logo logo تعمیر دستگاه بخور بیورر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر دستگاه بخور بیورر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر دستگاه بخور بیورر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیر دستگاه بخور بیورر با استفاده از قطعات اصلی و گارانتی رسمی در محل خدمات خود را ارائه می دهد. تعمیر دستگاه بخور بیورر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار مجرب و متعهد آی پی امداد در محل یا کارگاه مجهز این مرکز انجام می شود. با آی پی امداد می توانید جاروبرقی را در محل تعمیر کنید و 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و با داشتن تکنسین های مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات دستگاه بخور بیورر یکی از قدیمی ترین ها در این زمینه می باشد. شما کاربران عزیز می توانید با دانش فنی و راهنمای این مقاله به راحتی دستگاه بخور بیورر خود را در منزل تعمیر کنید. همچنین می توانید درخواست تعمیرات دستگاه بخور خود را در محل، در مراجعه حضوری به تعمیرگاه و به کمک پیک مجموعه ثبت نمایید. این مرکز توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان این محصول به دست آورد.

کاربر گرامی، در صورت داشتن دانش فنی نیز به راحتی می توانید دستگاه بخور را به تنهایی در منزل تعمیر کنید. در غیر اینصورت، تکنسین های آی پی امداد به شما در زمینه عیب یابی و تعمیر دستگاه بخور بیورر کمک خواهند کرد.

نحوه تماس جهت تعمیرات دستگاه بخور بیورر در آی پی امداد

بهترین و موفق ترین مرکز تعمیرات دستگاه بخور بیورر، شرایطی را برای برقراری ارتباط و تماس با نمایندگی مجاز آی پی امداد فراهم می کند که مراجعه کنندگان به آسانی بتوانند درخواست خود را برای عیب یابی دستگاه بخور بیورر و تعمیرات آن به ثبت برسانید.

  1. 2 روش ساده برای تماس با تعمیرگاه مجاز دستگاه بخور بیورر وجود دارد.
  2. در اولین روش کافیست تا با شماره 02158941 تماس حاصل کنید و درخواست خود را برای تعمیر دستگاه بخور بیورر به ثبت برسانید.
  3. اگر موفق به تماس با پشتیبانی مجموعه آی پی امداد نیستید، می توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به وب اپلیکیشن تعمیرات تخصصی آی پی امداد، درخواست تعمیرکار دستگاه بخور بیورر را داشته باشید.
  4. تکنسین دستگاه بخور بیورر در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از تماس مشتری، خود را به محل درخواست شده می رسانند.
  5. در اکثر موارد تعمیر دستگاه بخور بیورر در منزل و در محل انجام می شود.
  6. در صورت نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاصی از دستگاه بخور بیورر، دستگاه بخور شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر دستگاه بخور (در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) به شما تحویل داده می شود.
  7. کلیه خدمات تعمیر دستگاه بخور دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  8. در نهایت واحد مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در مورد خدمات تعمیر دستگاه بخور بیورر را جویا می شود.

برای تعمیر دستگاه بخور بیورر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

برای اینکه بتوانید دستگاه بخور بیورر خود در مدل های مختلف را تعمیر کنید، می توانید از طریق مراجعه حضوری، تعمیر دستگاه در محل و استفاده از پیک مخصوص آی پی امداد اقدام نمایید.

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر دستگاه بخور بیورر در محل، تکنسین متخصص در سریع ترین زمان به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاهتان را تعمیر می کند.
  • برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه و استفاده از این خدمات نیز می توانید آدرس تعمیرگاه مجاز آی پی امداد را در بخش تماس با ما سایت مشاهده نمایید.
  • در نهایت اگر هیچ یک از این دو روش کارساز نبود، می توانید از پیک آی پی امداد برای انتقال دستگاه خود به تعمیرگاه کمک بگیرید. پیک مخصوص آی پی امداد ابتدا دستگاه را با رسید کتبی از شما تحویل گرفته و پس از پایان تعمیرات، به شما تحویل خواهد داد.

خدمات تعمیر دستگاه بخور بیورر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در ادامه مطلب اطلاعات دقیق تری درباره محدوده ارائه خدمات تیم آی پی امداد به شما ارائه می دهیم. شما با داشتن این اطلاعات در هر محله ای که زندگی می کنید، می توانید در اسرع وقت به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز دستگاه بخور دسترسی پیدا کنید. اگر این سوالات برای شما مطرح است، ادامه مطلب را حتما بخوانید.

خدمات دستگاه بخور بیورر در شرق تهران

در صورتی که در هریک از محله های شرق تهران ساکن هستید، می توانید از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

نمایندگی دستگاه بخور بیورر در غرب تهران

محله های تحت ارائه خدمات آی پی امداد در غرب تهران در ادامه ذکر شده است:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

تعمیر دستگاه بخور بیورر در شمال تهران

امکان استفاده از خدمات آی پی امداد برای تمامی مشتریان ساکن در شمال تهران وجود دارد:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار دستگاه بخور بیورر در جنوب تهران

مشتریان ساکن در جنوب تهران می توانند از خدمات آی پی امداد برای تعمیر دستگاه بخور بیورر خود استفاده نمایند:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه دستگاه بخور بیورر در مرکز تهران

برای تعمیرات دستگاه بخور بیورر خود در تمام محله های مرکز تهران می توانید از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر دستگاه بخور بیورر در محل کار و منزل

تعمیر دستگاه بخور بیورر در محل می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد. اگر قبلا از خدمات تعمیرکار آی پی امداد در منزل استفاده کرده اید، با این خدمات آشنا هستید. اگر با این نوع خدمات آشنایی ندارید، باید با آن آشنا شوید. برای آشنایی با خدمات تعمیرات دستگاه بخور بیورر در محل به چند نمونه از مزایای آن اشاره می کنیم:

  • نیازی به جابجایی دستگاه بخور بیورر نیست.
  • از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  • تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل صورت می گیرد.
  • فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر دستگاه بخور بیورر دریافت می کنید.
  • در طول مدت گارانتی، در صورت بروز مشکل در دستگاه بخور بیورر، هزینه ای از شما دریافت نمی شود و یا بسیار کم خواهد بود.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور بیورر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شرکت آی پی امداد یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین تعمیرگاه مجاز دستگاه بخور بیورر در تهران، تعمیرکارانی را با شرایط زیر برای تعمیر دستگاه بخور بیورر استخدام کرده است:

  • ارائه گواهی نامه تضمین شده جهت ضمانت کار توسط تکنسین دستگاه بخور بیورر
  • اعزام به محل در کمتر از یک ساعت بعد از تماس مشتری
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته برای سرویس دستگاه بخور بیورر
  • استفاده از قطعات فابریک برای تعمیر دستگاه بخور بیورر
  • ارائه فاکتور با مهر و امضای معتبر برای اطلاع از قیمت خدمات و قطعات مصرفی
  • پاسخ به سوالات مشتریان در رابطه با علت خراب شدن دستگاه بخور بیورر
  • رعایت ادب و احترام هنگام برخورد با مشتریان گرامی

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه بخور بیورر یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

به طور کلی اگر گارانتی دارید، می توانید از خدمات پس از فروش دستگاه بخور بیورر خود استفاده کنید. اما اگر ضمانت ندارید، بهترین راه برای تعمیر دستگاه بخور بیورر استفاده از خدمات مرکز تعمیر آی پی امداد است. استفاده از خدمات تعمیرات دستگاه بخور بیورر یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسیار آسان است.

برای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد در تهران، باید بعد از خراب شدن دستگاه بخور با شماره 02158941 تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار دستگاه بخور بیورر را داشته باشید. چنانچه درخواست خود را به صورت آنلاین در شرکت آی پی امداد ثبت کرده باشید، پشتیبانی این مجموعه برای ایجاد هماهنگی های لازم با شما تماس حاصل می کند و تکنسین دستگاه بخور بیورر را به محل شما اعزام می کنند.

تعمیرات دستگاه بخور بیورر در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

زمانی که دستگاه بخور خراب می شود، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد، مدت زمان تعمیرات دستگاه است. اگر دستگاه بخور شما نیاز به تعمیر دارد و به دنبال نمایندگی دستگاه بخور بیورر در تهران هستید که دستگاه شما را در کمترین زمان و در محل مورد نظرتان تعمیر کند، می توانید با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

تکنسین های این مجموعه دانش و مهارت زیادی دارند که می توانند دستگاه بخور معیوب شما را در کارگاه مجهز این مجموعه تعمیر کرده و در کمتر از 72 ساعت کاری به شما تحویل دهند. همچنین آی پی امداد دارای تکنسین های مجربی است که در زمینه تعمیرات دستگاه بخور بیورر در انواع مدل ها آموزش های ویژه دیده اند و پس از مراجعه به محل و منزل شما، در همان روز تعمیرات دستگاه را انجام می دهد. در صورت بروزمشکل در قطعاتی چون موتو، برد و …، دستگاه به تعمیرگاه منتقل شده و پس از تعمیر، به شما تحویل داده می شود.

عیب یابی مشکلات دستگاه بخور بیورر

اگر دستگاه بخور بیورر شما خراب است، باید در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در این شرایط می توانید با مرکز تعمیرات دستگاه بخور بیورر در تهران تماس بگیرید. همچنین در صورتی که تعمیرکار هستید، می توانید برای عیب یابی و تعمیر دستگاه بخور خود از راهنمای زیر کمک بگیرید:

  1. عیب یابی چکیدن آب از دستگاه بخور بیورر
  2. تعمیر مشکل کار نکردن دستگاه بخور بیورر
  3. تعمیرات صدای غیرعادی دستگاه بخور بیورر
  4. تعمیر خارج نشدن بخار از دستگاه بخور بیورر
  5. عیب یابی بوی نامطبوع دستگاه بخور بیورر

عیب یابی چکیدن آب از دستگاه بخور بیورر

چکه کردن آب از دستگاه بخور می تواند نشانه ای از چندین مشکل باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور بیش از حد بالا باشد، می تواند باعث سرریز شدن آب و چکه آن از دستگاه بخور شود. مطمئن شوید که مخزن را تا حد توصیه شده پر می کنید.
  • چنانچه اجزای دستگاه بخور، مانند نازل یا فیلتر، با تجمع مواد معدنی و … مسدود شده باشد، می تواند باعث چکه آب از دستگاه بخور شود. سعی کنید قطعات را تمیز کنید.
  • در صورتی که شیر یا آب بند دستگاه بخور به درستی کار نکند، می تواند باعث نشت آب از دستگاه شود.
  • اگر دستگاه بخور روی سطحی ناهموار قرار بگیرد، ممکن است کج شده و باعث چکه شدن آب شود. اطمینان حاصل کنید که دستگاه بخور روی سطح صاف و ثابتی قرار گرفته است.
  • در برخی مواقع، چکیدن آب ممکن است به دلیل چگالی باشد که روی سطح دستگاه بخور ایجاد شده است که یک اتفاق طبیعی در هنگام مرطوب کردن هوای خشک است و نشانه ای از مشکل دستگاه نیست.

تعمیر مشکل کار نکردن دستگاه بخور بیورر

در صورتی که دستگاه شما کار نمی کند، برای رفع مشکل از نکات زیر کمک بگیرید:

  • اگر دستگاه بخور برق دریافت نکند، کار نخواهد کرد. بررسی کنید که دستگاه بخور به برق وصل شده باشد و منبع تغذیه به درستی کار کند.
  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور خیلی کم باشد، نمی تواند به درستی کار نکند.
  • بروز هرگونه انسداد یا گرفتگی در بخش های مختلف دستگاه نیز منجر به بروز این مشکل خواهد شد.
  • چنانچه قسمتی از دستگاه بخور خراب باشد، به درستی کار نمی کند. این ایرادات می تواند شامل فن، موتور یا سایر اجزا باشد.
  • دستگاه بخور تنظیماتی دارد که باید تنظیم شوند، مانند سطح رطوبت یا سطح خروجی بخار، مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده اند.

تعمیرات صدای غیرعادی دستگاه بخور بیورر

در این بخش به بررسی دلایل موثر در بروز مشکل صدای دستگاه بخور و راه حل رفع آن خواهیم پرداخت:

  • اگر در مخزن دستگاه بخور یا اجزای آن مواد جمع شده باشد، می تواند در حین کار دستگاه بخور، صدای تق تق یا وزوز ایجاد کند. سعی کنید دستگاه بخور را تمیز کنید تا هرگونه تجمع مواد معدنی از بین برود.
  • اگر قطعه ای از دستگاه بخور شل باشد، ممکن است در حین کار بلرزد و یا صدایی غیرعادی ایجاد کند. تمام قسمت های دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعات به درستی محکم شده اند.
  • در صورتی که فن یا موتور دستگاه بخور خراب باشد، می تواند صدای بلند و غیر عادی ایجاد کند. این مسئله ممکن است به دلیل فرسوده شدن یا آسیب دیدن قطعات یا عدم روغن کاری آنها باشد.
  • چنانچه ورودی یا خروجی هوای دستگاه مسدود باشد، می‌ تواند صدای بلند و غیرعادی ایجاد کند؛ زیرا دستگاه برای گردش هوا تلاش می ‌کند. بررسی کنید که ورودی و خروجی هوا بدون مانع باشند.

تعمیر خارج نشدن بخار از دستگاه بخور بیورر

در صورتی که از دستگاه بخور شما بخار خارج نمی شود، برای رفع مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر سطح آب در مخزن دستگاه بخور خیلی کم باشد، ممکن است آب کافی برای تولید بخار وجود نداشته باشد. مطمئن شوید که سطح آب در سطح توصیه شده یا کمی بالاتر از آن باشد.
  • چنانچه فیلتر یا فتیله دستگاه بخور با رسوبات معدنی یا سایر آلاینده ها مسدود شده باشد، ممکن است نتواند آب کافی برای تولید بخار جذب کند.
  • اگر دستگاه بخور برق کافی دریافت نکند، نمی تواند آب را برای تولید بخار خارج کند. مطمئن شوید که دستگاه بخور به درستی به برق وصل شده است و منبع تغذیه به درستی کار می کند.
  • در صورتی که نازل بخار دستگاه مسدود شود، نمی تواند بخار لازم را تولید کند.

اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، بهتر است برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور تماس بگیرید.

عیب یابی بوی نامطبوع دستگاه بخور بیورر

بوی نامطبوع دستگاه بخور بیورر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • یکی از دلایل رشد باکتری یا کپک در مخزن آب یا روی فیلتر یا فتیله دستگاه بخور است. هنگامی که دستگاه مرطوب کننده روشن می شود، غبار گرم یا خنک می تواند ذرات ایجاد کننده بو را به هوا منتقل کند و در نتیجه بوی نامطبوعی در اتاق ایجاد شود.
  • همچنین این مشکل می تواند به دلیل تجمع رسوبات معدنی یا آب سخت در دستگاه باشد که می تواند بوی نامطبوعی نیز ایجاد کند.
  • برای رفع این مشکل، تمیز کردن و نگهداری منظم دستگاه، از جمله تخلیه و پر کردن روزانه مخزن آب و تمیز کردن فیلتر یا فیتیله به طور منظم لازم است.

نحوه سرویس دستگاه بخور بیورر

سرویس دستگاه بخور بیورر معمولاً شامل چندین مرحله برای اطمینان از نگهداری و عملکرد مناسب است. در ادامه به یک راهنمای کلی در مورد نحوه سرویس دهی دستگاه بخور اشاره کرده ایم:

  • قبل از تعمیر دستگاه بخور بیورر، ضروری است که آن را از منبع تغذیه جدا کنید تا از خطرات احتمالی الکتریکی جلوگیری شود.
  • بسته به نوع و مدل دستگاه بخور، طبق دستورالعمل سازنده آن را جدا کنید. این کار می تواند شامل برداشتن المنت، مخزن آب و سایر اجزای قابل جدا شدن باشد.
  • از یک برس نرم، پارچه یا محلول تمیزکننده مناسب برای تمیز کردن کامل دستگاه بخور استفاده کنید. به عنصر گرمایش توجه زیادی کنید، زیرا می تواند در طول زمان بقایایی را جمع کند. مخزن آب و هر جزء دیگر را تمیز کنید و هرگونه تجمع مواد معدنی، باقیمانده یا زباله را از بین ببرید. اگر دستگاه بخور بیورر دارای فیلتر یا صفحه است، در صورت نیاز آنها را تمیز یا تعویض کنید.
  • تمام اجزای دستگاه بخور را از نظر هر گونه علائم آسیب یا فرسودگی بررسی کنید. این کار شامل بررسی ترک، نشتی یا هر مشکل قابل مشاهده دیگری است که ممکن است بر عملکرد بخور بیورر تأثیر بگذارد. در صورت لزوم قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.
  • پس از تمیز کردن تمام اجزا و بررسی آسیب دیدگی، دستگاه بخور بیورر را طبق دستورالعمل سازنده قطعات را دوباره به هم دیگر متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که همه اتصالات به درستی نصب شده اند.
  • دستگاه بخور بیورر را دوباره به منبع برق وصل کنید و عملکرد آن را تست کنید. بررسی کنید که به درستی گرم شود و همانطور که انتظار می رود بخار تولید کند. اگر متوجه هر گونه مشکلی شدید، دوباره بررسی کنید که همه اجزا به درستی متصل شده و در شرایط خوبی قرار دارند.

هزینه تعمیرات دستگاه بخور بیورر

هزینه تعمیر دستگاه بخور بیورر در آی پی امداد یکی از مسائل مهمی است که در ادامه به آن می پردازیم:

  • هزینه قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، بر این قیمت تاثیر می گذارد.
  • وجود دستگاه در دوره گارانتی به کاهش هزینه ها کمک می کند.
  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تکنسین دستگاه بخور بیورر امکان پذیر است.
  • با استفاده از خدمات این مرکز می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه بخور بیورر در آی پی امداد

اگر دستگاه بخور شما آسیب دیده و می خواهید آن را تعمیر کنید، توصیه می کنیم در انتخاب یک تعمیرگاه مجاز دستگاه بخور بیورر مراقب باشید.

  • بلافاصله پس از تماس و ثبت درخواست، تعمیرکار به محل شما اعزام خواهد شد.
  • این فرد با تجهیزات کامل برای تعمیرات دستگاه بخور بیورر شما اقدام خواهد کرد.
  • پس از انجام اینکار به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • تمام قطعاتی که در تعمیر دستگاه بخور بیورر شما تعویض میشوند، دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه هستند.
  • با استفاده از خدمات این مرکز در هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد