logo logo تعمیر دستگاه بخور فلر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر دستگاه بخور فلر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر دستگاه بخور فلر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور فلر با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل انجام می گردد. نمایندگی تعمیر دستگاه بخور فلر توسط تیم آموزش دیده آی پی امداد با شعبات مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی در محل، منزل یا محل کار به شما عزیزان می باشد. با استفاده از خدمات تعمیر دستگاه بخور فلر در آی پی امداد تا 75% در هزینه تعمیرات خود صرفه جویی خواهید کرد. مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و برخورداری از تکنسین های مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات دستگاه بخور فلر جزء تعمیرگاه های مجرب در این عرصه می باشد.

در بخش دیدگاه یا پرسش و پاسخ سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد، می توانید سوالات خود را در زمینه تعمیرات دستگاه بخور فلر مطرح نمایید تا کارشناسان مجموعه راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

در این مقاله به عیب یابی و رایج ترین مشکلات دستگاه بخور فلر را خواهیم پرداخت و ایرادات کوچک دستگاه خود را می توانید رفع کنید. اگر همچنان نمی توانید اقدام به رفع مشکل دستگاه بخور فلر خود نمایید، تکنسین های متخصص آی پی امداد آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

نحوه تماس جهت تعمیرات دستگاه بخور فلر در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور فلر در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید برای ثبت نام آنلاین تعمیر دستگاه بخور فلر به سایت آی پی امداد مراجعه کنید و یا با نزدیکترین نمایندگی شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با شماره 02158341 تماس بگیرید.
  2. پس از ثبت درخواست، لینکی به پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود که حاوی نام و مشخصات تکنسین، کد اشتراک و … می باشد.
  3. شما می توانید تمامی اطلاعات از قبیل مدت زمان گارانتی، صورت حساب و … را به صورت آنلاین در پنل کاربری خود مشاهده کنید.
  4. تکنسین های دستگاه بخور فلر در کمتر از یک ساعت در محل شما برای تشخیص و رفع مشکل حضور خواهند داشت.
  5. یک تکنسین مجرب دستگاه شما را با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می کند.
  6. بعد از تعمیرات دستگاه بخور فاکتور رسمی و گارانتی دریافت خواهید کرد.
  7. همچنین در پایان از شما خواسته می شود در نظرسنجی آنلاین شرکت کنید یا بخش بررسی کیفیت خدمات با تماس تلفنی از شما سوالاتی در مورد رضایت شما از عملکرد تکنسین می پرسد.

برای تعمیر دستگاه بخور فلر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید به روش های زیر از خدمات دستگاه بخور فلر در آی پی امداد بهره مند شوید:

  • در راه اول می توانید از خدمات تعمیرکار دستگاه بخور فلر برای تعمیر در خانه یا محل کار خود استفاده کنید. به این ترتیب یک تکنسین در منزل یا محل شما، خدمات را ارائه می دهد.
  • شما می توانید شخصا دستگاه خود را به کارگاه آی پی امداد که آدرس آن در قسمت تماس با ما (منوی سایت) می باشد، تحویل دهید.
  • پیک های مجموعه آی پی امداد مجهز به جعبه ضد ضربه هستند که هنگام تحویل کالا به شما رسید کتبی می دهند. تعمیر تا 72 ساعت کاری طول می کشد و دستگاه با انواع تست ها و سلامت کامل به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر دستگاه بخور فلر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد برای مشتریان عزیز این امکان را فراهم کرده است تا در هریک از مناطق شهر تهران اعم از شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران بتوانند از خدمات دستگاه بخور فلر استفاده نمایند.

تعمیرات دستگاه بخور فلر در شرق تهران

امکان استفاده از تعمیرات دستگاه بخور فلر در شرق تهران وجود دارد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر دستگاه بخور فلر در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر دستگاه بخور فلر در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات دستگاه بخور فلر در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات دستگاه بخور فلر در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار دستگاه بخور فلر در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار دستگاه بخور فلر در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه دستگاه بخور فلر در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه دستگاه بخور فلر در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر دستگاه بخور فلر در محل و منزل

با توجه به اینکه آی پی امداد نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور فلر در تهران می باشد، تمامی سعی خود را برای ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان به کار گرفته است. ممکن است برای شما این پرسش ایجاد شود که چرا لازم است هنگام بروز مشکل از خدمات تعمیر دستگاه بخور فلر در محل استفاده نمایید:

  1. از نزدیک شاهد و ناظر عملکرد تعمیرکار دستگاه بخور فلر می باشید.
  2. در زمان و هزینه تعمیر دستگاه بخور فلر شما به دلیل اعزام تعمیرکار صرفه جویی می شود.
  3. همچنین به دلیل عدم جابه جایی دستگاه، دیگر مشکلاتی مانند ضربه یا سقوط برای دستگاه شما رخ نخواهد داد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور فلر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در صورتی که دستگاه بخور فلر شما دچار خرابی شده است، تعمیرات دستگاه توسط تعمیرکار مجرب و متخصص می تواند بهترین کار محسوب شود. تعمیرکار متخصص می تواند عیب دستگاه را به سرعت تشخیص داده و از آسیب به سایر قطعات جلوگیری کند. نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور فلر می تواند در این زمینه به شما کمک نماید.

  • تعمیرکاران نمایندگی در زمینه عیب یابی و تعمیر دستگاه بخور فلر از تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • تعمیرکار تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تنها از قطعات اورجینال و اصلی برای دستگاه بخور فلر شما استفاده می کند.
  • تعمیرکار این مجموعه دارای تجهیزات کامل و ابزارهای پیشرفته جهت تعمیرات دستگاه بخور فلر می باشد.
  • تعمیرکار نمایندگی جهت تعمیر دستگاه بخور فلر در محل و منزل شما در سریع ترین زمان اعزام می شود.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه بخور فلر یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

در زمان خرابی دستگاه بخور فلر از خدمات نمایندگی رسمی محصول یا تعمیر دستگاه بخور فلر در آی پی امداد استفاده کنیم؟ از آنجایی که لازم است هزینه تعمیرات دستگاه پس از پایان مدت گارانتی پرداخت شود، شما حق انتخاب میان استفاده از خدمات نمایندگی رسمی و تعمیرگاه مجاز آی پی امداد را دارید. در ادامه مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد را آورده ایم:

  • در صورت بروز مشکل در گارانتی، مسئولیت کامل بر عهده آی پی امداد خواهد بود و هیچ گونه خسارتی دریافت نخواهد شد.
  • خدمات تعمیر دستگاه بخور فلر آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  • مشتریان با استفاده از خدمات تعمیرات دستگاه بخور فلر آی پی امداد می توانند از خدمات با کیفیت بالا مطمئن شوند.
  • پس از تعمیر دستگاه بخور فلر، ابتدا درست کار کردن دستگاه بررسی شده و سپس در اختیار شما قرار می گیرد.
  • آی پی امداد همچنین یکی از اعضای انجمن تعمیرات لوازم خانگی است.
  • آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و مجاز در استان تهران خدمات تعمیر دستگاه بخور فلر را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

تعمیرات دستگاه بخور فلر در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

تعمیرکار آی پی امداد پس از ثبت درخواست تعمیر دستگاه بخور فلر در منزل یا محل کار شما در کمتر از یک ساعت و یا طبق برنامه زمانی مورد توافق با شما به منزل یا محل کار شما می رسد. اگر بخواهید به صورت حضوری به کارگاه آی پی امداد مراجعه کنید، پس از بررسی های لازم، در صورتی که دستگاه نیازی به تعویض قطعاتی نداشته باشد یا نیازی به تعمیر قطعات تخصصی مانند برد الکترونیکی نداشته باشد، تعمیر می شود و همان لحظه به شما تحویل داده خواهد شد. در هر سه روش خدمات، در صورتی که مشکل جزئی باشد، دستگاه در همان لحظه تعمیر و تحویل داده می شود، اما در صورت خرابی برد الکترونیکی  یا … در مدت کمتر از 72 ساعت کاری تعمیر و تحویل داده می شود.

کاربران گرامی آی پی امداد، همچنین میتوانید از خدمات پیک های این مجموعه جهت تسهیل در تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

عیب یابی مشکلات دستگاه بخور فلر

اگر دستگاه بخور فلر شما خراب است، باید در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در این شرایط می توانید با مرکز تعمیرات دستگاه بخور فلر در تهران تماس بگیرید. همچنین در صورتی که تعمیرکار هستید، می توانید برای عیب یابی و تعمیر دستگاه بخور خود از راهنمای زیر کمک بگیرید:

  1. عیب یابی چکیدن آب از دستگاه بخور فلر
  2. تعمیر مشکل کار نکردن دستگاه بخور فلر
  3. تعمیرات صدای غیرعادی دستگاه بخور فلر
  4. تعمیر خارج نشدن بخار از دستگاه بخور فلر
  5. عیب یابی بوی نامطبوع دستگاه بخور فلر

عیب یابی چکیدن آب از دستگاه بخور فلر

چکه کردن آب از دستگاه بخور می تواند نشانه ای از چندین مشکل باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور بیش از حد بالا باشد، می تواند باعث سرریز شدن آب و چکه آن از دستگاه بخور شود. مطمئن شوید که مخزن را تا حد توصیه شده پر می کنید.
  • چنانچه اجزای دستگاه بخور، مانند نازل یا فیلتر، با تجمع مواد معدنی و … مسدود شده باشد، می تواند باعث چکه آب از دستگاه بخور شود. سعی کنید قطعات را تمیز کنید.
  • در صورتی که شیر یا آب بند دستگاه بخور به درستی کار نکند، می تواند باعث نشت آب از دستگاه شود.
  • اگر دستگاه بخور روی سطحی ناهموار قرار بگیرد، ممکن است کج شده و باعث چکه شدن آب شود. اطمینان حاصل کنید که دستگاه بخور روی سطح صاف و ثابتی قرار گرفته است.
  • در برخی مواقع، چکیدن آب ممکن است به دلیل چگالی باشد که روی سطح دستگاه بخور ایجاد شده است که یک اتفاق طبیعی در هنگام مرطوب کردن هوای خشک است و نشانه ای از مشکل دستگاه نیست.

تعمیر مشکل کار نکردن دستگاه بخور فلر

در صورتی که دستگاه شما کار نمی کند، برای رفع مشکل از نکات زیر کمک بگیرید:

  • اگر دستگاه بخور برق دریافت نکند، کار نخواهد کرد. بررسی کنید که دستگاه بخور به برق وصل شده باشد و منبع تغذیه به درستی کار کند.
  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور خیلی کم باشد، نمی تواند به درستی کار نکند.
  • بروز هرگونه انسداد یا گرفتگی در بخش های مختلف دستگاه نیز منجر به بروز این مشکل خواهد شد.
  • چنانچه قسمتی از دستگاه بخور خراب باشد، به درستی کار نمی کند. این ایرادات می تواند شامل فن، موتور یا سایر اجزا باشد.
  • دستگاه بخور تنظیماتی دارد که باید تنظیم شوند، مانند سطح رطوبت یا سطح خروجی بخار، مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده اند.

تعمیرات صدای غیرعادی دستگاه بخور فلر

در این بخش به بررسی دلایل موثر در بروز مشکل صدای دستگاه بخور و راه حل رفع آن خواهیم پرداخت:

  • اگر در مخزن دستگاه بخور یا اجزای آن مواد جمع شده باشد، می تواند در حین کار دستگاه بخور، صدای تق تق یا وزوز ایجاد کند. سعی کنید دستگاه بخور را تمیز کنید تا هرگونه تجمع مواد معدنی از بین برود.
  • اگر قطعه ای از دستگاه بخور شل باشد، ممکن است در حین کار بلرزد و یا صدایی غیرعادی ایجاد کند. تمام قسمت های دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعات به درستی محکم شده اند.
  • در صورتی که فن یا موتور دستگاه بخور خراب باشد، می تواند صدای بلند و غیر عادی ایجاد کند. این مسئله ممکن است به دلیل فرسوده شدن یا آسیب دیدن قطعات یا عدم روغن کاری آنها باشد.
  • چنانچه ورودی یا خروجی هوای دستگاه مسدود باشد، می‌ تواند صدای بلند و غیرعادی ایجاد کند؛ زیرا دستگاه برای گردش هوا تلاش می ‌کند. بررسی کنید که ورودی و خروجی هوا بدون مانع باشند.

تعمیر خارج نشدن بخار از دستگاه بخور فلر

در صورتی که از دستگاه بخور شما بخار خارج نمی شود، برای رفع مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور خیلی کم باشد، ممکن است آب کافی برای تولید بخار وجود نداشته باشد. مطمئن شوید که سطح آب در سطح توصیه شده یا کمی بالاتر از آن باشد.
  • چنانچه فیلتر یا فتیله دستگاه بخور با رسوبات معدنی یا سایر آلاینده ها مسدود شده باشد، ممکن است نتواند آب کافی برای تولید بخار جذب کند.
  • اگر دستگاه بخور برق کافی دریافت نکند، نمی تواند آب را برای تولید بخار خارج کند. مطمئن شوید که دستگاه بخور به درستی به برق وصل شده است و منبع تغذیه به درستی کار می کند.
  • در صورتی که نازل بخار دستگاه مسدود شود، نمی تواند بخار لازم را تولید کند.

اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، بهتر است برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور تماس بگیرید.

عیب یابی بوی نامطبوع دستگاه بخور فلر

بوی نامطبوع دستگاه بخور فلر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • یکی از دلایل رشد باکتری یا کپک در مخزن آب یا روی فیلتر یا فتیله دستگاه بخور است. هنگامی که دستگاه مرطوب کننده روشن می شود، غبار گرم یا خنک می تواند ذرات ایجاد کننده بو را به هوا منتقل کند و در نتیجه بوی نامطبوعی در اتاق ایجاد شود.
  • همچنین این مشکل می تواند به دلیل تجمع رسوبات معدنی یا آب سخت در دستگاه باشد که می تواند بوی نامطبوعی نیز ایجاد کند.
  • برای رفع این مشکل، تمیز کردن و نگهداری منظم دستگاه، از جمله تخلیه و پر کردن روزانه مخزن آب و تمیز کردن فیلتر یا فیتیله به طور منظم لازم است.

نحوه سرویس دستگاه بخور فلر

سرویس دستگاه بخور فلر معمولاً شامل چندین مرحله برای اطمینان از نگهداری و عملکرد مناسب است. در ادامه به یک راهنمای کلی در مورد نحوه سرویس دهی دستگاه بخور اشاره کرده ایم:

  • قبل از تعمیر دستگاه بخور فلر، ضروری است که آن را از منبع تغذیه جدا کنید تا از خطرات احتمالی الکتریکی جلوگیری شود.
  • بسته به نوع و مدل دستگاه بخور، طبق دستورالعمل سازنده آن را جدا کنید. این کار می تواند شامل برداشتن المنت، مخزن آب و سایر اجزای قابل جدا شدن باشد.
  • از یک برس نرم، پارچه یا محلول تمیزکننده مناسب برای تمیز کردن کامل دستگاه بخور استفاده کنید. به عنصر گرمایش توجه زیادی کنید، زیرا می تواند در طول زمان بقایایی را جمع کند. مخزن آب و هر جزء دیگر را تمیز کنید و هرگونه تجمع مواد معدنی، باقیمانده یا زباله را از بین ببرید. اگر دستگاه بخور فلر دارای فیلتر یا صفحه است، در صورت نیاز آنها را تمیز یا تعویض کنید.
  • تمام اجزای دستگاه بخور را از نظر هر گونه علائم آسیب یا فرسودگی بررسی کنید. این کار شامل بررسی ترک، نشتی یا هر مشکل قابل مشاهده دیگری است که ممکن است بر عملکرد بخور فلر تأثیر بگذارد. در صورت لزوم قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.
  • پس از تمیز کردن تمام اجزا و بررسی آسیب دیدگی، دستگاه بخور فلر را طبق دستورالعمل سازنده قطعات را دوباره به هم دیگر متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که همه اتصالات به درستی نصب شده اند.
  • دستگاه بخور فلر را دوباره به منبع برق وصل کنید و عملکرد آن را تست کنید. بررسی کنید که به درستی گرم شود و همانطور که انتظار می رود بخار تولید کند. اگر متوجه هر گونه مشکلی شدید، دوباره بررسی کنید که همه اجزا به درستی متصل شده و در شرایط خوبی قرار دارند.

هزینه تعمیرات دستگاه بخور فلر

ممکن است شما نیز با خرابی هایی در دستگاه بخور فلر خود مواجه شده باشید و به دنبال این باشید که از هزینه های تعمیرات دستگاه بخور فلر خود اطلاع پیدا نمایید. آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی هزینه تعمیر دستگاه بخور فلر را مطابق با نرخ اتحادیه تصویب می کند. همچنین لازم به ذکر است که هزینه نهایی تعمیرات دستگاه بخور فلر با توجه به مدل دستگاه، نوع خرابی و میزان مشکل دستگاه دارای تفاوت هایی می باشد. پس از مراجعه تکنسین متخصص و عیب یابی دقیق دستگاه می توانید از هزینه انجام این کار مطلع شوید. لازم به ذکر است که شما می توانید با خدمات تعمیرکار آی پی امداد، هزینه های خود را تا 75 درصد کاهش دهید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور فلر در آی پی امداد

بهترین خدمات را برای تعمیر دستگاه بخور فلر می توانید از نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور فلر در آی پی امداد دریافت کنید. اما این که این مزایا چه چیزهایی هستند، سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

  1. ارائه خدمات در تمام ایام هفته
  2. اعزام تعمیرکار دستگاه بخور فلر به محل
  3. مقرون به صرفه بودن هزینه تعمیر دستگاه بخور فلر
  4. ارائه ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه
  5. ارائه فاکتور جهت تشریح هزینه ها
  6. استفاده از قطعات فابریک و اورجیال در تعمیر دستگاه بخور فلر
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد