تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک با ضمانت 3 الی 12 ماهه، قطعات اورجینال و بهره مندی از تکنسین های مجرب، ماهر و کارآزموده آی پی امداد در محل برای مشتریان در تهران امکان پذیر می باشد.

بازه هزینه تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

سپهر الکتریک با ارائه انواع مدل‌ ها با کیفیت بالا و عملکرد بی‌ نظیر، به یکی از برندهای محبوب ماشین لباسشویی در بین مصرف‌ کنندگان ایرانی تبدیل شده است. با وجود کیفیت بالای این دستگاه‌ ها، ممکن است در طول زمان و به دلیل استفاده مداوم با مشکلاتی نظیر روشن نشدن، لرزش و صدای زیاد، عدم تخلیه آب، شستشوی نامناسب لباس‌ ها و … مواجه شوند. در این شرایط، نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک توسط یک تکنسین متخصص و مجرب است. مجموعه آی‌ پی‌ امداد با سابقه‌ ای درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، به عنوان مرکزی تخصصی و معتبر برای تعمیرات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در سراسر تهران شناخته می‌ شود. این مجموعه با بهره‌ گیری از تکنسین‌ های متخصص و باتجربه و با استفاده از قطعات اصل و ابزارآلات پیشرفته و مدرن، به شما در عیب‌ یابی و تعمیر سریع و اصولی لباسشویی سپهر الکتریک کمک می‌ کند. بنابراین برای استفاده از خدمات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک با گارانتی تا 12 ماه در این مرکز می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.

انواع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس با تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در تهران و ثبت درخواست

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در تهران به شرح زیر است:

  1. شما می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و درخواست تعمیرات دستگاه را ثبت نمایید.
  2. همچنین می توانید فرم ثبت درخواست مربوط به تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک را در سایت آی پی امداد تکمیل نمایید.
  3. شما می توانید به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با کارشناسان مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

روش ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در آی پی امداد

  1. پس از تماس، آدرس پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید نام تکنسین، زمان حضور تعمیرکار، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور و … را مشاهده کنید.
  3. همچنین ارتباط با واحد کنترل کیفیت خدمات، پیگیری، پشتیبانی و شکایت از طریق پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما امکان پذیر می باشد.
  4. تعمیرکار لباسشویی سپهر الکتریک با استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافق در محل شما حاضر می شود.
  5. در پایان خدمات می توانید گارانتی و فاکتور رسمی را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.
  6. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی ماشین لباسشویی سپهر الکتریک دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  7. از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  8. امکان امتیاز دهی به تکنسین لباسشویی سپهر الکتریک از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد وجود دارد.
  9. در پایان کار، کارشناس واحد Happy Call با شما تماس گرفته و سوالات کلیدی در رابطه با رضایت از خدمات را از شما می پرسد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک

قابل ذکر است تمامی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در آی پی امداد بر حسب تعرفه مصوبه اتحادیه می باشد. به طور کلی عوامل متعددی در تعیین هزینه تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک نقش دارند:

  • انواع مدل ها و تکنولوژی های لباسشویی
  • نوع خرابی لباسشویی و جزئی یا پیچیده تر بودن آن
  • تعمیر یا تعویض قطعات ماشین لباسشویی
  • قیمت روز قطعات معیوب لباسشویی در بازار

مرکز مجاز آی پی امداد با ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه، در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. تعمیرکاران مجرب این مرکز با استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات، به سرعت مشکل ماشین لباسشویی شما را تشخیص داده و آن را با مناسب ترین هزینه تعمیر می‌ کنند. در ادامه جدولی از هزینه‌ های حدودی تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک ارائه شده است.

جدول قیمت تعمیرات

قطعات لباسشوییهزینه تعمیرات لباسشویی
المنت590/000 الی 840/000 تومان
پمپ تخلیه490/000 الی 1/000/000 تومان
تایمر490/000 الی 1/850/000 تومان
کمک فنر485/000 الی 880/000 تومان
لاستیک درب550/000 الی 1/690/000 تومان
هیدروستات300/000 الی 800/000 تومان
شیربرقی395/000 الی 730/000 تومان
میکروسوئیچ300/000 الی 800/000 تومان
بلبرینگ1/200/000 الی 2/750/000 تومان
سه نظام900/000 الی 1/500/000 تومان
موتورقیمت روز
دیگ700/000 الی 1/300/000 تومان
شفت650/000 الی 1/200/000 تومان
خرطومی دیگ190/000 الی 330/000 تومان
دربقیمت روز
جک530/000 الی 740/000 تومان
برد الکترونیکیمتغیر براساس خرابی قطعات برد
لباسشویی دوقلو250/000 الی 360/000 تومان
نصب350/000 الی 455/000 تومان
سرویس330/000 الی 495/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدامیک از مدل ها و مشکلات لباسشویی سپهر الکتریک در آی پی امداد انجام می دهد؟

مجموعه آی‌ پی‌ امداد به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک، با تکیه بر سال‌ ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، در کنار شما خواهد بود تا با رفع عیب انواع مدل‌ های این دستگاه، ایراد دستگاهتان را در سریع ترین زمان برطرف نماید. تعمیر انواع مدل‌ های لباسشویی سپهر الکتریک از مدل‌ های قدیمی تا جدیدترین سری‌ های این برند توسط متخصصین این مرکز با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.

  • ماشین لباسشویی‌ های اتوماتیک سری 8، 9، 10 و 11 سپهر الکتریک
  • لباسشویی های اتوماتی سپهر الکتریک در مدل های SE1284، SE1289، SE1299، SE1210، SE1211 و …
  • انواع لباسشویی های نیمه‌ اتوماتیک سری 6 و 7 سپهر الکتریک در مدل های SWM750، SWM650، SWM660 و …
  • تمامی مدل های لباسشویی های قدیمی و جدید دوقلو، درب از بالا و درب از جلو سپهر الکتریک

لباسشویی‌ های سپهر الکتریک به دلیل کیفیت و کارایی بالا در بین کاربران محبوبیت زیادی دارند. اما ممکن است مانند هر دستگاه دیگری دچار مشکلاتی شوند. در این صورت، نیاز به تعمیرات تخصصی توسط تکنسین‌ های مجرب خواهید داشت. آی پی امداد با ارائه خدمات تخصصی و منحصر به فرد، به شما در رفع عیوب و مشکلات لباسشویی سپهر الکتریک کمک می‌ کند.

  • ماشین لباسشویی روشن نمی‌ شود.
  • لباسشویی آبگیری نمی‌ کند.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌ کند.
  • لباسشویی لرزش و صدای زیادی دارد.
  • لباسشویی به خوبی لباس‌ ها را نمی‌شوید.
  • درب لباسشویی باز نمی شود.
  • و …

خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی سپهر الکتریک آی پی امداد

در صورتی که لباسشویی سپهر الکتریک شما از کار افتاده یا خراب شده و مشکلات جدی دارد، لازم است حتما باید با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا پس از عیب یابی مشکل را به صورت کامل رفع نماید. تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد کلیه خدمات در زمینه نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهند.

رفع ارور لباسشویی سپهر الکتریک

ارور لباسشویی سپهر الکتریک به کدهایی گفته می‌ شود که روی نمایشگر دستگاه ظاهر شده و نشان‌ دهنده بروز ایراد یا مشکل در عملکرد بخش های مختلف آن است. این کدها به شما کمک می‌ کنند تا بفهمید مشکل از کدام بخش لباسشویی است و برای رفع آن چه اقداماتی باید انجام دهید. در این شرایط می توانید دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سپهر الکتریک خود را برای یافتن معنی هر کد خطا بررسی کنید. در صورتی که با هریک از ارورها در دستگاه خود مواجه شدید، می توانید از یک تعمیرکار برای رفع آن کمک بگیرید. تعمیرکاران مجاز آی پی امداد دانش و تجربه لازم را برای تشخیص و رفع کد خطای دستگاه شما دارند.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

برد ماشین لباسشویی سپهر الکتریک وظیفه‌ کنترل و هماهنگی تمام اجزای دستگاه را دارد. این برد با دریافت سیگنال از دکمه‌ ها و سنسورها، برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سپهر الکتریک را انتخاب کرده و عملکرد قطعات مختلف مانند موتور، پمپ و شیرها را تنظیم می‌ کند. اگر ماشین لباسشویی به طور کامل روشن نمی‌ شود یا هیچ برنامه‌ ای را اجرا نمی‌ کند و عملکرد درستی ندارد، ممکن است برد آن خراب شده باشد. در برخی شرایط امکان تعمیر برد با تعویض قطعات معیوب آن وجود دارد. اما اگر خرابی برد گسترده بوده یا تعمیر آن غیراقتصادی باشد، لازم است کل برد تعویض شود. تعمیر برد لباسشویی سپهر الکتریک یک کار تخصصی است که به دانش و مهارت کافی در زمینه‌ الکترونیک و آشنایی با این مدل لباسشویی نیاز دارد. به همین دلیل، توصیه می‌ شود در صورت مشاهده‌ هرگونه علائم خرابی در برد، از تعمیرکار مجرب و متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر و تعویض تایمر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک به معنای عیب یابی و رفع مشکل در قطعه ای است که وظیفه تنظیم چرخه شستشو و زمان بندی مراحل مختلف آن را بر عهده دارد. این قطعه می تواند مکانیکی یا الکترونیکی باشد و در عملکرد صحیح ماشین لباسشویی نقشی مهم دارد. اگر ماشین لباسشویی در یک مرحله از چرخه شستشو گیر کرده و یا به طور کامل از کار افتاده باشد، احتمال خرابی تایمر وجود دارد. در این شرایط اگر در تشخیص مشکل تایمر و یا تعمیر آن تخصص کافی ندارید، بهتر است از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض تایمر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی سپهر الکتریک وظیفه دارد آب کثیف را از دیگ لباسشویی به فاضلاب پمپ کند. شایع ترین علامت خرابی پمپ تخلیه، عدم تخلیه آب دستگاه است. اگر ماشین لباسشویی شما در پایان چرخه شستشو پر از آب است یا لباسشویی هنگام تخلیه صدا ایجاد می کند، ممکن است پمپ تخلیه خراب شده باشد. در برخی مواقع ممکن است پمپ تخلیه به دلیل تجمع جرم، پرز لباس و سایر مواد مسدود شده باشد که می توان آن را رفع کرد. اما اگر پمپ تخلیه خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید. تعویض پمپ تخلیه کار نسبتا دشواری است و باید توسط یک تعمیرکار مجرب انجام شود.

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر درب ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

اگر درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشود، دستگاه روشن نشده و چرخه شستشو آغاز نمی‌ گردد. همچنین ممکن است آب از آن به بیرون نشت پیدا کند. در صورتی که هریک از اجزای درب لباسشویی خراب شده باشد، می توان اقدام به تعمیر درب نمود. اما اگر درب ماشین لباسشویی ترک خورده یا شکسته باشد، تعمیر درب امکان پذیر نیست و باید آن را تعویض کرد. اگرچه برخی از مشکلات جزئی درب ماشین لباسشویی را می‌توان با کمی مهارت فنی به تنهایی برطرف کرد، اما در بیشتر موارد، توصیه می‌ شود برای تعمیر یا تعویض درب ماشین لباسشویی از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک بگیرید. تعمیرکاران این مرکز دارای دانش و ابزار لازم برای تشخیص و رفع صحیح مشکل هستند و می‌ توانند اطمینان حاصل کنند که درب ماشین لباسشویی شما به درستی تعمیر یا تعویض شده است و به درستی کار می‌ کند.

تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

بلبرینگ یک قطعه مهم در ماشین لباسشویی است که وظیفه‌ چرخش روان دیگ را بر عهده دارد. این قطعه از دو عدد بلبرینگ و یک کاسه نمد تشکیل شده است. با گذشت زمان و استفاده مداوم، بلبرینگ ها دچار فرسایش و ساییدگی می شوند و در نهایت نیاز به تعویض پیدا می کنند. از جمله نشانه های خرابی بلبرینگ می توان به صدای جیرجیر یا قژقژ در حین کار ماشین لباسشویی، لرزش و تکان خوردن شدید دستگاه در حین کار و سخت چرخیدن دیگ اشاره کرد. تعمیر و تعویض بلبرینگ یک کار تخصصی است و باید توسط تکنسین متخصص انجام شود.

تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر موتور ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

موتور ماشین لباسشویی یکی از اجزای اصلی این دستگاه است که وظیفه‌ چرخاندن دیگ و شستشوی لباس‌ ها را دارد. علائمی مانند صدای غیرعادی، عدم چرخش دیگ، گرم شدن بیش از حد و بوی سوختگی می‌ توانند نشان دهنده‌ی خرابی موتور باشند. برخی از مدل‌ های ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مجهز به سیستم عیب یابی هستند که در صورت بروز مشکل در موتور، کد خطایی را نمایش می‌ دهند. اگر با مشاهده علائم یا کدهای خطا مطمئن نیستید که مشکل از موتور است یا خیر، می‌ توانید از یک تعمیرکار ماهر برای بررسی دستگاه کمک بگیرید.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

وظیفه شیر برقی در ماشین لباسشویی سپهر الکتریک کنترل جریان آب ورودی به دیگ می باشد. این قطعه با دریافت فرمان از برد الکتریکی، شیر آب گرم و سرد را باز و بسته می کند و میزان آب مورد نیاز برای هر مرحله از شستشو را تنظیم می کند. اگر ماشین لباسشویی شما به طور کامل یا با کمبود آب پر می شود، ممکن است شیر برقی معیوب باشد. تعمیرات یا تعویض شیر برقی نیاز به دانش فنی و ابزار تخصصی دارد و انجام آن توسط افراد غیر متخصص می تواند به دستگاه آسیب برساند.

شیر برقی ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر دکمه های ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر و تعویض دکمه های ماشین لباسشویی سپهر الکتریک به فرآیند رفع ایراد یا جایگزینی دکمه های معیوب روی پنل کنترل دستگاه اشاره دارد. این دکمه ها برای انتخاب برنامه های شستشو، تنظیمات مختلف و روشن یا خاموش کردن دستگاه استفاده می شوند. در برخی مواقع ممکن است مشکل عدم عملکرد دکمه ها مربوط تنظیمات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک باشد. در این شرایط در صورت انجام ریست ماشین لباسشویی سپهر الکتریک می توان مشکل را حل کرد. اما اگر دکمه ای بی پاسخ باشد یا عملکرد درستی نداشته باشد، باید تعمیر یا تعویض شود. توصیه می شود برای تعمیر یا تعویض دکمه های ماشین لباسشویی سپهر الکتریک از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. تعمیرکار می تواند به درستی مشکل را تشخیص دهد، دکمه های معیوب را تعمیر یا تعویض کند و از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کند.

تعویض لولای درب ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

لولای درب لباسشویی قطعه‌ ای است که درب را به بدنه دستگاه متصل می‌ کند و به آن اجازه می‌ دهد تا باز و بسته شود. با گذشت زمان لولاها به دلیل استفاده مکرر فرسوده می‌ شوند که این مسئله می‌ تواند باعث بروز مشکلاتی مانند جیرجیر کردن، ساییدگی یا شل شدن درب شود. برخی از تعمیرات ساده لولا مانند روغن‌ کاری را می‌ توان به تنهایی انجام داد، اما تعمیرات پیچیده‌ تر مانند تعویض لولاهای شکسته یا خم شده باید توسط یک تعمیرکار باتجربه در این زمینه انجام شود. تعمیرکاران از ابزار و دانش لازم برای انجام صحیح تعمیرات و اطمینان از عملکرد صحیح درب برخوردار هستند.

تعویض المنت ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

المنت در لباسشویی سپهر الکتریک وظیفه‌ گرم کردن آب را به عهده دارد. با گرم شدن آب، شوینده فعال‌ تر شده و کیفیت شستشو افزایش می‌ یابد. خرابی المنت می‌ تواند منجر به گرم نشدن آب و در نتیجه، عدم شستشوی کامل و تمیز لباس‌ ها شود. المنت قطعه‌ ای مصرفی است و با مرور زمان و استفاده‌ زیاد، فرسوده می‌ شود. همچنین رسوب آب می‌ تواند باعث کاهش کارایی المنت و در نهایت خرابی آن شود. در صورت خرابی المنت، باید آن را تعویض کرد. تعمیر المنت به ندرت امکان‌ پذیر است و در اکثر موارد، باید المنت جدیدی جایگزین آن شود. برای تعویض المنت دستگاه خود می توانید از متخصصین مرکز آی پی امداد کمک بگیرید.

تعویض المنت ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

تعویض میکروسوئیچ لباسشویی سپهر الکتریک

میکروسوئیچ یک قطعه مکانیکی است که با بسته شدن درب، فعال می‌ شود و به برد فرمان می‌ دهد که برنامه‌ شستشو را آغاز کند. میکروسوئیچ‌ ها می‌ توانند به مرور زمان و در اثر استفاده‌ زیاد، فرسوده شده و یا خراب شوند. خرابی میکروسوئیچ می‌ تواند منجر به مشکلات مختلفی از جمله شروع نشدن برنامه‌ شستشو، ایجاد خطا، بسته نشدن درب و … شود. تعمیر و یا تعویض میکروسوئیچ نیاز به دانش فنی و آشنایی با اجزای داخلی لباسشویی دارد. اگر در زمینه‌ تعمیرات لوازم برقی تخصص ندارید، بهتر است برای انجام این کار از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعویض میکروسوئیچ لباسشویی سپهر الکتریک

تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

هیدروستات که به آن سنسور سطح آب یا پرشر سوئیچ نیز گفته می‌ شود، قطعه‌ ای در لباسشویی است که میزان آب داخل دیگ را اندازه‌ گیری کرده و به برد فرمان می‌ دهد تا زمانی که به سطح مورد نظر رسید، شیر ورودی آب را قطع کند. آبگیری بیش از حد یا کمتر از حد معمول و کار نکردن برنامه های ماشین لباسشویی سپهر الکتریک از جمله نشانه های خرابی این قطعه است. در برخی موارد ممکن است با تمیز کردن یا تنظیم هیدروستات مشکل برطرف شود. اما در اکثر مواقع نیاز به تعویض هیدروستات است که می توانید این کار را به تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بسپارید.

تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

نمایندگی ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در تهران

آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز و معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در تمام مناطق 24 گانه شهر تهران، با ارائه خدمات سریع، باکیفیت و مقرون به صرفه، آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می‌ آورد. مهم نیست که در کدام نقطه از تهران سکونت دارید (شرق، غرب، شمال، جنوب، مرکز) ما در سریع‌ترین زمان ممکن پس از ثبت درخواست شما، تکنسین‌های مجرب و کارآزموده خود را به محل شما اعزام خواهیم کرد تا مشکل ماشین لباسشویی شما را به طور کامل رفع نمایند.

خدمات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در محل

آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در محل، در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را حل می کند. با استفاده از این سرویس، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای جابجایی دستگاه خود به تعمیرگاه نیست. مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد در محل شامل:

  • با تعمیر لباسشویی در محل، دیگر نیازی به جابجایی دستگاه و پرداخت هزینه حمل و نقل نیست.
  • جابجایی ماشین لباسشویی می تواند به آن آسیب برساند. با ارائه خدمات در محل، این خطر از بین می رود.
  • شما می توانید بر روند تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید و از تکنسین سوالات خود را بپرسید.
  • خدمات آی پی امداد شامل گارانتی می باشد، تا شما از کیفیت تعمیرات اطمینان خاطر داشته باشید.

خدمات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در آی پی امداد

آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در تهران است که از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی آغاز کرده است و طی سال های متمادی، رضایت مشتریان و کیفیت بالای خدمات را اولویت خود قرار داده است. در ادامه به بررسی مزایای بهره مندی از خدمات این مجموعه پرداخته ایم:

  • قیمت‌ های منصفانه بر اساس تعرفه اتحادیه و با ارائه برآورد دقیق قبل از شروع کار
  • استفاده از تکنسین‌ های مجرب متخصص برای تعمیر انواع مدل‌ های لباسشویی سپهر الکتریک
  • گارانتی معتبر 3 تا 12 ماه گارانتی برای تمام خدمات
  • استفاده از قطعات اصل برای افزایش عمر دستگاه شما
  • پشتیبانی آنلاین پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز

عیب یابی مشکلات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

در این بخش عیب یابی ایرادات رایج لباسشویی سپهر الکتریک را برای شما شرح می دهیم تا چنانچه مشکل جزئی بود، توسط خودتان تعمیر و رفع عیب شود، در غیر این صورت می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

تمیز شسته نشدن لباس در لباسشویی سپهر الکتریک

  • عمل آبگیری در لباسشویی به خوبی انجام نمی شود که لازم است شیربرقی و هیدروستات بررسی شود.
  • در صورت عدم استفاده از پودر مناسب، لباس ها به طور تمیز در لباسشویی شسته نمی شوند.
  • دیگر دلیل این است که از پودر لباسشویی بیش از اندازه یا کمتر از میزان تعیین شده استفاده شود.
  • تمیز نشدن لباس‌ها یکی از علائم هشدار دهنده است که باید رسوب گیری لباسشویی انجام شود.
  • یکی دیگر از علت هایی که می تواند باعث شود ماشین لباسشویی، لباس ها را به خوبی نشوید، این است که آب به خوبی تخلیه نمی شود.

تمیز شسته نشدن لباس در لباسشویی سپهر الکتریک

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

  • اگر برد الکترونیکی دچار مشکل شده باشد، با ارسال کد اشتباهی می تواند جلوی گردش دیگ را بگیرد.
  • گاهی اوقات ممکن است این مشکل به دلیل متعادل نبودن بار ماشین لباسشویی پیش آمده باشد.
  • اگر میکروسویچ درب ماشین لباسشویی خراب باشد، دیگ شروع به گردش نخواهد کرد.
  • دیگر علتی که می تواند از گردش دیگ لباسشویی جلوگیری کند، این است که سویچ کنترل فشار و هیدروستات معیوب است.
  • همچنین دلیل دیگر بروز این مشکل خرابی خازن لباسشویی است. در این صورت نیاز است که خازن لباسشویی تعویض شود.

روشن نشدن ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

  • مکن است که دوشاخه دستگاه به درستی به پریز وصل نشده باشد. به همین دلیل از اتصال صحیح برق به ماشین لباسشویی اطمینان حاصل کنید.
  • اگر در اتصال دوشاخه به برق مشکلی نبود، در گام بعدی باید فیوز و برق ساختمان را  بررسی کنید.
  • اگر درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشده باشد، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد.
  • یکی از علت های بسته نشدن درب لباسشویی این است که سوئیچ درب معیوب است.
  • تایمر لباسشویی یکی از قطعات مهم است که اگر خراب شود، می تواند در عملکرد دستگاه ایراد ایجاد کند.
  • یکی دیگر از علت هایی که می تواند باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شود، این است که فیوز خراب باشد.

تخلیه نشدن آب لباسشویی سپهر الکتریک

  • اگر لباس ها داخل لباسشویی مانده است و آب تخلیه نمی شود، قبل از عیب یابی آن، باید ابتدا لباس ها را خارج کنید.
  • در صورتی که فیلتر توسط این اشیا مسدود شود، ماشین لباسشویی قادر به تخلیه آب نخواهد بود. برای حل این مشکل باید، فیلتر را باز کنید و آن را تمیز کنید.
  • اگر شلنگ تخلیه مسدود شده باشد، لباسشویی آب را تخلیه نمی کند.
  • همچنین ممکن است شلنگ تخلیه و خروجی آب دستگاه دچار گرفتگی شده باشد که باید بررسی شود.
  • بروز هرگونه مشکل در عملکرد پمپ تخلیه نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشد.

تخلیه نشدن آب لباسشویی سپهر الکتریک

برق داشتن بدنه لباسشویی سپهر الکتریک

  • مهم ترین علت برق داشتن بدنه، اختلال و خرابی در اتصالات و سیم پیچی های لباسشویی است.
  • گاهی به دلیل اتصال اشتباه سیم ارت لباسشویی به زمین، جریان برق به بدنه دستگاه بر می گردد که باعث احساس برق گرفتگی ضعیف یا همان مور مور شدن خواهد شد.
  • یکی دیگر از علت های برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی می تواند این باشد که دستگاه دچار نشتی شده است.
  • همچنین ممکن است موتور دستگاه نیم سوز شده باشد. نیم سوز شدن موتور یک مشکل جدی است که باید توسط افراد متخصص بررسی شود.

صدا و لرزش زیاد لباسشویی سپهر الکتریک

  • اولین دلیل لرزش و صدای ماشین لباسشویی، تراز نبودن آن است. برای تراز کردن دستگاه می توانید از از ابزار تراز مهندسی استفاده کنید.
  • عدم توجه به ظرفیت و وزن متوسط لباس ها هنگام پر کردن دستگاه یکی دیگر از علت بروز این مشکل در حین کار است.
  • ریختن لباس زیاد در ماشین لباسشویی است، نه تنها باعث خواهد شد تا دستگاه به لرزه بیافتد، بلکه به‌ مرور کمک فنرهای ماشین لباسشویی را از بین خواهد برد.
  • گاهی اوقات ممکن است که بعضی از لباس های سنگین مثل پتو هنگام خیس خوردن در یک طرف ماشین لباسشویی قرار بگیرد که باعث خواهد شد تعادل دستگاه بهم بخورد.
  • کمک فنر به کاهش لرزش هنگام شستشو کمک می کند. این قطعه به مرور زمان ممکن است آسیب ببیند یا ضعیف شود و صدا ایجاد کند.

صدا و لرزش زیاد لباسشویی سپهر الکتریک

نشت آب از ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

  • در صورتی که شیلنگ پاره شده باشد، باید تعویض شود و درصورتی که دچار گرفتگی شده است، باید باز شود تا عامل مسدود کننده آن را رفع کرد.
  • یکی از علت‌های آبریزی از کف لباسشویی، خراب بودن لاستیک درب است. این لاستیک در اثر گذشت زمان، ممکن است پوسیده یا پاره شود.
  • کاسه نمد از نشتی آب در محل تلاقی محور گرداننده دستگاه و مخزن جلوگیری می کند. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، ماشین لباسشویی چکه خواهد کرد.
  • یکی دیگر از دلایل ساده ای که می تواند باعث شود آب از کنار درب ماشین لباسشویی چکه کند، این است که دستگاه را بیش از ظرفیت پر کرده باشید.

خشک نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

  • ساده ترین دلیل کار نکردن خشک کن لباسشویی این است که بیش از ظرفیت دستگاه داخل آن بار ریخته اید.
  • لباس ها را یک بار دقیقا مطابق ظرفیت دستگاه بریزید و بررسی کنید که آیا خشک کن کار می کند یا خیر.
  • وظیفه برد الکترونیکی، کنترل دیگر قسمت‌ها  مانند خشک کن است. در صورتی که برد خراب شود، دستورات لازم به سایر قطعات ارسال نخواهد شد.
  • همچنین ممکن است تایمر یا موتور ماشین لباسشویی نیز معیوب شده باشد.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

  • خرابی لولای درب یکی از مهم ترین دلایل باز نشدن و قفل شدن درب ماشین لباسشویی سپهر الکتریک است.
  • این لولاها ممکن است به مرور خراب یا پوسیده شوند و باز شدن درب لباسشویی را با مشکل مواجه کنند.
  • همچنین ممکن است میکرسوئیچ درب دستگاه یا ضامن آن دچار خرابی شده باشد.
  • در صورتی که آب درون دیگ لباسشویی باقی مانده باشد، درب آن باز نخواهد شد.
  • در برخی مواقع ممکن است چرخه شستشو هنوز به پایان نرسیده باشد.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

  • مطمئن شوید که شیر آب ورودی به ماشین لباسشویی باز است و هیچگونه انسداد یا خمیدگی در شلنگ های ورودی آب وجود نداشته باشد.
  • در صورتی که شیر برقی خراب باشد، ممکن است آب وارد دستگاه نشود که باید بررسی شود.
  • اگر هیدروستات خراب باشد، ممکن است دستگاه بیش از حد پر شدن دیگ را تشخیص دهد و از ورود آب به داخل آن جلوگیری کند.
  • چنانچه برد الکتریکی خراب باشد، ممکن است به شیر برقی یا سنسور سطح آب دستور ندهد که آب را وارد دیگ کنند.

سوالات متداول تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک

بسیاری از مشتریان برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک با پرسش هایی مواجه می شوند و به دنبال پاسخ آن هستند. در این بخش به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در مرکز مجاز آی پی امداد از 3 الی 12 ماه اعتبار دارد.

هزینه خدمات لباسشویی سپهر الکتریک در آی پی امداد با توجه به نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و با توجه به نوع خرابی دستگاه متغیر خواهد بود.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر و تعویض قطعات لباسشویی سپهر الکتریک شما تنها از قطعات فابریک استفاده می گردد.

با ثبت درخواست در وبسایت آی پی امداد یا تماس با شماره 02158941 می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک خود استفاده نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • داوری 14 بهمن 1402

    سلام ماشین لباس شویی سپهر الکتریک se1000داریم لگن نمیچرخه لامپ دکمه هاروشن میشه ورودی خروجی اب داره لگن نمیچرخه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 بهمن 1402

      درود، مشکل از تسمه، میکروسوئیچ، موتور، برد الکترونیکی یا سنسورها می باشد.

      پاسخ دادن
  • حسین عزتی 23 شهریور 1402

    ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مدل se37۶ تو درجه ۵ و ۶ ماشین آبگیری نمی‌کند ولی درجات دیگه مشکلی ندارد. مشکل از کجای ماشین هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 شهریور 1402

      درود، مشکل از برد بوده و یا مخزن هیدروستات دستگاه باید هواگیری شود.

      پاسخ دادن
    • سعید 26 فروردین 1403

      سلام دستگاه رو دور خشک کن کند میچرخه ولی تسمه رو میندازه دور موتور تند میشه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 26 فروردین 1403

        درود، فولی موتور را مقدار به سمت پایین فشار داده و تسمه را نیز کمی رگلاژ کنید تا دو فولی مماس یکدیگر باشند.

        پاسخ دادن
        • رضا 08 تیر 1403

          سلام ماشین لباسشویی رو دور تند نمیرود وقتی خالی باشه میره رو دور تند

          پاسخ دادن
          • آی پی امداد 09 تیر 1403

            درود، مشکل می تواند مربوط به تسمه، برد الکترونیکی، تاخو، خازن یا برد الکترونیکی دستگاه باشد که باید هریک از این موارد بررسی شوند.