logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال زیمنس

تعمیر یخساز یخچال زیمنس
تعمیر یخساز یخچال زیمنس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال زیمنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از انواع مشکلاتی که ممکن است بسیاری از کاربران با آن مواجه شوند، بروز خرابی در یخساز است که در این مواقع نیاز به تعمیر یخساز یخچال زیمنس احساس می شود. آموزش تعمیرات یخساز زیمنس یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند به شما کمک کند که به راحتی در منزل خود اقدام به رفع ایرادات یخساز نمایید. در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم به نحوه عیب یابی یخساز زیمنس، آموزش راه اندازی و ریست یخساز ساید زیمنس و همچنین آموزش تعمیر یخساز زیمنس برای شما مطالبی را بیان کنیم تا بدانید چگونه مشکلات یخساز یخچال خود را در منزل برطرف کنید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز زیمنس می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید زیمنس در تهران

در صورتی که شما نیز با مشکلاتی در یخساز یخچال زیمنس خود مواجه شده اید، می توانید برای رفع آن از نمایندگی مجاز آی پی امداد کمک بگیرید:

  1. شما می توانید با نزدیک ترین شعبه از تعمیرگاه یخچال زیمنس در آی پی امداد تماس گرفته و یا اینکه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  2. پس از ثبت درخواست شما تکنسین متخصص مجموعه در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
  3. پس از بررسی و عیب یابی یخساز زیمنس، تعمیرکار متخصص کار تعمیرات را آغاز می نماید.
  4. در نهایت به شما فاکتور و ضمانت نامه معتبر جهت تعمیرات یخساز ساید بای ساید زیمنس ارائه می شود.

تعمیر یخساز یخچال زیمنس در محل

در صورتی که یخساز یخچال زیمنس با هرگونه مشکل و خرابی مواجه شود، می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس حاصل نمایید و از خدمات تعمیرات یخساز زیمنس در محل بهره مند شوید. تعمیرات یخساز یخچال در محل و منزل شما یکی از بهترین خدماتی است که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه مصرف کنندگان خواهد شد. از این رو استفاده از این خدمات می تواند آسایش و رفاه را برای کاربران فراهم آورد.

نحوه راه اندازی یخساز یخچال زیمنس چگونه است؟

برای اینکه بتوانید یخساز یخچال زیمنس خود را فعال نمایید، راه حلی وجود دارد که در اکثر مدل های این یخچال ها به صورت مشابه می باشد. در برخی از مدل ها بر روی نمایشگر روی درب یخچال ساید زیمنس دکمه های ice on / ice off قرار داده شده است که با لمس این دکمه ها می توانید یخساز یخچال زیمنس خود را روشن یا خاموش کنید. در برخی دیگر از مدل ها نیز شاسی روشن و خاموش کردن یخساز زیمنس تعبیه شده است.

راه اندازی یخ ساز یخچال زیمنس

طریقه خاموش کردن یخساز یخچال زیمنس به چه صورت است؟

در برخی مواقع کاربران نیازی به تولید یخ توسط یخچال خود ندارند. از این رو می توانید اقدام به خاموش کردن یخساز یخچال زیمنس نمایند. در قسمت پایین پنل دستگاه و در سمت راست یک دکمه به نام ICE MAKER LOCK تعبیه است  که با فشار دادن این دکمه می توانید یخساز یخچال خود را در حالت خاموش قرار دهید. قرمز بودن چراغ این کلید به معنای خاموش بودن یخساز است.

در صورتی که یخچال ساید باید ساید زیمنس شما از نوع لمسی است، برای غیرفعال کردن یخساز زیمنس می توانید دکمه های lock / mute را به مدت سه ثانیه فشار داده و نگه دارید. همچنین می توانید از گزینه ice off نیز برای خاموش کردن یخساز خود استفاده نمایید.

نحوه ریست کردن یخساز ساید زیمنس چگونه است؟

ریست کردن یخساز یخچال زیمنس را می توانید خودتان به راحتی انجام دهید. برای انجام این کار مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا در زمان روشن بودن یخچال، درب فریزر را باز کنید.
  • سپس محفظه درب یخساز یخچال زیمنس را باز کنید.
  • پس از آن دکمه قرمز رنگ ریست را فشار دهید و پس از چند ثانیه آن را رها کنید.
  • در نهایت مجددا درب یخساز را در جای خود قرار دهید.

ریست کردن یخساز ساید زیمنس

آموزش تعمیرات یخساز یخچال زیمنس با تعمیرکار آی پی امداد

یخساز یخچال های ساید بای ساید زیمنس دارای کارکرد منحصر به فردی هستند و بروز مشکل در آنها می تواند کاربران را با مشکلات زیادی مواجه نماید. هنگامی که یخساز زیمنس ایراد پیدا می کند، نباید سریعا به فکر تعویض آن باشید. مشکلات مربوط به یخساز در بسیاری از مواقع به راحتی قابل تعمیر و رفع هستند. اما از آنجایی که تعمیر یخساز از حساسیت بالایی برخوردار است، بهتر است انجام آن را به یک فرد متخصص بسپارید. در ادامه مشکلات رایج یخسازهای زیمنس را بیان کرده ایم.

علت آبگیری نکردن یخساز زیمنس چیست؟

برای اینکه از علت بروز مشکل آبگیری نکردن یخساز یخچال زیمنس خود اطلاع پیدا کنید، موراد زیر را بررسی نمایید:

  • اطمینان حاصل کنید که آب به درون یخساز یخچال انتقال پیدا کرده و در مسیر انتقال آب مانعی وجود ندارد.
  • بررسی کنید که دمای فریزر چه اندازه است و دقت داشته باشید که دمای این قسمت باید کمتر از منفی 12 درجه باشد.
  • در صورتی که از زمان تعویض فیلتر آب شما مدت زیادی گذشته است و مسدود شده، باید آن را تعویض کنید.

علت کار نکردن یخساز ساید بای ساید زیمنس چیست؟

در برخی مواقع ممکن است یخساز زیمنس شما هیچگونه یخی تولید نکند که این مسئله ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • مسدود بودن شلنگ انتقال آب به یخساز ساید بای ساید زیمنس
  • بروز مشکل در شیر برقی، فیلتر آب، میکروسوئیچ قفل درب و ترموستات
  • مشکلات مربوط به برد کنترلی یخساز یخچال

علت یخ نساختن یخساز یخچال زیمنس چیست؟

در برخی مواقع ممکن است کارکرد یخساز زیمنس عادی باشد، اما شروع به ساخت یخ نکند. در این شرایط برای عیب یابی یخساز یخچال زیمنس به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • ممکن است فیلتر آب مسدود شده و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • در صورتی که فشار آب ورودی یخچال پایین باشد، یخساز قادر به تولید و ساخت یخ نخواهد بود.
  • کم بودن گاز یخچال نیز می تواند موجب کاهش سرما و در نتیجه یخ نساختن یخساز شود.
  • به هر اندازه که دمای فریزر از 18- بالاتر برود، یخساز یخ نمی سازد و یخ ها شل می شوند.
  • در برخی از موارد خاموش بودن یخساز نیز می تواند از یخ ساختن این بخش جلوگیری کند.

علت به هم چسبیده شدن یخ ها در یخساز زیمنس چیست؟

به طور کلی عوامل متعددی می تواند در به هم چسبیدن یخ ها و فشرده شدن آنها تاثیرگذار واقع شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • در صورتی که به مدت زیاد از یخساز استفاده شده و پر شود، یخ ها به هم می چسبند و ممکن است بیرون نیایند.
  • بهتر است زمانی که نیازی به تولید یخ ندارید، اقدام به خاموش کردن یخساز ساید زیمنس خود کنید.
  • غیرفعال شدن بازوی کنترل یخساز از دیگر مواردی است که در صورت گیر کردن، توقف فرآیند یخسازی را با مشکل مواجه می کند و یخ ها به هم چسبیده می شوند.
  • در صورتی که سرمای کافی در یخساز جهت تولید یخ وجود نداشته باشد، یخ ها کمی آب شده و به یکدیگر خواهند چسبید.
  • برای رفع این مشکل باید از تعمیرکار یخساز زیمنس در آی پی امداد بخواهید کمپرسور، فن و گاز را بررسی کند.

سنسور یخساز ساید بای ساید زیمنس کجاست؟

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شود که سنسور یخساز ساید بای ساید زیمنس در کدام قسمت تعبیه شده است. یخچال های که دارای سیسم آبسردکن و یخساز هستند، از یک سنسور مخصوص برخوردارند که می تواند قرارگیری لیوان و اجازه خروج آب یا یخ را صادر نماید. برای اطلاع پیدا کردن از محل قرارگیری سنسور یخچال خود می توانید از دفترچه راهنمای یخچال زیمنس کمک بگیرید و پس از باز کردن کاور سنسور، آن را مشاهده و بررسی کنید.

محل قرارگیری ترمودیسک یخساز یخچال زیمنس

ترمودیسک از مهمترین قطعاتی است که در زمینه بررسی دمای یخساز یخچال زیمنس و بالا رفتن بیش از حد دمای آن نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این قطعه که محل قرارگیری آن در میان اواپراتور و المنت یخچال می باشد، می تواند در صورت بالا رفتن دما به اواپراتور هشدار داده و از گرم شدن بیش از حد المنت نیز جلوگیری نماید.

ترمودیسک یخساز یخچال زیمنس

شیر برقی یخساز یخچال زیمنس در کدام قسمت میباشد؟

شیر برقی یا شیر ورودی آب یخساز یخچال زیمنس یکی از مهمترین بخش هایی که بروز مشکل در آن می تواند موجب ایراد در کارکرد سایر بخش های دستگاه شود. این شیر وظیفه تامین آب یخساز و رساندن آب به منبع آبسردکن یخچال را برعهده دارد و معمولا در قسمت پشتی یخچال تعبیه شده است که با باز کردن پنل پشتی یخچال می توانید به آن دسترسی لازم را پیدا کنید.

شیر برقی یخ ساز یخچال زیمنس

قطعات یخساز زیمنس را از کجا تهیه کنیم؟

به طور کلی استفاده از قطعات اصل و اورجینال یدکی برای یخساز باعث افزایش طول عمر این قطعه و یخچال شما می شود. به همین علت استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در تعمیرات یخساز یخچال زیمنس اهمیت زیادی دارد. شما با استفاده از خدمات تعمیر یخساز در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد می توانید از قطعات اورجینال بهره مند شوید. همچنین می توانید انواع قطعات اصلی یخساز زیمنس را از فروشگاه لوازم جانبی آی پی امداد تهیه نمایید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال زیمنس

در این مقاله به طور کامل آموزش تعمیرات و عیب یابی یخساز یخچال زیمنس را برای کاربران مورد بررسی قرار دادیم تا در صورت نیاز بتوانید مشکل دستگاه خود را در منزل رفع کنید. تعمیرگاه یخچال زیمنس در آی پی امداد با داشتن شعبات متعدد در سراسر شهر تهران همواره در تلاش است تا مشتریان بتوانند در سریع ترین زمان به تعمیرکاران متخصص برای تعمیر یخساز یخچال ساید زیمنس دسترسی لازم را داشته باشد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در یخساز زیمنس خود می توانید با کارشناسان این مجموعه برای تعمیرات یخچال تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد