

علت سرد نکردن یخچال ایران شرق

  • اولین قدم برای عیب‌یابی، بررسی تنظیمات ترموستات است.
  • مطمئن شوید که ترموستات سالم بوده و درجه دمای یخچال ایران شرق به درستی تنظیم شده باشد.
  • تنظیم دمای یخچال ایران شرق بین 3 تا 5 و برای فریزر بین 18- تا 20- درجه سانتی‌گراد است.
  • اگر سنسور دما خراب باشد نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوید.
  • اگر فن خراب باشد، هوای سرد به درستی در یخچال گردش نمی‌کند و خنک نمی‌شود.
  • ممکن است کمپرسور عملکرد درستی نداشته و یا یخچال دارای نشتی گاز باشد.

علت سرد نکردن یخچال ایران شرق

علت روشن نشدن یخچال ایران شرق

  • باید پریز و کابل برق یخچال را مورد بررسی قرار دهید.
  • همچنین ممکن است سیم برق دچار تاخوردگی یا پارگی شده باشد.
  • در مرحله بعد باید موتور را بررسی کنید.
  • در صورت نیم سوز بودن یا سوختن کامل موتور، یخچال روشن نمی شود.

یکسره کار کردن یخچال ایران شرق

  • برخی مواقع یخچال به صورت یکسره کار می کند و اتومات نمی کند.
  • در این حالت باید دلیل ایراد را در قطعاتی همچون ترموستات، سنسور و برد الکترونیکی جستجو کرد.
  • ترموستات را تنظیم کرده و بررسی کنید که سیم کشی و اتصالات آن از جای خود خارج نشده باشد.
  • در ضمن ممکن است گاز یخچال تمام شده و یا لاستیک دور درب خراب شده باشد.

بسته نشدن درب یخچال ایران شرق

  • تراز نبودن یخچال سبب بروز این مشکل می شود.
  • همچنین در صورتی که لاستیک دور درب یخچال چسبندگی نداشته باشد نیز درب به خوبی بسته نمی شود.
  • پاره شدن و یا ترک برداشتن واشر دور درب نیز این امر را سبب می شود.
  • میکروسوئیچ و لولای درب یخچال نیز باید بررسی شود.

بسته نشدن درب یخچال ایران شرق

علت صدای یخچال ایران شرق

  • تراز نبودن یخچال سبب می شود تا دستگاه صدای زیادی تولید کند.
  • در برخی از یخچال ها زمانی که فن شروع به کار می کند، صداهایی شنیده می شود.
  • در صورتی که تیغه های فن خراب شود صدای زیادی به گوش می رسد.
  • ایراد در کمپرسور دلیل دیگر صدای زیاد یخچال است.

علت آب دادن یخچال ایران شرق

  • این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که سوراخ درین یخچال گرفتگی داشته باشد.
  • ممکن است سیستم برفک زدایی یخچال ایران شرق دچار خرابی شده و یخزدایی به درستی صورت نمی گیرد.
  • در این شرایط لازم است سنسور، برد، المنت، ترمودیسک و ترموفیوز را به دقت بررسی نمایید.
  • اگر سوراخ تخلیه آب یخچال ایران شرق مسدود شده باشد، آب جمع می‌شود و ممکن است از آن نشت کند.
  • همچنین ممکن است سینی تخلیه ترک خورده، سوراخ شده یا به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد.

علت بوق زدن یخچال ایران شرق

  • یکی از رایج‌ ترین دلایل بوق زدن یخچال، باز ماندن درب آن است.
  • برای رفع مشکل باید درب یخچال را به طور کامل ببندید و از باز ماندن طولانی آن خودداری کنید.
  • ممکن است دمای یخچال فریزر ایران شرق بیش از حد بالا یا پایین باشد.
  • بوق زدن یخچال می‌تواند نشان دهنده وجود مشکلات فنی در بخش‌های مختلف آن مانند موتور، کمپرسور، فن‌ها، برد الکترونیکی و … باشد.
  • در بسیاری از مواقع با ریست تنظیمات یخچال ایران شرق می توان صدای بوق مکرر دستگاه را قطع نمود.

علت بوق زدن یخچال ایران شرق

روشن نشدن لامپ یخچال ایران شرق

  • زمانی که چراغ داخل یخچال روشن می شود، کاربر دید کاملی از طبقات یخچال خواهد داشت.
  • اگر این چراغ ها روشن نشوند باید دلیل آن را پیدا کرده و برطرف نمایید.
  • یکی از دلایل اصلی آن، سوختن لامپ است. در این موارد باید لامپ را تعویض کنید.
  • علاوه بر آن، وجود ایراد در سیم کشی بخش روشنایی یخچال نیز می تواند دلیلی بر این خرابی باشد.

علت کار نکردن فن یخچال ایران شرق

  • ممکن است در سیم‌کشی داخلی یخچال، قطعی یا اتصالی وجود داشته باشد که مانع از رسیدن برق به فن شود.
  • اگر موتور فن سوخته باشد، دیگر نمی‌تواند پره‌های فن را بچرخاند و در نتیجه فن از کار می‌افتد.
  • ممکن است در پروانه فن مشکلاتی مانند گیر کردن، ساییدگی یا زنگ‌زدگی وجود داشته باشد که مانع از چرخش روان آن شود.
  • پره‌های فن ممکن است به دلیل تجمع گرد و غبار، چربی یا یخ کثیف یا مسدود شده باشند.

علت کار نکردن فن یخچال ایران شرق

نمایش علامت برفک زدایی در یخچال ایران شرق

  • در یخچال‌های نوفراست، به طور منظم فرآیندی به نام برفک زدایی برای از بین بردن یخ‌های اضافی انجام می‌شود.
  • در حین انجام این فرآیند، چراغ برفک زدایی روشن شده و ممکن است علامت های روی یخچال ایران شرق نمایش داده شود.
  • در این حالت ممکن است صدای فن یا صدای ذوب شدن یخ نیز به گوش برسد.
  • فرآیند برفک زدایی یخچال ایران شرق چند دقیقه طول می‌کشد و پس از اتمام، چراغ خاموش شده و یخچال به حالت عادی برمی‌گردد.

علت گرم شدن یخچال ایران شرق

  • اگر لاستیک دور درب یخچال فرسوده یا پاره شده باشد، هوای گرم به داخل یخچال نفوذ کرده و باعث گرم شدن آن می‌شود.
  • همچنین ممکن است درب یخچال به طور کامل بسته نشده باشد.
  • در صورتی که گاز یخچال نشتی داشته باشد، یخچال به درستی خنک نخواهد شد.
  • ممکن است موتور یخچال ضعیف شده و قادر به خنک کردن یخچال نباشد.
  • اگر یخچال در معرض نور مستقیم خورشید قرار داده شود، گرم خواهد شد.

علت یخ زدن داخل یخچال ایران شرق

  • اگر لاستیک دور درب یخچال بر اثر فرسودگی یا پارگی از بین رفته باشد درب یخچال به خوبی بسته نمی شود.
  • در این حالت هوای گرم به درون یخچال راه پیدا کرده و با برخورد با هوای سرد درون یخچال، برفک شکل می‌گیرد.
  • بنابراین لازم است لاستیک درب را تعویض کنید.
  • اگر مواد غذایی را به صورت گرم داخل یخچال قرار دهید هوای گرم با هوای سرد یخچال برخورد کرده و برفک تولید می ‌شود.
  • اگر دیفراست اتوماتیک، دچار ایراد شده باشد بر روی اواپراتور برفک تشکیل می شود.

سوالات متداول تعمیرات یخچال ایران شرق

مشتریان هنگام استفاده از خدمات تعمیر یخچال ایران شرق خود در آی پی امداد، سوالاتی را مطرح می کنند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

هزینه های تعمیر یخچال ایران شرق در مجموعه آی پی امداد براساس فاکتورهایی چون نوع خرابی، مدل دستگاه، قطعات معیوب و ... متغیر می باشد و پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص تعیین می شود.

پس از پایان کار تعمیر یخچال ایران شرق تکنسین های آی پی امداد به شما گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه ارائه خواهند داد.

پس از ثبت درخواست شما، پیک یا تکنسین آی پی امداد طبق زمانبندی صورت گرفته با شما برای تعمیر یخچال ایران شرق در محل حاضر می شود.

شما کاربران گرامی می توانید برای تعمیرات یخچال ایران شرق خود از طریق شماره 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • هادی شکری زاده 25 مرداد 1403

    سلام خسته نباشید ببخشید ما یخچال ایران شرق خریدیم الان 4سال هست استفاده میکنیم قسمت یخچال و فریزر خنک هستن ولی آب که میزارید داخل یخچال وبعداز 10ساعت هنوز درست سرد نمیشه وقسمت فریزر هم که آب بزاری بعداز 18تا20ساعت طول می‌کشه که یخ بزنه اونم به صورت نوشمکی یخ میزنم یعنی کامل یخ نمی زنم لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنیم آیا ممکن هست از گاز یخچال باشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 مرداد 1403

      درود، این مشکل می تواند مربوط به گاز یخچال یا ایراد در موتور دستگاه باشد که لازم است این موارد بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • هادی شکری زاده 26 مرداد 1403

        سلام و درود مجدد ممنون ازپاسخ شما ولی یه نمایندگی پس از فروش در استان فارس بهم معرفی کنید یا شماره تلفنش را برام بفرستید

        پاسخ دادن
        • هادی شکری زاده 27 مرداد 1403

          سلام صبح بخیر ببخشید یه چیز دیگه یخچال در زمان کار کردن صدا زیاد میده این مشکل مربوط به چه چیزی می دونه باشه از دیوار هم 10سانت فاصله داره پشت یخچال

          پاسخ دادن
          • آی پی امداد 27 مرداد 1403

            درود، صدا دادن یخچال می تواند مربوط به کمپرسور یا فن یخچال باشد. همچنین باید بررسی کنید که لوله رفت و برگشت گاز یخچال به بدنه برخوردی نداشته باشد.

  • فاطمه فرساد 15 مرداد 1401

    سلام خوبین ما یخچال فریزر ایران شرق داریم یخچال برفک زدایی کردیم و درجه یخچال رو ۲ و فریزر رو ۲۰ ولی با این وجود مواد غذایی داخل فریزر آب میشه و قالب آب یخ نمی‌بنده امکان داره مشگل از درجه کم باشه آخه هوا هم اینجا خیلی گرم جای هم که یخچال هست اتاق بغل آشپزخونه هستش قبلا یخ می‌بست و وسایل منجمد میشد الان چیکار کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 مرداد 1401

      سلام، برد الکترونیکی، سنسور محیطی و شارژگاز بررسی شود.

      پاسخ دادن
    • فرشاد 15 دی 1401

      سلام . من ایرور f1 روی صفحه یخچالم فریزیرم هست . هیچ شماره ای از پشتییانی جهت پاسخگویی هم وجود نداره . ضمانت تو ایران یعنی پشم . بعد چجوری انتظار دارید مردم از تولید داخل حمایت بکنن . لطفا جواب منو بدهید

      پاسخ دادن
  • بهمن اسماعیل زاده 08 اسفند 1400

    باسلام خدمت شما دوستان عزیز یک برد یخچال ایران شرق دارم که ای سی pmw آن خراب شده وهیچ شماره‌ای روی آن نیست نمی دانم چطوری آن را تهیه کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن