نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون

تعمیر اجاق گاز آریستون رومیزی، صفحه ای، مبله، توکار و فر گاز در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماهه توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد در محل انجام می‌شود.

بازه هزینه تعمیرات اجاق گاز آریستون: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون

اجاق گاز آریستون Ariston یکی از بهترین و پرطرفدارترین لوازم خانگی است که ساخت کشور ایتالیا می باشد. اجاق گازهای این برند دارای مدل های بسیار متنوع رومیزی، صفحه ای فردار و توکار بوده و با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت، ممکن است هریک از این مدل ها روشن نشود، جرقه نزند، شعله آن تغییر رنگ دهد، نشتی گاز داشته باشد، یکسره جرقه بزند و ... که عیب یابی و رفع هریک از این مشکلات امری تخصصی بوده و بهتر است برای تعمیر اجاق گاز آریستون خود از متخصصین این کار کمک بگیرید. آی پی امداد با داشتن شعب مختلف در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران، آماده ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون در محل شما می باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات اجاق گاز آریستون با گارانتی 3 الی 12 ماهه، قطعات اورجینال، تعمیرکاران متخصص و پشتیبانی آنلاین در این مجموعه دارید، می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر اجاق گاز آریستون در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز آریستون در تهران

از روش های زیر می توانید برای ارتباط با آی پی امداد و تعمیر اجاق گاز آریستون خود اقدام نمایید:

  • ابتدا می توانید برای تعمیر اجاق گاز آریستون با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.
  • همچنین می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت درخواست تعمیرات گاز آریستون خود در سایت آی پی امداد نمایید.

روند ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز و فر توکار آریستون در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، اطلاعات شما در سامانه این مرکز ثبت می شود و می توانید کد اشتراک و لینک پنل کاربری خود را از طریق پیامک دریافت کنید.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات اجاق گاز آریستون وجود دارد.
  4. تعمیرکار اجاق گاز آریستون در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که با شما انجام داده است، در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام تعمیر اجاق گاز، فاکتور و گارانتی 3 الی 12 ماه به شما تحویل داده می شود.
  6. همچنین واحد Happy Call آی پی امداد با شما تماس گرفته و سوالاتی در خصوص رضایت از خدمات ارائه شده از شما پرسیده خواهد شد.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون

هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون در آی پی امداد کاملا طبق تعرفه اتحادیه می باشد. کاربران گرامی، توجه نمایید که به دلیل موارد زیر نرخ خدمات اجاق گاز آریستون متغیر خواهد بود:

  1. نوع اجاق گاز، فر توکار و مدل آن می تواند هزینه تعمیرات دستگاه را تغییر دهد.
  2. نوع آسیب دیدگی و قطعات معیوب اجاق گاز در هزینه های نهایی تعمیرات آن موثر است.
  3. مدت زمان گارانتی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار، هزینه خدمات را تحت شعاع قرار می دهد.

لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون در آی پی امداد، علاوه بر اینکه در هزینه خدمات مورد نظر صرفه جویی می نمایید، کیفیت دستگاه خود را نیز حفظ خواهید کرد. در ادامه جدول حدودی هزینه تعمیرات و تعویض قطعات اجاق گاز آریستون را برای شما ذکر کرده ایم.

جدول قیمت خدمات

قطعات اجاق گازهزینه تعمیرات اجاق گاز
ترانس185/000 الی 390/000 تومان
بوبین140/000 الی 290/000 تومان
ترموکوپل95/000 الی 280/000 تومان
سرشعله290/000 الی 580/000 تومان
ولوم30/000 الی 150/000 تومان
فنجونی90/000 الی 238/000 تومان
چینی فندک90/000 الی 140/000 تومان
کلید فندک60/000 الی 95/000 تومان
برد380/000 الی 530/000 تومان
تایمر295/000 الی 445/000 تومان
ترموستات295/000 الی 440/000 تومان
شیشه390/000 الی 2/400/000 تومان
چدن130/000 الی 225/000 تومان
لعاب495/000 الی 940/000 تومان
نصب1950/000 الی 310/000 تومان
تنظیم هوا80/000 الی 130/000 تومان
صفحه، دستگیره و لوازم بدنهتماس گرفته شود.
نمایش بیشتر

کدام مدل ها و مشکلات اجاق گاز و فر آریستون در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

تعمیر مدل های مختلف اجاق گازها و فرهای توکار برند آریستون امری دشوار و تخصصی است که نیاز به مهارت بالایی دارد و باید تحت نظارت مرکز مجاز و معتبر انجام شود. متخصصین آی پی امداد قادر هستند هریک از انواع مدل های اجاق گاز آریستون را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان سرویس و تعمیر نمایند.

  • انواع مدل های اجاق گازهای رومیزی، توکار، صفحه ای، فردار، طرح فر  و فر توکار برند آریستون

اجاق گازهای و فرهای توکار آریستون به صورت مکرر توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل با گذشت زمان ایرادات مختلفی در عملکرد دستگاه رخ خواهد داد که باید هریک از آنها را سریعا عیب یابی و برطرف نمایید. تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد همواره آماده رفع هرگونه مشکل احتمالی در دستگاه شما می باشند. برخی از مشکلات گاز آریستون که توسط تعمیرکاران این مجموعه رفع می شوند:

  • اجاق گاز جرقه نمی زند.
  • شعله اجاق گاز زرد یا قرمز می سوزد.
  • فندک اجاق گاز یکسره جرقه می زند.
  • شعله اجاق گاز دود می کند.
  • شعله های گاز روشن نمی شوند.
  • گاز از اجاق گاز نشت می کند.
  • شعله گاز روشن نمی ماند.

خدمات تعمیرکار اجاق گاز آریستون در آی پی امداد

  • تعمیر و تعویض قطعات اجاق گاز آریستون مانند: بوبین، ترموکوپل، برد الکترونیکی، تایمر، جرقه زن، میکروسوئیچ، ژیگلور، ترانس، چینی فندک، شیشه، شعله پخش کن و …
  • سرویس کامل بخش های مختلف اجاق گاز آریستون (عیب یابی قطعات، جرمگیری گاز و …)

نمایندگی اجاق گاز آریستون در تهران

آی پی امداد با داشتن شعب فعال در کلیه نقاط شهر تهران، مناطق گسترده ای را برای تعمیرات اجاق گاز آریستون پوشش می دهد. این مجموعه تخصصی ترین خدمات خود را در تمامی مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به شما ارائه می دهد. از این رو در هر منطقه ای از شهر تهران که ساکن هستید، می توانید از خدمات آی پی امداد برای رفع ایراد دستگاه خود بهره مند شوید. چنانچه در هریک از این مناطق با این مجموعه تماس حاصل نمایید، نزدیک ترین تکنسین به محل شما در سریع ترین زمان اعزام شده و تعمیر اجاق گاز آریستون شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام خواهد داد.

تعمیر اجاق گاز و فر توکار آریستون در محل

اجاق گاز از جمله لوازمی است که به دلیل وزن بالای آن، امکان جابجایی و انتقال دستگاه به تعمیرگاه امری دشوار می باشد. همچنین بسیاری از کاربران به دلیل ترافیک زیاد شهر تهران، زمان لازم برای یافتن یک مرکز مجاز و انتقال دستگاه خود برای تعمیر را ندارند. از این رو آی پی امداد با در نظر گرفتن هریک از این شرایط، خدمات تعمیر اجاق گاز آریستون در محل را به مشتریان خود ارائه می دهد. مزایای استفاده از خدمات اجاق گاز و فر توکار آریستون در منزل به شرح زیر است:

  • امکان صرفه جویی در وقت شما و همچنین کاهش هزینه نهایی به دلیل اعزام تعمیرکار به محل وجود دارد.
  • نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نبوده و در نتیجه خطرات ناشی از جابجایی آن کاهش می یابد.
  • شما می توانید روند عیب یابی و تعمیر اجاق گاز خود را از نزدیک مشاهده کرده و سوالات لازم را از تکنسین مربوطه بپرسید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون در آی پی امداد

یکی از مهمترین مسائلی که به هنگام خرابی اجاق گاز خود باید در نظر داشته باشید، این است که این دستگاه دارای سیستم داخلی بسیار حساسی بوده و برای تعمیرات آن حتما باید از مراکزی کمک بگیرید که دارای تخصص و دانش لازم جهت تعمیر اجاق گاز آریستون شما با بهترین کیفیت باشند. در همین راستا، آی پی امداد از جمله مراکزی است که دارای 30 سال سابقه درخشان در عرصه تعمیرات لوازم خانگی بخصوص اجاق گاز بوده و می توانید با خیال راحت دستگاه خود را به آن بسپارید. در صورتی که از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده نمایید، از مزایای زیادی بهره مند خواهید شد. از جمله مزایای بهره مندی از خدمات این مجموعه شامل موارد زیر است:

  • استفاده از قطعات فابریک و تجهیزات پیشرفته برای اجاق گاز
  • ارائه گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه به مشتریان
  • استفاده از خدمات تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده
  • ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز آریستون بدون خروج دستگاه از محل
  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته مشتریان در پنل کاربری
  • نظرسنجی از مشتریان بابت رضایتمندی از نحوه ارائه خدمات

سرویس اجاق گاز فردار و صفحه ای آریستون در آی پی امداد

سرویس اجاق گاز آریستون یکی از مهم ترین خدماتی است که باید حداقل سالی یک بار انجام شود. در برخی موارد، کوچکترین مشکل و نقص جزئی در اجاق گاز ممکن است منجر به خرابی های جدی تر و در نهایت باعث از کار افتادن دستگاه شما شود. این عیوب جزئی می تواند شامل شل شدن پیچ یا خرابی قطعات کوچک باشد که باید به سرعت رفع شود. بنابراین استفاده از سرویس دوره ای اجاق گاز می تواند از بروز مشکلات جدی در دستگاه شما جلوگیری کرده و این عیوب کوچک را به راحتی برطرف کند. به طور کلی سرویس اجاق گاز می تواند شامل بررسی عملکرد قطعاتی مانند ترموستات، فندک، جرقه زن، تنظیمات تایمر، ساعت و … باشد که باید توسط تکنسین های متخصص ارائه شود. مرکز تعمیرات اجاق گاز آریستون در آی پی امداد دارای سروی کارارن متخصص و با تجربه ای است که می توانند در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شده و پس از تماس شما اجاق گاز شما را سرویس کنند.

توصیه های تعمیرکار اجاق گاز آریستون

  • سعی کنید صفحه اجاق گاز و مشعل های اجاق گاز آریستون خود را همیشه تمیز نگه دارید؛ زیرا آلودگی و گرفتگی این قسمت از اجاق گاز باعث بروز مشکلاتی مانند کم نور شدن شعله و یا حتی قطع شعله اجاق گاز می شود.
  • هنگام استفاده از کلید جرقه اجاق گاز، نباید کلید را بیش از 10 ثانیه نگه دارید؛ زیرا نگه داشتن کلید گاز باعث سوختن ترانس جرقه می شود.
  • شعله های اجاق گاز باید به رنگ آبی بسوزند، در صورت مشاهده این شعله ها به رنگ قرمز یا زرد حتما با تکسنین متخصص تماس بگیرید.
  • توجه داشته باشید که غذا نباید از ظروف روی سطح اجاق گاز سرریز شود؛ زیرا باعث معیوب شدن ترموکوپل، شعله و ترانس جرقه ای اجاق گاز می شود.
  • مرکز تعمیرات اجاق گاز آریستون اکیدا به مشتریان توصیه می کند که سرویس سالیانه اجاق گاز آریستون را به طور مرتب انجام دهند.
  • هنگام نصب اجاق گاز آریستون از وسایل برودتی مانند اجاق گاز خودداری کنید.

عیب یابی مشکلات اجاق گاز رومیزی و فردار آریستون

برخی از مشکلات در اجاق گازهای آریستون رایج بوده و ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان با آنها مواجه شوند. در صورت بروز هریک از این ایرادات بهتر است از خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون در آی پی امداد استفاده نمایید. در ادامه برخی از این مشکلات به همراه علت بروز آنها را برای شما ذکر کرده ایم:

روشن نشدن شعله اجاق گاز آریستون

  • این مشکل زمانی ایجاد می شود که سوراخ های موجود در مشعل و یا پیلوت اجاق گاز، مسدود شده باشد.
  • در این حالت اگر اطلاعاتی در خصوص محل قرارگیری پیلوت در اجاق گاز خود دارید، بهتر است آن را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را تمیز کنید.
  • در صورتی که با تمیز کردن این بخش، مشکل آن رفع نشد، لازم است آن را تعویض نمایید.

تغییر رنگ شعله های اجاق گاز آریستون

  • در صورتی که مشعل به درستی کار می کند، اجاق گاز باید شعله های آبی ثابت ساطع نماید.
  • اگر شعله های اجاق گاز شما زرد یا ناهموار است و یا شعله های آن کوچکتر از حد معمول است، نشان دهنده این است که مشعل ها یا پیلوت های گاز مشکل دارند.
  • باید مجموعه مشعل را جدا کرده و اطراف پیلوت و سر مشعل را بررسی کند.
  • می توانید آنها را با آب کاملا تمیز کنید.
  • همچنین می توانید گرد و غبار و آلودگی هایی مانند چربی ها و رسوبات را از بین ببرید.
  • سعی نکنید این قطعات را با مواد شیمیایی یا سیم های خشن تمیز کنید؛ زیرا ممکن است سوراخ های مشعل را بزرگ کرده و مشکل را بدتر کنید.

سر و صدای شعله اجاق گاز آریستون

  • این مشکل مربوط به زمانی است که میزان هوای خارج شده از شعله به مراتب بسیار بیشتر از گاز است.
  • در این حالت لازم است با توجه به مدل اجاق گاز، اقداماتی در جهت کاهش میزان هوا انجام شود.
  • برای مثال در صورتی که اجاق گاز دارای صفحه مخلوط کن است با بستن اندکی از صفحه، به راحتی می توانید این مشکل را بر طرف کنید.

نشت گاز در اجاق گاز آریستون

  • هنگامی که سطح گاز بالاتر از آستانه ایمنی باشد، صدای کم گاز از اجاق گاز معمولی است.
  • اما اگر بوی گاز شدیدتر از حد معمول باشد، ممکن است در جایی از محل نشت گاز وجود داشته باشد.
  • باید پنجره ها و درهای خود را باز کنید تا هوا تهویه شود و گاز را خاموش کنید.

یکسره شدن جرقه زن اجاق گاز آریستون

  • لازم است سیستم جرقه زنی کلی دستگاه را بررسی کنید.
  • همچنین باید خرابی الکترود جرقه را بررسی کنید.
  • ممکن است ماژول دستگاه آسیب دیده باشد.
  • در صورت لزوم باید فندک دستگاه را تعویض کنید.

در صورت یکسره شدن جرقه زن دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون در آی پی امداد استفاده نمایید.

جرقه زدن اجاق گاز رومیزی آریستون

  • این مشکل ممکن است ناشی از خرابی سیستم جرقه زنی، الکترود یا ماژول دستگاه شما باشد.
  • اتصال در سیم کشی دستگاه نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند.
  • در صورتی که مشکل جرقه دستگاه شما حل نشد، لازم است از خدمات مرکز تعمیرات گاز رومیزی آریستون استفاده نمایید.

خاموش شدن شعله گاز آریستون بعد از رها کردن ولوم

  • باید سطح شعله را دو بار در هفته تمیز کنید.
  • ممکن است ترموکوپل اجاق گاز شما معیوب باشد.
  • همچنین لازم است ولوم دستگاه را نیز چک کنید.

چنانچه پس از بررسی موارد ذکر شده مشکل خاموش شدن شعله دستگاه حل نشد، لازم است از تعمیرکار اجاق گاز آریستون در آی پی امداد کمک بگیرید.

سوالات متداول تعمیرات اجاق گاز آریستون

از جمله رایج ترین پرسش های مشتریان به هنگام استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون شما بستگی به نوع خرابی و قطعات معیوب دستگاه دارد و کلیه هزینه ها مطابق با تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

آی پی امداد برای انواع خدمات مربوط به تعمیرات اجاق گاز آریستون به شما گارانتی 90 الی 365 روزه ارائه خواهد داد.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز آریستون شما از قطعات با کیفیت و اصلی استفاده می شود.

برای سرویس و تعمیر اجاق گاز رومیزی، مبله و فر گاز آریستون می توانید از طریق شماره 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • م ح 01 دی 1401

    عالی

    پاسخ دادن
  • علی 11 مهر 1401

    نمایندگی اجاق گاز آریستون واقعا حرف نداره در ارائه کیفیت خدمات و کادر مجرب ان ها

    پاسخ دادن
  • ملک فیض نیا 26 آذر 1399

    با سلام من اجاق گاز صفحه ای دارم که پایه های چدنی که روی شعله قرا میگیره شکسته قدیمی هم هست ۵ شعله خواستم ببینم از کجا میتونم تهیه کنم اگر پاسخگو باشید ممنون میشم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد