logo logo تعمیر جاروشارژی اپکس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروشارژی اپکس

تعمیر جاروشارژی اپکس
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروشارژی اپکس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروشارژی اپکس در تهران دارای تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص در زمینه تعویض قطعات و تعمیر جاروشارژی اپکس می باشد. با توجه به محبوبیت جارو شارژی در منزل، محل کار و حتی خودرو در صورت بروز مشکل می توانید از خدمات تعمیرات جاروشارژی اپکس در منزل و محل کار بهره مند شوید. مطمئن باشید در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود و جاروشارژی اپکس به همراه سرویس و گارانتی قطعات در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد. در ادامه این مقاله به خدمات تعمیر جارو شارژی اپکس توسط تکنسین های مجرب آی پی امداد در شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران می پردازیم. مهم نیست در کدام منطقه زندگی می کنید، آی پی امداد همه مناطق را پوشش می دهد. با ما همراه باشید تا نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز جاروشارژی اپکس آی پی امداد بپردازیم.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروشارژی اپکس صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروشارژی اپکس به چه صورت است؟

جاروشارژی اپکس توسط آی پی امداد در تهران تعمیر می شود و توجه داشته باشید که آی پی امداد در تمامی مناطق تهران شعبه دارد تا جاروشارژی اپکس شما را تعمیر کند. شما می توانید به راحتی با نزدیکترین شعبه آی پی امداد تماس بگیرید و توسط تکنسین های آی پی امداد مشکل دستگاه خود را حل کنید. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اپکس در تهران به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و یا به صفحه آی پی امداد مراجعه و درخواست تعمیر جارو شارژی اپکس را ارسال نمایید.
  2. پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، پروفایل شما ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  3. تکنسین جاروشارژی اپکس در کمتر از یک ساعت در همان روز به محل شما می رسد تا دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کند.
  4. همچنین شما عزیزان می توانید برای تعمیرات جاروشارژی اپکس با مرکز خدمات آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.
  5. در اکثر موارد تعمیر جارو شارژی اپکس در منزل و در محل انجام می شود.
  6. در صورت نیاز به تعمیر برد مدار یا تعویض برخی از قطعات جاروشارژی اپکس، جاروبرقی شما به کارگاه برده می شود و پس از تعمیر آن (در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) برای شما ارسال می شود.
  7. کلیه خدمات تعمیر جاروشارژی اپکس دارای گارانتی رسمی از 3 تا 12 ماه می باشد.
  8. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات ارائه شده جویا خواهد شد.

خدمات پس از فروش جاروشارژی اپکس به چه صورت است؟

کارت گارانتی محصول حاوی اطلاعات خدمات پس از فروش جاروشارژی اپکس می باشد. اگر مدت زیادی نیست که جاروشارژی اپکس را خریده اید، بهتر است در صورت عدم وجود مشکل و خرابی، خدمات تعمیرات جاروشارژی اپکس را به صورت رایگان از نمایندگی رسمی دریافت کنید. توجه داشته باشید در طول مدت گارانتی جهت استفاده از خدمات پس از فروش جاروشارژی اپکس با شماره مندرج در کارت گارانتی تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز جاروشارژی اپکس بوده و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد. آی پی امداد با نیم قرن سابقه و تجربه درخشان در تعمیرات لوازم خانگی مفتخر است بهترین خدمات تعمیر جاروشارژی اپکس را در تهران با مجوزهای لازم از اتحادیه های صنفی مربوطه ارائه دهد. خدمات تعمیر جارو شارژی اپکس توسط آی پی امداد:

  • تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی جارو شارژی
  • تعویض یا تعمیر باتری جارو شارژی اپکس در صورت وجود مشکل
  • استفاده از قطعات باکیفیت
  • رفع صداهای غیرعادی و مشکلات دیگر

تکنسین های آی پی امداد برای تعمیرات جاروشارژی اپکس در کمتر از 1 ساعت پس از تماس شما در هر منطقه ای در شمال، جنوب، غرب یا شرق تهران در محل شما حاضر می شوند.

خدمات تعمیر جارو شارژی اپکس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی اپکس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران شعبه های مختلفی دارد که استفاده از این خدمات را آسان می کند. در ادامه به این مناطق خواهیم پرداخت تا بتوانید خیلی ساده تر به این خدمات دسترسی داشته باشد:

تعمیر جاروشارژی اپکس در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

تعمیر جاروشارژی اپکس در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر جاروشارژی اپکس در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر جاروشارژی اپکس در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر جاروشارژی اپکس در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر جاروشارژی اپکس در محل کار یا منزل

برای تعمیر جاروشارژی اپکس در محل یا منزل خود می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • شما هزینه حمل و نقل را برای اعزام تکنسین تعمیر به محل خود پرداخت نخواهید کرد.
  • همچنین دستگاه شما در هنگام حرکت از آسیب های احتمالی محافظت می شود.
  • کلیه خدمات مربوط به تعمیرات جاروشارژی اپکس شما در اختیار شما می باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جارو شارژی اپکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همواره باید دقت داشته باشید که جاروبرقی اپکس باید توسط تکنسین مجرب تعمیر شود. در ادامه به بررسی ویژگی های کلیدی تعمیرکار جاروبرقی اپکس خواهیم پرداخت:

  • منظم و آراسته و آموزش‌ دیده و باتجربه
  • سابقه کاری بالا و دانش تخصصی بالا
  • قابل اعتماد و وقت ‌شناس
  • آشنایی با اصول تعمیرات و مسئولیت ‌پذیر
  • وظیفه‌ شناس و آشنا به قوانین مشتری مداری
  • آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار جاروشارژی و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی
  • باتجربه و متعهد در امر تعمیر جاروشارژی اپکس
  • استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  • انجام تعمیرات جاروشارژی اپکس به نحو احسن
  • تست دستگاه و اطمینان از سلامت آن

خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروشارژی اپکس بهتر است یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

اگر جاروشارژی اپکس شما خارج از گارانتی باشد، هزینه تعمیر در نمایندگی مجاز دیگر رایگان نخواهد بود. در صورتی که دستگاه خارج از گارانتی است، استفاده از خدمات مرکز تعمیرات جاروشارژی اپکس واقع در آی پی امداد را به شما توصیه می کنیم. تکنسین های گروه آی پی امداد افراد مجربی هستند که مهارت های لازم برای تعمیر جاروشارژی اپکس را دارند:

  • تجربه و تخصص جامع مرکز تعمیرات آی پی امداد خدمات بسیار سریع و رضایت بخشی را در زمینه عیب یابی و تعمیر جاروشارژی اپکس به مشتریان ارائه می دهد.
  • آی پی امداد به عنوان یک مرجع مورد اعتماد در تعمیر جاروشارژی اپکس محیطی ایده آل را برای ثبت نام مشتریان و طرح سوالات رایگان در مورد تعمیر و عیب یابی جاروشارژی اپکس ایجاد کرده است.

تعمیرات جاروشارژی اپکس در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

اگر عیب جاروشارژی اپکس شما جزئی باشد، در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل تعمیر است. آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروشارژی اپکس دارای تکنسین های بسیار ماهر و باتجربه ای است که می توانند دستگاه آسیب دیده شما را در اسرع وقت عیب یابی و تعمیر کنند. یکی از مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد این است که جاروشارژی اپکس شما نیازی به حمل به تعمیرگاه نخواهد داشت و تعمیر جاروشارژی اپکس در محل مورد نظر شما انجام می شود.

بنابراین در زمان جابجایی دستگاه برای نگهداری صرفه جویی می شود و زمان تلف نمی شود. نمایندگی تعمیرات جاروشارژی اپکس در آی پی امداد دارای کادری مجرب و حرفه ای جهت تعمیر انواع جاروشارژی اپکس می باشد و در صورت بروز مشکل در دستگاه خود می توانید با تعمیرکار جاروشارژی اپکس تلفنی تماس گرفته و این تکنسین آن را رفع خواهد کرد. بعد از تماس شما به منزل شما می آید و جاروشارژی اپکس شما را عیب یابی و تعمیر می کند.

عیب یابی مشکلات جارو شارژی اپکس توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

جاروشارژی اپکس ممکن است در اثر ضربه شدید، افتادن و موارد دیگر عملکرد اولیه خود را از دست بدهد. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوید و یا از تکنسین در سایت تعمیر جاروشارژی اپکس سوال کنید. توجه داشته باشید که برخی از مشکلات ناشی از خرابی برد اصلی، کانکتورها، باتری ها و فیلترهای گرد و غبار است.

  1. علت خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی اپکس
  2. علت گرم شدن بیش از حد جاروشارژی اپکس
  3. علت عدم مکش کافی جارو شارژی اپکس

علت خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی چیست؟ برای تعمیرات جاروشارژی اپکس چه کنیم؟

اگر جارو شارژی به طور غیر منتظره خاموش شود، موارد زیر باید برای عیب یابی جاروشارژی اپکس بررسی شود:

  • قبل از استفاده از جارو شارژی، از کافی بودن محتویات آن اطمینان حاصل کنید.
  • روی برخی از مدل های جارو شارژی چراغی وجود دارد که میزان پر شدن جاروشارژی را نشان می دهد.
  • پر کردن بیش از حد مخزن جارو شارژی قابل شارژ نیز می تواند باعث توقف ناگهانی جاروشارژی اپکس شود.
  • پس از هر بار پر کردن جاروشارژی، مخزن باید تخلیه شود.
  • شلنگ جاروشارژی اپکس را چک کنید.
  • کثیف بودن فیلتر جاروشارژی می تواند دلیل دیگری برای توقف غیر منتظره جاروشارژی باشد.

علت گرم شدن بیش از حد جاروشارژی چیست؟ راهنمای تعمیر جاروشارژی اپکس در این مواقع

  • هرگز بیش از اندازه و مدت طولانی از جارو شارژی استفاده نکنید.
  • این کار باعث داغ شدن بدنه جارو شارژی می شود.
  • اگر در فن موتور جارو شارژی اشکالی به وجود آمده باشد، موجب داغ شدن بدنه جارو شارژی می شود.

علت عدم مکش کافی جارو شارژی چیست؟ نظر تعمیرکار جاروشارژی اپکس در این باره

  • پر بودن محفظه کیسه جاروشارژی اپکس
  • کثیفی فیلتر جاروشارژی
  • مسدودی لوله یا پارویی جاروشارژی اپکس

هزینه تعمیرات جاروشارژی اپکس

تعمیرکار آی پی امداد پس از بررسی جاروشارژی اپکس علت خرابی را پیدا کرده و سپس عیوب جاروشارژی اپکس را شناسایی و تعمیر می کند. تکنسین های آی پی امداد تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعات آسیب دیده و کاهش هزینه تعمیر جاروشارژی اپکس شما انجام خواهند داد. اگر قطعه ای قابل تعمیر نباشد، با قطعه اصلی تعویض می شود. مطابق با گارانتی کلیه خدمات آی پی امداد، در صورت نیاز به تعمیر، تکنسین جاروشارژی اپکس به صورت رایگان در محل حضور خواهد داشت. گارانتی آی پی امداد گارانتی عملکرد صحیح این مجموعه را تضمین می کند تا در هنگام استفاده از دستگاه خود با مشکل مواجه نشوید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروشارژی اپکس در آی پی امداد

برای انتخابی عاقلانه و صحیح به مزایای استفاده از خدمات تعمیر جاروشارژی اپکس در آی پی امداد می پردازیم:

  • تعمیرکار جاروشارژی اپکس در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.
  • همچنین برای خدمات ارائه شده فاکتور رسمی دریافت خواهید کرد.
  • تمامی قطعات تعویضی جاروشارژی اپکس شما دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  • با استفاده از خدمات این مرکز به دلیل تعدیل قیمت و ارزش شرکتی می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد