logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال بهی

تعمیر یخساز یخچال بهی
تعمیر یخساز بهی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال بهی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورتی که یخساز یخچال ساید بهی شما دچار ایراد گردیده است، باید اقدام به تعمیر یخساز یخچال بهی نمایید. به طور کلی خرابی هایی که در بخش یخساز ساید بهی ایجاد می شوند، در صورت عدم رفع می توانند موجب خرابی سایر بخش های یخچال شوند. از این رو اگر از دانش لازم برخوردار هستید، به کمک مطالبی که در زمینه آموزش تعمیرات یخساز ساید بهی توسط آی پی امداد آورده شده است، می توانید مشکل دستگاه خود را رفع کنید. در غیر اینصورت باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز بهی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید بهی در تهران

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخساز بهی در تهران به شرح زیر است:

  1. در هنگام نیاز به تعمیر یخساز یخچال بهی به جهت کمتر شدن هزینه و صرفه جویی در زمان با نزدیکترین شعبه نمایندگی آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نمایید.
  3. سپس کد اشتراک به همراه نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  4. تکنسین اعزامی از نمایندگی ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  5. توجه داشته باشید پس از اتمام تعمیر باید از تعمیرکار اعزامی ضمانت نامه رسمی دریافت نمایید.

تعمیر یخساز یخچال بهی در محل

تعمیرات یخساز یخچال بهی در محل مورد نظر مشتریان یکی از خدماتی است که می تواند هزینه های ایاب و ذهاب به تعمیرگاه را کاهش دهد. همچنین موجب صرفه جویی در وقت و زمان افراد نیز گردد. از این رو در صورتی که شما نیز با مشکل خرابی و یا کار نکردن یخساز مدل های مختلف یخچال بهیی خود مواجه شده اید، می توانید با تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود تماس بگیرید. مجموعه آی پی امداد در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکاران و تکنسین های خود را به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند و تکنسین سریعا دستگاه شما را عیب یابی و رفع عیب می نماید.

برای راه اندازی یخساز یخچال بهی چه باید کرد؟

اولین مرحله پیش از استفاده و کار با یخساز بهی، راه اندازی آن است. برای فعالسازی یخساز یخچال بهی می توانید از دکمه ای که بر روی یخساز این یخچال ها تعبیه شده است، استفاده نمایید. این دکمه که معمولا به صورت on می باشد، بر روی بدنه یخساز وجود دارد که در صورت فشار دادن آن یخساز فعال خواهد شد. در صورتی که یخساز ساید بهی شما دارای میله آهنی است، می توانید برای راه اندازی میله را به سمت پایین بکشید.

راه اندازی یخ ساز یخچال بهی

چگونه یخساز یخچال بهی را خاموش کنیم؟

در برخی مواقع به مدت طولانی از یخساز یخچال ساید بهی استفاده نمی شود. جهت جلوگیری از به هم چسبیدن یخ ها و خرابی یخساز بهتر است اقدام به غیرفعال سازی و خاموش کردن یخساز کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای انجام این کار بر روی نمایشگر یخچال بهی کلید ice on/off تعبیه شده است که با فشار دادن آن علامت ice off که به معنای خاموش شدن یخساز است.
  • در این حالت ساخت یخ متوقف می گردد اما پدال های آب و یخ همچنان فعال خواهند بود.

نحوه ریست یخساز ساید بهی به چه صورت است؟

تولیدکنندگان یخ ساز بهی، معمولا این بخش را به دکمه تنظیم مجدد یا ریست مجهز می کنند که به راحتی قابل شناسایی است. برای دسترسی به دکمه ریست یخساز ساید ابتدا باید سینی یخ را بردارید. پس از انجام این کار باید دکمه ریست یا تنظیم مجدد قرمز رنگ را در پایین خود یخ ساز مشاهده کنید. برای ریست یخساز ساید بهی این دکمه را فشار داده و به مدت 10 ثانیه نگه دارید.

ریست یخساز ساید بهی

آموزش تعمیرات یخساز یخچال بهی با تعمیرکار آی پی امداد

آموزش تعمیرات یخساز یخچال بهی یکی از مواردی است که می تواند به شما کمک کند تا ایرادات کوچک و ناچیز یخساز را خودتان در منزل رفع کنید. همچنین نیازی به کمک گرفتن از تعمیرکار در این زمینه نداشته باشید. همچنین اطلاع پیدا کردن از دلیل خرابی و بروز ایراد در یخساز یخچال بهی می تواند دانش شما را در زمینه علت این مشکل افزایش دهد. از این رو با تعمیرکار متخصص آی پی امداد در ادامه این مطلب جهت عیب یابی و بررسی ایرادات رایج یخساز یخچال فیرزرهای بهی همراه باشید.

چرا یخ از یخساز بهی خارج نمی شود؟

یکی دیگر از انواع مشکلاتی که ممکن است شما نیز با آن مواجه شده باشید، خارج نشدن یخ از یخساز بهی است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

  • در صورتی که یخ ها به هر دلیلی به یکدیگر جسبیده باشند، یخ از یخساز بیرون نمی آید.
  • ممکن است بازوهای انتقال دهنده یخ ها خراب شده یا گیر کرده باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • بیش از اندازه پر بودن محفظه یخساز نیز دلیلی دیگر بر عدم خروج یخ از آن است که باید تخلیه گردد.
  • بروز خرابی در مدول یخساز از دیگر مواردی است که باید به دقت بررسی شود.

چرا یخساز بهی کم یا زیاد آبگیری می کند؟

ممکن است تابحال شما نیز با مشکل کم یا زیاد آبگیری کردن یخساز بهی خود مواجه شده باشید و به دنبال تعمیر و رفع عیب یخساز باشید. در همین راستا دلایل رایج بروز این مشکل را در ادامه برای شما آورده ایم:

  • در بسیاری از موارد عدم تعویض طولانی مدت فیلتر آب می تواند موجب کم شدن سرعت تشکیل یخ در یخساز شود.
  • همچنین می توان کم بودن فشار آب یخچال را نیز از دلایلی دانست که کم آبگیری کردم یخساز یخچال بهی دانست.
  • پر شدن بیش از اندازه قالب یخ یخساز موجب می شود تا روند یخسازی کاهش پیدا کند و نیاز به تخلیه یخ ها دارد.

علت کار نکردن یخساز ساید بهی چیست؟

در صورتی که هنگام استفاده از یخساز یخچال بهی خود متوجه شدید که کار نمی کند، باید سریعا به کمک موارد زیر اقدام به عیب یابی این بخش نمایید:

  • در صورتی که درب یخچال به صورت کامل بسته نشده باشد، یخساز یخ تولید نخواهد کرد؛ از این رو باید میکوسوئیچ قفل درب را بررسی کنید.
  • ممکن است برد کنترلی یا موتور یخساز دچار مشکل شده باشند که باید به دقت عیب یابی شوند.
  • چنانچه لوله آب یا شیر برقی خراب شده باشند، با عدم کارکرد یخساز مواجه خواهید شد.
  • همچنین بهتر است سنسور و فیلتر آب یخچال را نیز بررسی نمایید.

سنسور یخساز ساید بای ساید بهی در کدام قسمت قرار گرفته است؟

اینکه محل قرارگیری سنسور یخساز یخچال بهی در کدام بخش است، پرسشی است که برای بسیاری از افرادی که قصد بررسی و عیب یابی یخساز یخچال بهی خود را دارند، مطرح می گردد. سنسورها یکی از قطعاتی هستند که می توانند اجازه شکل گیری یخ را به یخساز دهند. از این رو در صورت بروز مشکل در این قطعات ممکن است یخساز کارکرد درستی نداشته باشد. برای اینکه بتوانید به سنسور یخساز دسترسی لازم را پیدا کنید، می توانید پنل مخصوص یخ ساز یخچال ساید بهی را باز نموده و اقدام به عیب یابی این قطعه کنید.

ترمودیسک یخساز ساید بهی در کجا قرار دارد؟

یکی دیگر از قطعاتی که در این بخش قصد داریم کارکرد و جایگاه آن را برای شما شرح دهیم، ترمودیسک می باشد. این قطعه که به عنوان کنترل کننده دما نیز شناخته می شود، اجازه افزایش دما به المنت را نمی دهد و هشدارهای لازم را نیز به اواپراتور یخچال ارسال می کند. ترمودیسک یخساز بهی در کنار اواپراتور یا المنت قرار دارد.

ترمودیسک یخ ساز ساید بهی

شیر برقی یخساز یخچال بهی در کدام قسمت میباشد؟

یکی از مهمترین قطعاتی که در تمامی یخچال ها تعبیه شده است، شیر ورودی آب می باشد. به این قطعه شیر برقی نیز گفته می شود. شیر ورودی نوعی شیر کنترلی است که آب را از طریق لوله های مخصوص به سمت آبسردکن و یخچال هدایت می نماید. در صورتی که شیر خراب شده باشد و یا فشار آب آن کم شده باشد، شیر ورودی باز نشده و در نتیجه یخساز کار نخواهد کرد. از این رو با شناخت این قطعه می توانید اقدام به بررسی و عیب یابی دقیق یخساز یخچال بهی خود نمایید. این قطعه معمولا در پنل پشتی یخچال تعبیه گردیده است که برای بررسی باید پنل مخصوص را باز کنید تا به شیر برقی یخچال دسترسی پیدا نمایید.

شیر برقی یخ ساز یخچال بهی

چگونه می توان قطعات یخساز یخچال بهی را تهیه کرد؟

بروز خرابی و ایراد در کارکرد یخساز ساید بهی معمولا به دلیل مشکلات جزئی یا خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات آن است که نیاز به تعویض دارد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که تمامی قطعات اصلی و اورجینال یخساز یخچال بهی را در اختیار شما قرار داد. در صورتی که به دنبال تهیه قطعات باکیفیت برای تعمیر یخساز یخچال بهی خود هستید، این مجموعه می تواند به شما کمک زیادی نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال بهی

تعمیر یخساز یخچال بهی یکی از مسائل مهمی است که در این مقاله از آی پی امداد به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین به آموزش عیب یابی یخساز بهی نیز پرداختیم تا در صورت مواجهه با هرگونه خرابی یا ایراد بتوانید اقدام به رفع عیب یخساز یخچال ساید بهی خود نمایید. در صورتی که قادر به رفع مشکلات و تعمیرات یخچال خود نیستید، می توانید با کارشناسان نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد