تعمیر چای ساز گوسونیک

انواع خدمات تعمیر چای ساز گوسونیک در محل یا کارگاه مجهز آی پی امداد با استفاده از قطعات اورجینال، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی هزینه ها به مشتریان عزیز در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران توسط تکنسین های متخصص و کارآزموده ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات چای ساز گوسونیک: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر چای ساز گوسونیک

چای ساز، وسیله ای پرکاربرد در آشپزخانه است و ممکن است در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل ممکن است گاهی دچار ایراداتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. چای ساز گوسونیک Gosonic یک محصول باکیفیت است که در کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. آی پی امداد یکی از معتبرترین و بهترین مراکز تخصصی تعمیرات انواع چای ساز گوسونیک در تهران می باشد که انواع خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر چای ساز گوسونیک را با استفاده از قطعات اصلی، گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه و تکنسین های مجرب و کارآزموده به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین اگر دستگاه شما با مشکلاتی مانند روشن نشدن، داغ نشدن، خاموش شدن، کار نکردن و ... مواجه شده است، می توانید برای رفع ایراد آن با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر چای ساز گوسونیک در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی رسمی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس با شماره نمایندگی چای ساز گوسونیک در تهران و ثبت درخواست

نحوه تماس با مجموعه آی پی امداد برای تعمیر چای ساز گوسونیک به شرح زیر است:

  • برای تعمیر چای ساز گوسونیک خود می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید.
  • همچنین می توانید درخواست تعمیرات چای ساز گوسونیک خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنید.

روش های استفاده از خدمات تعمیر چای ساز گوسونیک در آی پی امداد

  1. تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل کار یا منزل شما حضور پیدا کرده و مشکل چای ساز گوسونیک را رفع کند.
  2. همچنین می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد درج شده در قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
  3. شما می توانید از خدمات پیک آی پی امداد نیز بهره مند شوید. پیک های مجموعه آی پی امداد چایساز گوسونیک شما را جهت تعمیرات به تعمیرگاه ارجاع می دهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری، دستگاه را در محل به شما تحویل خواهند داد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات چای ساز گوسونیک در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  2. شما می توانید نام تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل، مدت گارانتی، فاکتور و … را در پنل کاربری خود مشاهده کنند.
  3. همچنین می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پیگیری و شکایت در ارتباط باشید.
  4. تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت یا طبق توافق با شما در محل حاضر می شود و خدمات تعمیر چای ساز گوسونیک را ارائه می دهد.
  5. پس از انجام تعمیرات چای ساز گوسونیک، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه می گردد.
  6. در نهایت رضایت شما از عملکرد تکنسین چای ساز گوسونیک توسط کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد بررسی خواهد شد.
  7. همچنین می توانید برای امتیاز دهی به تعمیرکار مربوطه به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  8. یک کارشناس از ابتدای درخواست سرویس تا پایان دوره گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری شما را راهنمایی می کند.
  9. کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات چای ساز گوسونیک دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

شما می توانید با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر چای ساز گوسونیک خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر چای ساز گوسونیک در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر چای ساز گوسونیک

هزینه تعمیر چای ساز گوسونیک که توسط تعمیرکار آی پی امداد در پایان کار دریافت می شود، هزینه هایی مشخص و از پیش تعیین شده هستند که از سوی اتحادیه های مربوطه برآورد و به این مجموعه ابلاغ شده اند. این مرکز خود را موظف می داند که منصفانه ترین هزینه های تعمیرات چای ساز گوسونیک و کمترین دستمزدها را در قبال بهترین و باکیفیت ترین خدمات، از مشتری دریافت کند. روال کار آی پی امداد به این صورت است که هزینه تعمیر چای ساز در همان ابتدا و پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص براساس مدل و نوع خرابی آن برای مشتری شفاف سازی می شود تا مشتری بتواند راحت تر تصمیم گیری کند. درجدول زیر می توانید به بررسی هزینه های تقریبی تعمیر و تعویض قطعات چای ساز گوسونیک بپردازید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات چای سازهزینه تعمیرات چای ساز
ترموستات120/000 الی 500/000 تومان
المنت180/000 الی 490/000 تومان
برد الکترونیکی200/000 الی 580/000 تومان
کلید روشن و خاموش80/000 الی 140/000 تومان
شیشه290/000 الی 740/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و مشکلات چای ساز گوسونیک را انجام می دهد؟

چای سازها از جمله دستگاه هایی هستند که به دلیل استفاده مکرر، دچار خرابی هایی خواهند شد. آی پی امداد از جمله مراکز تعمیرات انواع مدل های چای ساز گوسونیک می باشد. این مجموعه برای تعمیر انواع چای ساز گوسونیک از تکنسین متخصص استفاده می کند تا دستگاه شما کیفیت اولیه خود را حفظ نماید. از جمله مدل های چای ساز گوسونیک که در آی پی امداد تعمیر می شوند، شامل:

  • مدل های 769، 876، 875، 768، 762، 759، 874، 767 و … چایسازهای گوسونیک
  • انواع مدل های روهمی، استنددار و کنار هم چای ساز گوسونیک

عیب یابی و برطرف کردن هریک از مشکلات دستگاه چای ساز گوسونیک از جمله تخصصی ترین خدمات آی پی امداد محسوب می شود. در مجموعه آی پی امداد، انواع ایرادات چای ساز گوسونیک توسط تکنسین های متخصص و با استفاده از ابزارهای پیشرفته تعمیر می شود. بنابراین در صورتی که دستگاه شما دچار ایراداتی شده است، می توانید عیب یابی و رفع آنها را به تعمیرکار مجرب آی پی امداد بسپارید.

  • چای ساز روشن نمی شود.
  • چای ساز آب را جوش نمی آورد.
  • چایساز پس از جوش آمدن آب خاموش نمی شود.
  • دکمه های چای ساز کار نمی کند.
  • چای ساز نشت آب دارد.

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و مشکلات چای ساز گوسونیک را انجام می دهد؟

خدمات تعمیرکار چای ساز گوسونیک در آی پی امداد

هریک از انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر چای ساز گوسونیک به هنگام خرابی این دستگاه توسط تکنسین های مجاز و متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان به مشتریان ارائه می شود. در ادامه هریک از پرکاربردترین خدمات چای ساز گوسونیک را بررسی کرده ایم.

تعمیر و تعویض شیشه چای ساز گوسونیک

از شیشه چای ساز گوسونیک به‌عنوان محفظه دمنوش استفاده می‌کنند. هر چند شاید بدنه کتری را از استیل بسازند، اما بدنه قوری را با شیشه تکمیل می‌کنند تا مصرف‌کننده بتواند مایع داخل قوری را ببیند. شیشه به کار رفته در قوری گاسونیک مقاومت بالایی دارد. البته اگر به‌ شیوه نامناسبی از آن استفاده کنید، آسیب می‌بیند و دیگر مثل گذشته قابل‌استفاده نیست. اگر شیشه ترک بخورد، باید برای تعویض آن اقدام کنید، چون هیچ راهی برای تعمیر وجود ندارد.

مهمترین نشانه خرابی شیشه چای ساز گوسونیک ترک‌های روی آن است که به وضوح قابل‌ مشاهده هستند. برخی مواقع قوری کاملاً می‌شکند و غیرقابل‌استفاده می‌شود. اگر ترک‌های ریز روی قوری به‌وجود بیاید، با خالی‌ شدن مداوم دمنوش از داخل آن و خیس‌بودن صفحه گرم نگهدارنده یا اطراف چای‌ساز می‌توانید متوجه این موضوع شوید.

علت خرابی شیشه می‌تواند ضربه‌های ناآگاهانه به این قطعه باشد. اگر ناخواسته ضربه‌ای به شیشه وارد کنید یا در حین حمل قوری این وسیله از دستتان بیفتد، شیشه آسیب می‌بیند. در این صورت باید برای تعویض آن اقدام کنید که این کار کاملاً تخصصی است و باید توسط نیروی متخصص انجام شود. توصیه می‌کنیم که برای تعویض شیشه چای ساز گوسونیک از کارشناس‌های حرفه‌ای مرکز آی پی امداد کمک بگیرید تا شیشه جدیدی در قوری برایتان تعبیه کنند.

جرم‌ گیری چای ساز گوسونیک

حتی حرفه‌ای‌ترین چای ساز‌های گوسونیک بعد از مدتی دچار جرم و رسوب می‌شوند. رسوب به‌ دلیل کربنات کلسیم موجود در املاح آب‌های شهری به‌وجود می‌آید و بعد از مدتی روی طعم نوشیدنی‌ها تاثیر نامطلوبی می‌گذارد. اگر نمی‌خواهید آب چای‌ساز مزه‌دار شود، باید هرچه سریعتر برای رفع این مشکل چاره‌ای بیندیشید.

رسوب‌ها روی بدنه کتری می‌نشینند و در ابتدا مقدار بسیار کمی دارند. اگر همان اول با استفاده از راهکار‌های مناسب آنها را از بین ببرید، گسترده نشده و مشکلی به‌وجود نمی‌آورند. اما کافیست کمی غفلت کنید تا بعد از مدتی متوجه شوید که تمام سطح داخلی کتری را پوشانده‌اند. شما با در دسترس‌ترین مواد می‌توانید رسوب چای‌ساز گوسونیک را از بین ببرید که یکی از آنها نوشابه گازدار است. برای حل این مشکل با نوشابه گازدار طبق این مراحل پیش بروید:

  1. یک نوشابه گازدار خنک از مغازه بخرید و تا نیمه کتری را با آن پر کنید.
  2. کتری را روی صفحه گرم نگهدارنده بگذارید و دستگاه را روشن کنید.
  3. بعد از اینکه نوشابه‌ها داخل کتری کاملاً داغ شده و به نقطه جوش رسیدند، اجازه دهید یک ساعت سپری شود و طی این مدت درب کتری را باز نکنید.
  4. کتری را تخلیه کنید و با کمک یک اسکاج نرم رسوب‌های باقیمانده داخل آن را از بین ببرید.

در برخی موارد بوی نوشابه داخل چای‌ساز می‌ماند که با یک یا 2 بار شستشو کاملاً از بین می‌رود. رسوب‌ها به‌مرور زمان آسیب‌های جدی به بدنه دستگاه نیز می‌زنند. بنابراین در صورت آسیب‌دیدگی بدنه دستگاه را به‌سراغ مراکز تعمیر حرفه‌ای ببرید.

تعویض ترموستات چای‌ساز گوسونیک

ترموستات نقشی اساسی در چای‌ساز گوسونیک را بر عهده دارد. ترموستات باعث می‌شود با خیال راحت کتری را روشن کنید و به کار‌های خود برسید و مطمئن باشید که دستگاه با جوش‌آمدن آب از کار می‌ایستد. در واقع ترموستات گرمای داخلی کتری را اندازه می‌گیرد و وقتی که کتری کاملاً داغ شد، دستور قطع‌ شدن را به المنت می‌فرستد. بعد از اینکه المنت متوقف شد، دیگر انرژی گرمایی وجود ندارد، بنابراین متوقف خواهد شد. نشانه‌های خرابی ترموستات کاملاً مشخص است، چون در صورت بروز این مشکل دستگاه همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و المنت‌ها متوقف نمی‌شوند. در این صورت آب خیلی زود تبخیر‌ شده و به سایر قطعه‌ها به‌ دلیل تولید انرژی گرمایی بیش‌ از‌ اندازه آسیب می‌رسد.

به 3 دلیل مهم این قطعه آسیب می‌بیند:

  • وارد شدن ضربه
  • استفاده طولانی مدت از دستگاه
  • آمپر کشیدن چای‌ساز

تولیدکننده‌های چای‌ساز گوسونیک، ترموستات را در نزدیکی المنت‌ها قرار داده‌اند تا بتواند دستورات لازم را در زمان مناسب به این قطعه ارسال کند. با خرابی ترموستات متأسفانه کاری از دست شما بر نمی‌آید. این قطعه باید توسط کارشناس تعمیرات حرفه‌ای بررسی و تعمیر یا تعویض شود. برای انجام این کار می‌توانید روی متخصصین مجموعه آی پی امداد حساب باز کنید.

تعویض کلید چای‌ساز گوسونیک

بگذارید برای درک کارایی کلید چای‌ساز مثالی بزنیم. شما دائماً درب خانه خود را با کلید باز و بسته می‌کنید. وقتی که قفل یا کلید از کار می‌افتد، درب دیگر باز نمی‌شود. در واقع مهم نیست جنس درب خانه شما از چیست و چقدر برای آن هزینه کرده‌اید، همین کلید کوچک که شاید ارزش ناچیزی داشته باشد، تمام کارایی درب را مختل می‌کند. این درباره چای‌ساز گوسونیک نیز صدق کرده و در صورتی که کلید آن آسیبی ببیند، متأسفانه چای‌ساز دیگر کار نمی‌کند. حتی اگر تمام قطعات چای‌ساز گوسونیک سالم باشند و صرفاً کلید خراب شود، همچنان دستگاه عملکرد مناسبی ندارد. آسیب‌دیدگی کلید در چای ساز گوسونیک 2 حالت دارد:

  • در حالت اول دستگاه اصلاً روشن نمی‌شود که بخواهد آبی را به جوش برساند.
  • در حالت دوم کلید در حین کار دستگاه خراب می‌شود. بنابراین هر چه بعد از به جوش رسیدن آب کلید را فشار می‌دهید، تغییری در کارکرد چای‌ساز به‌وجود نمی‌آید. این مشکل می‌تواند در مدت کوتاهی به‌ دلیل تولید گرمای بیش‌ از‌ اندازه موجب آسیب‌دیدگی به سایر قطعات دستگاه نیز شود.

علت خرابی کلید را می‌تواند در پلاتین‌های آن جستجو کرد. اگر پلاتین‌ها از یکدیگر فاصله گرفته باشند، کلید عملکرد مطلوبی ندارد. شما باید این مشکل را با باز‌کردن قطعات چای‌ساز و دستکاری پلاتین‌ها برطرف کنید. برای این کار طبق این آموزش پیش بروید:

  1. ابتدا قطعات چای‌ساز را باز کنید.
  2. به پلاتین‌ها توجه کنید و در صورتی که روی نوک آنها خال زده بود، آلودگی‌ها را با سمباده از بین ببرید.
  3. فاصله بین پلاتین‌ها را با خم‌ کردن پایه آنها از بین ببرید.
  4. حالا دوباره مثل قبل قطعات را به یکدیگر مونتاژ کنید.

گاهی مشکل کلید فراتر از این‌هاست و با یک تنظیم فاصله یا تمیزکاری ساده از بین نمی‌رود. در چنین حالتی توصیه ما کمک گرفتن از کارشناسان آی پی امداد است. در این مرکز کلید تمامی مدل‌های چای‌ساز گوسونیک تعمیر یا تعویض می‌شود.

تعمیر برد چای ساز گوسونیک

اگر کمی اطلاعات در زمینه وسایل الکتریکی داشته باشید، می‌دانید که این دستگاه‌ها نیاز به یک صفحه برای قرار دادن اجزاء الکتریکی مختلف دارند. این صفحه برد نامیده می‌شود که زمینه ارتباط همه اجزاء با یکدیگر را به‌وجود می‌آورد. بدیهی است که با آسیب‌دیدگی برد، ارتباط اجزاء با یکدیگر قطع شده و چای ساز دیگر مثل گذشته کار نکند. علت خرابی برد می‌تواند هر عاملی باشد. از استفاده طولانی‌مدت گرفته تا ضربه‌ دیدن دستگاه و … می‌توانند به این قطعه آسیب برسانند. گاهی ریشه اصلی مشکلات متداول در چای‌ساز برد است. برد در صفحه قسمت گرم نگهدارنده تعبیه می‌شود و کارشناس‌ها ابتدا صفحه گرم نگهدارنده را باز و جدا کرده و برای تعویض یا تعمیر آن اقدام می‌کنند. تعمیرات برد کاری تخصصی است و کوچکترین اشتباه در تعمیر آن می‌تواند باعث قطع ارتباط اجزاء با یکدیگر شود. اگر خود مهارت کافی در زمینه تعمیر یا تعویض برد را ندارید، از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد بخواهید با عیب‌یابی دستگاه نسبت به تعویض یا تعمیر این قطعه اقدام کنند.

تعمیر المنت چای‌ساز گوسونیک

به یکی از اصلی‌ترین قطعات استفاده‌شده در چای ساز گوسونیک می‌رسیم که المنت نام دارد. گرم‌ کردن آب داخل کتری بر عهده المنت است. اگر المنت به‌خوبی وظیفه خود را انجام ندهد، آب گرمی ندارید و صرفاً چای ساز بی‌فایده می‌شود. المنت انرژی مورد نیاز خود را از الکتریسیته تأمین می‌کند و با تبدیل آن به انرژی گرمایی آب را به نقطه جوش می‌رساند. بعد از جوشیدن آب نیز ترموستات دستور قطع‌شدن را به المنت می‌دهد و کارکرد این قطعه باید در همان لحظه متوقف شود. از جمله نشانه‌های خرابی المنت می‌تواند به گرم‌ نشدن آب داخل کتری اشاره کرد. گاهی المنت‌ها کار می‌کنند، اما ناگهان وسط کار دستگاه متوقف می‌شوند و دیگر گرمای سابق را ندارند. در چنین حالتی باید برای تعویض المنت‌ها اقدام کنید. این قطعه‌ها را می‌توانید در مراکز تعمیر حرفه‌ای مثل آی پی امداد تعویض کنید. کارشناسان این مجموعه المنت‌های مناسب برای انواع مدل‌های چای‌ساز‌های گوسونیک را دارند و مطابق با مدل دستگاه مشتری اقدام به نصب آنها بر روی این دستگاه‌ها می‌کنند.

تعمیر سینی چای ساز گوسونیک

سینی چای ساز گوسونیک، صفحه ای است که کتری و قوری چای ساز را روی آن قرار می دهند. این سینی معمولا از پلاستیک یا استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای یک صفحه گرم کننده می باشد که می تواند چای را گرم نگه دارد. سینی ممکن است در اثر ضربه، افتادن یا برخورد با اجسام دیگر آسیب ببیند. در برخی موارد، ممکن است مشکلاتی در سیم کشی یا اتصالات الکتریکی سینی وجود داشته باشد که باعث خرابی آن شود. در صورت ترک خوردگی یا شکستگی های جزئی می توانید با استفاده از چسب اپوکسی مخصوص پلاستیک، ترک خوردگی یا شکستگی های جزئی را ترمیم کنید. اگر مشکل از اتصالات الکتریکی باشد، ممکن است بتوانید با سفت کردن اتصالات یا تعویض سیم آسیب دیده، آن را حل کنید. در صورتی که سینی چای ساز شما به شدت آسیب دیده است، یا اگر از مهارت های لازم برای تعمیر آن برخوردار نیستید، می توانید آن را به تعمیرکار مجاز آی پی امداد بسپارید.

عیب یابی مشکلات چای ساز گوسونیک

در ادامه هریک از مشکلات متداول چای ساز گوسونیک مورد بررسی قرار گرفته است. در صورتی که با هریک از مشکلات زیر در دستگاه خود مواجه شده اید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات چای ساز گوسونیک در تهران بهره مند شوید. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می توانند انواع ایرادات رایج چای ساز گوسونیک را برای شما رفع نمایند.

روشن نشدن چای ساز گوسونیک

  • مطمئن شوید که چای ساز به پریز برق سالم و روشن وصل است. از یک پریز برق دیگر برای تست دستگاه استفاده کنید.
  • کلید روشن/خاموش را چند بار فشار دهید تا مطمئن شوید که خراب یا گیر نکرده است.
  • سیم و دوشاخه چای ساز را از نظر هرگونه پارگی، خوردگی یا آسیب دیدگی بررسی کنید.
  • همچنین ممکن است ایراد از برد الکترونیکی دستگاه باشد و یا اینکه یکی از سایر قطعات چای ساز معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.
  • لازم است هریک از اتصالات و کابل دستگاه و در نهایت برد الکترونیکی را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

روشن نشدن چای ساز گوسونیک

نشتی آب چای ساز گوسونیک

  • اولین قدم برای رفع مشکل نشتی، یافتن محل دقیق نشتی است.
  • رایج ترین علت نشتی آب در چای سازها، فرسوده شدن یا آسیب دیدن واشرها و درزگیرها است.
  • اگر کتری چای ساز شما آب می دهد، احتمال دارد فلز زیر کتری ذوب شده باشد.
  • فرسودگی و کهنه شدن صفحه زیر کتری نیز می تواند علت دیگر بروز این ایراد باشد.
  • جدا شدن طلق داخل کتری چای ساز نیز یکی دیگر از مواردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ممکن است که بدنه کتری چای ساز شما سوراخ یا ترک خورده باشد که باعث نشتی آب شود.

داغ نشدن آب در چای ساز گوسونیک

  • قطعه ای که موجب داغ شدن آب می شود، المنت های چای ساز هستند.
  • اگر چای ساز شما آب را داغ نمی کند، ایراد از المنت آن است و باید بررسی شود.
  • در صورتی که المنت دچار خرابی یا آسیب دیدگی شده باشد، باید آن را تعویض نمایید.
  • همچنین ممکن است این مشکل مربوط به ترموستات دستگاه باشد که نیاز به بررسی خواهد داشت.

خاموش نشدن چایساز گوسونیک پس از جوش آمدن آب

  • اگر چای ساز شما بعد از جوشیدن آب خاموش نمی شود، ایراد از سنسور دمای چای ساز است.
  • سنسور دمای چای ساز قطعه ای است که پس از جوش آمدن آب، فرمان لازم برای قطع شدن دستگاه را صادر می کند.
  • در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، چایساز شما خاموش نخواهد شد.
  • در این شرایط لازم است سنسور حرارتی دستگاه را بررسی و آن را تعویض کنید.

کار نکردن دکمه های چای ساز گوسونیک

  • اگر کلید چای ساز را بر روی حالت روشن قرار می دهید، اما با رها کردن آن، کلید دوباره سر جای خود بر می گردد، مشکل از میله پلاستیکی زیر ترموستات می باشد و باید بررسی شود.
  • همچنین ممکن است آب یا حرارت زیاد به دکمه های دستگاه نفوذ کرده باشد که باید بررسی و در صورت نیاز دکمه ها را بررسی کنید.
  • در صورتی که هریک از سوئیچ های دستگاه دچار خرابی شده باشد، دکمه های چای ساز کار نخواهند کرد.

کار نکردن دکمه های چای ساز گوسونیک

خاموش شدن چای ساز گوسونیک

  • این مشکل ممکن است به دلیل اختلال در عملکرد سنسور دما باشد.
  • در صورتی که این سنسور دچار خرابی شده باشد، دستگاه پیش از جوش آمدن آب خاموش می شود.
  • همچنین ممکن است برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده باشد.
  • بروز هرگونه خرابی یا آسیب دیدگی اتصالات و کابل دستگاه نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشد.

صدا دادن چای ساز گوسونیک

  • چای سازهای نو ممکن است در هنگام استفاده اولیه کمی صدا تولید کنند. این صداها معمولا بعد از چند بار استفاده از بین می روند.
  • زمانی که آب در کتری گرم می شود، به طور طبیعی حباب ایجاد می کند و این حباب ها می ترکند و صدا تولید می کنند.
  • اگر از چای سازهای ارزان قیمت استفاده می کنید، ممکن است بدنه آن از آلیاژ بی کیفیت ساخته شده باشد که در هنگام گرم شدن صدا تولید می کند.
  • اگر المنت خراب شود، ممکن است صداهای غیرطبیعی مانند تق تق یا وزوز تولید کند.

سرد شدن چای در چای ساز گوسونیک

  • بسیاری از چای سازها دارای سیستم گرم نگهدارنده هستند که چای را بعد از دم کشیدن گرم نگه می دارند.
  • اگر این سیستم خراب باشد، چای به سرعت سرد می شود.
  • اگر قوری چای ساز عایق بندی ضعیفی داشته باشد، حرارت چای به سرعت از آن خارج می شود و چای سرد می شود.
  • چنانچه درب قوری به طور کامل بسته نشود، حرارت از آن خارج می شود و چای سرد می شود.

سوالات متداول تعمیرات چای ساز گوسونیک

در این بخش رایج ترین پرسش های متقاضیان خدمات تعمیر چای ساز گوسونیک در آی پی امداد را ذکر کرده ایم:

مشتریان می توانند در محل خود و یا به صورت حضوری در کارگاه آی پی امداد اقدام به تعمیرات چای ساز گوسونیک خود نمایند. همچنین می توانند از خدمات پیک مجموعه برای انتقال دستگاه معیوب خود به کارگاه بهره مند شوند.

برای تمامی خدمات تعمیرات چای ساز گوسونیک به مشتریان گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می گردد.

جهت استفاده از خدمات تعمیر چای ساز گوسونیک در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

هزینه های تعمیر چای ساز گوسونیک در آی پی امداد با توجه به نوع آسیب دیدگی دستگاه متفاوت بوده و براساس تعرفه تحادیه تعیین می شود.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست