تعمیر چای ساز فلر

خدمات تعمیر چای ساز فلر (کتری برقی و قوری Feller) در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به همراه قطعات اورجینال، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی در محل یا با مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات چای ساز فلر: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر چای ساز فلر

چای ساز فلر Feller یکی از محصولات پر طرفدار در ایران می باشد که در برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشود، آب را گرم نکند، کلیدهای آن کار نکند، نشتی آب داشته باشد و یا مشکلات دیگری برای این دستگاه ایجاد شود. در این شرایط برای تعمیر چای ساز فلر با سه روش خدمات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه و یا استفاده از خدمات پیک آی پی امداد می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید تا از خدمات ویژه این مرکز با بهترین کیفیت بهره مند شوید. مرکز تخصصی تعمیرات چای ساز فلر همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در نقاط مختلف تهران از جمله شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب می باشد. کلیه خدمات مرکز آی پی امداد با استفاده از تعمیرکاران مجرب و متخصص، قطعات فابریک برند فلر و گارانتی معتبر تا 365 روز به مشتریان ارائه می شود.

انواع خدمات تعمیر چای ساز فلر در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس با شماره تلفن نمایندگی چای ساز فلر در تهران و ثبت درخواست

جهت بهره مندی از خدمات تعمیر چای ساز فلر در آی پی امداد می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  1. برای تعمیر چای ساز فلر در تهران ابتدا می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین امکان ثبت درخواست آنلاین در سایت آی پی امداد وجود دارد.

مرکز تماس آی پی امداد از ساعت 8 صبح الی 24 آماده پاسخگویی برای ارائه خدمات چای ساز فلر می باشد.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیرات چای ساز فلر از خدمات آی پی امداد استفاده کرد؟

  1. تعمیر چای ساز در محل شما یکی از خدمات آی پی امداد میباشد. تعمیرکار این مرکز با مراجعه حضوری در محل شما، به عیب یابی و رفع مشکل میپردازد.
  2. همچنین امکان مراجعه حضوری به کارگاه آی پی امداد برای تعمیر چای ساز فلر وجود دارد. برای مشاهده آدرس کارگاه از طریق منوی سایت، وارد بخش ارتباط با آی پی امداد شوید.
  3. اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، می توانید از خدمات پیک آی پی امداد بهره مند شوید. پیک این مرکز با رعایت نکات ایمنی، چای ساز شما را درب منزل تحویل گرفته و سپس آن را بسته بندی کرده و در باکس ضد ضربه قرار می دهد تا به کارگاه مجهز مجموعه منتقل شود. سپس ظرف 72 ساعت کاری بعد از تعمیرات، چای ساز فلر درب محل شما تحویل داده می شود.

نحوه ارائه خدمات تعمیر کتری برقی و چای ساز فلر در آی پی امداد

  • بعد از ثبت مشخصات درخواست تعمیر چای ساز فلر در سامانه آی پی امداد، لینک پنل کاربری به شماره شما پیامک میشود.
  • داخل پنل کاربری خود میتوانید مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل، زمان حاضر شدن دستگاه و تحویل آن به شما، مدت زمان گارانتی، فاکتور و ... را مشاهده نمایید.
  • همچنن امکان امتیاز دادن به خدمات تعمیرکار یا تعمیرگاه در پنل کاربری شما وجود دارد.
  • کلیه خدمات تعمیرات چایساز فلر با استفاده باتجربه ترین تعمیرکاران، تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته و قطعات فابریک انجام میشود.
  • اگر نیاز به استفاده از پشتیبانی خدمات آی پی امداد داشتید، میتوانید با واحد های پیگیری، پشتیبانی و حتی شکایت به صورت آنلاین در ارتباط باشید.
  • در پایان خدمات، کارشناس واحد هپی کال با شما تماس خواهد گرفت و نسبت به رضایتمندی شما از تعمیر چای ساز فلر، سوالاتی پرسیده میشود و هرگونه انتقادی را سریعا پیگیری خواهیم کرد.

با استفاده از خدمات تعمیر چایساز فلر در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر چای ساز فلر در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر کتری برقی و چای ساز فلر

همانطور که می دانید، چای سازهای فلر در مدل های مختلفی با امکانات و ویژگی های متنوع به بازار عرضه می شوند. هر مدل چای ساز دارای قطعات و مکانیزم های خاص خود بوده و به همین دلیل هزینه تعمیر آنها نیز می تواند متفاوت باشد. ایرادات چای ساز فلر را می توان به دو دسته کلی جزئی و کلی تقسیم کرد. ایرادات جزئی معمولا به سادگی و با صرف هزینه کم قابل رفع هستند. در برخی مواقع نیز برای رفع ایراد چای ساز شما نیاز به تعویض قطعه معیوب است که باعث تغییر در هزینه های نهایی خواهد شد. به طور کلی در مجموعه آی پی امداد قبل از شروع تعمیر چای ساز فلر، هزینه نهایی به شما اطلاع داده می شود و هیچگونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. همچنین کلیه هزینه ها در این مرکز براساس تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

جدول هزینه خدمات

قطعات چای سازهزینه تعمیرات چای ساز
ترموستات120/000 الی 500/000 تومان
المنت180/000 الی 490/000 تومان
برد الکترونیکی200/000 الی 580/000 تومان
کلید روشن و خاموش80/000 الی 140/000 تومان
شیشه290/000 الی 740/000 تومان
نمایش بیشتر

 

کدام مدل ها و مشکلات کتری برقی و چای ساز فلر در آی پی امداد تعمیر می شود؟

فرقی نمیکند که چای ساز فلر شما چه مدلی باشد، تعمیرکاران آی پی امداد تمامی مدل های این برند را با استفاده از قطعات فابریک تعمیر می کنند، از جمله:

  • تعمیر انواع کتری برقی و چای ساز فلر با ظرفیت های مختلف برای قوری، کتری و توان مصرفی
  • تعمیرات انواع چای ساز کنار همی و رومی هم سری TS، TSP، TSG در مدل های 540، 145، 320، 200، 1080، 811، 440، 113، 1036 و … فلر

برای چای ساز فلر شما امکان دارد مشکلات مختلفی به مانند موارد زیر به وجود بیاید. ما در آی پی امداد تمامی مشکلات چای ساز فلر را برطرف میکنیم تا به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید.

  • عیب یابی و تعمیر مشکل روشن نشدن چای ساز فلر
  • گرم نشدن یا به جوش نیاوردن آب
  • کار نکردن دکمه های روی صفحه چای ساز فلر
  • روشن نشدن چای ساز فلر
  •  چربی یا رسوب گرفتن قوری یا کتری

خدمات تعمیرکار چای ساز فلر در آی پی امداد

هریک از انواع چای سازهای فلر با گذشت زمان یا استفاده نامناسب ممکن است دچار مشکلاتی در عملکرد خود شوند که در این شرایط لازم است از تکنسین متخصص و مجاز برای رفع ایرادات دستگاه خود کمک بگیرید. متخصصین مجموعه آی پی امداد می تواند ایراد دستگاه چای ساز فلر شما را در سریع ترین زمان شناسایی و آن را با بهترین کیفیت و تجهیزات تعمیر نمایند. انواع خدمات در زمینه سرویس و تعمیر چای ساز فلر که در مرکز تخصصی آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، به شرح زیر است.

تعویض و تعمیر شیشه چای ساز فلر

شیشه چای ساز فلر محفظه‌ای برای دم‌کشیدن چای است. اگر این شیشه آسیب ببیند، متاسفانه امکان استفاده از چای ساز مثل گذشته وجود ندارد. آسیب‌دیدگی یا شکستن شیشه چای ساز فلر را می‌توان از خالی شدن مداوم آب از داخل قوری و مشاهده ترک‌های روی آن متوجه شد.

تعویض و تعمیر شیشه چای ساز فلر

این قطعه بر اثر رسوب یا ضربه سنگین در معرض ترک‌خوردگی قرار دارد. همچنین اگر بدون درنظر‌ گرفتن استاندارد‌های شستشو مثل شستشوی صحیح، استفاده از مواد شوینده مناسب و … اقدام به شستن این چای ساز کنید، ترک می‌خورد و آسیب‌های جدی می‌بیند.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، متاسفانه امکان تعمیر شیشه چای ساز فلر وجود ندارد. بشقابی شیشه‌ای را تصور کنید که از دست شما می‌افتد و به چند تکه تقسیم می‌شود. حالا اگر بهترین چسب‌ها را به بدنه بشقاب بزنید، دیگر کارایی گذشته را ندارد. این در مورد شیشه چای ساز فلر نیز صدق می‌کند. اگر به هر دلیلی شیشه ترک خورد یا آسیب دید، تنها راه پیش‌ رو تعویض آن است، چون دیگر نمی‌توانید مانند روز اول از آن استفاده کنید.

شیشه یدکی چای ساز فلر به سختی در بازار پیدا می‌شود و فرآیند نصب آن نیز راحت نیست و نیاز به تخصص دارد. اگر به هر دلیلی شیشه چای ساز شما آسیبی دیده است، توصیه می‌کنیم به‌جای تعویض در خانه، این کار را بر عهده آی پی امداد بگذارید. آی پی امداد با تهیه شیشه اصل و با تکیه بر دانش تخصصی کارشناس‌ها در سریعترین زمان عملیات تعویض را انجام می‌دهد و محصول را دوباره مثل روز اول به شما باز می‌گرداند. این نکته را در نظر بگیرید که نصب اشتباه شیشه می‌تواند خطراتی مثل برق‌گرفتگی به همراه داشته باشد؛ بنابراین در صورت نداشتن تخصص، به هیچ وجه خود اقدام به تعویض قطعات نکنید.

هزینه تعویض شیشه چای ساز فلر نیز به قیمت شیشه و دستمزد متخصص بستگی دارد.

جرم‌گیری چای ساز فلر

چای ساز‌های فلر به‌ دلیل وجود املاح در آب شهری به‌ مرور زمان رسوب می‌گیرند. در واقع با پر کردن کتری با آب شهری، رسوب‌هایی در بدنه آن به‌وجود می‌آید که باید به فکر راه چاره‌ای برای از بین‌بردن آنها باشید. اگر جرم‌ها را تمیز نکنید، گسترش پیدا می‌کنند و تمام بدنه کتری را می‌پوشانند. کربنات کلسیم که از جوش‌آمدن آب‌های املاح‌دار ایجاد می‌شود، دلیل این اتفاق است. حالا اگر از کتری استفاده کنید، مزه تلخ آب آن آزارتان می‌دهد.

جرم گیری چای ساز فلر

شما می‌توانید برای جرم‌گیری این دستگاه از آبلیمو استفاده کنید. آبلیمو به‌عنوان یک ماده اسیدی قدرت بالایی در تمیزکنندگی دارد و به راحتی جرم وسایل پخت‌و‌پز یا سرو دمنوش مثل چای ساز فلز را از بین می‌برد. برای از بین‌بردن رسوب‌ها در چای ساز فلر با آبلیمو طبق این مراحل پیش بروید:

  • ابتدا لیمو را به چند تکه کوچک تقسیم کنید.
  • کتری را پر از آب کنید، اکنون لیمو‌ها را داخل آن بیندازید.
  • دستگاه را به برق بزنید و روشن کنید. حالا منتظر بمانید تا آب جوش بیاید.
  • بعد از به جوش‌رسیدن آب همچنان بگذارید تا درب کتری بسته باقی بماند.
  • بعد از گذشت 5 دقیقه آب کتری را تخلیه کنید.
  • 3 مرتبه داخل کتری آب بریزید، روی کفی مخصوص بگذارید و اجازه دهید که آب به نقطه جوش برسد. طی این مراحل هیچ نیازی به اضافه‌کردن لیمو یا آبلیمو نیست.

بعد از تکرار این مراحل متوجه می‌شوید که رسوب‌ها به‌مرور از بین ‌می‌روند.

تعویض ترموستات چای ساز فلر

ترموستات یکی از مهمترین قطعات استفاده‌شده در چای ساز فلر است که باعث کنترل دما و حفظ آن در وضعیت مطلوب می‌شود. نحوه کار ترموستات در چای ساز فلر به این صورت است که بعد از گرم‌شدن المنت به‌ واسطه اتصال جریان الکتریکی، گرمای المنت به بدنه چای ساز منتقل می‌شود. حالا آب داخل کتری به جوش می‌رسد. با رسیدن آب به نقطه جوش تنظیم‌شده برای ترموستات، گرما به بازوی ترموستات از طریق المنت منتقل خواهد شد.

تعویض ترموستات چای ساز فلر

اکنون بازو شروع به گرم‌شدن کرده و طی این فرایند منبسط می‌شود. انبساط طولی این قطعه باعث به بالا کشیده‌ شدن آن خواهد شد. با بالا رفتن بازوی ترموستات، پلاتین‌های اتصالی جریان المنت از یکدیگر جدا‌شده و المنت دیگر کار نمی‌کند؛ درنتیجه کتری خاموش خواهد شد. از جمله نشانه‌های خرابی ترموستات چای ساز فلر می‌توان به کارکرد مداوم دستگاه و متوقف‌ نشدن آن بعد از جوش‌آمدن آب اشاره کرد. ترموستات در نزدیکی المنت قرار دارد تا دستور قطع‌شدن انرژی گرمایی را به آن بفرستد. تعویض یا تعمیر این قطعه فقط از عهده متخصص‌های حرفه‌ای بر می‌آید، برای همین تعمیر آن را بر عهده تعمیرکاران آی پی امداد بگذارید.

تعویض کلید چای ساز فلر

کلید چای ساز فلز وظیفه روشن و خاموش‌کردن و تنظیم درجه دستگاه را بر عهده دارد. اگر کلید اتومات چای ساز فلر آسیب ببیند، با مشکلاتی مثل یکسره‌ شدن دستگاه روبرو می‌شوید. در این صورت دستگاه یا کار نمی‌کند یا نمی‌توانید عملکرد آن را متوقف کنید. علت بروز این مشکلات را می‌توان در ایجاد فاصله بین پلاتین‌ها جستجو کرد.

برای تعویض این قطعه باید ابتدا کاملاً مطمئن شوید که قابل‌تعمیر نیست. برای این کار طبق این مراحل پیش بروید:

  • اول قطعات کتری را جدا کنید تا به پلاتین‌های کلید دسترسی داشته باشید. برای آگاهی از نحوه مونتاژ بعد از هر بار باز کردن قطعات از روند مونتاژ عکس بگیرید.
  • به نوک پلاتین‌ها دقت کرده و در صورتی که خال زده بودند، باید آنها را تمیزکاری کنید. برای تمیزکاری پلاتین‌ها نیاز به سمباده دارید.
  • حالا نوبت به تنظیم فاصله بین پلاتین‌ها می‌رسد. در صورتی که بین پلاتین‌ها فاصله وجود داشت، با خم‌کردن پایه پلاتین فاصله‌ها را تنظیم کنید.
  • تمام قطعات را دوباره طبق عکس‌هایی که گرفته‌اید، مونتاژ کنید.
  • کلید را آزمایش کنید، در صورتی که کارکرد مطلوبی داشت، خوشبختانه مشکل رفع شده است؛ اما اگر به‌هر دلیلی این قطعه همچنان کار نمی‌کرد، باید تعویض شود.

تعمیر کفی چای ساز فلر

کفی چای ساز فلر گرما را به خوبی در خود نگه می‌دارد و از سرد شدن سریع آب جلوگیری می‌کند. همچنین کفی چای ساز گرما را به قوری منتقل می‌کند و باعث دم کشیدن چای می‌شود. تجمع رسوبات در کفی چای ساز می‌تواند باعث اختلال در عملکرد آن شود. همچنین اتصالات کفی چای ساز ممکن است به مرور زمان شل شده یا آسیب ببینند. اگر چای ساز به درستی کار نمی‌کند و آب را به طور کامل گرم نمی‌کند یا چای به خوبی دم نمی‌کشد، ممکن است مشکل از کفی آن باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر یا سینی چای ساز فلر نیاز به تخصص و تجربه دارد. تکنسین های متخصص آی پی امداد با آشنایی کامل از ساختار و عملکرد چای سازهای فلر می توانند مشکل را به درستی تشخیص داده و آن را به طور اصولی تعمیر کنند.

تعمیر بُرد چای ساز فلر

برد چای ساز فلر یکی از مهمترین قطعات استفاده‌شده در آن است که بستری برای قرار گرفتن سایر قطعات الکتریکی روی آن است. اگر تمام بخش‌های دستگاه را آزمایش کردید و همچنان مشکل برطرف نشد، باید به فکر تعمیر برد باشید، چون احتمالاً برد آسیب دیده و جلوی کارکرد مطلوب چای ساز را می‌گیرد. کار نکردن برد می‌تواند منجر به بروز اتفاقاتی مثل عدم روشن‌شدن چراغ‌های کفی چای ساز و داغ‌نکردن آن شود.

تعمیر بُرد چای ساز فلر

محل قرارگیری برد چای ساز فلر در کفی یا همان صفحه گرمایشی آن است. در این صفحه همه قطعات الکتریکی از جمله برد قرار دارد. گاهی اوقات مشکل برد از اتصالی‌کردن آن نشات می‌گیرد. در واقع وقتی کلید روشن دستگاه را فشار می‌دهید، ناگهان برق ساختمان قطع می‌شود. این مشکل به‌ دلیل اتصالی‌کردن فاز و نول در دستگاه رخ می‌دهد و بین المنت و برد الکتریکی اتصالی به‌وجود می‌آید.

تعمیر سنسور دمای چای ساز فلر

سنسور دما وظیفه دارد تا دمای آب داخل کتری را اندازه گیری کند و به برد اصلی دستگاه گزارش دهد. برد اصلی با استفاده از این اطلاعات، عملکرد چای ساز را کنترل می کند و به عنوان مثال، زمانی که آب به دمای جوش رسید، المنت را خاموش می کند. اگر سنسور دما خراب باشد، ممکن است آب داخل کتری بیش از حد بجوشد و طعم بدی به خود بگیرد. همچنین این امکان وجود دارد که دستگاه حتی پس از رسیدن آب به دمای جوش خاموش نشود. تعمیر سنسور چای ساز فلر می تواند یک کار پیچیده باشد و نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد. اگر تجربه تعمیر لوازم برقی را ندارید، بهتر است برای جلوگیری از آسیب بیشتر به دستگاه، از تکنسین متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر سوکت چای ساز فلر

تعمیر سوکت چای ساز فلر به معنای عیب یابی و رفع مشکل در قطعه ای است که کتری را به پایه آن متصل می کند و برق را به المنت گرمایشی منتقل می کند. این قطعه نقش مهمی در عملکرد صحیح چای ساز شما دارد و خرابی آن می تواند باعث مشکلاتی مانند گرم نشدن آب، جرقه زدن و ایجاد بوی دود شود. اولین علامت خرابی سوکت این است که چای ساز شما گرم نمی شود. اگر مطمئن هستید که مشکل از پریز برق نیست، احتمال خرابی سوکت وجود دارد. در صورتی که از سوکت جرقه می زند یا بوی دود می آید، باید فورا استفاده از چای ساز را متوقف کنید و برای تعمیر آن اقدام نمایید. استفاده از چای ساز در این شرایط می تواند خطرناک باشد.

تعمیر المنت چای ساز فلر

المنت وسیله‌ای برای تبدیل جریان الکتریکی به گرمایی است. وقتی آب داخل دستگاه جوش نیامد و آب حتی گرم هم نشد، باید به خرابی المنت‌ها شک کرد. اگر چنین مشکلی به‌وجود آمد، احتمالاً بارها از دستگاه استفاده شده یا به‌طور مداوم آن را روشن نگه داشته‌اید.

تعمیر المنت چای ساز فلر

این قطعه در قسمت میانی صفحه چای ساز قرار می‌گیرد. متاسفانه امکان تعمیر المنت چای ساز فلر وجود ندارد، چون به‌ محض از کارافتادن دیگر روشن نمی‌شود.
از آنجا که شاید پیدا کردن المنت چای ساز فلر در بازار برایتان کار سختی باشد، توصیه می‌کنیم خرید و تعویض این قطعه را بر عهده کارشناس‌های آی پی امداد بگذارید.

تعمیر بدنه چای ساز فلر

بدنه چای ساز فلر معمولا از جنس پلاستیک یا استیل ضد زنگ ساخته می شود و در معرض عوامل مختلفی مانند ضربه، حرارت، رطوبت و مواد شوینده قرار دارد که می تواند به مرور زمان سبب خرابی و فرسودگی آن شود. بدنه چای ساز نقش مهمی در محافظت از اجزای داخلی دستگاه مانند المنت، سیم کشی، برد الکترونیکی و مخزن آب دارد. اگر در بدنه چای ساز ترک خوردگی یا شکافی ایجاد شده باشد، باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید، زیرا این شکاف ها می توانند به مرور زمان بزرگتر شده و به اجزای داخلی دستگاه آسیب برسانند. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد دانش و تجربه کافی برای تشخیص دقیق عیب و ایراد بدنه دستگاه و همچنین مهارت لازم برای تعمیر و یا تعویض آن را دارند که می توانند از ابزار و تجهیزات مناسب برای تعمیر بدنه چای ساز فلر استفاده می کنند که این امر به نوبه خود سبب می شود تعمیر با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود.

تعمیر شیر چای ساز فلر

شیر چای ساز فلر وظیفه دارد آب جوش را از مخزن به داخل قوری یا لیوان منتقل کند. این شیر معمولا از جنس پلاستیک یا فلز ضد زنگ بوده و دارای یک اهرم یا دکمه برای باز و بسته شدن جریان آب است. اگر شیر چای ساز فلر چکه می کند یا کاملا بسته نمی شود، می تواند مربوط به واشر و فنر شیر بوده و یا رسوبات آهک در شیر جمع شده باشد. در صورت مشاهده هر کدام از نشانه های خرابی ذکر شده، باید شیر چای ساز فلر را تعمیر کنید. اگر تخصص تعمیر این قطعه را ندارید، باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. برای جلوگیری از خرابی شیر چای ساز فلر از آب تصفیه شده برای پر کردن مخزن استفاده کنید تا از جمع شدن رسوبات آهک در شیر جلوگیری شود. همچنین لازم است شیر چای ساز را به طور منظم تمیز کنید.

نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر در تهران

تهران شهری شلوغ است و معمولا اکثر ساکنان این شهر مشغول به کار هستند. برای این منظور جستجوی تعمیرگاه در این شهر به زمان زیادی نیاز دارد و بسیاری از کاربران فرصت لازم برای یافتن تعمیرگاه و سپردن دستگاه خود برای تعمیرات به آن را ندارند. ما در آی پی امداد تعمیرکاران سیار در سراسر شهر تهران اعم از شرق، غرب، شمال، مرکز و جنوب داریم تا در کمترین زمان ممکن خدمات تعمیر چای ساز فلر را در منزل یا محل کار شما ارائه دهند.

همچنین می توانید از خدمات پیک این مجموعه بهره مند شوید و با توجه به درخواست زمان بندی خود، پیک در محل حاضر شده و محصول شما را با شرایط ایمنی تحویل می گیرد و در بازه زمانی 72 ساعت کاری بعد از تعمیرات، صحیح و سالم به شما تحویل می دهند. اگر قصد مراجعه حضوری به کارگاه را دارید و یا در مورد تعمیرکار سوالی دارید، می توانید به آدرس شعب این مجموعه در سراسر تهران مراجعه نمایید. ما مردم تهران را درک می کنیم و سعی می کنیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای تعمیرات چای ساز فلر ارائه دهیم.

خدمات چای ساز فلر در محل

خدمات تعمیرات لوازم برقی به ویژه تعمیر چای ساز فلر در محل، یکی از خدماتی است که تعمیرکاران متخصص فلر در آی پی امداد با هدف جلب رضایت مشتریان انجام می دهند. در واقع شرایط بسیار مطلوبی برای صرفه جویی در زمان و هزینه ایجاد شده است تا مشتریان پس از ارسال درخواست تعمیر، نیازی به انجام کار دیگری نداشته باشند؛ زیرا کارشناسان مرکز آی پی امداد در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و اقدامات لازم را انجام می دهند. توجه داشته باشید که خدمات در محل شامل حضور تعمیرکار یا پیک می باشد. اگر پیک به محل شما برسد، دستگاه را تحویل می گیرد و پس از تعمیر در تعمیرگاه آی پی امداد، چای ساز شما تمیز و وکیوم شده به شما تحویل داده می شود.

خدمات چای ساز فلر در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات چای ساز فلر در آی پی امداد

یکی از مواردی که به هنگام خرابی چای ساز فلر خود باید به آن توجه داشته باشید، این است که دستگاه خود را برای تعمیر به یک مرکز مجاز و تخصصی بسپارید. آی پی امداد از جمله بهترین مراکز تعمیراتی در تهران با بیش از 30 سال سابقه می باشد که باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرگاه چای ساز فلر در این مجموعه شامل:

  • ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه خدمات
  • حضور سریع تکنسین یا پیک در محل
  • ارائه فاکتور در پایان فرآیند تعمیرات
  • ارتباط با واحدهای پشتیبانی در پنل کاربری به صورت آنلاین
  • مشاهده فرآیند خدمات در پنل کاربری
  • استفاده از قطعات چای ساز فلر اورجینال و باکیفیت
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

عیب یابی مشکلات چای ساز فلر

اگر مدت زیادی است که از چای ساز فلر در منزل یا محل کار خود استفاده می کنید، طبیعی است که این دستگاه پس از مدت ها دچار مشکل شده و مانند گذشته کار نمی کند. در این مواقع ممکن است ایراداتی در دستگاه وجود داشته باشد که بدون نیاز به حضور تعمیرکار در محل و یا بردن چای ساز به تعمیرگاه فقط با کمی دانش فنی به راحتی در منزل رفع کنید. در ادامه این مقاله نحوه عیب یابی مشکلات رایج و تعمیر چای ساز فلر را بررسی خواهیم کرد.

روشن نشدن چای ساز فلر

  • در مرحله اول باید اتصالات دستگاه را بررسی کنید؛ زیرا وجود مشکل در دوشاخه یا پریز باعث روشن نشدن چای ساز فلر می شود.
  • پس از آن باید کابل چای ساز را چک کنید تا پارگی نداشته باشد.
  • سپس کلید روشن و خاموش دستگاه باید بررسی شود.
  • در صورتی که تمامی موارد بالا را بررسی کرده اید، اما دستگاه همچنان روشن نمی شود، حتماً در قسمت دیگری از دستگاه مشکل اساسی وجود دارد.
  • ممکن است دمای تنظیم شده چای ساز، پایین تر از حد معمول باشد و به همین دلیل چای سرد بماند.
  • مهم ترین چیزی که می تواند باعث سرد شدن چای در چای ساز فلر شود وجود ایراد در المنت دستگاه است.
  • اگر چراغ المنت روشن است، اما المنت گرم نمی شود، باید سیم المنت را جدا کنید و سپس چک کنید.

خاموش نشدن چای ساز بعد از جوشیدن آب

  • به طور معمول، تمام چای سازها پس از رسیدن آب به نقطه جوش، به طور خودکار خاموش می شوند.
  • اما اگر دستگاه خاموش نشود، در این حالت ترموستات یا سنسور دما مشکل دارد.
  • وظیفه سنسور دما تشخیص دمای آب و صدور فرمان خاموشی دستگاه می باشد.
  • بنابراین در صورت بروز مشکل در سنسور، نمی تواند دمای آب را به درستی تشخیص دهد و فرمان خاموش شدن دستگاه صادر نمی شود.

خاموش شدن چای ساز فلر قبل از جوشیدن آب

  • اگر ترموستات خراب باشد، ممکن است زودتر از موعد عمل کند و باعث خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب شود.
  • چنانچه المنت خراب باشد، ممکن است به درستی گرم نشود و در نتیجه آب به جوش نیاید و چای ساز خاموش شود.
  • اگر اتصالات و سیم کشی داخلی چای ساز دچار مشکل باشد، ممکن است جریان برق به درستی به المنت نرسد و در نتیجه چای ساز خاموش شود.
  • مشکلات مربوط به کلیدها و دکمه های دستگاه نظیر کلید اتومات چای ساز فلر نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل می شود.

خاموش نشدن چای ساز بعد از جوشیدن آب

صدا دادن چای ساز فلر

  • صدای طبیعی جوشیدن آب در حین گرم شدن و به جوش آمدن آن در مخزن چای ساز كاملا طبیعی است.
  • این صدا ممکن است از حباب زدن آب و ارتعاش بدنه چای ساز ناشی شود.
  • هنگامی که المنت روشن می شود، ممکن است صدای خش خش یا تق تق کوتاهی از آن تولید شود که طبیعی بوده و جای نگرانی نیست.
  • اگر از آب سنگین یا غیر تصفیه شده در چای ساز استفاده کنید، ممکن است با گذشت زمان رسوبات آهک در داخل مخزن و روی المنت جمع شوند.
  • این رسوبات می توانند باعث تولید صدای زیاد و ناخوشایند در حین کار چای ساز شوند.

ایجاد یک لایه چربی در چای ساز فلر

  • تنها چیزی که باعث تشکیل لایه چربی روی آب می شود وجود املاح در آب است.
  • رسوبات می توانند به مرور زمان در داخل چای ساز جمع شده و باعث ایجاد لایه چربی روی چای شوند.
  • برخی از انواع برگ چای حاوی مقدار زیادی روغن طبیعی هستند که می توانند با گرم شدن در آب جدا شده و روی سطح چای شناور شوند.
  • اگر چای ساز شما به طور منظم شسته نشود، ممکن است چربی و رسوبات در داخل آن جمع شده و باعث ایجاد لایه چربی روی چای شوند.
  • در این صورت باید تمام رسوبات موجود در دستگاه را با استفاده از سرکه تمیز کنید.

پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز فلر

  • وجود اتصالات داخلی در چای ساز می تواند یکی از دلایل پرش فیوز برقی در هنگام کار با دستگاه باشد.
  • همچنین وجود مشکل در برق ساختمان یکی دیگر از دلایل این مشکل است که باید هر چه سریعتر برطرف شود و بهترین گزینه کمک گرفتن از برقکار است.

پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز فلر

داغ نشدن آب در چای ساز فلر

  • المنت وظیفه گرم کردن آب در چای ساز را بر عهده دارد.
  • ممکن است المنت چای ساز شما سوخته باشد و به همین دلیل آب گرم نمی شود.
  • ممکن است ترموستات چای ساز شما معیوب باشد و به همین دلیل المنت به درستی کار نکند.
  • این امکان نیز وجود دارد که اتصالات داخلی چای ساز یا سیم کشی المنت دچار مشکل شده باشد.
  • همچنین در برخی مدل ها درجه چای ساز فلر به درستی تنظیم نشده است که باید آن را افزایش دهید.

کار نکردن دکمه های چای ساز فلر

  • باید بدانید که طراحی چای ساز فلر به گونه ای انجام شده است که دکمه ها هیچ گونه تماسی با آب یا بخار آب ندارند.
  • اما در برخی موارد به دلیل عدم دقت مشتریان ممکن است دکمه ها با بخار آب یا آب تماس پیدا کنند. در نتیجه عملکرد دکمه او با مشکل روبرو می شود.
  • دکمه ها را بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی، آنها را تعویض نمایید.
  • همچنین ممکن است مشکل مربوط به اتصالات دکمه ها یا خرابی برد الکترونیکی دستگاه باشد که باید بررسی شود.

کار نکردن دکمه های چای ساز فلر

نشت آب از چای ساز فلر

  • ممکن است درب کتری چای ساز فلر به درستی بسته نشده و آب از آن نشت پیدا کند.
  • واشر لاستیکی در شیر یا قوری چای ساز می تواند با گذشت زمان فرسوده یا آسیب ببیند و باعث نشت آب شود.
  • رسوب آهک می تواند در شیر، قوری یا لوله های چای ساز جمع شود و مانع از بسته شدن کامل شیر یا اتصالات شود و در نتیجه باعث نشت آب شود.
  • اگر بدنه چای ساز، شیر، قوری یا لوله های آن ترک خورده یا شکسته باشد، می تواند باعث نشت آب شود.
  • ممکن است اتصالات بین قطعات مختلف چای ساز، مانند شیر، قوری و مخزن، شل شده باشد و باعث نشت آب شود.

سوالات متداول تعمیرات چایساز فلر

مشتریان به هنگام بهره مندی از خدمات تعمیر چایساز فلر خود سوالاتی را از کارشناسان مجموعه آی پی امداد می پرسند که ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

در صورتی که از خدمات آی پی امداد برای تعمیر چای ساز فلر خود استفاده نمایید، بعد از اتمام خدمات، گارانتی 3 الی 12 ماه در پنل کاربری شما ثبت می شود.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات چای ساز فلر شما از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می شود.

هزینه تعمیر چایساز فلر با توجه به مدل دستگاه و نوع مشکل آن متفاوت است و پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد مشخص می شود.

جهت تعمیرات چای ساز فلر خود می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • دانیال زمانی 20 اردیبهشت 1403

    برای تعمیرات چای ساز فلر از خدمات آی پی امداد استفاده کردم و میخوام از همین طریق ازشون تشکر کنم خیلی تمیز و حرفه ای کارشونو انجام دادن و به همه پیشنهاد میکنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 اردیبهشت 1403

      درود، با تشکر از حسن انتخاب و همراهی شما. موفق باشید.

      پاسخ دادن
  • زهرا شیرافکن 18 اردیبهشت 1403

    سلام وقت بخیر یک چای‌ساز فلر سماوری دارم بعد از اینکه آب را جوش می آورد برای مصارف بعدی وقتی روشنش می کنم صدای تاپ تاپ مهیبی می کند مشکلش طبیعی است یا خیر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 اردیبهشت 1403

      درود، احتمالا صفحه المنت دستگاه از کف آن جدا شده است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • خریند 15 تیر 1401

    سلام من برق زیر چای ساز فلرم گم شده میشه لطفا راهنماییم کنید که موجود دارید و‌چه قیمتی؟

    پاسخ دادن