logo logo تعمیر چیلر تراست با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر چیلر تراست

تعمیر چیلر تراست
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر چیلر تراست به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات چیلر تراست در شرق، غرب، شمال، جنوب تهران ارائه می شود. نمایندگی آی پی امداد تعمیر چیلر تراست با استفاده از قطعات فابریک تعمیر دستگاه را در محل توسط تعمیرکار چیلر تراست انجام می دهد. در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر چیلر جذبی و تراکمی تراست به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک کرده و در نهایت در هزینه خدمات صرفه جویی می کنید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر چیلر تراست صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات چیلر تراست در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات چیلر تراست در تهران به شرح زیر است:

  1. در اولین قدم کافیست تا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات چیلر ساختمان تراست تماس بگیرید.
  2. همچنان می توانید با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین کنید.
  3. بعد از ثبت مشخصات شما در سیستم، کد اشتراک و همچنین نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  4. تعمیرکار چیلر تراست در ساعت مقرر و ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  5. تعمیرکار با قطعات فابیک و اصل به تعمیر چیلر تراست می پردازد.
  6. بعد از اتمام خدمات و تعمیرات، فاکتور و گارانتی به مشتری تقدیم می گردد.
  7. در نهایت از شما عزیزان در مورد عملکرد تکنیسن و خدمات آی پی امداد نظرسنجی می شود.

خدمات تعمیر دستگاه چیلر تراست در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

به طور کلی کاربران چیلر تراست تمایل دارند که بدانند در هنگام خرابی دستگاه، آیا محل آنها هم جزء مناطق سرویس دهی برای تعمیر چیلر تراست می باشد یا خیر. آگاهی از این مسئله می‌ تواند به مصرف‌کنندگان برای انتخاب مرکز مطمئن جهت خدمات تعمیرات چیلر جذبی و تراکمی تراست کمک کند. پس با ما جهت آگاهی از مناطق تحت پوشش آی پی امداد همراه باشید.

تعمیرات چیلر تراست در شمال تهران

تعمیرات چیلر تراست در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز و …

تعمیرات چیلر تراست در مرکز تهران

تعمیر چیلر تراست در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

تعمیرات چیلر تراست در جنوب تهران

تعمیرات چیلر تراست در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

تعمیرات چیلر تراست در غرب تهران

تعمیر چیلر تراست در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیرات چیلر تراست در شرق تهران

تعمیرات چیلر تراست در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان و …

خدمات پس از فروش چیلر تراست به چه صورت است؟

این موضوع که خدمات پس از فروش و گارانتی چیلر تراست به چه صورت است، همواره یکی از پرسش هایی است که مصرف کنندگان در هنگام خرابی محصول مطرح می کنند. امروزه شرایط به گونه ای رقم خورده که برندهای خارجی به مانند تراست دیگر توان حضور مستقیم در ایران را ندارند و این به آن معناست که خدمات پس از فروش چیلر تراست از سوی شرکت های داخلی ارائه می شود که با تماس گرفتن با شماره روی ضمانتنامه می توانید از این خدمات استفاده کنید.

اگر شما نیز مانند اکثر مصرف کنندگان از این خدمات راضی نیستید و یا به دلایل دیگر تصمیم به استفاده از این خدمات ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات چیلر تراست در آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیر و عیب یابی چیلر تراست مطرح نمایید.

خدمات تعمیر چیلر جذبی و تراکمی تراست در محل

یکی دیگر از دلایل انتخاب نمایندگی تعمیرات چیلر ساختمان تراست برای تعمیر دستگاه معیوب می تواند این مورد باشد که در این نمایندگی نیازی به انتقال دستگاه به این مرکز نمی باشد. حمل و جابجایی وسایل سنگین نظیر چیلر کاری غیرقابل انجام است و علاوه بر سختی زیاد باید متحمل هزینه گزافی نیز شوید. مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر چیلر تراست در محل به شرح زیر است:

  • این مرکز به جای انتقال دستگاه به محل ارائه خدمات، تکنسین های خود را به محل قرارگیری دستگاه اعزام می کند.
  • مشکل حمل و نقل برای کاربران ایجاد نمی شود و در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن می توانند دستگاه خود را تعمیر کنند.
  • در پی تماس با نمایندگی تعمیر چیلر تراست، تکنسین ها در کمترین زمان منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در مکان مورد نظر حاضر می گردند.
  • تعمیر چیلر جذبی و تراکمی تراست در اسرع وقت در محل انجام شده و از بروز دردسرهای اضافی برای کاربر پیشگیری می شود.

بهره مندی از خدمات نمایندگی چیلر تراست بهتر است یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

مهمترین مسئله در زمینه تعمیرات، سپردن کار تعمیر چیلر جذبی و تراکمی تراست به یک نمایندگی مجاز و معتبر می باشد. این روزها مراکز بسیاری هستند که در زمینه تعمیرات و یا تعویض قطعات چیلر تراست در حال فعالیت می باشند. اما در برخی مواقع مشاهده می شود که تعمیرکاران نابلد و بی تجربه در این مراکز اقدام به تعمیرات غیراصولی چیلر می کنند. از این رو نه تنها دستگاه به درستی تعمیر نمی شود، بلکه خرابی آن بیشتر شده و هزینه بیشتری را برای مشتری رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که مصرف کنندگان برای تعمیرات چیلر خود می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات چیلر تراست در آی پی امداد استفاده نمایند.

  • تمامی خدمات این تعمیرگاه مجاز در محل مورد نظر مشتری ارائه می شود. از این رو نیازی به صرف وقت و هزینه برای انتقال دستگاه به نمایندگی نخواهد بود.
  • تعمیرکاران و تکنسین های شرکت آی پی امداد برای تعمیرات چیلر تراست از قطعات اورجینال و باکیفیت همان برند استفاده می کنند.
  • مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 24 ساعته با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند و مشکل دستگاه خود را مطرح نمایند.
  • مجموعه آی پی امداد دارای تکنسین ها و تعمیرکاران متخصصی است که خدمات بسیار باکیفیت را به مشتریان ارائه می دهند.

تعمیرکار چیلر تراست چه ویژگی باید داشته باشد؟

تعمیرات لوازم صنعتی و ساختمانی مانند چیلر امری تخصصی است و تنها تعمیرکاری می تواند این کار را انجام دهد که از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد. در صورتی که تعمیرکار نتواند ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهد، به سایر قطعات نیز آسیب می رسد. از این رو سپردن کار تعمیرات به نمایندگی تعمیرات چیلر تراست در آی پی امداد می تواند خیال افراد را از این مسئله آسوده نماید.

  • تعمیرکار نمایندگی به تعمیر چیلر تراکمی تراست در محل بدون نیاز به جابه جایی دستگاه اقدام می کند.
  • تکنسین این مجموعه برای تعویض قطعات چیلر شما از قطعات درجه یک و اورجینال استفاده می نماید.
  • تمامی خدمات ارائه شده توسط این تعمیرکار همراه با ضمانت نامه و گارانتی معتبر می باشد.
  • تعمیرکار چیلر تراست از دانش فنی بسیار بالایی برخوردار بوده و با سیستم داخلی دستگاه آشنایی کاملی دارد.

تعمیر دستگاه چیلر تراست توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان میبرد؟

یکی از مسائلی که بسیاری از مشتریان به هنگام خرابی چیلر خود و در زمان استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چیلر تراست برای کارشناسان آی پی امداد مطرح می کنند، این است که تعمیرات چیلر آنها چه مدت طول خواهد کشید و چه مدت باید منتظر بمانند تا بتوانند مجددا از دستگاه خود استفاده نمایند. به طور کلی هنگامی که چیلر خراب می شود، یکی از دغدغه‌ های اصلی مصرف کنندگان پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب و ماهر برای تعمیر چیلر است تا بتواند در مدت زمانی کوتاه تمامی ایرادات دستگاه را به خوبی رفع نماید.

در زمینه توضیح این مسئله باید به این موضوع اشاره نمود که مدت زمان تعمیر چیلر جذبی و تراکمی تراست به نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد. برخی مواقع ایراد و خرابی دستگاه از نوع سطحی و ساده بوده و در کمترین زمان قابل رفع است. در برخی مواقع نیز برخی قطعات چیلر دچار خرابی شده است و باید به صورت کامل تعویض شود که در این صورت ممکن است زمان بیشتری برای تعمیرات دستگاه شما صرف گردد. در نظر داشته باشید که تعمیرات چیلر ساختمان تراست نیاز به تخصص بالایی دارد و حتما باید توسط تعمیرکار آموزش دیده عیب یابی و رفع عیب شود.

سرویس چیلر جذبی و تراکمی تراست چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

به طور کلی باید در بازه های زمانی معینی اقدام به سرویس چیلر تراست خود نمایید. این روزها بسیاری از نمایندگی ها به سرویس و عیب یابی قطعات مختلف چیلر در محل مورد نظر مصرف کنندگان می پردازند. نمایندگی تعمیرات چیلر تراست ارائه دهنده انواع خدمات سرویس چیلر در محل و با بهترین کیفیت می باشد.

  • ارائه خدمات در محل توسط تکنسین های خبره به مصرف کنندگان می تواند از هر گونه آسیب به دستگاه جلوگیری کند.
  • سرویس چیلر در بازه های زمانی معین باعث می شود دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد و کیفیت اولیه آن به خوبی حفظ شود.
  • با سرویس چیلر توسط تعمیرکار چیلر جذبی تراست می توانید از صرف هزینه های زیاد برای تعمیر دستگاه خود جلوگیری کنید.

عیب یابی مشکلات دستگاه چیلر تراست توسط تعمیرکار آی پی امداد

در صورت بروز هریک از مشکلاتی که در ادامه ذکر خواهد شد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات چیلر تراست تماس گرفته و از آنها بخواهید تا با حضور در محل، مشکل دستگاه را بررسی کرده و آن را تعمیر کنند.
در مواردی که چیلر را به دست افراد غیرمتخصص بسپارید، امکان دارد علاوه بر رفع نشدن مشکل دستگاه به دلیل تعویض قطعه معیوب و یا دست کاری ناشیانه در آن، دستگاه بعد از مدت کوتاهی در عملکرد خود دچار مشکل شود و راندمان کاری آن کاهش پیدا کند.

کمپرسور چیلر روشن نمی شود، برای تعمیرات چیلر تراست چگونه عمل کنیم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران در دستگاه چیلر خود با آن مواجه شوند، روشن نشدن کمپرسور است. در ادامه به بررسی علت و عیب یابی چیلر تراکمی تراست خواهیم پرداخت:

  • ممکن است سوئیچ دستگاه وصل نبوده و با به هر دلیلی فیوز سوخته باشد که باید بررسی شود.
  • در صورتی که اورلود کمپرسور دچار مشکل شده و یا سیم کشی دچار قطعی شده باشد نیز این مشکل رخ خواهد داد.
  • از دیگر عوامل موثر در بروز این مشکل ایجاد قطعی در سیستم کنترل و خرابی آن است که نیاز به عیب یابی دقیق دارد.
  • برای عیب یابی و بررسی دقیق دستگاه خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات چیلر تراست در آی پی امداد استفاده نمایید.

چیلر در حین کار صدا می دهد، برای تعمیر چیلر تراست چه باید کرد؟

در صورتی که با مشکل سر و صدای یونیت چیلر در حین کار مواجه شده اید، برای عیب یابی و تعمیر چیلر تراست می توانید از نکات زیر کمک بگیرید:

  • ممکن است قطعات داخلی دستگاه شل شده باشند که باید به دقت بررسی و عیب یابی شوند.
  • بروز هرگونه لرزش در لوله ها و سایر بخش ها نظیر فن و تسمه نیز منجر به ایجاد این مشکل می شود.
  • چنانچه بلبرینگ ها دچار خرابی شده باشند، دستگاه در حین کار صدا ایجاد خواهد کرد.
  • در نهایت باید کمبود شارژ دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورت نیاز می توانید از تعمیرکار چیلر تراست در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد برای رفع مشکل کمک بگیرید.

چیلر دائما کار می کند، چگونه اقدام به تعمیرات چیلر تراست کنیم؟

کارکرد مداوم کمپرسور چیلر از دیگر مشکلاتی است که در صورت مشاهده باید سریعا عیب یابی و رفع گردد. در ادامه به بررسی نحوه تعمیرات چیلر تراست در این مواقع می پردازیم:

  • در صورتی که ظرفیت دستگاه پایین بوده و یا فضای تهویه نسبت به دستگاه بزرگتر باشد، این مشکل رخ خواهد داد.
  • همچنین یخ زدگی کویل اپراتور، کثیفی کویل کندانسور و گرفتگی سیستم مبرد از دیگر عوامل موثر در بروز این مشکل است.
  • باید بررسی کنید که شیر انبساط اواپراتور بسته نبوده و یا دچار خرابی نشده باشد.
  • همچنین نصب چیلر در محیط خیلی گرم نیز می توانید موجب کارکرد یکسره آن شود.

هزینه تعمیرات چیلر تراست

تعرفه تعمیر چیلر تراست بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه و مراکز مربوطه تعیین می شود. بر این اساس باید بدانید که هزینه تعمیرات چیلر تراست در تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی تهران هزینه ای کاملا منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

  • مدل قدیمی یا جدید دستگاه چیلر تراست شما و قیمت قطعات آن تاثیر مستقیم دارد.
  • استفاده از قطعات فابریک یا قطعات متفرقه برای رفع ایرادات و تعمیرات دستگاه چیلر تراست، هزینه تعمیر را تغییر می دهد.
  • مدت زمان گارانتی در رابطه با تعمیرات چیلر جذبی و تراکمی تراست توسط تعمیرکار آی پی امداد باعث تغییر در هزینه خدمات می شود.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات چیلر تراست در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد

مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز چیلر تراست در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • کادر فعال در این مرکز از بهترین تکنسین ها بوده و با بهره گیری از دانش روز دوره دیده اند.
  • پرسنل مشغول به کار در آن برای ارائه خدمات به صورت تخصصی آموزش دیده اند.
  • مرکز تعمیرات چیلر تراست از 3 تا 12 ماه دستگاه را گارانتی می کند.
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیر چیلر تراست
  • تعمیرات چیلر جذبی تراست در محل از دیگر مزایای بهره مندی از خدمات آی پی امداد است.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد