تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، با بهره مندی از تکنسین های ماهر و مجرب، همراه با قطعات اصل، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی در محل به مشتریان عزیز ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

در صورتی که به هنگام کار با مدل های مختلف ماشین لباسشویی زیرووات خود متوجه شده اید که دستگاه روشن نمی شود، آبگیری نمی کند، لرزش و صدای زیادی دارد، تخلیه آب را انجام نمی دهد، نشتی آب دارد و ... می توانید از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات استفاده کنید.  آی پی امداد ارائه دهنده تخصصی خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل شما، مفتخر است که با بهره مندی از تکنسین های مجرب و کارآزموده، در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت و گارانتی 90 الی 365 روز، مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع نماید. بنابراین در صورت نیاز به استفاده از خدمات آی پی امداد با بهترین کیفیت و کمترین هزینه می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره تلفن نمایندگی لباسشویی زیرووات در تهران

در ادامه نحوه تماس برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران را شرح داده ایم:

  • ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و پس از مطرح کردن مشکل لباسشویی زیرووات خود، درخواست تعمیرات دستگاه را ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید فرم ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی زیرووات را در سایت آی پی امداد تکمیل نمایید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
  • لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با کارشناسان مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

روش ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد

  1. بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد و آدرس پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین، زمان گارانتی، زمان حضور تعمیرکار، فاکتور و … را مشاهده کنید.
  3. همچنین می توانید به پنل کاربری مشتریان ماشین لباسشویی زیرووات در سایت آی پی امداد مراجعه کرده و به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  4. تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات ظرف کمتر از یک ساعت با استفاده از قطعات فابریک جهت عیب یابی در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام تعمیرات دستگاه، به شما فاکتور هزینه ها و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می شود.
  6. در ادامه کارشناس واحد Happy call مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و چند سوال مهم و کلیدی در زمینه رضایت از خدمات ارائه شده از شما خواهد پرسید.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ارتباط با واحد کنترل کیفیت خدمات، پیگیری، پشتیبانی و شکایت از طریق پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما امکان پذیر می باشد.

در صورت استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات

یکی از پرتکرارترین سوالات کاربران در زمان خرابی ماشین لباسشویی، مربوط به هزینه تعمیرات آن است. به طور کلی مواردی وجود دارد که بر هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات تاثیر می گذارد. این موارد عبارتند از:

  • قطعات مختلفی در ماشین لباسشویی وجود دارند که قیمت هر قطعه با توجه به کارکرد و پیچیدگی آن متفاوت خواهد بود.
  • مدل‌ های مختلف لباسشویی زیرووات از نظر ساختار، قطعات و تکنولوژی به کار رفته با یکدیگر تفاوت دارند. به همین دلیل هزینه تعمیر هر مدل متفاوت است.
  • خدمات مختلف مانند عیب یابی، تعمیر، تعویض قطعات و سرویس دوره‌ای هر کدام هزینه مربوط به خود را دارند.
  • در صورتی که نیاز به حضور تکنسین در محل باشد، هزینه ایاب و ذهاب نیز به فاکتور شما اضافه خواهد شد.

در صورتی که هریک از اجزای لباسشویی زیرووات شما دچار ایراداتی شده است و قصد تعمیر یا تعویض آن را دارید، به کمک جدول زیر می توانید از هزینه تعمیرات لباسشویی زیرووات خود اطلاع پیدا کنید.

جدول هزینه خدمات

قطعات لباسشوییهزینه تعمیرات لباسشویی
المنت440/000 الی 735/000 تومان
پمپ تخلیه490/000 الی 1/000/000 تومان
تایمر120/000 الی 1/850/000 تومان
کمک فنر485/000 الی 880/000 تومان
لاستیک درب485/000 الی 1/490/000 تومان
هیدرواستات300/000 الی 800/000 تومان
شیربرقی395/000 الی 730/000 تومان
میکروسوئیچ300/000 الی 800/000 تومان
بلبرینگ1/200/000 الی 2/350/000 تومان
سه نظام900/000 الی 1/500/000 تومان
موتورمحاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.
دیگ700/000 الی 1/300/000 تومان
شفت650/000 الی 1/200/000 تومان
پانلبا توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
خرطومی دیگ190/000 الی 330/000 تومان
درب400/000 الی 1/000/000 تومان
فیوزبا توجه به نوع فیوز متغیر است.
جک530/000 الی 740/000 تومان
برد الکترونیکیبا توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
شیشه380/000 الی 690/000 تومان
لباسشویی دوقلو120/000 الی 160/000 تومان
نصب350/000 الی 455/000 تومان
سرویس330/000 الی 495/000 تومان
نمایش بیشتر

کدامیک از مدل ها و مشکلات لباسشویی زیرووات در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

زیرووات با ارائه مدل‌ های متنوعی از ماشین‌ های لباسشویی، اعم از لباسشویی‌های درب از جلو، درب از بالا و توکار، نیاز هر خانواده‌ ای را برآورده می‌ کند. این برند با بکارگیری قطعات باکیفیت و فناوری‌ های پیشرفته در محصولات خود، خیال شما را از بابت شستشوی بی‌ دغدغه لباس‌ هایتان راحت می‌کند. با وجود کیفیت بالای ماشین‌ های لباسشویی زیرووات، ممکن است به دلایل مختلفی مانند استفاده نادرست، استهلاک و یا نوسانات برق دچار مشکل شوند. در چنین مواقعی، نیاز به تعمیر تخصصی و اصولی دستگاه احساس می‌شود. مرکز تعمیرات تخصصی زیرووات در آی پی امداد با بهره‌ گیری از تکنسین‌ های مجرب و کارآزموده و با استفاده از تجهیزات مدرن و بروز، آماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات به شما عزیزان می‌باشد.

  • انواع مدل های لباسشویی های سری OZ، IZ، FCA، ZWT قدیمی و جدید زیرووات

از جمله مشکلات لباسشویی های زیرووات که توسط متخصصین آی پی امداد برطرف می شوند، شامل:

  • روشن نشدن دستگاه
  • آبگیری نکردن لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب از دستگاه
  • لرزش و صدای زیاد لباسشویی
  • نشت آب از ماشین لباسشویی
  • کار نکردن خشک کن لباسشویی
  • خاموش شدن دستگاه در حین کار

خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد

  • تعمیر یا تعویض کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی لباسشویی های زیرووات
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی، موتور، تایمر، میکروسوئیچ، لاستیک درب، پمپ و فیلتر تخلیه، هیدروستات، بلبرینگ، کمک فنر، سه نظام، کلیدها، ولوم، شیر برقی، شلنگ ورودی و خروجی و …
  • نصب و راه اندازی انواع مدل های لباسشویی زیرووات
  • سرویس کامل، عیب یابی تخصصی و رفع ایرادات دستگاه

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران

چنانچه ماشین لباسشویی زیرووات شما دچار مشکل شده است، نگران نباشید! نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات آی پی امداد با ارائه خدمات سریع، باکیفیت و مقرون به صرفه در سراسر نقاط تهران، خیال شما را از بابت تعمیر این دستگاه آسوده می کند. از این رو متقاضیان در هر نقطه از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران می توانند به راحتی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات بهره مند شوند. پس از ثبت درخواست، تکنسین های متخصص و باتجربه آی پی امداد در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و عیب یابی و تعمیر لباسشویی را به صورت تخصصی انجام می دهند.

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل

بهترین انتخاب برای کاربران، استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل با بالاترین کیفیت و با مقرون به صرفه ترین هزینه می باشد. بنابراین مصرف کنندگان می توانند از خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در منزل خود توسط آی پی امداد بهره مند شوند. این سرویس علاوه بر داشتن مهارت تعمیرکار لباسشویی زیرووات، مزایای دیگری نیز برای کاربران دارد. برخی از مهمترین مزایای تعمیرات لباسشویی زیرووات در محل به شرح زیر است.

تعمیر لباسشویی زیرووات

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات لباسشویی زیرووات در آی پی امداد

آی پی امداد با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، به عنوان بهترین و معتبرترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران شناخته می‌ شود. این مجموعه با ارائه خدمات سریع، باکیفیت و مقرون به صرفه، رضایت صدها هزار مشتری را جلب کرده است. در ادامه مزایای استفاده از خدمات این مجموعه را ذکر کرده ایم:

  • با وجود شعب متعدد در تمام نقاط تهران، به محض تماس شما، تکنسین‌ های مجرب در کوتاه‌ ترین زمان ممکن در محل حاضر خواهند شد.
  • نیازی به حمل و نقل و جابجایی ماشین لباسشویی نیست. متخصصین ما با تمام تجهیزات لازم به محل شما اعزام شده و تعمیرات را در محل انجام می‌ دهند.
  • در تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات شما فقط از قطعات یدکی اصل و اورجینال استفاده می‌ شود تا عمر مفید دستگاه شما افزایش یابد.
  • تمامی خدمات ارائه شده توسط آی پی امداد دارای گارانتی معتبر و فاکتور رسمی هستند تا شما با خیالی آسوده از خدمات ما استفاده کنید.
  • کارشناسان ما در واحد پشتیبانی 24 ساعته آی پی امداد، در 7 روز هفته و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان هستند.
  • هزینه های تعمیرات در آی پی امداد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و با قیمتی منصفانه و عادلانه محاسبه می‌ شود.
  • با ایجاد پنل کاربری، می‌ توانید سوابق تعمیرات، جزئیات خدمات و وضعیت سفارش خود را به صورت آنلاین پیگیری کنید.

سرویس لباسشویی زیرووات چگونه از بروز خرابی دستگاه جلوگیری خواهد کرد؟

شاید از خود بپرسید که سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی زیرووات چه فایده‌ای دارد و چگونه از خرابی زودهنگام آن جلوگیری می‌کند؟ حفظ و نگهداری از لوازم خانگی بخصوص ماشین لباسشویی که نقشی حیاتی در زندگی روزمره ایفا می‌ کند، امری ضروری است. سرویس دوره‌ ای به عنوان راهکاری موثر، نقشی کلیدی در تضمین طول عمر و عملکرد بی‌ نقص این دستگاه ایفا می‌ کند.

  • با شناسایی و رفع ایرادات جزئی ماشین لباسشویی در مراحل اولیه، از بروز مشکلات بزرگ و پرهزینه در آینده جلوگیری می‌ شود.
  • با سرویس دوره‌ ای، عمر مفید ماشین لباسشویی به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌ کند و سال‌ ها می‌توانید از عملکرد صحیح آن بهره‌ مند شوید.
  • رسوب‌زدایی، تمیز کردن قطعات و تنظیمات دقیق، راندمان شستشو را بهینه می‌ کند و به شما در صرفه‌ جویی در مصرف آب و برق نیز کمک خواهد کرد.
  • با انجام سرویس منظم لباسشویی از آسیب دیدن لباس‌ ها در اثر مشکل فنی دستگاه جلوگیری شده و لباس‌ های شما همواره با کیفیت مطلوب شسته می‌ شوند.

به طور کلی توصیه می‌ شود که هر 6 ماه تا 1 سال یکبار، سرویس دوره‌ ای ماشین لباسشویی زیرووات خود را انجام دهید. در سرویس دوره‌ ای، تکنسین متخصص آی پی امداد موارد زیر را بررسی و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض می‌ کند:

  • بررسی و تمیز کردن فیلترها
  • رسوب‌ زدایی دیگ و لوله‌ ها
  • بررسی و تنظیم تسمه
  • عیب‌یابی و تعمیر موتور
  • بررسی و تعمیر برد الکترونیکی
  • آموزش نحوه صحیح استفاده از دستگاه
  • و …

توصیه های سرویس و نگهداری لباسشویی زیرووات

  • ماشین لباسشویی زیرووات باید به درستی در جای خود تراز شود.
  • برای تراز کردن باید از پیچ های زیر ماشین استفاده کنید.
  • ماشین لباسشویی را در مکانی که در معرض نور مستقیم خورشید یا سرد است نصب نکنید.
  • فاصله ماشین لباسشویی از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باشد.
  • وقتی ماشین لباسشویی زیروات شما خاموش است، شیر آب را ببندید.
  • هر از چند گاهی مطمئن شوید که لوله تخلیه یا شلنگ خروجی وصل است و خروجی آب مسدود نیست.
  • پس از هر بار شستشو درب دستگاه را باز بگذارید.
  • هر چند وقت یکبار برنامه شستشوی کامل را بدون قرار دادن لباس در دستگاه اجرا کنید و با استفاده از جرم گیر، رسوبات دستگاه را تمیز کنید.
  • به صورت دوره ای جاپوداری را تمیز کنید.

عیب یابی مشکلات ماشین لباسشویی زیرووات

برخی از مشکلات ناشی از ماشین لباسشویی زیرووات بیشتر از بقیه تکرار می شوند. اطلاع پیدا کردن از این ایرادات و روش های تعمیر لباسشویی زیرووات، به شما کمک می کند تا بتوانید دستگاه خود را بدون نیاز به حضور تکنسین تعمیر کنید. کارشناس متخصص آی پی امداد در این بخش مشکلات مکرر لباسشویی های زیرووات را برای شما جمع آوری کرده است.

کار نکردن ماشین لباسشویی زیرووات

  • باید قدرت و بار لباسشویی را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل و روشن است.
  • همچنین باید پریز مورد استفاده را برای اطمینان از جریان برق با استفاده از لامپ کار، دستگاه یا تستر ولتاژ بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که درب ماشین لباسشویی کاملا بسته است.
  • اگر واشر ضعیف به نظر می رسد، باید قطع کننده مدار یا فیوز را بررسی کنید.
  • می توانید سیم برق را چک کنید.
  • باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید و سیم را از نظر ترک یا پارگی بررسی کنید.
  • در صورت لزوم، باید سیم را تعویض کنید.
  • سپس باید در را باز کنید و شیر درب و زبانه درب که روی آن فشار می‌آورد را بررسی کنید.
  • می توانید کلید را فشار داده و رها کنید. اگر هنگام انجام این کار کلیک نکرد، احتمالاً خراب است.
  • سپس می توانید سوئیچ را بردارید، تست کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی هنوز کار نمی کند، ممکن است کنترل نادرست باشد.

تمیز شسته نشدن لباس ها در لباسشویی زیرووات

  • ابتدا مطمئن شوید که از دستگاه به درستی استفاده می کنید.
  • باید مقدار مناسب پودر لباسشویی را در ماشین لباسشویی بررسی کنید.
  • فقط لباس هایی زیاد باشند، می توانند باعث شستن نامناسب شوند.
  • احتمال دیگر این است که آب شستشو وارد درام نشود یا به درستی تخلیه نشود.

دستورالعمل تعمیر لباسشویی زیرووات:

  • باید شیرهای تغذیه را بررسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که دریچه های تامین آب برای شیلنگ های تغذیه کاملا باز هستند.
  • مطمئن شوید که شیلنگ ها تغذیه نمی شوند، یعنی ممکن است دریچه ورودی آب بسته باشد.
  • شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید دستگاه کاملاً تخلیه شده است.
  • گرفتگی می تواند آب کثیف شستشو را پشت سر بگذارد و در درام باقی بماند.
  • هنگام بارگیری، دستگاه را تماشا کنید تا مطمئن شوید که بعد از هر چرخه شستشو کامل می شود.
  • باید بررسی کنید که شلنگ تامین آب سرد مسدود نشده باشد.
  • شیر ورودی آب را ببندید و سپس شلنگ را از دستگاه جدا کنید.
  • می توانید انتهای آن را در یک سطل بچرخانید و سپس دوباره وصل کنید.
  • این باید یک جریان قوی ایجاد کند.
  • برای تعیین اینکه آیا این درست است، شلنگ را از شیر جدا کنید، آن را در قسمت بیرونی شلنگ بردارید و دوباره امتحان کنید.
  • اگر جریان همچنان محدود است، باید شیلنگ را تعویض کنید.

نشت آب از ماشین لباسشویی زیرووات

  • معمولاً برای ورود آب به ماشین لباسشویی از شیلنگ یا اتصالات استفاده می شود.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ نشتی آب از ورودی آب یا شلنگ ورودی آب وجود ندارد.
  • مطمئن شوید که شلنگ های ورودی آب از جنس استیل ضد زنگ هستند.
  • ابتدا باید محل اتصال شیلنگ ها به سوپاپ ها و پشت ماشین لباسشویی را بررسی کنید.
  • همچنین باید شلنگ ها را از نظر سایش یا نشتی بررسی کنید.
  • باید کوپلینگ ها یا گیره های شلنگ را سفت کنید یا شلنگ ها را کاملاً تعویض کنید.
  • قبل از جدا کردن شلنگ، باید مطمئن شوید که شیر ورودی آب را ببندید.
  • سپس بعد از جدا شدن می توانید آنها را در سطلی قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.
  • همچنین باید مهر و موم و بلبرینگ را بررسی کنید.
  • دستگاه ممکن است واشر نازک یا واشر معیوب داشته باشد که باید تعویض شود.

لرزش و تکان خوردن لباسشویی زیرووات

  • اول اینکه ممکن است بار لباسشویی نامتعادل باشد که باید بار را تنظیم کنید.
  • مطمئن شوید که سطح لباسشویی محکم و صاف باشد و آن را تراز کنید.
  • برای اینکه دستگاه به درستی کار کند، کف باید به اندازه کافی صاف و محکم باشد.
  • قبل از کار باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید و پایه های سطحی را بررسی کنید.
  • باید به زیر ماشین لباسشویی نگاه کنید و مطمئن شوید که تمام پایه ها روی زمین محکم شده اند.
  • اگر یکی از پایه های جلویی یا هر دوی آنها روی زمین شل است، باید آنها را به عقب بچرخانید تا سفت شوند.
  • پای جلویی باید تا حد امکان کوتاه باشد، آنها را به طور کامل دراز نکنید.
  • مطمئن شوید که پایه های جلویی، کلاهک های لاستیکی را محکم کرده و آنها را قفل کنید تا در جای خود ثابت شوند.
  • می توانید از پد ضد لرزش برای قرار دادن زیر پایه های ماشین لباسشویی استفاده کنید. این به جلوگیری از لرزش کمک زیادی می کند.

صدای زیاد ماشین لباسشویی زیرووات

  • این صدا ممکن است مربوط به کمک فنرها، سه نظام، بلبرینگ یا دیگ ماشین لباسشویی باشد.
  • همچنین ممکن است لرزه گیرهای موتور لباسشویی شل شده باشند.
  • در صورتی که لباسشویی به درستی تراز نشده باشد نیز با این مشکل مواجه می شوید.
  • همچنین ممکن است یک شیء درون دیگ لباسشویی شما گیر کرده باشد.

آبگیری نشدن ماشین لباسشویی زیرووات

  • باید دریچه آب را عوض کنید.
  • می توانید شیر قدیمی را بردارید و شیر جدید را ببندید.
  • اتصالات الکتریکی قسمت های سرد و گرم را به شیر جدید انتقال دهید.
  • سپس شلنگ را با یک گیره فنری پر کنید.
  • باید سعی کنید صفحه ورودی شیر آب را تمیز کنید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی زیرووات

  • باید سوئیچ درب را تعویض کنید.
  • باید سوئیچ در را با استفاده از زبانه قفل و کشیدن سوئیچ به سمت جلو بردارید.
  • برای نصب سوئیچ جدید، کافی است آن را در شکاف قرار دهید و آن را به عقب بکشید.
  • اگر دستگاه پر از آب شود و آب در آنجا بماند، احتمالا کلید درب خراب و مشکوک است.
  • باید سیم های متصل به سوئیچ را جدا کنید و پروب های تستر را به اتصالات سوئیچ وصل کنید.
  • همانطور که در را باز و بسته می کنید، خوانش ها باید به طور متناوب بین پیوسته و غیر پیوسته تغییر کنند.
  • اگر نه، باید سوئیچ را تعویض کنید.

برق داشتن بدنه لباسشویی زیرووات

  • باید اتصالات و سیم های لباسشویی را بررسی کنید.
  • اگر موتور لباسشویی سوخته باشد نیز به بدنه اتصال می دهد.
  • ممکن است سیم ارت به لباسشویی وصل نباشد.
  • اگر خازن پارازیت گیر نیز نشت برق داشته باشد، موجب اتصال برق به بدنه می شود.
  • همچنین باید لولای درب را نیز بررسی نمایید که تنظیم باشد.

تخلیه نشدن آب از لباسشویی زیرووات

  • اولین و رایج ترین علت تخلیه نشدن آب لباسشویی، مسدود شدن فیلتر است. برای رفع این مشکل، باید فیلتر را تمیز کنید.
  • اگر پمپ خراب شود، آب تخلیه نمی شود. برای رفع این مشکل، باید پمپ را تعمیر یا تعویض کنید.
  • ممکن است لوله فاضلاب مسدود شده باشد که باید لوله فاضلاب را بررسی و در صورت نیاز آن را تمیز کنید.
  • اگر برد خراب شود، ممکن است به پمپ تخلیه دستور تخلیه آب داده نشود.

سوالات متداول تعمیرات لباسشویی زیرووات

رایج ترین سوالات کاربران به هنگام بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

کلیه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد با استفاده از با کیفیت ترین قطعات انجام می شود تا به حفظ کیفیت ماشین شما کمک کند و مانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

بعد از تماس و ثبت خدمات شما، تعمیرکار لباسشویی زیرووات تا یک ساعت بعد یا طبق زمانبندی صورت گرفته در محل شما می باشد.

خدمات آی پی امداد بابت لباسشویی های قدیمی و مدل های جدید زیرووات می باشد.

پس از ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی زیرووات، به شما گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه خواهد شد.

جهت بهره مندی از خدمات سرویس و تعمیرات لباسشویی زیرووات خود در تهران می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید تا خدمات مربوطه با بهترین کیفیت توسط متخصصین آی پی امداد به شما ارائه شود.

32 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • نفیسه 15 خرداد 1401

    سلام و خسته نباشی ماشین لباس شویی زروات چرا روی تایمش میزنی که کم تر شه نداره فقط تاخیر میندازه ایا باید سرویس شود یا برنامه ریخته شود

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 خرداد 1401

      سلام، از برنامه های کوتاه تر استفاده کنید. دکمه کوتاه کردن برنامه ندارد

      پاسخ دادن
  • امین 19 مرداد 1400

    سلام خوبی ببخشید تایمرمکانیکی کن ۸۰۰ میخوام چه قیمت هست

    پاسخ دادن
  • سبزپرور 05 مرداد 1400

    سلام خسته نباشیدلباس شویی زیرووات مدل kEN600 دارم تسمه اش پاره شده پیدانمی کنم چکارکنم شماداریدممنون میشم راهنمایی کنیدباتشکر

    پاسخ دادن
  • مجتبی 22 دی 1399

    سلام استاد Ken800دارم وقتی به مرحله آبکشی و دور تند میرسه فقط پمپ تخلیه میکنه و متور حرکت نمیکنه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 دی 1399

      سلام، خازن موتور و تایمر بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • قلعه نویی 22 دی 1399

    سلام قیمت موتور نو و استوک زیرووات ken500 رو میفرمایید ممنون

    پاسخ دادن
  • جمال 30 مهر 1399

    سلام وقت بخیر ببخشید طسمه ماشین لباس شویی زیرو وات kEN داری

    پاسخ دادن
  • Nima 17 مهر 1399

    سلام وقت بخیر من میخوام یه لباسشویی کارکرده زیرووات مدل ZNF 6138 بخرم ولی سالم نیستش و به گفته فروشنده، بورد به موتور دستور نمیده و نیاز به تعمیر داره. به نظرتون ارزشش رو داره بخرم؟ اگه بخرم هزینه درست کردنش چقدر میشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 مهر 1399

      سلام، خیر

      پاسخ دادن
    • Fate 29 مرداد 1400

      سلام خسته نباشید والا ما یدونه داریم ولی طرز استفادشو بلد نیستیم اگه بلدید لطفا به ما هم یاد بدید متشکر

      پاسخ دادن
  • Fateme 18 مرداد 1399

    سلام خسته نباشید ماشین لباسشویی وقتی ب مرحله آبکشی میرسه متوقف میشه و E03 رو نشون میده و عملکرد ابکشی و خشک کردن انجام نمیشه و آب هم تخلیه نمیشه میتونید راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
  • اشکان 25 خرداد 1399

    سلام دریچه تخلیه لباسشویی زیروات ken 800 دارید؟

    پاسخ دادن
  • محمدی 29 فروردین 1399

    سلام وقت تون بخیر ماشین لباسشویی زیرووات مدل 1590 WT دارم که متاسفانه امروز چراغ های LCD آن خاموش شده و کار نمی کند. لباس ها را شست و به عدد 1 رسید استوپ کرد بعد خاموش شد. روشن کردم که آب کشی کنم دیگه صفحه ال سی دی روشن نمیشه. به همین دلیل نه میتوان برنامه داد و نه درب آن بسته می شود که شستشو انجام شود. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر از شما و با ارزوی سلامتی برای شما.

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 30 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، برد الکترونیکی لباسشویی زیرووات شما مشکل دارد

      پاسخ دادن
  • فرشاد 26 فروردین 1399

    با سلام ماشین لباسشویی بعد از شست و شو درش باز نمیشه. باید چیکار کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 26 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، میکروسوئیچ درب لباسشویی زیرووات شما مشکل دارد

      پاسخ دادن
  • محسن 26 اسفند 1398

    سلام ماشین لباس شویی زیروات دارم سیم ارت ندارد چطور سیم ارت را مشخص کنم ممنون

    پاسخ دادن
  • حسین 23 اسفند 1398

    سلام قیمت مخزن ماشین ،لباسشویی زیروات چنده؟ کن ۸۰۰

    پاسخ دادن
  • نجیب 03 اسفند 1398

    دربش باز نمیشه چیکار کنم زیرو وات کن 500

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 03 اسفند 1398

      سلام دوست عزیز ، در ابتدا باید چک کنید که میکروسوئیچ درب لباسشویی زیرووات شما سالم است یا خیر

      پاسخ دادن
  • محمد 28 دی 1398

    ریست لباسشویی چطوریه؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 29 دی 1398

      سلام وقت بخیر باید مدل لباسشویی را ذکر کنید

      پاسخ دادن
  • سبحان 08 آذر 1398

    سلام خسته نباشید من دکمه چهارم ماشین لباسشویی رو اشتباهی فشردم و الان ماشین وایستاده و کار نمیکنه مدلش 1285 است چکار کنم دوباره راه بیوفته

    پاسخ دادن
    • مدیر 09 آذر 1398

      سلام دوست عزیز ، دکمه استارت رو ده ثانیه نگه دارید

      پاسخ دادن
  • بانو 07 آذر 1398

    سلام روزتون خوش ماشین لباسشویی من لباس رو میشوره وقتی میخواد بچرخد و آب رو بگیره و تخلیه کنه نمیتونه و آب تو ماشین میمونه سپاس

    پاسخ دادن
    • مدیر 07 آذر 1398

      سلام دوست عزیز ، تایمر و موتور لباسشویی زیرووات شما باید توسط تعمیرکار در محل چک شود.

      پاسخ دادن
  • مریم 25 مهر 1398

    ماشین لباسشویی هنگ کرده و کار نمیکنه ن برنامه فعال میشه ن قطع فقد روی برنامه استپ کرده.

    پاسخ دادن
    • مدیر 27 مهر 1398

      سلام ، اگر روی برنامه توقف داشته است مشکل از برد الکترونیکی است .

      پاسخ دادن
  • ناشناس 17 شهریور 1398

    سلام خسته نباشید ماشین لباسشویی من دیگش نمیچرخه آب داخلش میاد قبل از اینکه از کار بیافته بد صدا میداد صدای تلق تلق

    پاسخ دادن
    • مدیر 18 شهریور 1398

      سلام ، شفت ، تسمه ، سه نظام ، موتور و تایمر لباسشویی زیرووات شما باید چک و عیب یابی شود .

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد