تعمیر همزن برقی

تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد، خدمات تعمیر همزن برقی در مدل ها و برندهای مختلف را در محل یا با مراجعه به کارگاه مجهز همراه با قطعات فابریک و گارانتی معتبر به مشتریان در سراسر شهر تهران ارائه می دهد.

بازه هزینه تعمیرات همزن برقی: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر همزن برقی

همزن برقی یک از وسایل آشپزی بوده و در آشپزخانه ها، کافه ها، رستوران ها و شیرینی پزی ها به عنوان کالایی ضروری به حساب می آید. اگر از همرن برقی کاسه ای یا بدون کاسه برای هم زدن یا مخلوط کردن آرد، کره، خامه یا ... استفاده می کنید، اما در حال حاضر روشن نمی شود، کار نمی کند، همزن آن نمی چرخد، بوی سوختنی می دهد، صدای زیادی دارد، جرقه می زند یا ... می توانید برای تعمیر همزن برقی در تهران با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید تا از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید. تعمیرات همزن برقی در مجموعه آی پی امداد، شامل مناطق شرق، غرب، شمال، مرکز و جنوب تهران می باشد. برای تعمیر همزن برقی در این مرکز می توانید به 3 روش از خدمات ما استفاده کنید که شامل تعمیر در محل، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک آی پی امداد می باشد.

خدمات تعمیر همزن برقی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس جهت ثبت درخواست تعمیر همزن برقی در تهران

ساکن هر منطقه از شهر تهران به مانند شرق، غرب، مرکز، شمال یا جنوب که باشید، میتوانید از طریق روش های زیر از خدمات تعمیر همزن برقی در مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید.

  1. در ابتدا برای تعمیر انواع همزن برقی دستی، کاسه ای، بدون کاسه و ... میتوانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903  تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین امکان ثبت درخواست خدمات تعمیر همزن برقی به صورت آنلاین در سایت آی پی مداد وجود دارد.

ما در آی پی امداد متناسب با مشکل، برند و مدل هزن برقی شما (دستی، کاسه ای، بدون کاسه، پیشرفته، صنعتی) بهترین تعمیرکار را اختصاص میدهیم تا با استفاده از با کیفیت ترین قطعات، خدمات خودمان را تضمین کنیم. امکان ثبت درخواست تعمیرات در تمامی روزهای هفته و 24 ساعته در این مرکز وجود دارد.

از چه روش هایی می توان برای تعمیر همزن برقی از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

  1. برای تعمیر همزن برقی می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه نمایید.
  2. اگر مشکل دستگاه شما جزئی است، تکنسین های آی پی امداد می توانند در محل کار یا منزل، مشکل را تشخیص داده و رفع کنند. این بدان معناست که ما می توانیم همزن برقی را در محل شما تعمیر کنیم.
  3. شما کاربران عزیز می توانید از خدمات پیک این مجموعه نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه داده می شود. درنهایت دستگاه را با ضربه گیر وکیوم می شود و سپس جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع داده می شود. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیرات همزن برقی شما، دستگاه را تمیز کرده و مجدد با ضربه گیر وکیوم می شود و در محل به شما تحویل داده می شود.

طریقه ارائه خدمات تعمیر همزن برقی دستی، خانگی، صنعتی، رستوران، شیرینی پزی و کافه ها در آی پی امداد

  • پس از ثبت درخواست تعمیر دستگاه همزن برقی، لینک پنل کاربری حاوی اطلاعاتی مانند نام و مشخصات تکنسین و کد اشتراک برای شما ارسال می شود.
  • در پنل کاربری خود می توانید به تمام اطلاعات به صورت آنلاین از جمله گارانتی، فاکتورها و غیره دسترسی داشته باشید.
  • مدت زمان حضور تعمیرکار یا پیک آی پی امداد در محل خود را میتوانید در پنل کاربری مشاهده نمایید.
  • پس از انجام مراحل عیب یابی و رفع مشکل، فاکتور هزینه تعمیر همزن برقی با گارانتی 3 تا 12 ماهه در اختیار شما قرار می گیرد.
  • همچنین در طول فرایند خدمات تعمیر همزن برقی میتوانید با کارشناسان واحد کنترل کیفیت، پیگیری و پشتیبانی و شکایت در ارتباط باشید.

در صورت استفاده از خدمات تعمیر همزن برقی در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر همزن برقی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر همزن برقی

آی پی امداد هزینه خدمات تعمیر همزن برقی را بر اساس نرخ اتحادیه تعیین کرده است. این موضوع باعث می شود که هزینه خدمات این مجموعه به مشتریان فشار اقتصادی وارد نکند و آنها با خیال راحت از خدمات مربوطه استفاده نمایند. همچنین این هزینه زمانی به صورت دقیق مشخص می شود که کارشناس متخصص آی پی امداد، همزن برقی شما را عیب یابی نموده و با توجه به نوع خرابی، قطعات معیوب و حتی مدل دستگاه، به شما هزینه را اعلام نماید. لازم به ذکر است که با بهره مندی از خدمات تعمیرات همزن برقی در آی پی امداد می توانید در هزینه های خود به میزان زیادی صرفه جویی نمایید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات همزن برقیهزینه تعمیرات همزن برقی
موتور500/000 الی 800/000 تومان
تیغه100/000 الی 500/000 تومان
دکمه290/000 تومان
برد الکترونیکی490/000 الی 890/000 تومان
کاسه100/000 الی 900/000 تومان
نمایش بیشتر

کدام مشکلات همزن برقی توسط تعمیرکار آی پی امداد تعمیر می شود؟

همزن برقی یکی از لوازم آشپزخانه است که کاربرد خانگی و صنعتی در رستوران، کافه، شیرینی پزی، نانوایی و … دارد. اجزاء مختلف این دستگاه شامل موتور، کاسه، میله های همزن، دکمه یا ولوم می باشد. مشکلات متعددی شامل موارد زیر احتمال دارد برای همزن برقی به وجود بیاید که تعمیرکاران آی پی امداد تمامی این مشکلات را برطرف می کنند.

  • روشن نشدن یا کار نکردن همزن برقی
  • نچرخیدن میله های همزن
  • گیر کردن مواد غذایی در میله ها
  • از کار افتادن تنظیمات سرعت
  • صدای زیاد از همزن در حین کار
  • خاموش شدن ناگهانی همزن
  • جرقه زدن همزن برقی
  • آبریزی در همزن
  • از کار افتادن موتور
  • بوی سوختگی یا …

تعمیرکار آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای همزن برقی را انجام می دهد؟

همزن های برقی در مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که تعمیرکاران آی پی امداد، تعمیرات تمامی مدل های همزن برقی را به مانند زیر انجام می دهد:

  • تعمیرات همزن برقی دستی
  • تعمیر همزن کاسه ای و بدون کاسه
  • همزن برقی دستی با قابلیت تنظیم سرعت
  • تعمیر همزن های مخصوص نانوایی
  • تعمیرات همزن برقی ایستاده
  • همزن برقی مخصوصی شیرینی پزی و …

آی پی امداد تمامی برندهای همزن برقی را تعمیر می کند، اما از برندهایی که خرابی بیشتری دارند و تقاضای بیشتری برای تعمیر آنها وجود دارد، می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  • گوسونیک
  • بوش
  • دسینی
  • فیلیپس
  • فلر
  • المپیا
  • کنوود
  • میگل
  •  و …

خدمات تعمیرکار همزن برقی در آی پی امداد

در صورتی که با خرابی دستگاه همزن برقی خود مواجه شده اید و به دنبال عیب یابی تخصصی و رفع ایرادات آن هستید، می توانید از خدمات تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعمیر همزن برقی خود با بهترین کیفیت و قطعات اصل بهره مند شوید. در ادامه بررسی از انواع خدمات را مورد بررسی قرار داده ایم.

تعمیر موتور همزن برقی

اگر هنگام روشن کردن همزن بوی سوختگی به مشام می رسد، قدرت سابق خود را ندارد یا روشن نمی شود، همزن شما در هنگام کار صدای بلند و غیرعادی ایجاد می کند، ممکن است مشکلی در موتور وجود داشته باشد. تعمیر موتور همزن برقی فرآیندی است که در آن اجزای داخلی موتور معیوب شناسایی، عیب یابی و اصلاح یا تعویض می شوند تا عملکرد صحیح دستگاه بازیابی شود. این فرآیند می تواند شامل اقداماتی مانند تمیز کردن قطعات، تعویض زغال ها، روانکاری یاتاقان ها، یا حتی تعویض کل موتور باشد. تعمیر موتور فرآیندی پیچیده است که نیاز به دانش تخصصی و ابزار مناسب دارد. اگر سعی کنید خودتان موتور را تعمیر کنید، ممکن است به دستگاه آسیب برسانید و هزینه های بیشتری را متحمل شوید. آی پی امداد با داشتن تعمیرکاران مجرب و متخصص می تواند در زمینه تعمیر این قطعه به شما کمک کند.

تعمیر موتور همزن برقی

تعمیر آرمیچر همزن برقی

آرمیچر قطعه ای است که در داخل موتور قرار دارذ و انرژی الکتریکی را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند و باعث چرخش پره های همزن می شود. آرمیچر از سیم پیچ های نازک مسی تشکیل شده است که به دور یک هسته ی آهنی پیچیده شده اند. بدون آرمیچر، همزن برقی شما هیچ قدرتی نخواهد داشت. این قطعه مهم، نیروی لازم برای مخلوط کردن مواد، هم زدن تخم مرغ و خمیر زدن را فراهم می کند. در صورتی که همزن شما ضعیف تر از حد معمول به نظر می رسد و یا در مخلوط کردن مواد سنگین مشکل دارد، ممکن است آرمیچر آن آسیب دیده باشد. اگر آرمیچر قابل تعمیر باشد، سیم پیچ های آسیب دیده تعویض یا عایق بندی می شوند. در غیر این صورت، باید با یک آرمیچر جدید جایگزین شود. توصیه می شود تعمیر آرمیچر همزن برقی را به متخصصان آی پی امداد بسپارید.

تعمیر برد همزن برقی

برد همزن برقی، قطعه‌ای الکترونیکی است که وظیفه‌ی کنترل عملکردهای مختلف دستگاه، مانند تنظیم سرعت، روشن و خاموش کردن و انتخاب حالت‌های مختلف را بر عهده دارد. این برد از اجزای مختلفی مانند ترانزیستورها، خازن‌ها، دیودها و رله‌ها تشکیل شده است که با هم کار می‌کنند تا سیگنال‌های الکتریکی را به موتور و سایر اجزای همزن ارسال کنند. روشن نشدن همزن، کار نکردن دکمه‌ها و عملکرد نامنظم دستگاه می تواند مربوط به خرابی این قطعه باشد. تعمیرکاران آی پی امداد از تجربه و تخصص لازم برای تعمیر انواع بردهای همزن برقی برخوردار هستند و می‌توانند کار را به بهترین نحو انجام دهند.

تعمیر برد همزن برقی

تعمیر و تعویض پره و تیغه همزن برقی

پره ها و تیغه های همزن برقی از اجزای اصلی این دستگاه هستند که وظیفه مخلوط کردن و هم زدن مواد غذایی را بر عهده دارند. با گذر زمان و استفاده مداوم، این قطعات ممکن است دچار فرسایش، خم شدن، شکستن یا ساییدگی شوند و کارایی همزن را به شدت کاهش دهند. در چنین شرایطی، تعمیر یا تعویض پره ها و تیغه ها ضروری است. برای انجام این کار باید با توجه به مدل همزن، باید پره ها و تیغه ها را با استفاده از آچار یا ابزار مخصوص جدا کنید. سپس پره ها و تیغه ها را به طور کامل بررسی کنید. اگر آسیب دیده باشند، باید با قطعات جدید و اورجینال تعویض شوند. توصیه می شود تعمیر و تعویض پره ها و تیغه های همزن برقی توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد انجام شود.

تعمیر و تعویض پره و تیغه همزن برقی

تعمیر کاسه همزن برقی

کاسه و پارچ همزن برقی از جنس پلاستیک یا شیشه هستند و ممکن است در اثر ضربه یا افتادن از ارتفاع ترک خورده یا شکسته شوند. همچنین استفاده مداوم از همزن می تواند باعث ایجاد خط و خش روی سطح کاسه و پارچ شود. در برخی موارد، تعمیر کاسه و پارچ همزن برقی با تعویض قطعات آسیب دیده مانند واشر، درپوش یا تیغه ها امکان پذیر است. اما در موارد دیگر، به دلیل شدت آسیب دیدگی، تعویض کامل کاسه و پارچ لازم است.

تعمیر کاسه همزن برقی

تعمیر چرخ دنده همزن برقی

چرخ دنده‌ها اجزای کوچکی هستند که در داخل همزن قرار دارند و به انتقال قدرت از موتور به پره‌ها کمک می‌کنند. اگر چرخ دنده‌ها خراب یا ساییده شوند، همزن ممکن است به درستی کار نکند، صداهای عجیبی ایجاد کند یا حتی به طور کامل از کار بیفتد. تعمیر چرخ دنده همزن برقی شامل جایگزینی چرخ دنده‌های آسیب‌دیده با چرخ دنده‌های جدید است. این کار یک فرایند ظریف است که نیاز به مهارت و تجربه دارد و باید توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود.

تعمیر کلید همزن برقی

کلید همزن برقی قطعه‌ای است که به شما امکان می‌دهد سرعت و عملکرد همزن را کنترل کنید. این کلید معمولاً روی دسته همزن قرار دارد و ممکن است دارای چندین دکمه یا اهرم برای تنظیم سرعت و انتخاب عملکردهای مختلف مانند هم زدن، ورز دادن و مخلوط کردن باشد. اگر کلید همزن شما خراب شود، ممکن است با مشکلاتی مانند روشن نشدن همزن، کار نکردن دکمه‌های سرعت، یا تغییر ناخواسته سرعت مواجه شوید. در این صورت، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض کلید همزن داشته باشید.

تعمیر دسته همزن برقی

تعمیر دسته همزن برقی به معنای رفع ایرادات و مشکلات مربوط به بخش دسته این وسیله است. این ایرادات می‌توانند شامل موارد مختلفی مانند شکستگی، ترک خوردگی، شل شدن دکمه‌ها، ایراد در سیم‌کشی و اتصالات و … باشند. استفاده از یک دسته همزن برقی معیوب و آسیب‌دیده می‌تواند خطرات مختلفی را به دنبال داشته باشد. از جمله این خطرات می‌توان به برق‌گرفتگی، آسیب به دست، ناکارآمدی دستگاه و … اشاره کرد. به همین دلیل، در صورت مشاهده هرگونه ایراد در دسته همزن برقی، باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

تعویض زغال همزن برقی

زغال همزن قطعه‌ای کوچک از جنس کربن است که در موتور الکتریکی همزن قرار دارد. وظیفه‌ی اصلی زغال، انتقال جریان الکتریکی به کلکتور موتور است. اگر هنگام استفاده از همزن بوی سوختگی به مشامتان می‌رسد یا در صورت ایجاد جرقه در هنگام روشن یا خاموش کردن همزن، احتمالا زغال‌ها فرسوده شده‌اند و باید تعویض شوند. متخصصین مجموعه آی پی امداد می‌توانند خدمات مختلف از جمله تعویض زغال همزن برقی را به شما ارائه دهند.

تعویض زغال همزن برقی

تعمیر سیم کشی همزن برقی

تعمیر سیم‌کشی همزن برقی شامل یافتن و رفع ایراداتی است که در سیم‌ها، اتصالات و سایر اجزای الکتریکی دستگاه وجود دارد. این ایرادات می‌توانند منجر به روشن نشدن همزن، کارکرد نامنظم آن، ایجاد جرقه و بوی سوختگی یا حتی برق‌گرفتگی شوند. برای رفع این مشکل تعمیرکار متخصص آی پی امداد ابتدا سیم‌ها و اتصالات را برای یافتن هرگونه ایراد بررسی می‌کند. اگر سیم‌ها آسیب دیده باشند، با سیم‌های سالم و مناسب جایگزین خواهد شد. همچنین اگر اتصالی در سیم کشی‌های داخلی دستگاه وجود داشته باشد، رفع می‌گردد.

تعمیر همزن برقی دستی و کاسه ای در محل

دریافت خدمات تعمیر همزن برقی در محل از مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد می باشد. این خدمات به دو روش زیر انجام می شود:

  1. حضور پیک آی پی امداد جهت تحویل همزن برقی درب منزل شما
  2. مراجعه تعمیرکار همزن برقی در محل شما

مراجعه تعمیرکار همزن برقی در محل شما

تعمیرات همزن برقی دستی و کاسه ای در منزل مزایای بیشتری را برای مشتری فراهم می کند. عدم نیاز به انتقال دستگاه، جلوگیری از احتمال خرابی یا آسیب دیدن دستگاه موضوع مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که در زمان حضور پیک در محل شما، دستگاه با ضد ضربه بسته بندی می شود و در باکس قرار میگیرد تا در ایمن ترین حالت ممکن به کارگاه منتقل شود. از دیگر مزایای استفاده از تعمیر همزن برقی در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی کاربران به اطلاعات و دانش فنی را افزایش می دهد.
  • تعمیرات همزن برقی در محل باعث آرامش شما کاربران عزیز می شود.
  • همچنین تکنسین آی پی امداد خیلی سریع در محل شما حاضر شده و شروع به تعمیر دستگاه شما می کند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات همزن برقی در آی پی امداد

توجه داشته باشید که آی پی امداد خدمات پس از فروش همزن برقی را ارائه نمی دهد، اما تعمیرگاه مجاز انواع همزن برقی در تهران می باشد. یکی از دلایل استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات همزن برقی مجوزدار بودن آن می باشد. شما می توانید با خیال راحت از خدمات این شرکت استفاده کنید و پس از اتمام تعمیر، فاکتور خدمات و گارانتی 3 تا 12 ماهه دریافت کنید.

  • تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات فابریک
  • بهره گیری از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب برای تعمیر دستگاه شما
  • ارائه ضمانت نامه معتبر برای تمامی خدمات به مشتریان عزیز
  • تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر همزن برقی توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  • آی پی امداد دارای تمامی مجوز های ایترنتی و غیر اینترنتی لازم را دارا می باشد.
  • هزینه تعمیرات همزن برقی در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  • تعمیر همزن برقی شما کاربر عزیز در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

عیب یابی مشکلات همزن برقی

همزن برقی یکی از انواع دستگاه های کاربردی موجود در بازار است که ممکن است مانند سایر لوازم برقی آشپزخانه پس از گذشت مدت زمانی دچار ایراداتی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. مشکلات و ایرادات متداول همزن های برقی در ادامه شرح داده شده است:

روشن نشدن همزن برقی

  • بررسی کنید که سیم‌های همزن برقی از هیچ جایی شکسته و یا قطع نشده باشد.
  • مطمئن شوید که موتور همزن برقی سالم است. برای این کار، بدنه همزن برقی را باز کنید و بررسی کنید که آیا هیچ قطعه‌ای داخل همزن برقی خراب و یا آسیب دیده نیست.
  • بررسی کنید که دکمه‌های کنترل همزن برقی به درستی کار می‌کنند و آیا هیچ مشکلی در آنها وجود ندارد.
  • اگر قطعاتی در همزن برقی خراب و یا آسیب دیده باشند، آنها را تعویض کنید.
  • اگر همه راه‌های مذکور برای رفع مشکل روشن نشدن همزن برقی نتیجه نداد، بهتر است به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید و از او درخواست کنید تا اتصالات و قطعات داخلی را بررسی کند.

روشن نشدن همزن برقی

نچرخیدن همزن برقی

  • بررسی کنید که پره‌های همزن برقی به درستی در محل خود قرار دارند و قفل شده‌اند.
  • در صورتی که پره ها و تیغه های دستگاه خراب یا آسیب دیده باشند، موجب نچرخیدن همزن برقی خواهد شد.
  • مطمئن شوید که موتور همزن برقی سالم است. برای این کار، بدنه همزن برقی را باز کنید و بررسی کنید که آیا هیچ قطعه‌ای در موتور خراب و یا آسیب دیده نیست.
  • درب همزن برقی باید به درستی بسته شده باشد تا پره‌های همزن بتوانند به درستی چرخش کنند.
  • مطمئن شوید که دکمه سرعت همزن برقی به درستی تنظیم شده است.
  • برای این کار، همزن برقی را به برق وصل کنید، سپس با دستان خود پره‌های همزن را به صورت دستی چرخانده تا مشکل را شناسایی کنید.
  • اگر قطعاتی در همزن برقی خراب و یا آسیب دیده باشند، آنها را تعویض کنید.

نچرخیدن همزن برقی

داغ شدن و جرقه زدن همزن برقی

  • در ابتدا برق همزن برقی را قطع کنید تا از خطر بروز حوادث جانبی جلوگیری شود.
  • همزن برقی را باز کرده و قطعات داخلی را بررسی کنید. اگر کابل برق یا قطعات داخلی خراب و آسیب دیده باشند، موجب جرقه زدن همزن برقی می شود.
  • اتصالات بین قطعات همزن برقی را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه اتصالات به درستی بسته شده‌اند.
  • همچنین مطمئن شوید که کابل برق به درستی به همزن برقی متصل شده است.
  • در بعضی موارد، مشکل داغ شدن همزن برقی ممکن است به دلیل تنظیم نادرست سرعت باشد. بنابراین، دکمه سرعت را به میزان مناسبی تنظیم کنید.
  • پره‌های همزن برقی را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. پره‌های آلومینیومی را هرگز با خمیر دندان یا مواد شیمیایی تمیز نکنید، زیرا ممکن است سطح آنها را آسیب بزند.
  • پس از انجام تمامی مراحل، همزن برقی را بازسازی کنید و سپس آن را به برق وصل کرده و برای تست و استفاده دوباره آماده کنید.

بوی سوختگی همزن برقی

  • در ابتدا، برق همزن برقی را قطع کنید تا از خطر بروز حوادث جانبی جلوگیری شود.
  • همزن برقی را باز کرده و قطعات داخلی را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا موتور یا بخش‌های دیگر همزن برقی خراب و آسیب دیده‌اند یا خیر. در صورت لزوم، قطعات خراب را تعویض کنید.
  • هنگام استفاده از همزن برقی، مطمئن شوید که بار همزن مناسب با قدرت موتور است و برای مدت زیادی همزن را با بار زیاد استفاده نکنید.
  • مطمئن شوید که تنظیمات سرعت به درستی تنظیم شده‌اند. در بعضی موارد، سرعت بیش از حد بالا می‌تواند باعث سوختگی همزن برقی شود.
  • قسمت‌های خارجی همزن برقی را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. همچنین مطمئن شوید که بخش‌های داخلی همزن برقی نیز تمیز و بدون گرد و غبار هستند.
  • پس از انجام تمامی مراحل، همزن برقی را بازسازی کنید و سپس آن را به برق وصل کرده و برای تست و استفاده دوباره آماده کنید.

صدا دادن همزن برقی

  • اگر پره های همزن خم شده باشند، هنگام چرخش با بدنه دستگاه برخورد کرده و ایجاد صدا می کنند.
  • ساییده شدن پره ها در اثر استفاده زیاد یا شستشوی نامناسب می تواند باعث ایجاد اصطکاک و صدا دادن همزن برقی شود.
  • چنانچه پره ها به درستی روی محور همزن نصب نشده باشند، ممکن است لرزش و صدا ایجاد کنند.
  • اگر بلبرینگ ها فرسوده یا خراب شده باشند، می توانند باعث ایجاد صداهای ناهنجار و لرزش شوند.
  • آسیب دیدگی موتور در اثر نوسانات برق، استفاده ی بیش از حد یا ضربه می تواند منجر به ایجاد صداهای بلند شود.

قدرت نداشتن همزن برقی

  • با گذشت زمان و استفاده ی زیاد، موتور همزن ممکن است فرسوده شده و قدرت خود را از دست بدهد.
  • اگر سیم های برق به موتور همزن دچار مشکل شده باشند، ممکن است قدرت آن تامین نشود.
  • خرابی یا نیم سوز شدن موتور همزن برقی نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشد.
  • آسیب دیدگی یا خرابی پره های همزن برقی نیز موجب کاهش قدرت و توان آن خواهد شد.

قدرت نداشتن همزن برقی

کار نکردن دکمه های همزن برقی

  • مطمئن شوید که مخلوط کن به پریز برق سالمی وصل است و پریز برق روشن است.
  • سیم برق را از نظر پارگی، خوردگی یا اتصالات شل بررسی کنید. اگر سیم آسیب دیده است، باید تعویض شود.
  • ممکن است دکمه های مخلوط کن به دلیل استفاده زیاد یا فرسودگی خراب شده باشند.
  • همچنین ممکن است مشکلی در صفحه کنترل مخلوط کن وجود داشته باشد که باعث کار نکردن دکمه ها شود. در این صورت ممکن است لازم باشد صفحه کنترل را تعویض کنید.

لرزش زیاد همزن برقی

  • اگر همزن برقی روی سطح ناهموار یا ناپایدار قرار گرفته باشد، ممکن است در حین کار بلرزد.
  • در زیر پایه های همزن برقی کاسه ای، پدهای لاستیکی وجود دارد که به لرزش و لغزش آن کمک می کند.
  • اگر این پدها فرسوده یا گم شده باشند، ممکن است همزن برقی در حین کار بلرزد.
  • اگر همزن برقی را بیش از حد پر کنید، ممکن است مواد غذایی در تیغه ها گیر کرده و باعث لرزش مخلوط کن شود.
  • چنانچه از همزن برقی برای هم زدن مواد غذایی یخ زده یا سفت استفاده کنید، ممکن است باعث لرزش آن شود.

خاموش شدن همزن برقی

  • مطمئن شوید که همزن به صورت صحیح به پریز برق وصل است و پریز برق نیز سالم است.
  • از یک پریز برق دیگر استفاده کنید تا ببینید آیا مشکل از پریز قبلی بوده است یا خیر.
  • سیم های همزن را از نظر پارگی، خوردگی یا اتصالات شل بررسی کنید.
  • اتصالات بین سیم ها و موتور را بررسی و در صورت نیاز آنها را سفت کنید.
  • اگر از همزن برای مدت طولانی و به طور مداوم استفاده می کنید، ممکن است موتور آن داغ شده و خاموش شود.
  • اگر سوئیچ یا موتور همزن خراب باشد، ممکن است دستگاه روشن نشود.

سوالات متداول تعمیرات همزن برقی

رایج ترین و پرتکرارترین پرسش های مشتریان مجموعه آی پی امداد جهت تعمیر همزن برقی به شرح زیر می باشد:

مجموعه آی پی امداد برای تعمیر همزن برقی شما تنها از قطعات فابریک استفاده می کند.

هزینه تعمیرات همزن برقی در آی پی امداد با توجه به نوع خرابی دستگاه متفاوت بوده مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد که سبب کاهش 75% هزینه ها می گردد.

شما می توانید گارانتی 90 الی 365 روز تعمیرات همزن برقی خود را پس از پایان کار در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.

شما می توانید در تمامی روزهای هفته از طریق شماره 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس گرفته و درخواست تعمیرات همزن برقی خود را ثبت نمایید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست