logo logo تعمیر اجاق گاز تایسز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز تایسز

تعمیر اجاق گاز تایسز
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز تایسز به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اجاق گاز تایسز یکی از بهترین تجهیزات با قیمت مناسب و کاربردی برای آشپزخانه های لوکس و مدرن است که به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، با استقبال بی نظیری همراه است. اما اجاق گاز تایسز مانند بسیاری از اجاق گازها از برندهای دیگر در صورت استفاده نادرست یا بهم خوردن تنظیمات ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعمیرات داشته باشد. انتخاب تعمیرگاه مجاز برای تعمیر اجاق گاز تایسز در تهران اغلب کار دشواری است. بر این اساس ما در این مطلب به بررسی خدمات و مزایای بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در محل می پردازیم تا بتوانید با آگاهی بالا برای تعمیرات اجاق گاز تایسز تماس حاصل کنید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر اجاق گاز تایسز صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در آی پی امداد

اگر با مشکلاتی از قبیل روشن نشدن شعله اجاق گاز تایسز، زرد شدن شعله اجاق گاز تایسز، کار نکردن فر اجاق گاز تایسز و … همراه هستید، خونسردی خود را حفظ کنید و بلافاصله با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در محل تماس حاصل کنید. تعمیرگاه مجاز اجاق گاز تایسز در تهران روش های ساده و آسانی را برای ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز تایسز تعیین کرده است. در ساده ترین روش شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز تماس بگیرید و یا از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی مجموعه آی پی امداد با شماره 02158941 تماس حاصل کنید.

خدمات تعمیرات اجاق گاز تایسز در کدام مناطق تهران ارائه می شود؟

در این بخش قصد داریم به بررسی مناطقی در شهر تهران بپردازیم که در آنها می توانید از خدمات تعمیرات اجاق گاز تایسز برخوردار شوید.

تعمیر اجاق گاز تایسز در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر اجاق گاز تایسز در غرب تهران

صادقیه، ستار خان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر اجاق گاز تایسز در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، اجاق گاز، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

 تعمیر اجاق گاز تایسز در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر اجاق گاز تایسز در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز به عنوان موفق ترین تعمیرگاه مجاز اجاق گاز تایسز در تهران خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد که عبارت است از:

  • تعمیر اجاق گاز تایسز در محل انجام می شود.
  • نیروی شرکت آی پی امداد در کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  • برای تعمیرات اجاق گاز تایسز از ماشین ها و تجهیزات دقیق و پیشرفته ای استفاده می شود.
  • از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض قطعه هایی که آسیب دیده اند استفاده می شود.
  • تعمیرگاه مجاز اجاق گاز تایسز در تهران قیمت تعمیرات را تا بیش از 70 درصد کاهش می دهند.
  • مجموعه آی پی امداد بعد از تعمیر گاز تایسز برگه ای را به عنوان گارانتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خدمات پس از فروش اجاق گاز تایسز

شیوه استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز تایسز برای تعمیر، عیب یابی و سرویس این دستگاه بدین شکل است که ابتدا باید برگه گارانتی تعمیر اجاق گاز تایسز را به فروشنده یا نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در تهران تحویل دهید و در صورت تایید اعتبار، درخواست تعمیرات اجاق گاز تایسز به صورت رایگان را داشته باشید. چنانچه دارنده اجاق گاز تایسز دارای برگه خدمات پس از فروش اجاق گاز تایسز نباشد، می توان برای تعمیر اجاق گاز تایسز در  تهران با هزینه ای بسیار کم، به نمایندگی مجاز اجاق گاز تایسز مراجعه کرد.

تعمیر اجاق گاز تایسز در محل به چه شیوه ای انجام میشود؟

عده از مراجعه کنندگان با نحوه تعمیر اجاق گاز تایسز در محل آشنا نیستند و نمی توانند از خدمات این مجموعه برای تعمیرات اجاق گاز تایسز استفاده کنند. در صورتی که قصد از استفاده از خدمات تعمیر گاز تایسز در محل را دارید، باید از طریق شماره تماس 02158941 یا مراجعه به آدرس اینترنتی مجموعه آی پی امداد، درخواست خود را برای تعمیر اجاق گاز تایسز به ثبت برسانید تا نیروهای شرکت آی پی امداد به محل تعمیرات اعزام شوند و در زمان کوتاهی مقابل شما مشتریان گرامی تعمیر، عیب یابی و سرویس اجاق گاز تایسز را انجام دهند.

تعمیرات اجاق گاز تایسز در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

زمان تعمیرات اجاق گاز تایسز با توجه به نوع خرابی اجاق گاز تایسز متفاوت است. دلایل متعددی باعث خراب شدن اجاق گاز تایسز می شود. تکنسین اجاق گاز تایسز بعد از اعزام به محل تعمیرات، عیب یابی اجاق گاز تایسز در منزل را انجام می دهد و بعد از تشخیص علت خراب شدن اجاق گاز تایسز، زمان دقیقی را برای تعمیر کردن این دستگاه تعیین می کند. شرکت آی پی امداد تعمیر اجاق گاز تایسز در تهران را با استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته تعمیر این دستگاه را در زمانی کوتاه انجام می دهند.

ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز چیست؟

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز موظف است تا بعد از تماس مشتریان، بلافاصله به محل تعمیرات اعزام می شود و برای عیب یابی اجاق گاز تایسز اقدام می کنند. تعمیرکار اجاق گاز تایسز در کسری از ساعت علت دقیق خراب شدن اجاق گاز تایسز را بررسی می کند و در طی چند ساعت به تعمیر اجاق گاز و تعویض قطعات آسیب دیده را انجام می دهد.

چنانچه تعمیرات اجاق گاز تایسز نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، تعمیرکار اجاق گاز تایسز فاکتور خرید قطعات را به شما مراجعه کنندگان عزیز تحویل می دهد. لازم به ذکر است که تکنسین اجاق گاز تایسز تمام مراحل عیب یابی، تعمیر و سرویس این دستگاه را با نظر مشتریان و رضایت آن ها انجام می دهد.

عیب یابی مشکلات اجاق گاز تایسز توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز آی پی امداد

عیب یابی اجاق گاز تایسز از اقدامات تخصصی شرکت آی پی امداد است که توسط تعمیرکار اجاق گاز تایسز به صورت حرفه ای و در محل کار یا منزل انجام می شود. برای عیب یابی و تعمیر اجاق گاز تایسز، تکنسین شرکت آی پی امداد به محل اعزام می شود و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته ای که به همراه دارند، عیب یابی دستگاه را انجام می دهند. در رابطه با عیب یابی اجاق گاز تایسز سوالات متداولی از پشتیبانی مجموعه آی پی امداد پرسیده می شود که رایج ترین آن ها عبارت است از:

  1. چرا اجاق گاز تایسز با شعله قرمز همراه است؟
  2. چرا فر اجاق گاز تایسز روشن نمی شود؟
  3. علت دود کردن شعله اجاق گاز تایسز چیست؟
  4. چرا پیلوت اجاق گاز روشن نمی شود؟

علت روشن نشدن پیلوت اجاق گاز چیست؟ برای تعمیر اجاق گاز تایسز چه باید کرد؟

روشن نشدن پیلوت اجاق گاز تایسز یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مصرف کنندگان با آن مواجه می شود. این مشکل باعث می شود تا اجاق گاز قادر به استفاده نباشد. عیب یابی اجاق گاز تایسز توسط تکنسین شرکت آی پی امداد نشان می دهد که عواملی مانند کم شدن گاز پیلوت، تنظیم نبودن شعله پیلوت اجاق گاز تایسز، وارد شدن حجم زیادی از هوا به مخلوط کن اجاق گاز تایسز و … باعث روشن نشدن پیلوت اجاق گاز تایسز می شوند.

در صورتی که با مشکل روشن نشدن پیلوت اجاق گاز همراه هستید، باید کمی از صفحه اجاق گاز تایسز را کم کنید تا این مشکل رفع شود. چنانچه مایل به عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز تایسز نیستید، می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار اجاق گاز تایسز را داشته باشید.

علت دود کردن شعله اجاق گاز چیست؟ برای تعمیرات اجاق گاز تایسز چه کنیم؟

دود کردن شعله اجاق گاز تایسز از دیگر مشکلات این دستگاه است که اغلب برای مصرف کنندگان کمی نگران کننده است. دود کردن شعله اجاق گاز دلایل متعددی دارد. عیب یابی اجاق گاز تایسز نشان می دهد که عواملی مانند مخلوط شدن مقداری هوا با گاز اجاق گاز و همچنین بالا بودن مقدار گاز اجاق گاز تایسز باعث بروز این مشکل می شود.

تعمیرکار اجاق گاز تایسز برای رفع این مشکل به مصرف کنندگان پیشنهاد می کند تا برای رفع این مشکل به کاهش میزان گاز بپردازند. در صورتی دود کردن شعله اجاق گاز با کاهش میزان گاز رفع نشده باشد، باید از تکنسین اجاق گاز تایسز درخواست شود تا برای تعویض نازل این دستگاه به محل مورد نظر شما اعزام شود.

علت روشن نشدن فر اجاق گاز چیست؟ نحوه تعمیرات اجاق گاز تایسز به چه صورت است؟

اجاق گاز از دستگاه هایی است که به دلیل کارایی بالا در مدل های متنوعی مانند فر دار، صفحه ای و…تولید می شود. خراب شدن فر برای اجاق هایی اتفاق می افتد دارای فر هستند. روشن نشدن فر اجاق گاز تایسز طبق بررسی های تکنسین اجاق گاز تایسز به دلیل دلایلی مانند خاموش شدن پیلوت، تنظیم نبودن تایمر و … اتفاق می افتد. معمولاً تعمیر کردن فر اجاق گاز در صورت روشن نشدن آسان است و مصرف کننده می تواند با تنظیم کردن فر اجاق گاز، روشن کردن پیلوت و…به رفع مشکل روشن نشدن اجاق گاز تایسز بپردازند. در صورتی که با انجام اقدامات فوق نتوانستید تعمیر اجاق گاز تایسز را در محل انجام دهید، می توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در تهران تماس حاصل کنید.

چرا شعله اجاق گاز با زردی همراه است؟ چگونه اقدام به تعمیر اجاق گاز تایسز کنیم؟

در برخی از مواقع بلافاصله بعد از روشن کردن شعله اجاق گاز ممکن است شاهد زرد شدن شعله اجاق گاز تایسز باشید. زرد شدن شعله اجاق گاز تایسز ممکن است به علت کم بودن میزان هوا در مخلوط کن باشد. برای رفع این مشکل باید مقدار کمی از صفحه تنظیم مخلوط  کن را باز کنید تا از میزان زردی شعله اجاق گاز کاسته شود. چنانچه موفق به رفع این مشکل نشده اید، می توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در تهران تماس حاصل کنید.

هزینه تعمیرات اجاق گاز تایسز

اطلاع از هزینه تعمیر اجاق گاز تایسز برای تمام مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع درصد بالایی از مشتریان مایل هستند تا از قیمت تعمیرات اجاق گاز تایسز قبل از انجام آن مطلع شوند. شرکت آی پی امداد بیشتر از 70 درصد هزینه تعمیر و عیب یابی اجاق گاز تایسز را به علت دریافت هزینه طبق نرخ اتحادیه تعمیرکاران کاهش می دهد.

مجموعه آی پی امداد با توجه به علت خراب شدن اجاق گاز تایسز، نوع قطعه آسیب دیده اجاق گاز تایسز و … هزینه تعمیرات اجاق گاز تایسز را تعیین کرده است و تمام مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی شرکت آی پی امداد از قیمت عیب یابی اجاق گاز تایسز و تعمیرات آن مطلع شوند.

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز در آی پی امداد

در توضیحات بالا به بررسی همه خدمات تعمیرگاه مجاز اجاق گاز تایسز پرداختیم. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تایسز باعث کاهش بیشتر از 75 درصد هزینه سرویس، عیب یابی و تعمیرات این دستگاه می شود و به مشتریان این اطمینان داده می شود تا در ازای کار تعمیرات، گارانتی 3 تا 12 ماهه در اختیارشان قرار بگیرد. اگر قصد استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز تایسز را دارید، می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل کنید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • کوروش اکبری 09 آذر 1402

    خسته نباشید. اگر میشه بفرمایید ارور ۸ فر برقی گاز تایسز به چه دلیلی هستش و چطور می توان آن رو برطرف کرد؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد