logo logo تعمیر جاروشارژی پاناسونیک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروشارژی پاناسونیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروشارژی همان جاروبرقی  محسوب می شود که دیگر برای استفاده از آن نیازی به برق ندارید و با یکبار شارژ کردن آن می توانید هرجایی را تمیز کنید. البته در زمان استفاده از جاروشارژی مواردی وجود دارد که در صورت عدم رعایت جاروشارژی دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر دارد. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در سراسر تهران با تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص سرویس، تعویض قطعات و تعمیر جاروشارژی پاناسونیک را انجام می دهد. با توجه به محبوبیت انواع جارو شارژی در منزل، محل کار و حتی خودرو، در صورت وجود ایراد در آن، می توانید از خدمات تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در محل سکونت و محل کار خود بهره مند شوید. مطمئن باشید در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود و در کمترین زمان ممکن جاروشارژی پاناسونیک سالم و همراه با خدمات و گارانتی قطعات به شما تحویل داده می شود.

در ادامه این مقاله به خدمات تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران توسط تکنسین های مجرب آی پی امداد می پردازیم. فرقی نمی کند در کدام منطقه زندگی کنید، آی پی امداد تمامی مناطق را پوشش می دهد. با ما همراه باشید تا راه های تماس با پشتیبانی آی پی امداد برای تعمیر جارو شارژی پاناسونیک به همراه نکات مراقبت و نگهداری جاروشارژی را با شما در میان بگذاریم.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک، تا 75 % در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

نحوه ثبت درخواست تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک آی پی امداد در سطح تهران می‌توانید از راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید.

  1. ابتدا برای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک خود با نزدیکترین شعبه آی پی امداد با شماره 02158948 تماس بگیرید.
  2. پس از تماس با پشتیبانی درخواست خود را برای تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک ثبت کنید.
  3. اطلاعات تکنسین به همراه زمان مراجعه برای شما از طریق پیامک ارسال می شود.
  4. در صورتی که از سایت ثبت درخواست کنید، به سرعت درخواست شما توسط پشتیبان ای پی امداد بررسی و زمان حضور، نام تعمیرکار به همراه کد پرسنلی تکنسین در پنل شما نمایش داده می شود.
  5. پس از ثبت درخواست نزدیکترین تکنسین به محل شما انتخاب و جهت مراجعه به محل شما، همراه با قطعات و وسایل مورد نیاز در کمتر از 1 ساعت اعزام می شود و اطلاعات تکنسین و زمان حضور با پیام کوتاه برای شما ارسال میگردد.

پس از انجام تعمیرات جاروشارژی، به منظور اطلاع از رضایتمندی با شما تماس گرفته می شود تا نظرسنجی درباره نحوه انجام کار، میزان رضایت شما از تعمیرات و همچنین اطلاع از سلامت جاروشارژی انجام شود. یکی از ویژگی های بارز و ممتاز نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر جارو شارژی پاناسونیک استفاده از تکنسین های دوره دیده، متخصص و حرفه ای است.

انجام تعمیرات جارو شارژی پاناسونیک درمناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران

نمایندگی مجاز آی پی امداد، خدمات تعمیر جاروشارژی پاناسونیک را در تمام منطق تهران به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید با یک تماس تلفنی از خدمات سرویس و تعمیر آی پی امداد در محل مورد نظر خود بهره مند شوید. آی پی امداد به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین خدمات و تعمیر جارو شارژی پاناسونیک در تعهران شناخته شده است. متخصصان مجرب آی پی امداد با تمامی تکنولوژی ها و تعمیرات آشنا بوده و همواره در تلاش هستند تا اطلاعات خود را در بالاترین سطح نگه دارند. با آی پی امداد دیگر نیازی به حمل جارو شارژی برای تعمیرات نخواهید داشت. نمایندگی تعمیرات آی پی امداد در محل برای جاروشارژی پاناسونیک در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران را شامل می شود.

تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در شمال تهران

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در غرب تهران

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در مرکز تهران

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در شرق تهران

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در جنوب تهران

تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

با توجه به قابل حمل بودن جاروشارژی پاناسونیک، آی پی امداد امکان دریافت جاروشارژی از شما و تحویل آن پس از تعمیر در کارگاه آی پی امداد را فراهم کرده است.

خدمات پس از فروش جاروشارژی پاناسونیک در تهران

اطلاعات نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش جاروشارژی پاناسونیک در کارت گارانتی کالا درج شده است. در صورتی که مدت زیادی از خرید جاروشارژی شما نمی گذرد، بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی، تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک به صورت رایگان از نمایندگی های رسمی دریافت کنید. توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات پس از فروش جاروشارژی پاناسونیک در طول مدت گارانتی فقط با خدمات پس از فروش مندرج در کارت گارانتی تماس بگیرید. توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز جاروشارژی پاناسونیک بوده و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد. آی پی امداد با نیم قرن سابقه درخشان و تجربه عالی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مفتخر است بهترین خدمات تعمیر جارو شارژی پاناسونیک را در سراسر تهران با مجوزهای لازم از اتحادیه های مربوطه ارائه دهد.

خدمات ارائه شده توسط آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک:

  • تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی جارو شارژی
  • تعویض و یا تعمیرات باتری جارو شارژی پاناسونیک در صورت وجود مشکل
  • استفاده از قطعات با کیفیت و فابریک
  • رفع صداهای ناهنجار و دیگر مشکلات آن

در هر منطقه از تهران که ساکن هستید، شمال، جنوب، غرب یا شرق، تکنسین آی پی امداد برای تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در کمتر از 1 ساعت پس از تماس شما، خودش را به محل مورد نظر خواهند رساند.

 مزایای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک توسط آی پی امداد

از مزیت های نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر جارو شارژی پاناسونیک انجام تعمیرات دستگاه شما در کمترین زمان ممکن است. تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات جاروشارژی در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و مشکل جاروشارژی پاناسونیک شما را بر طرف می نمایند. تمام تکنسین هایی که در مجموعه آِ پی امداد فعالیت می کنند به تمام نقاط قوت و ضعف این دستگاه آگاه هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر جاروشارژی پاناسونیک شما نمایند.

آی پی امداد، خدمات تعمیر جاروشارژی پاناسونیک را در سه بخش ارائه می کند:

  1. تعمیر در محل
  2. تعمیر در کارگاه (دریافت توسط پیک)
  3. مراجعه به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

از آنجایی که جاروشارژی سبک و قابل حمل است، امکان تعمیر آن در کارگاه های آی پی امداد در سراسر تهران وجود دارد. از مهمترین مزایای آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ارائه خدمات به صورت 24 ساعته شبانه روز در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل
  2. تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در محل شما در کوتاه ترین زمان ممکن
  3. برگه ضمانت خدمات پس از تعمیر از 3 ماه تا 12 ماه
  4. استفاده از قطعات فابریک و اصلی

 مزایای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در محل

با توجه به ترافیک، افزایش احتمال آسیب در زمان جا به جایی، افزایش هزینه و طولانی شدن مدت زمان تعمیر جاروشارژی پاناسونیک، تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد خدمات تعمیر در محل را ارائه کرده است و دیگر نیازی به مراجعه به کارگاه های آی پی امداد ندارید. مجرب ترین تکنسین بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به محل شما اعزام می شود.

تعمیرکاران ماهر آی پی امداد می توانند به راحتی و در کمترین زمان مشکل جارو شارژی پاناسونیک شما را تشخیص دهند. تکنسین آی پی امداد ابتدا سعی می کنند قطعه آسیب دیده را تعمیر کنند تا هزینه ها را برای مشتری کاهش دهند، در مرحله دوم اگر قطعه قابل تعمیر نباشد، از قطعات اصلی برای تعویض استفاده می کنند. لازم به ذکر است که نمایندگی مجاز آی پی امداد کلیه خدمات ارائه شده توسط تکنسین های در محل خود را تضمین می کند.

از مزایای استفاده از خدمات تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در محل یا در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش هزینه و زمان تعمیر
  2. عدم نیاز به مراجعه کارگاه های آی پی امداد
  3. مشاهده روند تعمیر دستگاه به صورت مستقیم
  4. ارائه راه کار توسط تکنسین برای پیشگیری از خرابی جاروشارژی
  5. گارانتی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماه
  6. تمام نگرانی های شما در مورد تعمیر نشدن دستگاه از بین خواهد رفت.

مزایای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در کارگاه آی پی امداد

در صورتی که به هر دلیلی امکان حضور تکنسین در محل شما وجود ندارد، می توانید جهت تعمیر جاروشارژی پاناسونیک به کارگاه های آی پی امداد ارسال نمایید. دو روش برای ارسال جاروشارژی برای تعمیر در کارگاه آی پی امداد وجود دارد:

  1. تحویل آن به پیک آی پی امداد
  2. تحویل جاروشارژیر توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

برای تحویل دستگاه به پیک آی پی امداد می توانید در زمان ثبت درخواست تعمیر جاروشارژی پاناسونیک تحویل به پیک را انتخاب کنید، پس از انجام هماهنگی های لازم، پیک آی پی امداد برای دریافت جاروشارژی به آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده و دستگاه را از شما دریافت میکند و برگه ای شامل اطلاعات دستگاه به شما تحویل می دهد. بعد از تعمیر، جاروشارژی با کارت گارانتی و فاکتور هزینه ها برای شما ارسال می شود.

اگر می خواهید جاروشارژی را خودتان به کارگاه های آی پی امداد تحویل دهید. باید هماهنگی های لازم را انجام داده و پس از دریافت آدرس نزدیکترین شعبه کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، جاروشارژی را جهت تعمیر به کارگاه تحویل دهید و پس از تعمیر همراه کارت گارانتی دریافت نمایید. برگه مشخصات جاروشارژی را تا زمان تحویل گرفتن دستگاه نگه دارید.

 مزایای ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی پاناسونیک در آی پی امداد

به یاد داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز جاروشارژی پاناسونیک است و هیچ قراردادی با نمایندگی رسمی این شرکت در ایران ندارد. آی پی امداد با نیم قرن سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با مجوزهای لازم از اتحادیه مربوطه مفتخر است خدمات تخصصی تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک را با بالاترین کیفیت در سراسر شهر تهران ارائه دهد.

  1. در آی پی امداد همواره سعی می شود تا بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به آن رسیدگی شود.
  2. تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل و فابریک یکی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک  آی پی امداد می باشد.
  3. با توجه به تحریم ها و مشکلات واردات درصورت عدم وجود قطعه فابریک از قطعات با کیفیت بالا برای تعمیر مصرف می شود.
  4. تکنسین های آی پی امداد، پس از تعمیر جاروشارژی پاناسونیک تست های اولیه را برای اطمینان از این که تعمیرات به صورت درست و صحیح صورت گرفته است را انجام می دهند.
  5. تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  6. در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان ضمانت کاملا برعهده آی پی امداد است.
  7. خدمات نمایندگی تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در تهران آی پی امداد جامع و کامل است.
  8. آی پی امداد دارای تمامی مجوزهای ایترنتی و غیراینترنتی لازم را دارا می باشد.
  9. هزینه تعمیرات جارو شارژی پاناسونیک در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار جاروشارژی پاناسونیک آی پی امداد چیست؟

تعمیرکار جاروشارژی پاناسونیک آی پی امداد باید ویژگی های یک تکنسین مجرب و دوره دیده را داشته باشد. از جمله علت از کار افتادن و خرابی وسایل برقی از جمله جاروشارژی پاناسونیک بعد از تعمیر به علت عدم تجربه و مهارت کافی بعضی از تعمیرکاران مراکز خدماتی است. از ویژگی های مهم یک تکنسین جاروشارژی پاناسونیک در آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  1. منظم و آراسته
  2. آموزش‌ دیده و باتجربه
  3. سابقه کاری بالا
  4. دانش تخصصی بالا
  5. قابل اعتماد
  6. وقت ‌شناس
  7. آشنایی با اصول تعمیرات
  8. مسئولیت ‌پذیر
  9. وظیفه‌ شناس
  10. آشنا به قوانین مشتری مداری
  11. آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار جاروشارژی پاناسونیک
  12. رعایت نکات ایمنی و بهداشتی
  13. باتجربه و متعهد در امر تعمیر جاروشارژی پاناسونیک
  14. استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  15. انجام تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک به نحو احسن
  16. تست دستگاه و اطمینان از سلامت آن

موارد ذکر شده از ویژگی های بارز تعمیرکاران آی پی امداد در زمینه تعمیر جارو شارژی پاناسونیک می باشد. با توجه به اهمیت بالای کار، تمامی پرسنل این مجموعه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری به کار خواهند گرفت و ارائه خدمات تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک در طول دوره گارانتی رایگان است.

چه مدت طول می کشد تا تعمیر جاروشارژی پاناسونیک انجام شود؟

با توجه به اینکه مشکل جاروشارژی چیست، زمان تعمیر متغیر است و نمی توان قبل از تشخیص ایراد، زمان دقیق تعمیر را تعیین کرد. پس از بررسی جاروشارژی توسط تکنسین آی پی امداد، زمان تقریبی تعمیر به اطلاع شما خواهد رسید. مدت زمان تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  1. به طور معمول پس از تشخیص مشکل جاروشارژی از آنجایی که تمام تکنسین های آی پیامداد ماهر هستند می توانند به شما زمان تقریبی را اعلام کنند.
  2. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد مطمناً مدت زمان تعمیر طولانی تر خواهد شد.
  3. اگر قصد انتقال جاروشارژی به کارگاه های آی پی امداد را دارید، مدت زمان ارسال و دریافت را باید به زمان تعمیر اضافه کنید. در حالی که تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در محل بسیار سریعتر انجام می شود.

 آیا سرویس جاروشارژی پاناسونیک از خرابی آن جلوگیری می کند؟

بله! جارو شارژی پاناسونیک وسیله ای کاربردی است که کار جاروبرقی را انجام می دهد با این تفاوت که دیگر سنگین نیست و در مکان هایی که برق وجود ندارد نیز قابل شارژ و استفاده است. نظافت گوشه و کنار خانه، ماشین و سایر اماکن این چنینی از وظایف جارو شارژی پاناسونیک است. گاهی اوقات جارو شارژی پاناسونیک شما ممکن است دچار مشکل شود. برخی از این ایرادات جزئی هستند و می توانید به راحتی آنها را برطرف کنید، اما برخی از این ایرادات نیاز به تعمیر جاروشارژی پاناسونیک توسط افراد مجرب و ماهر دارند که در این صورت توصیه می شود به نمایندگی تعمیرات جارو شارژی پاناسونیک مراجعه کنید.

از جمله مشکلات رایج جارو شارژی پاناسونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جارو شارژی پاناسونیک شما خاموش شده و دیگر رو شن نمی شود.
  • جاروشارژی پاناسونیک روشن شده اما چراغ نشانگر آن از کار افتاده است.
  • قدرت مکش به میزان زیادی کاهش یافته است.
  • موتور جارو شارژی پاناسونیک داغ کرده و یا دیر کار نمی کند.
  • جاروشارژی پاناسونیک در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می کند.
  • جارو شارژی پاناسونیک در زمان کار کردن لرزش دارد.
  • کلیدها و یا دکمه های جارو شارژی پاناسونیک کار نمی کنند.

چنانچه هریک از این ایرادات را در جارو شارژی پاناسونیک خود مشاهده کردید، کافی است به یک نمایندگی تعمیرات جارو شارژی پاناسونیک مراجعه کنید تا با صرف کمترین هزینه جارو شارژی شما مثل روز اول و شاید هم بهتر از آن کار کند. به خاطر داشته باشید توصیه می شود بدون داشتن اطلاعات لازم در زمینه تعمیرات و عملکرد هر یک از قطعات جارو شارژی اقدام به باز کردن و تعمیر آن نکنید. هزینه‌ای که برای سرویس دوره ای پرداخت می کنید در مقایسه با تعمیر دستگاه بسیار پایین می باشد.

 عیب یابی مشکلات جارو شارژی پاناسونیک توسط تعمیرکار آی پی امداد

جاروشارژی ممکن است در اثر ضربه شدید، افتادن و موارد دیگر عملکرد اولیه خود را از دست بدهد. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی می توانید با آی پی امداد تماس گرفته و از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوید و یا برای تعمیر جاروشارژی پاناسونیک درخواست تکنسین در محل برای تعمیر نمایید. توجه داشته باشید که برخی از مشکلات به دلیل خرابی برد اصلی، اتصالات، باتری و کثیفی فیلتر است.

برخی از ایرادات جاروشارژی پاناسونیک و دلایل آن:

عیب یابی صدای غیر عادی در زمان روشن شدن جاروشارژی پاناسونیک

  • مسدودی لوله جاروشارژی
  • شکستگی بلبرینگ برس در جاروشارژی

رفع مشکل روشن نشدن جاروشارژی پاناسونیک

  • تمام شدن شارژ باتری
  • خرابی باتری
  • سوختن موتور
  • خرابی برد اصلی جارو شارژی

تعمیر مشکل خاموش شدن جاروش شارژی پاناسونیک در زمان کار کردن

  • پر بودن محفظه دستگاه
  • کم بودن شارژ باتری
  • مسدودی لوله جاروشارژی
  • کثیفی فیلتر

عیب یابی دلایل شارژ نشدن باتری جاروشارژی پاناسونیک

  • خرابی پایه شارژر
  • مشکل در کابل شارژ
  • خرابی باتری

رفع مشکل عدم مکش کافی جاروشارژی پاناسونیک

  • پر بودن محفظه کیسه جاروشارژی
  • کثیفی فیلتر
  • مسدودی لوله یا پارویی جاروشارژی

عیب یابی نچرخیدن غلتک برس جاروشارژی پاناسونیک

  • پاره شدن تسمه
  • خرابی موتور

هزینه تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک چقدر است؟

تعمیرکاران آی پی امداد پس از بررسی جاروشارژی شما به دنبال علت خرابی آن خواهند بود و پس از شناسایی مشکل جاروشارژی اقدام به تعمیر آن می کنند. توجه داشته باشید که تکنسین آی پی امداد به منظور کاهش هزینه ها تمام سعی خود را برای تعمیر قطعات خراب انجام می دهد. در صورت عدم امکان تعمیر قطعه آن را با قطعات فابریک تعویض می نمایند.

هزینه تعمیر جاروشارژی پاناسونیک در مرکز نمایندگی مجاز تعمیر آی پی امداد:

  • پیش از حضور تکنسین حدود هزینه برای تعمیر به شما اطلاع داده می شود و از قیمت واقعی پرداخت هزینه ها مطمئن خواهید بود.
  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروشارژی پاناسونیک امکان پذیر است.
  • همچنین مدل جاروشارژی، جدید یا قدیمی بودن آن و قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیرات جاروشارژی پاناسونیک شما تعویض گردد، بر این هزینه تاثیرگذار است.
  • قرار داشتن جاروشارژی در دوره گارانتی آی پی امداد سبب کاهش این هزینه ها می گردد.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
  • هزینه تعمیر به دو بخش هزینه تعمیر توسط تکنسین و هزینه قطعه تقسیم می شود.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد