نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان

خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز اخوان رومیزی، صفحه ای و فردار در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران، با قطعات اصل، گارانتی 90 الی 365 روزه و فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات اجاق گاز اخوان: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان

اجاق گاز اخوان یک محصول باکیفیت از برند ایرانی است که با گذشت زمان ممکن است با مشکلاتی مواجه شده و روشن نشود، جرقه نزند، شعله آن زرد بسوزد، حرارت شعله کم شود و ... که برای عیب یابی و تعمیر گاز اخوان خود در هریک از این موارد بهتر است از خدمات متخصصین مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان دارای شعب متعدد در سراسر تهران اعم از شرق، شمال، جنوب و غرب می باشد. این مجموعه با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و مجرب، با کیفیت ترین خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان را به مشتریان خود ارائه می دهد. ارائه گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه و استفاده از قطعات فابریک اجاق گاز رومیزی و مبله اخوان، از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای اینکه بتوانید از خدمات تعمیرات گاز اخوان در محل خود بهره مند شوید، می توانید با هریک از شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره نمایندگی اجاق گاز اخوان در تهران و ثبت درخواست

برای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد درخواست تعمیر گاز اخوان خود را ثبت نمایید.
  • لازم به ذکر است که امکان ثبت درخواست خدمات در این مجموعه به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته برای مشتریان وجود دارد.

نحوه ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان رومیزی، صفحه ای و فردار در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت می شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  2. پنل کاربری دسترسی به مشخصات تعمیرکار، زمان حضور تکنسین، گارانتی تعمیر، فاکتور هزینه ها و سایر اطلاعات مهم را برای شما امکان پذیر می کند.
  3. همچنین می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود، با واحد پشتیبانی، پیشنهادات، انتقادات و شکایات آی پی امداد به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید.
  4. اگر قصد دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز در محل را دارید، تکنسین در زمان تعیین شده به محل شما اعزام شده و تعمیرات دستگاه را انجام می دهد.
  5. پس از تعمیرات گاز رومیزی یا مبله اخوان، فاکتور رسمی و گارانتی 3 الی 12 ماه به شما تحویل داده می شود.
  6. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید و پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت نمایید.
  7. همچنین کارشناس واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و چند سوال مهم در زمینه نحوه ارائه خدمات تعمیرکار از شما خواهد پرسید.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر گاز اخوان خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان

هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان در آی پی امداد کاملا مقرون به صرفه می باشد و با استفاده از خدمات این مرکز می توانید با کمترین قیمت، خدمات تعمیرات گاز اخوان را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. ارائه خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز اخوان در محل و تنظیم هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باعث شده است تا 75 درصد در هزینه های مشتریان صرفه جویی شود. پس از عیب یابی دقیق اجاق گاز توسط تکنسین های خبره آی پی امداد، می توانید از هزینه تعمیر دستگاه خود مطلع شوید. بسیاری از مشتریان در مواجهه با خرابی قطعات داخلی اجاق گاز خود به دنبال هزینه تعمیر یا تعویض آنها هستند. از این رو برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، جدولی را برای شما آماده کرده ایم که در آن هزینه تقریبی تعویض قطعات گاز اخوان ذکر شده است.

جدول تعرفه خدمات

قطعات اجاق گازهزینه تعمیرات اجاق گاز
ترانس160/000 الی 390/000 تومان
بوبین140/000 الی 290/000 تومان
ترموکوپل95/000 الی 280/000 تومان
سرشعله290/000 الی 580/000 تومان
ولوم95/000 الی 220/000 تومان
فنجونی90/000 الی 238/000 تومان
چینی فندک90/000 الی 140/000 تومان
کلید فندک60/000 الی 95/000 تومان
برد380/000 الی 530/000 تومان
تایمرقیمت روز
ترموستات295/000 الی 440/000 تومان
شیشهقیمت روز
چدن130/000 الی 225/000 تومان
لعاب750/000 الی 1/000/000 تومان
نصب250/000 الی 410/000 تومان
تنظیم هوا110/000 الی 195/000 تومان
صفحه، دستگیره و لوازم بدنهقیمت روز
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدامیک از مدل ها و مشکلات گاز رومیزی و مبله اخوان را تعمیر می کند؟

تکنسین های ماهر و کارآزموده مجموعه آی پی امداد می توانند در صورت بروز هرگونه خرابی در اجاق گاز اخوان شما و مدل های مختلف آن، با بهترین کیفیت دستگاه شما را تعمیر نمایند. از جمله مدل های قابل تعمیر اجاق گازهای اخوان در آی پی امداد شامل:

  • اجاق گازهای سری V ، G ، Z ، M و O اخوان
  • انواع گاز رومیزی، صفحه برقی رومیزی و اجاق گاز مبله فردار اخوان
  • اجاق گازهای قدیمی یا پیلوت دار اخوان

اگر شما نیز به هنگام کار با اجاق گاز اخوان خود دچار مشکلاتی شده اید و دستگاه شما عملکرد درستی ندارد، می توانید از تعمیرکار متخصص آی پی امداد برای عیب یابی و رفع هریک از آنها کمک بگیرید، از جمله:

  • اجاق گاز جرقه نمی زند.
  • شعله اجاق گاز زرد می سوزد.
  • گاز جرقه می زند اما روشن نمی شود.
  • شعله اجاق گاز دود می کند.
  • ولوم گاز داغ شده است.
  • شعله اجاق گاز حرارت ندارد.

خدمات تعمیرکار اجاق گاز اخوان در آی پی امداد

در مجموعه آی پی امداد، کلیه مربوط به نصب، سرویس، عیب یابی تخصصی و تعمیر اجاق گاز اخوان در کلیه مدل ها توسط تکنسین های متخصص و مجرب صورت می گیرد. بنابراین اگر با هرگونه خرابی در دستگاه خود مواجه شده اید، برای تعمیر یا تعویض قطعات معیوب آن با بهترین کیفیت می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر و تعویض ترموکوپل اجاق گاز اخوان

ترموکوپل یکی از قطعات ایمنی استفاده‌شده در اجاق گاز‌های رومیزی و مبله اخوان است که در صورت خاموشی شعله به کمک قطعه‌ای به نام بوبین گاز را قطع می‌کند. در صورت باز‌بودن گاز بعد از خاموش‌شدن شعله، امکان انفجار و بروز خسارت‌های جانی و مالی زیادی وجود دارد، برای همین تولیدکنندگان روی این محصولات از این قطعه استفاده می‌کنند.

از جمله نشانه‌های خرابی ترموکوپل می‌توان به دود کردن شعله اجاق گاز، الکتریسیته ساکن در زمان لمس مشعل، فشار کم شعله در زمان پخت غذا و دیر روشن‌ شدن شعله اجاق گاز اشاره کرد. یکی از دلایل اصلی که منجر به خرابی این قطعه می‌شود، کم‌ بودن فشار گاز و عدم ایجاد حرارت کافی برای ترموکوپل است. در صورت استفاده بیش‌ از اندازه نیز باید منتظر خرابی‌های این قطعه باشید. در برخی مواقع صرفاً به‌ دلیل نصب اشتباه ترموکوپل به درستی کار نمی‌کند که در اینجا نیز باید با کمک یک تکنسین حرفه‌ای مشکل برطرف شود.

محل قرارگیری ترموکوپل در کنار سر شعله است که با شعله تماس مستقیم دارد. برای اینکه مطمئن شوید این قطعه آسیب دیده یا نه، باید 2 سیم انتهایی این قطعه را به کمک رابط به یک بلندگو متصل کرده و 2 طرف دیگر سیم‌ها را بین 20 تا 30 ثانیه گرم کنید. در این زمان ترموکوپل سالم باعث ایجاد صدای تق در بلندگو می‌شود، اما ترموکوپل‌های آسیب دیده هیچ صدایی تولید نمی‌کنند. برای رفع مشکلات ترموکوپل گاز رومیزی و مبله اخوان توصیه می‌کنیم که از یک کارشناس حرفه‌ای کمک بگیرید. حتی تست این قطعه باید توسط افراد کاربلد انجام شود تا مبادا سایر قطعات آسیبی ببینند. شما می‌توانید برای رفع مشکل این قطعه از کارشناسان مجموعه آی پی امداد کمک بخواهید.

تعمیر و تعویض ترموکوپل اجاق گاز اخوان

تعمیر بوبین اجاق گاز اخوان

بوبین قطعه‌ای کوچک در اجاق گاز‌ است که در کنار ترموکوپل وظیفه ایمنی آن را بر عهده دارد. بوبین با اتصال به ترموکوپل از این قطعه پیام‌های حرارتی دریافت می‌کند و باعث قطع یا اتصال جریان گاز می‌شود. از روی نشانه‌های مختلفی می‌توانید خرابی این قطعه را تشخیص دهید که از جمله آنها می‌توان به خاموش‌شدن شعله بعد از چند ثانیه یا همان لحظه، داغ‌ شدن شدید، استفاده از ولتاژ زیاد و انتقال آن به بوبین، سوختن ترموکوپل و از بین‌ رفتن حالت فنری آن اشاره کرد.

بوبین اجاق گاز اخوان به دلایل مختلفی در معرض آسیب‌دیدگی قرار دارد. مثلاً آلودگی‌ها و ناخالصی‌های موجود در گاز شهری، گرفتگی این قطعه به‌ دلیل مایع کف روغنی کپسول‌های استفاده‌ شده در گاز غیرشهری، ضربه‌های وارد شده به اجاق و قطع‌ شدن شعله بعد از روشن‌ کردن آن از جمله این آسیب‌ها هستند. بوبین در داخل شیر اجاق گاز قرار گرفته است و به‌واسطه یک سیم به ترموکوپل وصل می‌شود. زمانی که روی ترموکوپل شعله‌ای باشد، بوین به‌واسطه فرمان صادر شده از این قطعه جریان را باز نگه می‌دارد. در صورت خاموشی شعله و سرد شدن ترموکوپل، بوبین جلوی نشت گاز را می‌گیرد و از خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری می‌کند.

برای تست بوبین باید آن را به یک ترموکوپل یا باتری 1.5 ولتی متصل کرده و هسته را به بخش داخلی آن فشار دهید. حالا باید دست خود را بردارید تا ببینید که یا همان حالت را حفظ می‌کند یا نه. در صورتی که حالت قطعه همچنان حفظ شد، یعنی سالم است و هیچ مشکلی ندارد. تعمیرات بوبین اجاق گاز را بر عهده تکنسین های آی پی امداد بگذارید که به‌صورت حرفه‌ای آسیب‌های به‌وجود آمده در این قطعه را از بین می‌برند.

تعویض شیشه اجاق گاز اخوان

در اجاق گاز‌های معمولی از شیشه‌های سرامیکی یا سکوریت استفاده می‌شود که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. این محصولات به‌دلیل استحکام بالا تا مدت‌ها دچار خرابی یا تغییر شکل نمی‌شوند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از اجاق گاز استفاده کنید. شیشه اجاق گاز در معرض شکستگی قرار دارد. هر چند این اتفاق خیلی کم می‌افتد، اما شاید دامن‌گیر برخی از دارندگان اجاق گاز‌های اخوان شود. این اتفاق حتی زمانی روی می‌دهد که گاز خاموش بوده و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌کنید. نشانه‌های آسیب‌دیدگی این قطعه هم کاملاً مشخص است، چون روی سطح آن آثار شکستگی، تغییر فرم یا مشکلات مشابه را می‌بینید.

دلایل آسیب دیدگی شیشه اجاق گاز متنوع هستند که از جمله آنها می‌توان به برخورد ضربه محکم به شیشه و تبدیل آن به هزاران شیشه خورده اشاره کرد. زمانی که ضربه‌ای به شیشه می‌خورد، شاید متوجه آسیب آن نشوید و حالا کافیست تا گاز گرم یا سرد شود تا ساختار شیشه در هم بشکند. در برخی موارد نیز به‌دلیل برگشت حرارت به سطح گاز معمولاً این قطعه آسیب می‌بیند. همچنین شاید کابینت‌کار برش آن را به درستی انجام نداده که همین موضوع باعث شکستگی و آسیب دیدگی شیشه می‌شود. شیشه اجاق گاز روی سطح آن قرار گرفته است. شما می‌توانید تعویض این شیشه را بر عهده یک مرکز حرفه‌ای بگذارید که به‌صورت تخصصی در زمینه تعمیرات اجاق گاز اخوان فعالیت دارد. آی پی امداد در این زمینه به‌صورت تخصصی در حال خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

تعویض شیشه اجاق گاز اخوان

تعویض صفحه اجاق گاز اخوان

صفحه اجاق گاز محل قرارگیری سایر اجزاء بر روی آن هستند. اجاق گاز‌های صفحه‌ای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آنها را روی کابینت نصب کنید. گاز‌های صفحه‌ای به‌دلیل اشغال فضای کم محبوبیت زیادی بین مشتری‌ها به دست آورده‌اند و اغلب افراد ترجیح می‌دهند که از آنها استفاده کنند. از جمله نشانه‌های خرابی این قطعه می‌توان به شکستن، ترک‌ برداشتن یا تغییر حالت اشاره کرد. دلایل مختلفی باعث ایجاد آسیب در صفحه اجاق گاز می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به برخورد ضربه یا اجسام سخت، تغییرات دمایی، ریختن مواد مضر روی صفحه و قرار دادن اجسام سنگین اشاره کرد. برای تعویض صفحه اجاق گاز ابتدا باید صفحه را پاکسازی کرده و تمام شیشه‌خرده‌ها را بردارید. حالا یک شیشه مناسب بخرید و مشعل‌ها را نیز باز کرده و صفحه جدید را قرار دهید. حالا با بستن شعله کار تمام‌شده و می‌توانید درست مثل گذشته از گاز استفاده کنید.

تعمیر جرقه‌ زن اجاق گاز اخوان

سیستم جرقه‌زن اجاق گاز اخوان وظیفه تولید فشار برق قوی به‌منظور ایجاد جرقه را دارد. این قطعه با استفاده از جریان برق 220 تا 240 ولت باعث روشن‌ شدن گاز می‌شود. از جمله نشانه‌های خرابی این قطعه می‌توان به تغییر رنگ جرقه اشاره کرد. اگر رنگ جرقه آبی باشد، یعنی این قطعه سالم بوده و اگر به رنگ زرد یا نارنجی تغییر کرد، یعنی آسیب دیده و باید تعمیر شود. همچنین این قطعه باید توانایی ایجاد جرقه برای هر ثانیه یکبار را داشته باشد و در صورتی که به‌شکل مداوم جرقه بزند، یعنی آسیب دیده است.

جرقه زن اجاق گاز را در واقع می‌توان یک ترانس دانست که جریان تولید شده را به‌واسطه فندک به سرشعله‌ها می‌رساند. زمانی که چینی فندک آسیب ببیند، سوکت از جعبه فندک خارج‌ شده یا سیم فندک دچار پارگی یا سوختگی شود، یعنی این قطعه آسیب دیده و باید آن را تعمیر کنید. برای بررسی نحوه کارکرد جرقه‌زن اجاق گاز اخوان نیز کافیست نگاهی به فندک بیندازید و در صورت وجود نشانه‌های ذکر‌ شده به‌سراغ بهره مندی از خدمات آی پی امداد بروید.

تعمیر جرقه‌ زن اجاق گاز اخوان

تعمیر فندک اجاق گاز اخوان

فندک اجاق گاز قطعه‌ای کاربردی در گاز‌های امروزی است که نیاز به فندک‌های معمولی، کبریت یا هر وسیله اشتعال‌زای دیگر را برای روشن‌کردن گاز از بین می‌برد. این قطعه در 2 نوع اتوماتیک و غیراتوماتیک در گاز‌ها تعبیه می‌شود. در زمانی که رنگ جرقه اجاق گاز به هر رنگ غیر از آبی شباهت داشت، یعنی مشکلی در فندک به‌وجود آمده که باید آن را برطرف کنید. معمولاً در صورت آسیب‌دیدگی فندک رنگ جرقه‌ها به زرد یا نارنجی تغییر پیدا می‌کند. دلایل خرابی فندک اجاق گاز متنوع هستند. گاهی صرفاً به‌دلیل وصل نبودن گاز به برق ساختمان این قطعه کار نمی‌کند و گاهی به دلایلی مثل فعال‌ بودن قفل کودک، وجود رطوبت یا مایعات در نزدیکی شعله، نوسان‌های برق شهری، بروز مشکل در ترموکوپل، آسیب‌دیدگی و … از کار می‌افتد.

برای بررسی خرابی این قطعه کافیست آن را هنگام روشن‌ کردن گاز بررسی کنید. در صورتی که مثل همیشه شعله‌ها روشن شدند، یعنی آسیبی ندیده است. اما اگر شعله‌ها روشن نشدند، یعنی این قطعه آسیب دیده و باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. برای تعمیر فندک اجاق گاز رومیزی و مبله اخوان مرکز آی پی امداد را پیشنهاد می‌دهیم که در زمینه تعمیرات حرفه‌ای انواع اجاق گازهای اخوان فعالیت دارد.

تعمیر ترانس اجاق گاز اخوان

برای احتراق گاز از وسیله‌ای به نام ترانس فندک استفاده می‌شود. این قطعه در واقع همان جرقه‌زن است که جرقه تولید می‌کند. در صورتی که ترانس اجاق گاز رومیزی یا مبله آسیب ببیند، قاعدتاً خبری از روشن‌ شدن اجاق گاز نیست. اگر با فعال‌ کردن ترانس جرقه زرد یا نارنجی رنگ شد، یعنی آسیب دیده و باید تعمیر شود. این قطعه به دلایل مختلفی آسیب می‌بیند که از جمله آنها می‌توان به افزایش ولتاژ برق و دلایل مشابه اشاره کرد. دلایل مثل کثیفی، رطوبت درپوش شعله و … نیز می‌توانند باعث از کار افتادن این قطعه شوند.

برای تعمیر ترانس اجاق گاز اخوان توصیه می‌کنیم که به‌ سراغ تعمیرکاران حرفه‌ای آی پی امداد بروید. کارشناسان این مرکز ابتدا به روش‌های مناسب قطعه را بررسی می‌کنند و سپس اگر آسبب‌های جزئی داشت، آن را تعمیر و در غیر این صورت تعویض می‌نمایند. متخصصین آی پی امداد آماده پاسخگویی به سؤال‌های شما نیز هستند. بنابراین اگر سوالی در این زمینه دارید، همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تعمیر ترانس اجاق گاز اخوان

راه اندازی و نصب گاز اخوان

خدمات نصب اجاق گاز اخوان رومیزی، صفحه ای و مبله شامل فرآیندی است که توسط تکنسین‌های مجرب و آموزش‌دیده آی پی امداد انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که اجاق گاز شما به درستی و ایمن نصب شده است. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

  1. قبل از نصب، تکنسین محل قرارگیری اجاق گاز را از نظر تطابق با الزامات فنی و ایمنی، مانند فاصله از دیوار، کابینت ها و پریز برق، بررسی می کند. در صورت نیاز، ممکن است تغییراتی در محل نصب برای رعایت استانداردها انجام شود.
  2. تکنسین مجموعه با دقت و ظرافت، اجاق گاز را در محل تعیین شده قرار می دهد و از تراز بودن و استقرار صحیح آن بر روی سطح کابینت یا پیشخوان اطمینان حاصل می کند.
  3. در این مرحله، تعمیرکار مربوطه با استفاده از شیلنگ و اتصالات مخصوص، اجاق گاز را به خط گاز منزل شما وصل می کند. اتصالات به طور کامل آب بندی و تست می شوند تا از هرگونه نشتی گاز جلوگیری شود.
  4. پس از اتصال به گاز، تنظیمات مربوط به شعله ها، فر (در صورت وجود) و سایر عملکردهای اجاق گاز را مطابق با دستورالعمل های کارخانه و دفترچه راهنمای اجاق گاز اخوان انجام می دهد. سپس، تمام شعله ها، فر و عملکردهای دیگر به طور کامل روشن و تست می شوند تا از کارکرد صحیح و ایمن آنها اطمینان حاصل شود.
  5. در نهایت، نحوه استفاده از اجاق گاز، تنظیمات مختلف و نکات مربوط به نظافت و نگهداری را به شما ارائه می دهد.
  6. همچنین، در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل در آینده، می توانید با واحد  پشتیبانی مرکز آی پی امداد تماس گرفته و از کارشناسان مجموعه کمک بگیرید.

تعمیر گاز صفحه ای و فردار اخوان در آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

مدت زمانی که تکنسین متخصص آی پی امداد صرف تعمیر اجاق گاز خوان شما می کند، به نوع آسیب وارده به دستگاه و قطعات معیوب آن بستگی دارد. تعمیرکار این مجموعه پس از ثبت درخواست شما، بلافاصله به محل مورد نظر آمده و اجاق گاز شما را به دقت عیب یابی خواهد کرد. در برخی مواقع مشکل اجاق گاز اخوان شما سطحی بوده و با تعمیر قطعات معیوب در مدت زمان یک ساعت رفع خواهد شد. اما اگر مشکلی در قطعات اصلی دستگاه وجود داشته باشد و یا تکنسین متخصص از تجهیزات لازم برای تعمیر قطعه معیوب اجاق گاز برخوردار نباشد، قطعه مورد نظر را به کارگاه مجهز و پیشرفته آی پی امداد انتقال داده و تعمیرات لازم را بر روی آن انجام خواهد داد. در مدت زمان کمتر از 72 ساعت کاری، تکنسین متخصص قطعه تعمیر شده را مجددا در محل بر روی اجاق گاز شما نصب خواهد نمود.

نمایندگی گاز اخوان در تهران

نمایندگی تعمیرات گاز اخوان در تمامی مناطق تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز دارای شعب مختلفی است که در صورت ثبت درخواست مشتریان، در سریع ترین زمان ممکن، تکنسین های متخصص خود را به محل آنها اعزام می کند. این مجموعه همواره به دنبال این است که نقاط مختلف شهر تهران را تحت پوشش قرار داده و رضایت مشتریان خود را در زمینه ارائه خدمات سریع جلب نماید. چنانچه در هریک از مناطق 24گانه استان تهران ساکن هستید و نیاز به بهره مندی از خدمات تعمیرات اجاق گاز اخوان خود دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیر گاز اخوان در محل

یکی از خدماتی که آی پی امداد به مشتریان خود ارائه می دهد، تعمیر گاز اخوان در محل می باشد. استفاده از این خدمات علاوه بر صرفه جویی در هزینه های مشتریان، به علت عدم نیاز به حمل و جابجایی دستگاه، در وقت آنها نیز صرفه جویی می نماید. همچنین مشتریان می توانند در هنگام تعمیرات اجاق گاز اخوان خود بر روی کار تعمیرکاران آی پی امداد نظارت کامل داشته باشند. پس از ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز اخوان توسط کارشناسان این مجموعه، تکنسین متخصص در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما فرستاده شده و اقدام به تعمیر دستگاه می نماید.

تعمیر گاز اخوان در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات گاز اخوان در آی پی امداد

وقتی اجاق گاز شما از کار می افتد، یافتن نمایندگی مناسب برای تعمیرات گاز اخوان می تواند امری بسیار مهم باشد. با وجود طیف وسیعی از نمایندگی هایی که این خدمات را ارائه می دهند، تشخیص اینکه کدامیک برای شما مناسب است، دشوار می باشد و باید به دنبال مرکزی باشید که در زمینه سرویس و تعمیر گاز اخوان عملکرد مناسبی داشته باشد. آی پی امداد از جمله مراکزی است که از سال 1370 در زمینه تعمیرات انواع اجاق گازهای برند اخوان در حال فعالیت بودن و دانش و مهارت لازم برای تشخیص و تعمیر سریع و کارآمد اجاق گاز شما را خواهد داشت. مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد به شرح زیر است:

  • هزینه های مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه
  • ارائه فاکتور برای شرح هزینه های خدمات
  • ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه برای تضمین کیفیت خدمات
  • داشتن شعب مختلف برای تسریع در ارائه خدمات
  • استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک برای تعمیر اجاق گاز اخوان
  • ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین تا پایان مدت زمان گارانتی
  • اختصاص پنل کاربری به مشتریان جهت برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی، شکایات و …

سرویس گاز اخوان چگونه از بروز مشکل در دستگاه جلوگیری می کند؟

یکی از مهم ترین خدماتی که آی پی امداد به مصرف کنندگان اجاق گاز اخوان ارائه می دهد، سرویس دوره ای و منظم دستگاه می باشد. از آنجایی که اجاق گاز یک محصول بسیار حساس و مهم است، لازم است عملکرد آن به صورت دوره ای توسط تکنسین های متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. سرویس کار اجاق گاز اخوان در بازه های زمانی مشخص برای سرویس دستگاه شما اقدام می کند که مزایای زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارد:

  • هزینه هایی که بابت سرویس اجاق گاز از مشتریان دریافت می شود، بسیار ناچیز است و مصرف کنندگان را از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر گاز اخوان بی نیاز می کند.
  • با برخورداری از خدمات سرویس و نگهداری اجاق گاز رومیزی، صفحه ای و فردار اخوان، می توان در دراز مدت از آسیب دیدن قطعات دستگاه جلوگیری کرد.
  • سرویس کار متخصص آی پی امداد عملکرد بخش های مختلف اجاق گاز نظیر جرقه زن، فندک، شعله پخش کن، شیر گاز و … شما را مورد بررسی قرار داده و جزئی ترین ایرادات را برطرف خواهد کرد.
  • همچنین به هنگام سرویس گاز اخوان، اقدامات لازم در جهت تمیزی حفره های پیلوت، شعله پخش کن و بخش های مختلف دستگاه صورت می گیرد که به افزایش سرعت گرم شدن و حرارت گاز شما کمک می کند.

عیب یابی مشکلات اجاق گاز رومیزی و مبله اخوان

اگر اجاق گاز اخوان شما با مشکل مواجه است و دانش فنی لازم را دارید، می توانید با کمک نکاتی که در این بخش ارائه شده است، اجاق گاز اخوان خود را در منزل عیب یابی و تعمیر کنید. در غیر اینصورت بهتر است تعمیر اجاق گاز اخوان خود را به تکنسین های متخصص آی پی امداد بسپارید. در ادامه رایج ترین مشکلات گاز اخوان و روش های رفع مشکل را ذکر کرده ایم.

سفت شدن شیر اجاق گاز اخوان

  • درپوش شیر ممکن است به مرور زمان چرب یا کثیف شود و در حرکت روان شیر اختلال ایجاد کند.
  • اگر فنر داخل شیر زنگ زده یا ضعیف شده باشد، می تواند در حرکت شیر مشکل ایجاد کند.
  • شفت یا محور داخلی شیر ممکن است به مرور زمان خم شده یا ساییده شده باشد و در چرخش روان شیر اخلال ایجاد کند.
  • رسوبات ناشی از آب یا مواد شوینده می توانند در داخل شیر جمع شده و در حرکت آن مشکل ایجاد کنند.
  • واشرهای موجود در شیر ممکن است فرسوده یا آسیب دیده باشند و باعث نشت گاز و سفت شدن شیر شوند.

سفت شدن شیر اجاق گاز اخوان

جرقه نزدن اجاق گاز اخوان

  • مشکل اصلی در این موارد میکروسوئیچ دستگاه است.
  • این قطعه باید در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شود.
  • منبع گاز اجاق گاز خاموش است یا به درستی وصل نشده است.
  • مشعل مسدود شده است و باید تمیز شود.
  • سیستم جرقه زنی اجاق گاز معیوب است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
  • ممکن است ترموکوپل معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • شیر کنترل گاز ممکن است معیوب باشد و باید تعویض شود.

خاموش شدن گاز اخوان با رها کردن ولوم

  • اگر ترموکوپل کثیف، خراب یا معیوب باشد، ممکن است به درستی گرما را حس نکند و شعله خاموش گردد.
  • اگر ولوم گاز خراب یا معیوب باشد، ممکن است جریان گاز به طور کامل قطع شده و شعله خاموش شود.
  • چنانچه جرقه زن خراب یا معیوب باشد، ممکن است جرقه به درستی تولید نشود و شعله روشن نشود یا بعد از رها کردن ولوم خاموش شود.
  • نوسانات فشار گاز شهری می تواند باعث خاموش شدن و روشن شدن ناگهانی شعله شود.
  • کثیفی یا چرب شدن سرشعله می تواند مانع از رسیدن گرما به ترموکوپل شود و در نتیجه، شعله خاموش شود.

خاموش شدن گاز اخوان با رها کردن ولوم

دود کردن شعله اجاق گاز اخوان

  • این مشکل زمانی رخ می دهد که گاز بیشتر از هوا باشد. در این صورت باید مقدار گاز را کاهش دهید تا مشکل حل شود.
  • ممکن است مشعل اجاق گاز کثیف باشد که باید تمیز شود.
  • نو بودن اجاق گاز و شستن گاز با مواد شوینده نامناسب نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند.
  • اگر فشار گاز ورودی به اجاق گاز بیش از حد زیاد یا کم باشد، می تواند بر کیفیت احتراق و تولید دود تاثیر بگذارد.

کم شدن شعله اجاق گاز اخوان

  • با گذشت زمان، ذرات غذا، چربی و گرد و غبار می توانند در سوراخ های شعله اجاق گاز جمع شوند و جریان گاز را مسدود کنند.
  • اگر شیر گاز اجاق گاز به درستی باز نشود یا مسدود شده باشد، جریان گاز به شعله ها کاهش می یابد.
  • برای بررسی شیر گاز، ولوم کنترل شعله را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا کاملا باز شود.
  • اگر شعله هنوز کم است، ممکن است شیر گاز نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.
  • در صورتی که رگولاتور خراب باشد، می تواند باعث کم شدن یا ناپایدار شدن شعله شود.

کم شدن شعله اجاق گاز اخوان

کم شدن حرارت شعله گاز اخوان

  • تجمع ذرات غذا، چربی و گرد و غبار در سوراخ‌های مشعل‌ها، عاملی رایج در کاهش فشار گاز و افت حرارت شعله است.
  • به طور مرتب مشعل‌ها را با استفاده از برس، آب گرم و یا محلول‌های مخصوص تمیز کنید.
  • نقص یا کثیفی در رگولاتور می‌تواند به افت فشار گاز و حرارت شعله منجر شود.
  • خرابی شیر کنترل گاز می‌تواند به نوسان یا افت حرارت شعله منجر شود.
  • کاهش فشار گاز ورودی نیز می‌تواند بر روی حرارت شعله‌های تمام اجاق گازها، از جمله اخوان، تاثیر بگذارد.

زرد سوختن شعله اجاق گاز اخوان

  • این مسئله می تواند به دلیل کمبود اکسیژن یا وجود ناخالصی در گاز باشد.
  • رنگ زرد به دلیل وجود مولکول های کربن نسوخته در شعله ایجاد می شود.
  • از سوی دیگر، شعله آبی نشان می دهد که گاز به طور تمیز و کارآمد می سوزد و اکسیژن زیادی در دسترس است.

زرد سوختن شعله اجاق گاز اخوان

قطع نشدن فندک اجاق گاز اخوان

  • جرقه زن فندک می تواند به دلیل چربی، گرد و غبار و یا ذرات غذا کثیف یا جرم بگیرد.
  • این جرم ها می توانند مانع از ایجاد جرقه قوی و صحیح شوند و در نتیجه، فندک به طور مداوم جرقه بزند و خاموش نشود.
  • در برخی موارد، ممکن است جرقه زن به دلیل فرسودگی یا مشکلات داخلی، معیوب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • اگر سوئیچ ولوم خراب شده باشد، ممکن است فندک به طور مداوم روشن بماند.

صدا دادن مشعل اجاق گاز اخوان

  • با گذشت زمان، ذرات غذا، چربی و گرد و غبار می توانند در منافذ مشعل ها و شعله پخش کن ها جمع شوند و باعث انسداد جریان گاز شوند.
  • این گرفتگی می تواند منجر به صدای سوت مانند یا وزوز شود.
  • اگر شمعک کثیف یا جرم گرفته باشد، ممکن است جرقه به طور ناقص زده شود و صدای تق تق یا پاپ پاپ ایجاد کند.
  • در صورتی که میزان هوا در مخلوط زیاد باشد، شعله با صدای سوت مانند می سوزد.
  • با مرور زمان، قطعات مشعل مانند شعله پخش کن، ولوم ها و ترموکوپل ممکن است فرسوده شوند و صدا ایجاد کنند.

داغ شدن ولوم اجاق گاز اخوان

  • در برخی از مدل های اجاق گاز اخوان، ممکن است فاصله بین شعله ها و ولوم ها به اندازه کافی نباشد.
  • در این حالت، گرمای شعله به طور مستقیم به ولوم ها منتقل شده و باعث داغ شدن آنها می شود.
  • اگر عایق بندی بین شعله ها و ولوم ها به درستی انجام نشده باشد، گرمای شعله می تواند به راحتی به ولوم ها نفوذ کرده و آنها را داغ کند.
  • در برخی موارد، داغ شدن ولوم ها می تواند به دلیل معیوب بودن سیستم جرقه زن باشد.
  • چنانچه شعله های اجاق گاز را برای مدت طولانی روشن نگه دارید، ولوم ها به مرور زمان داغ می شوند.

سوالات متداول تعمیرات اجاق گاز اخوان

مشتریان هنگام استفاده از خدمات تعمیر گاز اخوان خود در آی پی امداد، سوالاتی را مطرح می کنند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

هزینه تعمیر گاز اخوان در آی پی امداد با توجه به نوع خرابی و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات آن متفاوت است.

بعد از اتمام خدمات تعمیرات اجاق گاز اخوان، فاکتور و گارانتی 3 الی 12 ماه در پنل کاربری شما ثبت می گردد.

شما می توانید از خدمات تعمیر گاز اخوان در محل مورد نظر خود توسط متخصصین آی پی امداد بهره مند شوید و دستگاه شما از محل خارج نخواهد شد.

شماره تلفن مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در تمامی مناطق تهران 02158941 می باشد که می توانید در هفت روز هفته با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علی پور 18 تیر 1403

    سلام من گاز اخوان دارم در اثاث کشی بغل های گاز تو رفته و سینی گاز زده بیرون امکان درست شدن داره

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 تیر 1403

      درود، خیر موجود نیست.

      پاسخ دادن
  • اصغری 21 مهر 1400

    سلام وقت بخیر از کجا میتونم قسمت استیل سر شعله قارچی مدل v15 اخوان و خریداری کنم؟ شما قطعات ش رو دارید؟

    پاسخ دادن
  • بهار 09 خرداد 1400

    سلام و خسته نباشبد گاز رومیزی اخوان دارم که شعله وسط و بزرگش کم شعله شده چه کار باید کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 خرداد 1400

      سلام، ژیگلور را گشاد کنید تا شعله گاز بیشتر شود.

      پاسخ دادن
  • آزیتا اقبال 28 بهمن 1399

    سلام قطعات گاز استیل توکار ۴ شعله میخوام چه طوری میشه ازشما تهیه کرد؟؟؟

    پاسخ دادن
  • رعنا قنادیان 27 تیر 1399

    سلام شیشه اجاق من ترکید آیا امکان تعویض شیشه هست؟ وقیمت چنده البته سه گوش وکوچکه

    پاسخ دادن
  • توکلی 15 تیر 1399

    سلام من سرشعله هارو انداختم توی لوله باز کن که تمیز بشه کلا سوراخ شد و سیاه، چطور باید تهیه کنم؟

    پاسخ دادن
  • مریم 15 خرداد 1399

    سلام. اجاق گاز فردار اخوان دارم اما متاسفانه دکمه ی تنظیم زنگ هشدار گاز شکسته. ایا قابل تعمیر هست و هزینه ی آن چقدر است؟؟

    پاسخ دادن
    • علیرضا ماله میر 22 خرداد 1399

      سلام. شعله بزرگ وسط روشن نمی مونه وقتی کلید رو ول میکنیم خاموش میشه. ویکی از شعله های کوچیک جرقه نمیزنه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 23 خرداد 1399

        سلام، برای مشکل خاموش شدن، ترموکوبل را بررسی کنید و برای مشکل جرقه نزدن، ترانس و فندک بررسی شود

        پاسخ دادن
  • نگار 25 فروردین 1399

    سلام . من یه فر تو کار اخوان مدل f20 دارم . امروز موقع روشن کردن بوی سوختگی سیم میداد . مخصوصا وقتی که برای پخت نیاز به پخت از سمت بالا باشه. بو بیشتر میشد. یعنی خراب شده؟؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 25 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، صفحه رو باید بایز شود و سیم ها چک شود

      پاسخ دادن
    • محمدی 12 اردیبهشت 1403

      المنت فر تو کار ما کار نمیکنه با پشتیبانی اخوان هم تماس گرفتم تعمیر کار فرستادن چند روز کار کرد اما بازم کار تمیکنه

      پاسخ دادن
  • ارام یوسفی 21 مهر 1398

    سلام وقت بخیر من یک فر توکار اخوان دارم که گریلش روشن نمیشه چه باید بکنم؟و اینکه همکارانتون برای تعمیر تشریف میارن؟

    پاسخ دادن
  • روح اله خدابخشی 19 مهر 1398

    یک اجاق رومیزی از نمایندگی سایت خاوران خریدم بعضی وقتها خود بخود صدای مثل انفجار فندک میدهد عیبش چیست

    پاسخ دادن
  • مینایی 12 شهریور 1398

    اجاق گاز دیواری اخوان در هنگام زدن فندک جرقه برق و شوک ایجاد مینمایید

    پاسخ دادن
    • مدیر 12 شهریور 1398

      سلام ، اجاق گاز اخوان شما اتصالی دارد ، ترانس و بوبین چک شود .

      پاسخ دادن
  • ناشناس 16 اسفند 1397

    با سلام هزینه تعمیر یا تعویض میکروسوییچ گاز رومیزی اخوان حدودا چقدر می شود؟

    پاسخ دادن
  • Ali masoudi 29 بهمن 1397

    سلام یه سوال داشتم من قصد خرید فر اخوان مدل 22 رو دارم میخواستم بدونم حداکثر طولی که برای شلنگ گازش میشه در نظر گرفت چقدر هستش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
  • ایدا نوروزی 15 بهمن 1397

    سلام.وقت بخیر. من یک گاز رومیزی اخوان مدلv14دارم که یک ماهه خریدم.امروز برای اینکه تمیزش کنم سرشعله ها رو داخل آب داغ و کمی پودر لباسشویی قرار دادم.بعد سه دقیقه رنگ استیل سرشعله ها تغییر کرد.ودیگه اون براقیت رو نداره.باید چه کار کنم؟سرشعله قارچی جدا میفروشن بخرم؟یا با چیزی قابل بازیابی هست رنگش؟خیلی برام مهمه.خواهش میکنم جواب بدید

    پاسخ دادن
  • محمد ملک 01 فروردین 1397

    من یک فر اخوان F23 خریدم از روز اول تایمر روشن نشد و سوخته بود .از نمایندگی هم یک نفر اومد وپول گرفت و هیچکاری نکرد.

    پاسخ دادن
    • مدیر 14 فروردین 1397

      سلام ، لطفا با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در شهر خود تماس حاصل نمایید تا مشکل برطرف شود ، اجاق گاز اخوان دارای خدمات پس از فروش مناسب میباشد .

      پاسخ دادن
  • حجت الله رضایی 01 بهمن 1396

    طراحی هابسیارزیبامیباشدولی کیفیت بعضی قطعات ضعبف است

    پاسخ دادن
  • حجت الله رضایی 01 بهمن 1396

    سلام اگر ممکن است کتاب راهنمایی درارتباط بااشنایی وتعمیراجاقهای صفحه ای برایم ارسال بفرمابید باتشکر

    پاسخ دادن