logo logo تعمیر آبمیوه گیری بکو با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آبمیوه گیری بکو

تعمیر آبمیوه گیری بکو
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آبمیوه گیری بکو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برای تعمیر آبمیوه گیری بکو توسط آی پی امداد در تمام مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار مجرب و متعهد آی پی امداد در محل شما یا کارگاه مجهز این مرکز انجام می شود. تفاوتی ندارد در کدام منطقه تهران ساکن باشید شما می توانید به راحتی از طریق راه های ارتباطی (سایت و تماس تلفنی) درخواست خود را برای تعمیر آبمیوه گیری بکو در آی پی امداد ثبت کنید.

توجه داشته باشید که تعمیرات آبمیوه گیری بکو نیاز به تخصص دارد و یک تعمیرکار ناآگاه می تواند مشکلات دستگاه شما را افزایش دهد. اگر به دنبال تعمیرگاه مجاز مرکزی در تهران هستید، می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات آب میوه گیری بکو را از کوچکترین تا تخصصی ترین مشکلات آن برای شما مشخص شده می شود در صورت رضایت اقدامات لازم جهت تعمیر توسط تکنسین آی پی امداد انجام میگیرد. آی پی امداد تعمیرگاه مجاز آب میوه گیری بکو در تهران می باشد.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات آب میوه گیری صرفه جویی کنید.

ثبت درخواست برای تعمیر آبمیوه گیری بکو در تهران

خدمات دهی در نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات آبمیوه گیری بکو به صورت 24 ساعته انجام می شود. برای اینکه از خدمات مرکز تعمیرات آبمیوه گیری بکو بتوانید استفاده نمایید، لازم است از طریق مراحل زیر درخواست تعمیرات آبمیوه گیری خود را به ثبت برسانید: نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بکو در تهران به شرح زیر است:

  1. جهت استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر آب میوه گیری بکو را ارسال کنید.

پس از ثبت درخواست یا تماس با آی پی امداد، پروفایل شما ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما پیامک، یا در پنل حساب کاربری شما در سایت ثبت می شود.

در اکثر موارد تعمیر آبمیوه گیری بکو در منزل و در محل انجام می شود. همچنین شما عزیزان می توانید برای تعمیر آبمیوه گیری بکو به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه نمایید. در صورت نیاز به تعمیر موتور یا تعویض قطعات خاصی از دستگاه، آبمیوه گیری شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر آبمیوه گیری (در کمتر از 72 ساعت) به شما تحویل داده می شود.

تمامی خدمات تعمیرات آبمیوه گیری بکو دارای گارانتی رسمی آی پی امداد بین 3 تا 12 ماه می باشد. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیر آبمیوه گیری بکو جویا می شود.

تعمیرات آب میوه گیری بکو در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

به منظور ارائه خدمات سریع تر و بهتر ر تمام مناطق تهران، آی پی امداد شعب متعدد در شمال، جنوب، شرق و غرب، خدماتی تحت عنوان تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل و کارگاه های آی پی امداد در سطح شهر نظر گرفته است. با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری بکو دیگر خیالتان از بابت تعمیرات آب میوه گیری خود راحت خواهد بود.

آی پی امداد با سابقه‌ای بالغ بر نیم قرن در تعمیر لوازم خانگی توانسته است رضایت تمام مشتریان را جلب کند.

تعمیرات آبمیوه گیری بکو در شمال تهران

تعمیر آبمیوه گیری بکو در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات آبمیوه گیری بکو در غرب تهران

تعمیر آبمیوه گیری بکو در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر آبمیوه گیری بکو در مرکز تهران

تعمیر آبمیوه گیری بکو در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات آبمیوه گیری بکو در شرق تهران

تعمیر آبمیوه گیری بکو در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات آبمیوه گیری بکو در جنوب تهران

تعمیر آبمیوه گیری بکو در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش آبمیوه گیری بکو توسط آی پی امداد

به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که دستگاه آبمیوه گیری شما دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد می توانید از نمایندگی بکو درخواست اعزام تکنسین کنید. اما در صورتی که نمی توانید از خدمات نمایندگی به دلیل اتمام گارانتی، خارج بودن مشکل آبمیوه گیری از خدمات گارانتی، گم شدن برگه ضمانت و یا عدم رضایت از خدمات پس از فروش، می توانید از خدمات تعمیر آبمیوه گیری بکو توسط آی پی امداد بهره مند شوید.

پس از تماس با آی پی امداد کمتر از 1 ساعت تعمیرکار آبمیوه گیری بکو به محل شما مراجعه، مشکل آبمیوه گیری را تشخیص و اقدام به تعمیر آن کند.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات آبمیوه گیری بکو را گارانتی نکرده است و نمایندگی مجاز تعمیر انواع برند و مدل های آبمیوه گیری در تهران می باشد.

تعمیرات آبمیوه گیری بکو توسط آی پی امداد

از آنجایی که آبمیوه گیری دستگاهی قابل حمل است آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری بکو سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر آبمیوه گیری بکو با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات آبمیوه گیری بکو در کارگاه مجهز آی پی امداد دریافت با پیک
  3. مراجعه حضوری به کارگاه تحویل و دریافت توسط مشتری

تفاوت ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری بکو به مظور ارائه حق انتخاب به مشتریان بوده و هیچگونه تفاوتی در کیفیت ازائه خدمات در محل مشتری و یا کارگاه آی پی امداد وجود ندارد. شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از موارد را انتخاب کنید.

تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل کار یا منزل

تعمیر در محل بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و همین امر باعث شده است که آی پی امداد شعبه های متعددی را در تمامی مناطق تهران ایجاد کند و تمامی محلات را تحت پوشش قرار دهد.

مزیت های تعمیر آبمیوه گیری بکو در منزل:

  • کاهش دردسر
  • کاهش هزینه های جابجایی
  • کوتاه شدن مدت زمان تعمیر
  • ارائه خدمات 24 ساعته حتی در ایام تعطیل

تعمیرکار آبمیوه گیری بکو تشخیص گام به گام ایرادات و علت خرابی را انجام می دهد و بلافاصله دلایلی که منجر به خرابی دستگاه شده است را به شما اطلاع می دهد و تکنسین آب میوه گیری بکو پس از مشخص شدن ایراد آبمیوه گیری تلاش های لازم را برای رفع آن انجام می دهد.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که در منزل هستید با استفاده از پل های ارتباطی موجود برای تماس با این نمایندگی درخواست تعمیر را ثبت کنید و فاصله زمانی خرابی دستگاه تا تعمیر آن کمتر از 24 باشد.

تعمیرات آب میوه گیری بکو در کارگاه آی پی امداد

در صورتی که بخواهید و یا امکان حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد، می توانید از خدمات تعمیر آبمیوه گیری بکو در کارگاه های آی پی امداد بهره مند شوید.

برای انتقال آبمیوه گیری به کارگاه های مجاز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  • تحویل آبمیوه گیری به پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه

برای دریافت و تعمیر آبمیوه گیری بکو، پیک آی پی امداد با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و دستگاه را از شما تحویل گرفته و رسیدی از اطلاعات دستگاه و تحویل دهنده ثبت می شود. این رسید را تا زمان تعمیر آبمیوه گیری نزد خود نگهدارید و در زمان تحویل به پیک ارائه دهید.

  • تحویل آب میوه گیری توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

اگر مایل باشید می توانید خودتان آبمیوه گیری را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید توجه داشته باشید که در این روش نیز رسیدی به شما تحویل داده می شود که باید در زمان دریافت به کارگاه آی پی امداد ارائه دهید. پس از اتمام تعمیرات آبمیوه گیری بکو، هماهنگی های لازم برای دریافت آبمیوه گیری با شما انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیر آب میوه گیری بکو در مرکز تعمیرات مجاز و مرکزی آی پی امداد به غیر از هزینه تعمیر شامل هزینه پیک نیز می باشد و باید زمان تعمیر به دلیل انتقال آبمیوه گیری افزایش میابد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات آبمیوه گیری بکو چیست؟

شاید این سوال برایتان ایجاد شده باشد که آی پی امداد چه مزیتی نسبت به دیگر تعمیرگاه ها دارد و چرا باید از خدمات تعمیر آی پی امداد استفاد کرد. در ادامه پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر آبمیوه گیری بکو می توانند از کیفیت خدمات با گارانتی مطمئن شوند.
  2. پس از اتمام تعمیرات آبمیوه گیری بکو ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  3. از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر آبمیوه گیری بکو استفاده می شود. در صورت نبود قطعه فابریک از بهترین قطعه با کیفیت استفاده می شود.
  4. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  5. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  6. هزینه تعمیر آبمیوه گیری بکو در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه است و اتحادیه به صورت مستقیم به هزینه ها نظارت دارد.

ویژگی های مهم تعمیرکار آب میوه گیری بکو در آی پی امداد چیست؟

به منظور خدمت رسانی بهتر، آی پی امداد همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد و این ممکن نمی شود مگر آنکه تعمرکارانی مجرب و ماهر داشته باشد. به همین منظور آی پی امداد به صورت دوره ای اقدام به برگزاری جلسات و کارگاه های آمزشی می کند تا تکنسین ها با مدل ها و تکنولوژی های مختلف لوازم خانگی آشنا شوند.

مهمترین فاکتورهای یک تکنسین آبمیوه گیری بکو آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. دانش فنی به روز
  3. آشنا به انواع مدل های آبمیوه گیری بکو
  4. منظم و آراسته
  5. وقت شناس و دقیق
  6. رعایت مسائل ایمن
  7. آشنا به مشتری مداری
  8. ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان
  9. صدور فاکتور با ریز هزینه ها پس از اتمام تعمیر

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات آبمیوه گیری بکو توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

سطح مهارت تکنسین آبمیوه گیری یکو برای تعمیر و تعویض قطعه تاثیر مستقیمی در زمان تعمیر دارد. از آنجایی که تکنسین های آی پی امداد همگی ماهر و آموزش دیده هستند، زمان تعمیر بسیار کوتاه خواهد بود.

موارد تاثیرگزار در مدت زمان تعمیر آبمیوه گیری بکو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیدا کردن علت خرابی و عیب یابی آبمیوه گیری بکو
  2. مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر قطعه معیوب
  3. مدت زمان مورد نیاز برای تعویض قطعه
  4. تست دستگاه

موارد گفته شده تاثیر مستقیمی در مدت زمان تعمیر آب میوه گیری یکو دارند. بعد از بررسی، تکنسین می تواند به شما پاسخ دهد، مشکل آبمیوه گیری چیست.

آموزش عیب یابی و تعمیرات آب میوه گیری بکو در منزل 

همانطور که گفته شد، بعضی از ایراداتی که برای آبمیوه گیری پیش می آید را می توانید به راحتی خودتان در منزل رفع کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار آبمیوه گیری بکو نداشته باشید. البته در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی های مجاز تعمیرات آبمیوه گیری بکو بسپارید.

عیب یابی روشن نشدن آبمیوه گیری

در صورت روشن نشدن آبمیوه گیری بهتر است ابتدا از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید. سپس کابل و دوشاخه آبمیوه گیری را بررسی کنید. در صورت سالم بودن پریز برق ، کابل و دو شاخه، ممکن است علت روشن نشدن آبمیوه گیری برای خرابی موتور، آسیب دیدگی و یا خرابی در سیمکشی و اتصالات باشد.

رفع مشکل داغ شدن آب میوه گیری بکو

از دلایل داغ شدن آبمیوه گیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کند شدن تیغه ها برای آبگیری
  • ریختن حجم زیادی از میوه داخل آبمیوه گیری
  • قرار دادن آبمیوه گیری روی فرش و موکت
  • مشکل در موتور آبمیوه گیری

عیب یابی لرزش آبمیوه گیری بکو در حین کار

  • تفاله به صورت ناهموار داخل ظرف جمع شده
  • وجود تفاله بیش از حد درون آبمیوه گیری
  • عدم تراز و صاف بودن محل قراردهی آبمیوه گیری
  • خارج شدن صافی از حالت نرمال خود
  • اتصالات و گیره ها محکم وصل نشده اند

تعمیر مشکل خاموش شدن آبمیوه گیری بکو در حین کار

  • احتمال نیم سوز شدن موتور
  • خراب شدن یاتاقان آبمیوه گیری
  • عملکرد قطعه اورلود که در مواقع ضروری دستگاه را خاموش می کند.

با رعایت این نکات از خرابی آبمیوه گیری بکو جلوگیری کنید

صرف نظر از برند و مدل آبیوه گیری با رعایت برخی نکات از آسیب به آبمیوه گیری جلوگیری کنید. مواردی که بسیاری از تکنسین های آی پی امداد علت خرابی آبمیوه گیری را این موارد می دانند.

  • از ریختن مقدار زیادی میوه برای آب گیری داخل دستگاه اجتناب کنید.
  • از پر شدن بیش از حد تفاله گیر خودداری کنید.
  • در صورت پر شدن مخزن تفاله گیر آن را خالی کنید.
  • از آب گیری میوه های خیلی سفت با این دستگاه خودداری کنید.
  • از قرار دادن آبمیوه گیری بکو بر روی سطوحی مانند موکت و فرش خودداری کنید.
  • از کارکردن دائمی آبمیوه گیری خودداری کنید.
  • از داغ شدن بیش از حد موتور آبمیوه گیری جلوگیری کنید.
  • در صورت شکسته شدن ظرف آبمیوه گیری آن را تعویض کنید.
  • کابل آبمیوه گیری را بررسی کنید و درصورت وجود قطعی در کابل آن را تعویض کنید.

 هزینه تعمیرات آبمیوه گیری بکو چقدر است؟

هزینه تعمیر ابمیوه گیری بکو با توجه به، علت خرابی، مشکل، مدل و نیاز به تعویض قطعه متفاوت است.

  • مشکل آبمیوه گیری: تعمیر قطعات هزینه ها را تا حد زیاید کاهش می دهد و فقط هزینه تکنسین پرداخت می گردد.
  • مدل آبمیوه گیری: معمولا آبمیوه گیری هایجدیدتر به علت گرانتر بودن قطعات، در صورت نیاز به تعویض قطعه هزینه تعمیر افزایش می یابد.
  • تعمیر قطعه: به منظور کاهش هزینه های تعمیر تکنسین آی پی امداد موظف اند که قطعه معیوب را تعمیر کنند. در صورتی که قطعه قابلیت تعمیر نداشته باشد باید تعویض گردد و هزینه تعویض قطعات در هر مدل و برند متفاوت است.

هزینه تعمیر آب میوه گیری بکو توسط اتحادیه تعیین می شود. تعمیرگاه های مجاز خدماتی را با قیمت های منصفانه ارائه می دهند که باعث راحتی مشتری می شود. هزینه تعمیرات آب میوه گیری بکو صرف استفاده از قطعات اصلی در حین تعمیر و دستمزد تعمیرکار ماهر می شود. بنابراین مشتریان از قیمتی که به تعمیرگاه مجاز می پردازند راضی هستند.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات آب میوه گیری صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد