logo logo تعمیر چرخ گوشت عرشیا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر چرخ گوشت عرشیا

تعمیر چرخ گوشت عرشیا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر چرخ گوشت عرشیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مطلب از آی پی امداد در مورد علت خرابی و نحوه تعمیر چرخ گوشت عرشیا صحبت می کنیم و مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد را برای انجام تعمیرات چرخ گوشت عرشیا به شما معرفی می کنیم و شما را با روش های ارتباطی با آی پی امداد آشنا خواهیم کرد. آی پی امداد به منظور ارائه بهترین خدمات ممکن برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا، شعبه های متعددی در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب ایجاد کرده است تا تمامی مناطق را تحت پوشش قرار دهد.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات چرخ گوشت عرشیا صرفه جویی کنید.

ثبت درخواست برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا در تهران

آی پی امداد سه راه ارتباطی برای شهروندان تهرانی برای تماس و ثبت سفارش تعمیر چرخ گوشت عرشیا فراهم کرده است. یکی از این راه های ارتباطی تماس با شماره تلفن مرکز 02158941 می باشد که در صورت بروز مشکل در عملکرد چرخ گوشت عرشیا می توانید با این شماره تماس گرفته و در صورت نیاز به تعمیر آدرس و مشخصات کامل خود را ثبت نمایید. راه دوم ارتباط با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در تهران، ثبت درخواست تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در سایت آی پی امداد می باشد.

مراحل پس از ثبت درخواست برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا:

  1. در صورت انتخاب دو راه اول، مشخصات شما ثبت می شود و نام تکنسین و زمان حضور وی در پنل کاربری شما در سایت یا پیامک برای شما ارسال می شود.
  2. در اکثر موارد تعمیر چرخ گوشت عرشیا در محل شما انجام می شود.
  3. در صورت نیاز به تعمیر موتور یا تعویض قطعات خاصی از دستگاه، چرخ گوشت شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر چرخ گوشت (در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) به شما تحویل داده می شود.
  4. در صورت نیاز می توانید به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد مراجعه کنید و چرخ گوشت را برای تعمیر به تکنسین های متخصص ما بسپارید.
  5. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیر چرخ گوشت عرشیا جویا می شود.

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

اگر به دنبال نمایندگی مطمئن برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا در تهران هستید، بهترین گزینه آی پی امداد است. آی پی امداد برای پوشش تمامی مناطق تهران (شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب) و با استفاده از تکنسین های ماهر و با استفاده از مدرن ترین روش ها دستگاه معیوب شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و با ضمانت تعمیر می کنند و همراه ضمانت نامه در اختیار شما قرار می دهد.

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در شمال تهران

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در غرب تهران

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در مرکز تهران

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در شرق تهران

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در جنوب تهران

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش چرخ گوشت عرشیا توسط آی پی امداد

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش چرخ گوشت عرشیا است، اما اگر نمی توانید به هر دلیلی (گم شدن برگه ضمانت نامه، پایان اعتبار، خارج بودن علت خرابی از موارد ضمانت شده) با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت عرشیا آی پی امداد استفاده کنید. تکنسین تعمیرات آی پی امداد نه تنها دارای تجربه، مهارت و دانش لازم هستند بلکه با انواع مدل و قطعات به کار رفته در چرخ گوشت عرشیا آشنایی کامل دارند. در بازدید اولیه برآورد هزینه و علت خرابی توسط تکنسین های مجرب بررسی می شود. توجه داشته باشید که آی پی امداد کلیه خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیر چرخ گوشت عرشیا را به مدت 3 تا 12 ماه تضمین می کند.

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا توسط آی پی امداد

از مهمترین مزیت های آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی های تعمیر چرخ گوشت عرشیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات 24 ساعته برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا
  • کلیه قطعات و خدمات تعمیر چرخ گوشت عرشیا توسط آی پی امداد ضمانت کتبی و رسمی می شوند.
  • آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمامی تعرفه و هزینه ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • مجموعه آی پی امداد بالغ بر نیم قرن سابقه تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی را دارد.
  • آی پی امداد تمامی خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر ارائه می شود را تا 1 سال گارانتی می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.

از آنجا که چرخ گوشت دستگاهی قابل حمل است، آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات چرخ گوشت عرشیا سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر چرخ گوشت عرشیا با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

تعمیر چرخ گوشت عرشیا در محل کار یا منزل

یکی از بهترین خدماتی که آی پی امداد برای تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در زمینه عیب یابی دستگاه ارائه می دهد، خدمات تعمیر چرخ گوشت عرشیا در محل می باشد. مشتریان با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه های سطح شهر برای تعمیر دستگاه خود ندارند و به راحتی می توانند خدمات تعمیرات چرخ گوشت عرشیا را در منزل خود دریافت کنند.

این امر همچنین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان می شود. پس از تماس با نمایندگی آی پی امداد، تکنسین متخصص در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام و اقدامات لازم برای عیب یابی چرخ گوشت را انجام می دهد. سپس علت اصلی خرابی چرخ گوشت را به شما اطلاع می دهد تکنسین آی پی امداد پس از مشخص شدن ایراد چرخ گوشت عرشیا تلاش های لازم را برای رفع آن انجام می دهد.

تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در کارگاه آی پی امداد

در صورت عدم امکان حضور تکنسین در محل شما، آی پی امداد امکان انجام تعمیرات را در کارگاه های خود فراهم کرده است. برای انتقال چرخ گوشت به کارگاه های مجاز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  • تحویل چرخ گوشت به پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه

برای دریافت و تعمیر چرخ گوشت عرشیا، پیک به محل شما مراجعه می کند و برگه رسیدی شامل اطلاعات چرخ گوشت و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و چرخ گوشت را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.

  • تحویل چرخ گوشت توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود و تحویل چرخ گوشت توسط خودتان به کارگاه آی پی امداد. پس از اتمام تعمیرات چرخ گوشت عرشیا، هماهنگی های لازم برای دریافت چرخ گوشت با شما انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیر چرخ گوشت عرشیا در مرکز تعمیرات مجاز و مرکزی آی پی امداد به غیر از هزینه تعمیر شامل هزینه پیک نیز می باشد و مدت زمان انتقال را نیز باید به مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر اضافه کنید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات چرخ گوشت عرشیا چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی چرخ گوشت عرشیا از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در آی پی امداد استفاده کنیم، در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  2. پس از اتمام تعمیرات چرخ گوشت عرشیا ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  3. از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا استفاده می شود. در صورت نبود قطعه فابریک، بهترین قطعه با کیفیت جایگزین می شود.
  4. هزینه تعمیر چرخ گوشت عرشیا در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  5. آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و مجاز در استان تهران کلیه خدمات تعمیرات چرخ گوشت عرشیا را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران با بهترین خدمات ارائه می دهد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار چرخ گوشت عرشیا در آی پی امداد چیست؟

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر چرخ گوشت عرشیا استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می باشد.  مهمترین ویژگی های تکنسین چرخ گوشت عرشیا آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. دانش فنی به روز
  3. آشنا به انواع مدل های چرخ گوشت عرشیا
  4. منظم و آراسته
  5. وقت شناس و دقیق
  6. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  7. رعایت مسائل ایمنی
  8. استفاده از قطعات فابریک و باکیفیت
  9. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات چرخ گوشت عرشیا توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیرات چرخ گوشت عرشیا با توجه به ایراد دستگاه متفاوت است. عواملی در تعیین زمان تعمیر چرخ گوشت عرشیا بسیار موثر است و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات چرخ گوشت شما را از زمان تقریبی تعمیرات دستگاه مطلع خواهند کرد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، زمان تعمیر افزایش می یابد.

آموزش عیب یابی و تعمیرات چرخ گوشت عرشیا در منزل 

همانطور که گفته شد، بعضی از ایراداتی که برای چرخ گوشت پیش می آید را می توانید به راحتی خودتان در منزل رفع کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار چرخ گوشت عرشیا نداشته باشید. البته در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی های مجاز تعمیرات چرخ گوشت عرشیا بسپارید.

رفع مشکل روشن نشدن و کار نکردن چرخ گوشت عرشیا

  • وجود مشکل در برق رسانی به چرخ گوشت، بهتر است ابتدا کابل و پریز برق را بررسی کنبد.
  • اتصالی در دکمه پاور چرخ گوشت که باید بررسی شود.
  • علت کار نکردن چرخ گوشت در زمان روشن کردن آن، به احتمال زیاد به علت خرای موتور است. برای تعمیر چرخ گوشت عرشیا باید بررسی شود و قطعه معیوب توسط تکنسین تعمیر و یا تعویض شود.

عیب یابی نچرخیدن مارپیچ چرخ گوشت عرشیا

  • ممکن است آرمیچر دستگاه آسیب دیده باشد.
  • خرابی  و ساییدگی دنده مارپیچ می تواند علت نچرخیدن آن باشد.
  • ممکن است چرخ دنده دچار مشکل شده باشد.

تعمیر مشکل داغ شدن موتور چرخ گوشت عرشیا

  • از کار افتادن فن موتور
  • نیم سوز شدن موتور

هزینه تعمیرات چرخ گوشت عرشیا چقدر است؟

هزینه تعمیر چرخ گوشت عرشیا در محل بسته به نوع خرابی دستگاه متفاوت خواهد بود. از آنجایی که هزینه تعمیرات آی پی امداد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشخص می شود، مشتریان می توانند کاهش 75 درصدی را در هزینه های تعمیرات خود تجربه نمایند. هزینه تعمیرات چرخ گوشت عرشیا به طور کلی به دو بخش هزینه های ثابت و متغیر تقسیم می شود:

  • هزینه ثابت: هزینه تعمیرکار
  • هزینه متغیر: هزینه قطعات

پس از بررسی دقیق دستگاه توسط تعمیرکار متخصص مرکز، هزینه تعمیرات آن به مشتری اعلام می شود تا در صورت رضایت از هزینه نسبت به تعمیرات چرخ گوشت عرشیا اقدام کند. همچنین پس از اتمام کار فاکتوری حاوی مشخصات محاسبه قیمت تعمیر چرخ گوشت در اختیار مشتری قرار می گیرد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد