logo logo تعمیر چیلر جذبی و تراکمی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر چیلر جذبی و تراکمی

تعمیر چیلر جذبی و تراکمی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر چیلر جذبی و تراکمی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

چیلر یکی از انواع تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع است که به صورت گسترده در در محیط های تجاری، صنعتی و سازمانی استفاده می شود. اما در برخی مواقع این تجهیزات دچار مشکلاتی شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا خواهند کرد. مرکز تعمیرات چیلر در تهران خدمات تعمیر چیلر جذبی و تراکمی در محل را با استفاده از قطعات اورجینال ارائه می دهد. تعمیرکار متخصص و مجرب تعمیرگاه چیلر خانگی و صنعتی، تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

آی پی امداد دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیر چیلر را در محل به مشتریان عزیز ارائه دهد. همچنین با استفاده از خدمات تعمیر چیلر توسط تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد می توانید از گارانتی معتبر 90 الی 365 روز، کاهش هزینه تعمیر تا 75 درصد و فاکتور رسمی بهره مند شوید. برای برخورداری از خدمات تعمیرات چیلر جذبی و تراکمی می توانید با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات چیلر در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات چیلر جذبی و تراکمی در تهران به شرح زیر است:

  • برای استفاده از خدمات تعمیرات چیلر در آی پی امداد می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید درخواست آنلاین تعمیر چیلر خود را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات چیلر در تهران

نحوه ارائه خدمات تعمیر چیلر جذبی و تراکمی در آی پی امداد

  • پس از تماس با نمایندگی تعمیرات چیلر، مشخصات شما در سامانه ثبت شده و آدرس پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  • در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین، کد اشتراک، زمان حضور تعمیرکار، مدت گارانتی، فاکتور و … را مشاهده کنید.
  • امکان ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و شکایات نیز در پنل کاربری شما وجود دارد.
  • تعمیرکار چیلر طبق توافقی که با شما انجام داده است، در اسرع وقت به محل شما اعزام خواهد شد.
  • کلیه خدمات چیلر با قطعات باکیفیت و تا 365 روز گارانتی ارائه می شود.
  • پس از اتمام تعمیر چیلر، می توانید با امتیاز دادن به کیفیت خدمات تعمیرکار، فاکتور را مشاهده کنید.
  • در نهایت کارشناس واحد پشتیبانی Happy Call آی پی امداد با شما تماس گرفته و در مورد عملکرد تعمیرکار سوال می کند.
  • در نظر داشته باشید که یک کارشناس در پنل کاربری از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی از شما پشتیبانی خواهد کرد.

خدمات چیلر خانگی و ساختمانی که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

چیلرها از جمله سیستم های تهویه مطبوع خانگی، ساختمانی و صنعتی در محیط های مختلف به حساب می آیند که با توجه به برخورداری از سیستم داخلی پیچیده و قطعات مختلف، عیب یابی و تعمیرات چیلر نیازمند دانش و تخصص بالایی در این زمینه می باشد. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد انواع خدمات سرویس و تعمیر چیلرهای جذبی و تراکمی و همچنین مینی چیلرها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در صورتی که دستگاه چیلر شما دچار مشکلاتی در عملکرد خود شده است و نیاز به تعمیر آن دارید، می توانید این کار را به تکنسین های متخصص آی پی امداد بسپارید تا دستگاه شما با پیشرفته ترین تجهیزات و بهترین کیفیت تعمیر شود. انواع خدمات دستگاه چیلر خانگی و صنعتی که در مجموعه آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات چیلر از جمله کمپرسور، بوش و یاتاقان، بلبرینگ، لوله ها، سیم پیچ الکتروموتور، اواپراتور، کندانسور، شیر انبساط، فن، فیلتر، تابلو برق و …
  • عیب یابی و تعمیرات انواع کمپرسور چیلر (پیستونی، اسکرو، اسکرال و روتاری)
  • سرویس، رسوب زدایی، نشتی یابی و وکیوم چیلر
  • نصب و راه اندازی انواع چیلر جذبی و تراکمی

تعمیر کدام برندهای چیلر در آی پی امداد انجام می شود؟

اگر برای شما این پرسش ایجاد شده است که مجموعه آی پی امداد کدامیک از انواع برندهای ایرانی و خارجی چیلرهای خانگی و ساختمانی را تعمیر می کند، باید به شما بگوییم که تکنسین های متخصص این مجموعه قادر هستند تا انواع مشکلات مربوط به تمامی برندهای چیلرهای جذبی و تراکمی را با بهترین کیفیت برای شما تعمیر کنند. از جمله این برندها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میدیا (Media)
  • گرین (Green)
  • هیتاچی (Hitachi)
  • گری (Gree)
  • وستن ایر (Westen Air)
  • ابارا (Ebara)
  • ال جی (LG)
  • ساران (Saran)
  • اشنایدر (Schneider)
  • بی کلد (Bicold)
  • ساراول (Saravel)
  • مانلی (Manelli)
  • ساری پویا
  •  و …

مرکز تعمیرات چیلر در تهران

آی پی امداد با داشتن نمایندگان فعال، مناطق گسترده ای را برای تعمیرات چیلر پوشش می دهد. نمایندگی تعمیرات چیلر با داشتن سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع چیلر خانگی و صنعتی، تخصصی ترین خدمات خود را در تمامی مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به شما ارائه می دهد. از این رو در هر منطقه ای از شهر تهران که ساکن هستید، می توانید از خدمات چیلر در آی پی امداد برای رفع ایراد دستگاه خود بهره مند شوید. چنانچه در هریک از این مناطق با نمایندگی آی پی امداد تماس حاصل نمایید، نزدیک ترین تکنسین به محل شما در سریع ترین زمان اعزام شده و تعمیر چیلر شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام خواهد داد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر چیلر خانگی و صنعتی در آی پی امداد

نمایندگی تعمیرات چیلر همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت برای تعمیر دستگاه به مشتریان خود ارائه دهد. آی پی امداد بیش از 30 سال است که در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع چیلر خانگی و ساختمانی جذبی و تراکمی در تهران فعالیت کرده و طی سال ها خدمت رسانی به مشتریان با بهترین کیفیت توانسته است جایگاه بالاتری در میان سایر مراکز تعمیراتی به دست آورد. مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه چیلر در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • از گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه خدمات بهره مند خواهید شد.
  • استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال ضامن سلامت دستگاه شما خواهد بود.
  • هزینه تعمیرات چیلر در آی پی امداد بسیار مقرون بصرفه و مطابق با نرخ اتحادیه است.
  • اعزام تعمیرکار چیلر به منزل شما در هفت روز هفته و در هر ساعتی از شبانه روز صورت میگیرد.
  • تعمیرکاران این مجموعه از تخصص و تجربه بسیار بالایی در زمینه تعمیر انواع چیلر برخوردار هستند.
  • امکان ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی از طریق پنل کاربری شما در آی پی امداد وجود دارد.

ویژگی های تعمیرکار چیلر جذبی و تراکمی در آی پی امداد

هنگامی که چیلر جذبی و تراکمی شما به هر دلیلی دچار خرابی شده است، به فردی نیاز دارید که مشکل دستگاه را به درستی تشخیص داده و آن را برطرف نماید. افرادی که از تخصص کافی در زمینه تعمیرات چیلر خانگی و صنعتی برخوردار نیستند، می توانند باعث آسیب بیشتر به دستگاه شما شوند. آی پی امداد با دارا بودن تکنسین های ماهر، مجرب و کارآزموده می تواند مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف نماید. تعمیرکاران و متخصصان چیلر در آی پی امداد در راستای جلب رضایت مشتری دستگاه را به صورت دقیق عیب یابی کرده و اصل تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن را در اولویت کار خود قرار می دهند.

بنابراین با مهارتی که دارند، تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه خراب و فابریک چیلر می گذارند. اما ممکن است قطعه فابریک دیگر قابل تعمیر نباشد و به طور کامل از بین رفته باشد. در چنین حالتی نمایندگی تعمیرات چیلر قطعه اورجینال دستگاه را تهیه کرده و آن را بر روی چیلر شما نصب خواهد کرد تا کمترین افت در کارکرد دستگاه را شاهد باشید. تعمیرکار چیلر در آی پی امداد با انواع مدل های دستگاه چیلر خانگی و ساختمانی آشنایی دارند و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

تعمیرکار چیلر جذبی و تراکمی چه ویژگی باید داشته باشد؟

سرویس چیلر خانگی و ساختمانی در آی پی امداد

چیلرها از جمله سیستم هایی هستند که برای افزایش عمر عمر و بهبود عملکرد آنها باید به صورت منظم و دوره ای و به طور کامل سرویس شوند. سرویس چیلر جذبی و تراکمی یکی از مهمترین اقداماتی است که می توانید توسط یک تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد انجام دهید. در این راستا، تکنسین سرویس چیلر خانگی و ساختمانی آی پی امداد به محل شما آمده و سرویس دستگاهتان را با بهترین کیفیت انجام می دهد. در حین انجام این کار باید تمامی خدمات لازم به صورت کامل انجام شود تا مشکلی پیش نیاید. در ادامه به بررسی فرآیند سرویس چیلر توسط تعمیرکار مجرب آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • سرویس کار آی پی امداد ابتدا به صورت اصولی هریک از بخش های مهم دستگاه نظیر موتور، فن، کندانسور، اواپراتور، یاتاقان ها، شیر انبساط، پمپ و … را مورد عیب یابی قرار داده و در صورت بروز کوچکترین مشکل آنها را رفع می کند.
  • در ادامه فشار و دمای مکش کمپرسور، دمای تخلیه، میزان سطح روغن، مکش پمپ ها، دمای خروجی و ورودی کندانسور، وضعیت عایق‌ ها، جریان موتور فن، فشار و دمای ورودی و خروجی سیال و مبرد کندانسور را مورد بررسی قرار می دهد.
  • در صورتی که چیلر نیاز به شارژ گاز داشته باشد، سرویس کار متخصص اقدام به شارژ گاز و وکیوم دستگاه خواهد کرد.
  • همچنین اقدام به تخلیه لجن ها و گل و لای های موجود در حوضچه چیلر و تمیز کردن بخش های مختلف دستگاه می نماید.
  • رسوب زدایی و اسیدشویی چیلر از دیگر اقدامات مهمی است که سرویس کار آی پی امداد برای جلوگیری از تجمع رسوبات در دستگاه و بروز مشکل در بخش های مختلف آن با تجهیزات پیشرفته انجام خواهد داد.

سرویس چیلر چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

هزینه تعمیرات چیلر جذبی و تراکمی

کیفیت تعمیرات چیلر و هزینه آن می تواند برای مشتریان بسیار حائز اهمیت باشد. لازم به ذکر است که با تعمیر چیلر خانگی و ساختمانی خود در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد علاوه بر اینکه از صحت کیفیت تعمیرات دستگاه مطمئن خواهید بود، از هزینه های تعمیر چیلر نیز رضایت خواهید داشت؛ زیرا در این مجموعه هزینه ها بر حسب قیمت های مصوب در اتحادیه تعیین می شوند. شفاف سازی هزینه برآوردی تعمیرات چیلر از دیگر مزیت های مهم استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد می باشد.

به این ترتیب که بعد از عیب یابی دقیقه دستگاه، مشکل چیلر شما شناسایی شده و هزینه تعمیر آن در پیش فاکتوری به شما داده می شود. مطابق این پیش فاکتور شما قیمت های برآوردی را مشاهده کرده و تمامی مراحل برای شما مشخص می شود. با توجه به منصفانه بودن هزینه ها، می توانید رضایت خود را برای انجام تعمیرات چیلر اعلام کرده و کار تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد.

به طور کلی هزینه تعمیرات چیلر خانگی و صنعتی به صورت اقتصادی تعیین می شود و مواردی نظیر نوع مدل دستگاه (جذبی یا تراکمی)، قطعات معیوب چیلر، قیمت قطعه تعمیری یا تعویضی و … می توانند در تعیین هزینه نهایی تعمیرات چیلر موثر واقع شوند. در صورت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات چیلر خود علاوه بر بهره مندی از باکیفیت ترین خدمات، می توانید کاهش 75 درصدی هزینه های خود را نیز تجربه نمایید.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه چیلر برطرف می شوند

در بسیاری از موارد ممکن است برخی از مشکلات و خرابی های جزئی چیلر توسط مصرف کنندگان نادیده گرفته شود. بسیاری از این ایرادات با یک عیب یابی ساده برطرف می شوند و آسیب جدی به چیلر جذبی و تراکمی وارد نمی کنند. بنابراین عیب یابی چیلر جذبی و تراکمی یکی از مهمترین مسائل در زمینه رفع ایرادات دستگاه و عدم پرداخت هزینه های سنگین برای تعمیر آن می باشد. برای اطلاع از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در چیلر جذبی و تراکمی خود با آن مواجه شوید، با ما همراه باشید. اگر مشکل چیلر شما مربوط به قطعات اصلی بوده و قابل رفع نیست، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات چیلر برای رفع آن استفاده کنید.

  • علت روشن نشدن چیلر
  • تعمیر مشکل سرد نکردن چیلر
  • دلیل صدای زیاد کمپرسور چیلر
  • علت کاهش عملکرد صحیح چیلر
  • عیب یابی نشتی در چیلر
  • تعمیرات خطای ولتاژ پایین چیلر
  • تعمیر خاموش شدن کمپرسور چیلر
  • علت یکسره کار کردن کمپرسور چیلر

عیب یابی مشکل روشن نشدن چیلر

اگر دستگاه چیلر شما روشن نمی شود، لازم است جهت عیب یابی و تعمیر چیلر خود نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • ممکن است ولتاژ خط دستگاه نامناسب بوده و یا اتصالات آن شل شده باشد که باید بررسی شود.
  • در صورتی که فازها در برق سه فاز به صورت نادرست متصل شده باشند، دستگاه شما روشن نخواهد شد.
  • در برخی مواقع بروز مشکل در قطع کننده مدار یا فیوز نیز منجر به بروز این مشکل می شود که باید سریعا رفع گردد.
  • در صورتی که کمپرسور دستگاه دچار مشکل یا خرابی شده باشد نیز چیلر شما روشن نخواهد شد.

از آنجایی که عیب یابی دستگاه و رفع مشکل روشن نشدن آن امری کاملا تخصصی است، جهت تعمیرات چیلر می توانید از متخصصین آی پی امداد کمک بگیرید.

علت سرد نکردن چیلر

چنانچه با مشکل عدم سرمایش مناسب چیلر مواجه شده اید، می توانید برای تعمیرات دستگاه از موارد زیر کمک بگیرید:

  • مسدود شدن کندانسور یا فیلتر هوا یکی از مواردی است که منجر به بروز این مشکل در دستگاه می شود.
  • در صورتی که سیال خنک کننده برای شرایط دمایی دستگاه نامناسب باشد، خنک کننده دستگاه کافی نخواهد بود.
  • عدم انتقال صحیح سیال خنک کننده از دیگر مواردی است که نیاز به بررسی و عیب یابی دارد.
  • از دیگر عوامل موثر در بروز این مشکل دمای بالای محیط، بروز نشتی از مبرد و یخ زدگی اواپراتور است که باید بررسی شود.

در صورتی که توانایی و تخصص لازم برای رفع مشکل سرد نکردن دستگاه خود را ندارید، می توانید از متخصصین آی پی امداد برای تعمیر چیلر کمک بگیرید.

تعمیر مشکل صدای زیاد کمپرسور چیلر

در صورتی که به هنگام کار با دستگاه چیلر متوجه صدای زیاد کمپرسور آن شده اید، می توانید از مواردی که در ادامه آورده شده است، برای عیب یابی و تعمیر چیلر استفاده کنید:

  • ممکن است مشکل دستگاه مربوط به شارژ بیش از حد سیستم با استفاده از گاز باشد.
  • چنانچه یاتاقان های دستگاه دچار خرابی شده باشند، با این مشکل در چیلر تراکمی مواجه خواهید شد.
  • از دیگر مواردی که باید بررسی شود، کمبود روغن سیستم و از بین رفتن کارایی روغن است که باید بررسی شود.

برای تعمیرات کمپرسور چیلر خود و رفع صدای زیاد آن می توانید از خدمات نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد استفاده نمایید.

تعمیرات مشکل کاهش عملکرد صحیح چیلر

چنانچه با مشکل کاهش عملکرد صحیح دستگاه خود مواجه شده اید، می توانید برای تعمیرات چیلر از نکات زیر کمک بگیرید:

  • در بسیاری از مواقع علت بروز این مشکل مربوط به کم بودن میزان گاز مبرد درون سیستم است که باید بررسی و در صورت نیاز شارژ گردد.
  • در صورتی که درون لوله های کندانسور رسوباتی جمع شده باشد، منجر به کاهش عملکرد دستگاه خواهد شد.
  • نیم سوز شدن موتور الکتریکی چیلر نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل است که باید بررسی شود.

علت وجود نشتی در چیلر

در صورتی که دستگاه چیلر شما دچار نشتی شده است، می توانید به بررسی هریک از موارد زیر بپردازید:

  • در صورتی که مخزن آب دستگاه دچار آسیب دیدگی شده باشد، نشتی ایجاد خواهد شد که باید محل نشتی را پیدا کرده و آن را رفع کنید.
  • ممکن است کاسه نمد شفت دچار آسیب دیدگی شده و یا به درستی نصب نشده باشد که باید آن را بررسی کنید.
  • چنانچه هرگونه مشکلی در عملکرد شیر توپی وجود داشته باشد، دستگاه دچار نشتی می شود که باید تعویض شود.
  • در نهایت این امکان وجود دارد که توپ شناور افتاده و یا به صورت نادرست در جای خود قرار گرفته باشد که باید آن را مجددا نصب و تنظیم کنید.

از آنچایی که عیب یابی و رفع مشکل نشتی چیلر امری تخصصی است، بهتر است این کار را به تکنسین های متخصص آی پی امداد بسپارید.

عیب یابی خطای ولتاژ پایین چیلر

در صورتی که دستگاه چیلر شما خطای ولتاژ پایین را می دهد، می توانید برای عیب یابی مشکل به بررسی موارد زیر اقدام نمایید:

  • چنانچه سیستم کنترل کننده فشار چیلر به مشکل مواجه شده و خراب شده باشد، این خطا رخ می دهد که باید مجددا تنظیم و در صورت نیاز تعویض شود.
  • ممکن است سیستم دچار نشتی شده باشد که باید میزان وجود فشار در چیلر را بررسی و نشتی آن را برطرف کنید.
  • وجود هرگونه اسنداد و گرفتگی در فیلتر چیلر نیز از دیگر دلایلی است که موجب پایین آمدن ولتاژ آن شده و نیاز به تعویض فیلتر می باشد.
  • همچنین ممکن است این مشکل مربوط به برد دستگاه باشد که باید بررسی و تعمیر شود.

در صورتی که نمی توانید مشکل خطای ولتاژ پایین دستگاه را عیب یابی و رفع کنید، می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز چیلر در آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر مشکل خاموش شدن کمپرسور چیلر

چنانچه کمپرسور دستگاه چیلر شما به صورت ناگهانی خاموش می شود، می توانید برای تعمیر مشکل موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل مربوط خرابی ترموستات است که در صورت صدور اشتباه فرمان قطع کمپرسور، این قطعه خاموش خواهد شد.
  • در صورتی که میزان مبرد دستگاه کم باشد نیز این مشکل رخ می دهد که باید مقدار گاز مبرد را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را شارژ کنید.
  • ممکن است یکی از اورلودهای کمپرسور دچار قطعی یا خرابی شده باشد که باید آن را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • اگر در عملکرد شیر انبساط چیلر مشکلی وجود داشته باشد، کمپرسور خاموش می شود که باید این قطعه را تعویض نمایید.

برای اینکه بتوانید به درستی مشکل خاموش شدن کمپرسور چیلر خود را برطرف کنید، بهتر است این کار را به تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد بسپارید.

علت یکسره کار کردن کمپرسور چیلر

در صورتی که کمپرسور چیلر شما به صورت مداوم کار می کند، می توانید به بررسی هریک از دلایل بروز این مشکل در ادامه بپردازید:

  • در صورتی که ظرفیت چیلر بیش از اندازه پایین بوده و فضای تهویه نسبت به دستگاه بزرگتر باشد، کمپرسور برای ایجاد تهویه مطبوع به صورت مداوم کار می کند.
  • ممکن است در سیستم مبرد دستگاه ایرادی وجود داشته و یا کندانسور کثیف شده باشد که باید بررسی شود.
  • اگر در سیستم مبرد و فیلتر درایر گرفتگی یا کثیفی وجود داشته باشد، کمپرسور به صورت یکسره کار کرده و داغ خواهد شد.
  • این امکان وجود دارد که شیر انبساط بسته بوده و یا خراب شده باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  • در صورتی که چیلر در محیطی با دمای بسیار بالا نصب شده باشد، موتور به صورت مداوم کار می کند تا بتوانید دمای محیط را به حالت مطبوع برساند.

در صورتی که قادر به رفع مشکل کارکرد یکسره دستگاه خود نیستید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات چیلر در آی پی امداد بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد