تعمیر ماکروفر بلک اند دکر

بهره مندی از خدمات تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی تا 12 ماه در محل توسط متخصصین ترین تعمیرکاران آی پی امداد برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

بازه هزینه تعمیرات بلک اند دکر: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر ماکروفر بلک اند دکر

ماکروفر بلک اند دکر یکی از لوازم کاربردی پخت غذا و گرم کردن آن است و خرابی آن می تواند به شدت آزاردهنده باشد و برنامه های آشپزی شما را مختل کند. آی پی امداد به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در تهران، با ارائه خدمات تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در محل، به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه و صرف وقت و هزینه اضافی، مایکروفر خود را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنید. مجموعه آی پی امداد با حضور در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران، آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیرات مایکروویو بلک اند دکر شما با کمترین هزینه ممکن می باشد. تکنسین های آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر بلک اند دکر از قطعات فابریک استفاده می کنند و در پایان کار، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه را در اختیار شما قرار می دهند. برای استفاده از این خدمات همراه با پشتیبانی آنلاین می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس با شماره نمایندگی ماکروفر بلک اند دکر در تهران و ثبت درخواست

نحوه تماس با مرکز آی پی امداد و ثبت درخواست تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در تهران به شرح زیر می باشد:

  • شما می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیر مایکروویو به صورت تلفنی ثبت کنید.
  • همچنین می توانید از طریق سایت آی پی امداد و به صورت آنلاین اقدام به ثبت درخواست تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر خود نمایید.
  • کارشناسان مجموعه آی پی امداد به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما می باشند.

برای تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

  1. برای تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در کارگاه آی پی امداد، می توانید به آدرس درج شده در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.
  2. تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیر دستگاه به منزل یا محل کار شما اعزام شده و در صورت جزئی بودن مشکل، در کمتر از یک ساعت دستگاه را تعمیر و تحویل خواهد داد. در مواردی که قطعه ای تخصصی یا برد الکترونیکی دچار مشکل شده باشد، دستگاه به کارگاه آی پی امداد فرستاده شده و در کمتر از 72 ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.
  3. همچنین پیک های آی پی امداد دستگاه شما را به کارگاه منتقل کرده و به شما رسید کتبی ارائه می دهد.

روند ارائه خدمات تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه مشتریان ثبت می شود و می توانید کد اشتراک و لینک پنل کاربری خود را از طریق پیامک دریافت کنید.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه و سایر اطلاعات دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان خدمات مایکروفر بلک اند دکر وجود دارد.
  4. تعمیرکار ماکروفر بلک اند دکر در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که با شما انجام داده است، در محل حاضر می شود و دستگاه شما را با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می کند.
  5. پس از اتمام خدمات ماکروویو بلک اند دکر، فاکتور و گارانتی 90 الی 365 روز به شما تحویل داده می شود.
  6. همچنین واحد Happy Call با شما تماس گرفته و سوالاتی در خصوص رضایت از خدمات ارائه شده از شما پرسیده خواهد شد.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

شما می توانید با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر ماکروفر بلک اند دکر خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر مایکروفر بلک اند دکر

هزینه تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد با توجه به نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شود. نمایندگی تعمیر ماکروفر بلک اند دکر همواره در تلاش است تا تمامی خدمات خود را با هزینه مقرون بصرفه به مشتریان ارائه دهد تا فشار زیادی به آنها وارد نگردد. تعمیرکاران آی پی امداد، پیش از اینکه اقدام به تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر معیوب کنند، هزینه ها را براساس نوع خرابی آن محاسبه کرده و به اطلاع مشتری می رسانند. در این حالت اگر مشتری رضایت داشته باشد، مایکروویو معیوب تعمیر خواهد شد. در پایان کار نیز به همراه کارت گارانتی، برگه فاکتوری شامل تمامی هزینه ها به مشتری ارائه شده و هزینه ها براساس آن دریافت می شود.

قطعات ماکروفرهزینه تعمیرات ماکروفر
لامپ مگنتران1/180/000 الی 1/430/000 تومان
ترانس های ولتاژ950/000 الی 1/600/000 تومان
ورق نسوز (میکا)180/000 الی 240/000 تومان
موتور صفحه گردان340/000 الی 510/000 تومان
دیود55/000 الی 190/000 تومان
خازن140/000 الی 240/000 تومان
المنت330/000 الی 390/000 تومان
ترموستات300/000 الی 550/000 تومان
برد1/300/000 الی 2/800/000 تومان
میکروسوئیچ330/000 الی 450/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدام مشکلات و مدل های مایکروفر بلک اند دکر را تعمیر می کند؟

بلک اند دکر برندی مطرح در زمینه در تولید لوازم آشپزخانه می باشد که انواع مایکروفر‌ های متنوع و باکیفیت را به بازار عرضه کرده است. این مایکروفر‌ها دارای عملکرد قدرتمند و طراحی بادوامی هستند، اما در برخی مواقع ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شوند. در چنین شرایطی متخصصان مجرب آی پی امداد در کنارتان هستند تا مدل های مختلف ماکروفر بلک اند دکر شما را به بهترین نحو تعمیر کنند.

  • انواع مایکروفرهای رومیزی، کمبی و توکار سری MG، MZ، ST، NEST بلک اند دکر

بسیاری از مشکلاتی که در مایکروویوهای بلک اند دکر رخ می دهند، توسط متخصصین مجموعه آی پی امداد به راحتی قابل رفع می باشند. در صورتی که دستگاه شما دچار مشکلاتی شده است، می توانید از خدمات آی پی امداد برای برطرف کردن آنها استفاده کنید:

  • مایکروفر روشن نمی‌ شود.
  • مایکروفر صدای غیرعادی دارد.
  • ماکروفر غذا را گرم نمی کند.
  • دستگاه در حین کار جرقه می زند.
  • ماکروفر در حین کار خاموش می شود.
  • دکمه های ماکروفر کار نمی کند.
  • و …

خدمات تعمیرکار ماکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد

اگر مایکروفر شما دچار مشکل شده است، می توانید از خدمات تعمیر مایکروفر بلک اند دکر جهت رفع ایرادات آن استفاده کنید. تکنسین های متخصص و باتجربه آی پی امداد می توانند انواع مشکلات ماکروفرهای بلک اند دکر شما را با بهترین کیفیت عیب یابی و تعمیر نمایند. بنابراین برای خدمات نصب، سرویس و تعمیرات مایکروویو بلک اند دکر خود می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید. برخی از کاربردی ترین خدمات به شرح زیر است.

تعمیر برد ماکروفر بلک اند دکر

هنگامی که دکمه ها یا صفحه لمسی را فشار می دهید، برد الکترونیکی سیگنال ها را بررسی کرده و دستورات لازم برای سایر اجزای ماکروفر ارسال می کند. همچنین برد الکترونیکی موارد مختلفی مانند روشن و خاموش کردن ماکروفر، تنظیم زمان و دما، تنظیم قدرت و کنترل روشنایی داخلی را کنترل می کند. با گذشت زمان، اجزای برد الکترونیکی می توانند فرسوده شده و خراب شوند. تعمیر برد الکترونیکی مایکروفر بلک اند دکر یک کار تخصصی است که به دانش و مهارت زیادی نیاز دارد. بنابراین اگر تجربه ندارید، توصیه می شود برای تعویض برد الکترونیکی ماکروفر خود از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید. تکنسین می تواند مشکل را به درستی تشخیص دهد، برد را در صورت نیاز تعمیر یا تعویض نموده و از عملکرد صحیح ماکروفر شما اطمینان حاصل کند.

تعمیر برد ماکروفر بلک اند دکر

تعمیر سینی ماکروفر بلک اند دکر

سینی ماکروفر بلک اند دکر یک صفحه گرد است که ظروف را در حین پخت و پز در داخل دستگاه نگه می دارد. سینی ماکروفر باید تمیز و عاری از هرگونه ترک یا شکستگی باشد تا عملکرد صحیح دستگاه را تضمین کند. اگر سینی مایکروفر شما ترک خورده یا شکسته است، باید تعویض شود. همچنین چنانچه سینی ماکروفر شما به درستی نمی چرخد، ممکن است مشکل از کوپلر، موتور یا ریل باشد که در این صورت، ممکن است لازم باشد از یک تعمیرکار متخصص برای تعمیر یا تعویض قطعات معیوب آن کمک بگیرید.

تعمیر سینی ماکروفر بلک اند دکر

تعمیر موتور ماکروفر بلک اند دکر

موتور با چرخش سینی گردان، غذا را به طور کامل گرم می کند. همچنین موتور نیروی لازم برای تولید امواج مایکروویو را فراهم می کند که این امواج باعث گرم شدن غذا می شوند. با گذشت زمان، قطعات موتور می توانند فرسوده شده و از بین بروند. اگر هنگام روشن بودن ماکروفر صدای بلند یا نویز غیرعادی می شنوید یا سینی دستگاه نمی چرخد، احتمالا موتور خراب شده است. اگر فکر می کنید موتور مایکروفر شما دچار ایراد شده است، توصیه می شود برای تعمیر آن از تکنسین مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر موتور ماکروفر بلک اند دکر

تعمیر سیم کشی ماکروفر بلک اند دکر

سیم کشی مایکروفر نقش مهمی در انتقال برق به تمام اجزای دستگاه دارد. این بخش ها شامل سیم ها، اتصالات و برد مدار است. سیم کشی باید در شرایط خوبی باشد تا ماکروفر به طور صحیح کار کند. سیم کشی مایکروفر ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد، رطوبت یا ساییدگی آسیب ببیند. اگر ماکروفر شما روشن نمی شود، گرم نمی شود یا به طور صحیح کار نمی کند، ممکن است به دلیل مشکل در سیم کشی آن باشد. اگر تجربه تعمیر دستگاه و آشنایی با اصول ایمنی برق را ندارید، بهتر است تعمیرات سیم کشی دستگاه خود را به متخصصین آی پی امداد بسپارید.

تعمیر و تعویض سوئیچ ماکروفر بلک اند دکر

با فشار دادن دکمه استارت، سوئیچ روشن می شود و جریان برق را به سایر اجزای ماکروفر مانند مگنترون و فن هدایت می کند. سوئیچ ها ممکن است برای کنترل عملکردهای مختلفی مانند تنظیمات دما، میزان قدرت و تنظیمات پخت و پز استفاده شوند. روشن نشدن یا کار نکردن هریک از عملکردهای مایکروفر می تواند نشانه ای از خرابی میکروسوئیچ باشد. توصیه می شود برای تعویض سوئیچ ماکروفر از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید. کار با برق می تواند خطرناک باشد و اگر دانش و تجربه کافی را ندارید، ممکن است به دستگاه آسیب برسانید.

تعمیر و تعویض سوئیچ ماکروفر بلک اند دکر

تعمیر تایمر ماکروفر بلک اند دکر

تایمر در ماکروفر بلک اند دکر وظیفه تنظیم زمان پخت و پز را بر عهده دارد. این قطعه به شما امکان می دهد تا مدت زمانی را که می خواهید غذا در داخل ماکروفر گرم شود، تعیین کنید. اگر تایمر روشن نشود یا به درستی کار نکند، ممکن است خراب شده باشد. در صورتی که نتوانید زمان پخت و پز را به درستی تنظیم کنید نیز این قطعه دچار خرابی شده است. اگر مطمئن نیستید که تایمر ماکروفر شما خراب است یا خیر، بهتر است از تکنسین متخصص مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر شیشه ماکروفر بلک اند دکر

شیشه ماکروفر از نشت اشعه دستگاه به بیرون جلوگیری کرده و به شما امکان می دهد تا غذا را در حین پخت مشاهده کنید. با گذشت زمان، شیشه ماکروفر ممکن است خط و خش دار شده یا دچار شکستگی و ترک خوردگی شود. بنابراین در صورتی که شیشه مایکروفر شما ترک خورده یا شکسته است، باید فورا آن را تعویض کنید. اگر شیشه خط و خش دار یا تغییر رنگ یافته است، می توانید تا زمانی که بر عملکرد دستگاه تاثیر نگذارد، به استفاده از آن ادامه دهید.

تعویض لامپ ماکروفر بلک اند دکر

لامپ ماکروفر وظیفه روشن کردن فضای داخل محفظه دستگاه هنگام کار را برعهده دارد. رایج ترین دلیل تعویض لامپ ماکروفر، سوختگی آن است. با گذشت زمان، فیلامنت داخل لامپ ضعیف می شود و در نهایت می سوزد. لامپ های ماکروفر به طور کلی عمر طولانی دارند و ممکن است چندین سال دوام بیاورند. اما اگر چراغ دستگاه روشن نشده یا چشمک می زند، باید لامپ را تعویض کنید.

تعویض فیلتر ماکروفر بلک اند دکر

فیلتر ماکروفر بلک اند دکر یک قطعه مهم است که به حفظ عملکرد صحیح دستگاه و پخت بهتر غذا کمک می کند. این فیلتر ذرات غذا و چربی را از هوا جذب کرده و مانع از ورود آنها به داخل موتور یا بخش های مختلف می شود. کاهش قدرت مکش دستگاه، وجود بوهای نامطبوع یا ایجاد دود و بخار در حین استفاده از مایکروفر از جمله نشانه های بروز مشکل در این بخش است. شما می توانید با بررسی ظاهری فیلتر، زمان تعویض آن را تعیین کنید. اگر فیلتر تیره، چرب یا آسیب دیده به نظر می رسد باید آن را تعویض کنید.

تعویض فیلتر ماکروفر بلک اند دکر

تعمیر صفحه نمایش ماکروفر بلک اند دکر

صفحه نمایش مایکروفر بلک اند دکر اطلاعات مختلفی مانند تنظیمات زمان، دما و عملکردهای انتخاب شده را به کاربر نشان می دهد. ایراد در برد مدار، اتصالات یا سیم کشی می تواند باعث خرابی صفحه نمایش شود. اگر صفحه نمایش خاموش است، چشمک می زند یا اطلاعات نادرستی را نشان می دهد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. از آنجایی که تعمیر این بخش تخصصی است، می توانید آن را به متخصصین مجموعه آی پی امداد بسپارید.

تعمیر و تعویض مگنترون ماکروفر بلک اند دکر

لامپ مگنترون امواج مایکروویو را تولید می کند که باعث گرم شدن غذا می شوند. مگنترون از یک لوله خلاء، آهنربای دائمی، آنتن و سایر اجزا تشکیل شده است. اگر مایکروفر شما گرم نمی شود، ممکن است مگنترون نیاز به تعویض داشته باشد. تعویض مگنترون مایکروفر می تواند یک کار خطرناک باشد؛ زیرا شامل کار با ولتاژ بالا است. اگر تجربه کار با لوازم برقی را ندارید، توصیه می شود برای تعویض مگنترون از تعمیرکار متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض مگنترون ماکروفر بلک اند دکر

تعویض خازن ماکروفر بلک اند دکر

خازن ماکروفر قطعه ای الکتریکی است که انرژی الکتریکی را ذخیره و سپس به سرعت آزاد می کند. این انرژی برای گرم کردن غذا توسط مگنترون (لامپ اشعه ماکروویو) استفاده می شود. خازن ها می توانند به مرور زمان و با استفاده مکرر خراب شوند. در صورت عدم برخورداری از تخصص، بهتر است برای اطمینان از انجام صحیح کار و جلوگیری از خطرات احتمالی، از تعمیرکار مجرب برای رفع ایرادات این قطعه کمک بگیرید.

نمایندگی ماکروفر بلک اند دکر در تهران

آی پی امداد شعب خود را در تمامی مناطق شهر تهران گسترش داده است. بدین صورت شما می توانید تنها با یک تماس، درخواست اعزام نزدیک ترین تعمیرکار به محل خود را داشته باشید. پس از ثبت درخواست شما، طی مدت زمان کوتاه تکنسین مربطه به محل مورد نظرتان اعزام خواهد شد. آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز فعال در استان تهران می باشد که کلیه خدمات تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات ماکروفر بلک اند دکر در محل

آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در محل، به شما کمک می‌ کند تا بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه، در سریع‌ ترین زمان ممکن مایکروفر معیوب خود را تعمیر کنید. این امر علاوه بر صرفه‌ جویی در هزینه و زمان، به شما امکان می‌ دهد تا بر روند تعمیر مایکروفر خود نظارت کامل داشته باشید. در این شرایط، کارشناسان مجرب آی پی امداد در سریع‌ ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و مایکروویو شما را تعمیر می‌ کنند. همچنین اگر تمایل به استفاده از خدمات در محل خود را ندارید، می‌ توانید از خدمات پیک آی پی امداد استفاده کنید. پیک مجموعه در زمان تعیین شده به محل شما مراجعه کرده و مایکروفر را به تعمیرگاه منتقل می‌ کند. پس از تعمیر، مایکروفر شما توسط پیک مجددا به محل شما بازگردانده می‌ شود.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد

آی پی امداد با بیش از 30 سال سابقه درخشان، یکی از معتبرترین و قدیمی‌ ترین مراکز تعمیرات لوازم برقی در تهران است. این مرکز با بهره‌ گیری از کادری مجرب و متخصص و ارائه خدمات بروز، همواره در تلاش است تا بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزند. استفاده از خدمات تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد دارای مزایایی است که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • برای تعمیر ماکروفر بلک اند دکر شما از قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت استفاده می‌ شود.
  • تیم متخصصان مجموعه با گذراندن دوره‌ های آموزشی تخصصی، به‌ طور کامل با نحوه‌ عملکرد و عیب‌ یابی انواع ماکروفر بلک اند دکر آشنا هستند.
  • پس از اتمام تعمیرات، فاکتوری رسمی به شما ارائه می‌ شود که شامل جزئیات کامل خدمات انجام‌ شده و هزینه‌ ها خواهد بود.
  • کلیه خدمات تعمیرگاه ماکروفر بلک اند دکر به همراه 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر شرکتی ارائه می‌ شود.
  • تعرفه‌ های این مرکز کاملا مطابق با نرخ‌ های مصوب اتحادیه‌ تعمیرکاران لوازم برقی بوده و هیچگونه هزینه‌ اضافی از شما دریافت نخواهد شد.
  • با سپردن تعمیر ماکروفر بلک اند دکر خود به آی پی امداد، تا 75% در هزینه‌ ها صرفه‌ جویی خواهید کرد.
  • پنل کاربری اختصاصی برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید به‌ صورت 24 ساعته و آنلاین با کارشناسان در ارتباط باشید.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد

آیا سرویس ماکروفر بلک اند دکر از خرابی دستگاه پیشگیری می کند؟

سرویس ماکروفر بلک اند دکر از جمله خدماتی است که به صورت دوره ای و منظم توسط کاربران برای افزایش عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن دریافت می شود. با سرویس منظم، می توانید از بروز مشکلات جدی و پرهزینه جلوگیری کنید و عمر مفید مایکروفر خود را افزایش دهید. از جمله خدماتی که سرویس کار متخصص آی پی امداد جهت سرویس دستگاه شما ارائه می دهد، شامل موارد زیر است:

  • تکنسین متخصص اجزای داخلی ماکروفر شما را از نظر وجود گرد و غبار، چربی و سایر آلاینده ها بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تمیز می کند.
  • اگر ماکروفر شما با مشکلی مواجه است، تعمیرکار می تواند آن را عیب یابی کرده و قطعات معیوب را تعمیر یا تعویض کند.
  • سرویس کار می تواند تنظیمات ماکروفر شما را بررسی و در صورت نیاز آنها را تنظیم کند تا مطمئن شود که دستگاه با کارایی و بهینه ترین حالت خود کار می کند.
  • با گذشت زمان، برخی از قطعات ماکروفر مانند لامپ، دیود و فیوز ممکن است فرسوده شوند که این قطعات با قطعات جدید و اورجینال تعویض می گردد تا عمر مفید دستگاه شما افزایش یابد.

تکنسین های مجرب و ماهر آی پی امداد می توانند در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بلک اند دکر به شما کمک کنند. سرویس کاران این مجموعه آموزش دیده و دارای مجوز هستند و می توانند طیف گسترده ای از مشکلات دستگاه شما را عیب یابی و طی فرآیند سرویس، آنها را به طور کامل برطرف نمایند.

عیب یابی مشکلات ماکروفر بلک اند دکر

در این بخش عیب یابی مشکلات رایج ماکروفر بلک اند دکر را شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین در صورتی که فنی هستید، می توانید با مطالعه ادامه مقاله به راحتی به عیب یابی و تعمیر ماکروفر بلک اند دکر خود بپردازید.

جرقه زدن ماکروفر بلک اند دکر

  • جرقه زدن در مایکروفر بلک اند دکر می تواند خطرناک بوده و نشان دهنده مشکل الکتریکی یا نقص در دستگاه باشد.
  • استفاده از ظروف فلزی، ظروف دارای لبه های فلزی می تواند باعث ایجاد جرقه شود.
  • اگر در غذای شما قطعات فلزی مانند فویل آلومینیوم وجود داشته باشد، می تواند در هنگام گرم شدن در مایکروفر جرقه بزند.
  • اگر مگنترون آسیب دیده باشد، می تواند جرقه زده و حتی باعث آتش سوزی شود.

جرقه زدن ماکروفر بلک اند دکر

روشن نشدن ماکروفر بلک اند دکر

  • مطمئن شوید که ماکروفر به پریز برق وصل است و پریز برق کار می کند.
  • از یک پریز برق دیگر برای تست ماکروفر استفاده کنید.
  • درب مایکروفر را بررسی کنید و ببینید که آیا به طور کامل بسته شده است یا خیر.
  • اگر میکروسوئیچ درب دستگاه خراب باشد، مایکروفر روشن نمی شود.
  • برخی از مدل های مایکروفر دارای قفل کودک هستند. مطمئن شوید که قفل کودک فعال نباشد.

گرم نشدن مایکروفر بلک اند دکر

  • در صورتی که میکروسوئیچ خراب شده باشد، مایکروفر روشن نشده یا گرم نمی شود.
  • مگنترون امواج و گرمای مایکروویو را تولید می کند. اگر مگنترون خراب باشد، مایکروفر گرم نمی شود.
  • دیود ولتاژ بالا به تامین ولتاژ مورد نیاز مگنترون کمک می کند. اگر دیود سوخته باشد، مایکروفر گرم نمی شود.
  • همچنین ممکن است ترانسفورماتور یا خازن دستگاه دچار خرابی یا مشکل شده باشند.
  • ممکن است اتصال بین المنت و برد الکتریکی یا سیم کشی داخلی دچار مشکل شده یا خود المنت خراب شده باشد.

گرم نشدن مایکروفر بلک اند دکر

نچرخیدن ماکروفر بلک اند دکر

  • عملکرد ماکروفر به این شکل است که با چرخاندن سینی یا ظرف، باعث گرم شدن غذای روی این شیشه می شود.
  • در صورتی که ظرف درون ماکروفر چرخش درستی نداشته باشد، همه بخش های یک خوراکی یا غذا گرم نمی شود.
  • عواملی مانند خراب شدن موتور گردان یا جدا شدن اتصال موتور و صفحه نمایش از دلایل بروز این مشکل می باشد.
  • همچنین ممکت است زیر سینی ماکروفر باقی مانده مواد غذایی جمع شده و مانع از گردش صحیح آن شود.

کار نکردن گریل ماکروفر بلک اند دکر

  • المنت، مهم ترین بخش سیستم گریل است و گرمای لازم برای پخت و پز را تولید می کند.
  • اگر المنت بسوزد یا شکسته شود، گریل کار نخواهد کرد.
  • در صورتی که برد الکتریکی خراب شود، ممکن است گریل کار نکند.
  • سیم های آسیب دیده یا شل می تواند جریان برق را به المنت گریل برساند و باعث از کار افتادن آن شود.

خاموش شدن ماکروفر بلک اند دکر

  • اگر درب به طور کامل بسته نشده باشد، ممکن است چراغ مایکروفر روشن شود، اما مایکروفر بعد از چند ثانیه خاموش شود.
  • اگر ولتاژ برق ورودی به مایکروفر به طور ناگهانی افت کند، ممکن است دستگاه خاموش شود.
  • چنانچه مشکل در سیم کشی داخلی مایکروفر وجود داشته باشد، دستگاه ناگهان از کار خواهد افتاد.
  • خرابی قطعات داخلی نظیر برد الکترونیکی، فن، المنت و … نیز باعث بروز این مشکل می شود.

خاموش شدن ماکروفر بلک اند دکر

باز نشدن درب مایکروفر بلک اند دکر

  • در صورتی که قفل خراب شده باشد، ممکن است نتواند درب را به درستی آزاد کند.
  • خم شدن یا شکستن قلاب درب نیز از دیگر مواردی است که مانع از باز شدن درب ماکروفر می شود.
  • ممکن است میکروسوئیچ درب دستگاه دچار خرابی یا شکستگی شده باشد که باید تعویض گردد.
  • همچنین بروز هرگونه خرابی در لاستیک درب یا دفرمه شدن آن نیز از دیگر دلایل بروز مشکل است.

کار نکردن دکمه های مایکروویو بلک اند دکر

  • اگر دکمه ها کثیف یا چرب باشند، ممکن است به درستی کار نکنند.
  • در برخی مواقع ممکن است پوشش رسانا روی دکمه ها آسیب دیده باشد.
  • برد الکتریکی، به دکمه ها سیگنال می فرستد. اگر این برد خراب باشد، دکمه ها کار نمی کنند.
  • در سایر موارد نیز احتمالا سیم های متصل به صفحه کنترل شل یا آسیب دیده اند.

کار نکردن دکمه های مایکروویو بلک اند دکر

صدای زیاد ماکروفر بلک اند دکر در حین کار

  • چنانچه فن کثیف یا چرب باشد، به درستی کار نمی کند و ممکن است صدای زیادی ایجاد کند.
  • همچنین این امکان وجود دارد که پره های فن آسیب دیده یا شکسته باشند.
  • اگر موتور فن خراب باشد، ممکن است صدای نویز یا وزوز ایجاد کند.
  • ممکن است سینی گردان کثیف باشد و به درستی روی ریل ها نچرخد و صدا ایجاد کند.
  • با استفاده از نکات دفترچه راهنمای ماکروفر بلک اند دکر میتوانید اقدام به تمیز کردن سینی گردان آن نمایید.
  • اگر چرخ های سینی گردان آسیب دیده یا شکسته باشند، ممکن است در حین چرخش صدا ایجاد کنند.

سوالات متداول تعمیرات مایکروویو بلک اند دکر

در این بخش پرتکرارترین پرسش های مشتریان جهت بهره مندی از خدمات تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد را بررسی کرده ایم:

هزینه تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص و براساس نوع و میزان خرابی آن مشخص خواهد شد.

برای تمامی خدمات تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر به مشتریان گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می گردد.

مشتریان می توانند در محل خود و یا به صورت حضوری در کارگاه آی پی امداد اقدام به تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر خود نمایند. همچنین می توانند از خدمات پیک مجموعه برای انتقال دستگاه معیوب خود به کارگاه بهره مند شوند.

جهت استفاده از خدمات تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست