تعمیر اجاق گاز استیل البرز

خدمات تعمیر اجاق گاز استیل البرز رومیزی، صفحه ای، مبله و فردار در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به همراه گارانتی 90 الی 365 روز، قطعات اصل و فاکتور رسمی هزینه ها توسط متخصصین ترین تعمیرکاران آی پی امداد در محل به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات اجاق گاز استیل البرز: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر اجاق گاز استیل البرز

اگرچه اجاق گازهای استیل البرز به خاطر کیفیت، امکانات و قابلیت‌های فراوانشان شناخته شده‌ اند، اما در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد این دستگاه‌ ها، مانند روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، نشت گاز، کار نکردن فر، مشکل در جرقه زدن و ...، مراجعه به تعمیرکار مجرب و متخصص ضروری است. آی پی امداد با سابقه‌ ای درخشان در زمینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. تیم مجرب و متخصص این مجموعه با استفاده از دانش و مهارت خود، کلیه ایرادات و مشکلات اجاق گاز استیل البرزهای استیل البرز در مدل های مختلف نظیر صفحه ای، رومیزی، مبله و فردار شما را در اسرع وقت و با کمترین هزینه رفع خواهد کرد. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز با ارائه گارانتی معتبر، قطعات اورجینال و فاکتور رسمی، خیال مشتریان را از کیفیت خدمات دریافتی آسوده می‌کند. جهت ارتباط با این مرکز و ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز استیل البرز خود می‌ توانید با شماره تلفن‌ های 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.

کلیه خدمات آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز دارای 90 تا 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با تلفن نمایندگی اجاق گاز استیل البرز و ثبت درخواست

برای تماس با نمایندگی تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تهران می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا می توانید برای تعمیرات اجاق گاز استیل البرز خود با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.
  3. شما می توانید در تمامی روزهای هفته و در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را مطرح نمایید.

نحوه ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی، صفحه ای و مبله استیل البرز در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید به اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار، زمان مراجعه، مدت گارانتی، فاکتور هزینه ها و ... دسترسی داشته باشید.
  2. همچنین امکان ارتباط آنلاین با واحدهای پیگیری، پشتیبانی و شکایت در پنل کاربری شما وجود دارد.
  3. تعمیرکار اجاق گاز استیل البرز پس از ثبت درخواست و طبق برنامه زمانی مورد نظر شما به محل اعزام می شود.
  4. تکنسین مربوطه، دستگاه شما را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته تعمیر می کند و ضمانت نامه 3 الی 12 ماه معتبر به شما ارائه می دهد.
  5. یک کارشناس از ابتدای درخواست سرویس تا پایان روز گارانتی در پنل کاربری، شما را پشتیبانی می کند.
  6. همچنین می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد شوید و به تعمیرکار مربوطه و خدمات ارائه شده توسط وی امتیاز دهید.
  7. در نهایت واحد پشتیبانی خدمات آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در خصوص نحوه ارائه خدمات توسط تکنسین مربوطه جویا می شود.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز

بررسی هزینه تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در آی پی امداد برخلاف بسیاری از مراکز فعال برای مشتریان کاملا منصفانه است. بر این اساس متقاضیان تعمیر اجاق گاز استیل البرز در آی پی امداد به راحتی امکان مقایسه و بررسی هزینه ها را خواهند داشت. از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز می توان به نوع مدل (صفحه ای، رومیزی، مبله و فردار) و خرابی دستگاه، تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه، قطعات معیوب و … اشاره کرد. همچنین از آنجایی که کلیه هزینه ها در آی پی امداد بر اساس تعرفه ارائه شده توسط اتحادیه تهران تعیین می گردد، با استفاده از این خدمات می توانید به میزان 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. اگر قسمت های مختلف اجاق گاز استیل البرز شما مشکل دارد، می توانید به کمک جدول زیر از هزینه های تقریبی هریک از این مشکلات مطلع شوید.

جدل هزینه تعمیرات

قطعات اجاق گازهزینه تعمیرات اجاق گاز
ترانس160/000 الی 390/000 تومان
بوبین140/000 الی 290/000 تومان
ترموکوپل95/000 الی 280/000 تومان
سرشعله290/000 الی 580/000 تومان
ولوم95/000 الی 220/000 تومان
فنجونی90/000 الی 238/000 تومان
چینی فندک90/000 الی 140/000 تومان
کلید فندک60/000 الی 95/000 تومان
برد380/000 الی 530/000 تومان
تایمرقیمت روز
ترموستات295/000 الی 440/000 تومان
شیشهقیمت روز
چدن130/000 الی 225/000 تومان
لعاب750/000 الی 1/000/000 تومان
نصب250/000 الی 410/000 تومان
تنظیم هوا110/000 الی 195/000 تومان
صفحه، دستگیره و لوازم بدنهقیمت روز
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدامیک از مدل ها و مشکلات اجاق گاز استیل البرز را تعمیر می کند؟

استیل البرز نامی شناخته شده در میان تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه، به ویژه اجاق گاز است که با ارائه مدل‌ های متنوع و باکیفیت، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. آی پی امداد با افتخار خدمات تخصصی خود را برای تعمیر و رفع ایرادات انواع مدل های اجاق گاز استیل البرز به شما ارائه می دهد.

  • انواع مدل های اجاق گازهای رومیزی، صفحه ای، مبله و فردار استیل البرز سری S و G

اگر اجاق گاز استیل البرز شما دچار ایرادات فنی شده است، نگران نباشید! آی پی امداد با در اختیار داشتن تیمی مجرب از متخصصان و تعمیرکاران مجاز، در کوتاه‌ ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و با دانش و تخصص خود، عیب یابی و تعمیر اجاق گازتان را انجام می‌دهند.

  • روشن نشدن اجاق گاز
  • خاموش شدن شعله
  • جرقه نزدن فندک
  • یکسره جرقه زدن گاز
  • نشت گاز از اجاق گاز
  • تغییر رنگ شعله ها
  •  و …

خدمات تعمیرکار اجاق گاز استیل البرز در آی پی امداد

تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد می توانند کلیه خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیر انواع اجاق گازهای مبله، رومیزی، صفحه ای و فردار استیل البرز را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال به مشتریان خود ارائه نمایند. بنابراین در صورت خرابی اجاق گاز استیل البرز خود می توانید از خدمات تعمیرکاران مجموعه با بهترین کیفیت بهره مند شوید.

تعمیر ترموکوپل اجاق گاز استیل البرز

ترموکوپل یکی از اجزاء اصلی اجاق گاز‌های امروزی است که وظیفه جلوگیری از نشتی گاز را بر عهده دارد. از این قطعه به بوبین یک سیم متصل‌ شده که دستورات قطعی گاز را به‌واسطه همین سیم به بوبین ارسال می‌کند. اگر ترموکوپل آسیبی ببیند، سیستم ایمنی گاز مختل می‌شود و احتمال بروز خسارت‌های جانی و مالی بالا می‌رود. نشانه‌های خرابی ترموکوپل متعدد هستند که از جمله آنها عبارتند از:

  • دودکردن شعله اجاق گاز
  • الکتریسیته ساکن در زمان لمس مشعل
  • فشار کم شعله در زمان پخت غذا
  • دیر روشن‌ شدن شعله اجاق گاز

تعمیر ترموکوپل اجاق گاز استیل البرز

دلایل خرابی این قطعه نیز عبارتند از:

  • کم‌بودن فشار گاز
  • عدم ایجاد حرارت کافی برای ترموکوپل
  • استفاده بیش‌ازاندازه
  • نصب اشتباه

این قطعه را در اجاق گاز‌های استیل البرز در کنار سرشعله می‌گذارند تا با شعله ارتباط مستقیمی داشته باشد. شما می‌توانید ابتدا از خرابی این قطعه مطمئن شوید و سپس برای تعمیر از مرکز آی پی امداد کمک بخواهید. برای تست ترموکوپل طبق این مراحل پیش بروید:

  1. با استفاده از یک رابطه 2 سیم انتهایی ترموکوپل را به بلندگو متصل کنید
  2. 2 سر دیر سیم‌ها را گرم کنید.
  3. اگر بلندگو صدای تق داد، یعنی ترموکوپل سالم است. در صورتی که هیچ صدایی از بلندگو نشنیدید، باید به خرابی این قطعه شک کنید.

برای رفع مشکلات ترموکوپل یا تعویض آن مرکز آی پی امداد در خدمت شماست.

تعمیر بوبین اجاق گاز استیل البرز

بوبین قطعه‌ای وابسته به ترموکوپل است که بدون آن استفاده چندانی ندارد. در واقع بوبین به کمک ترموکوپل ایمنی گاز را فراهم می‌کند. پیام‌های حرارتی منتقل‌شده به بوبین از طریق ترموکوپل باعث قطع یا اتصال جریان گاز می‌شود. با این نشانه‌ها می‌توانید متوجه عدم کارکرد مطلوب بوبین و خرابی آن شوید:

  • خاموش‌ شدن شعله بعد از چند ثانیه یا همان لحظه
  • داغ‌ شدن شدید
  • استفاده از ولتاژ زیاد و انتقال آن به بوبین
  • سوختن ترموکوپل
  • از بین‌ رفتن حالت فنری آن

تعمیر بوبین اجاق گاز استیل البرز

آلودگی‌ها و ناخالصی‌های گاز شهری، ایجاد‌ گرفتگی در این قطعه به‌دلیل مایع کف روغنی کپسول‌های استفاده‌شده گاز غیرشهری، واردشدن ضربات مختلف و … همه می‌توانند از جمله دلایل آسیب‌دیدگی این قطعه باشند. این قطعه در کنار شیر اجاق گاز قرار گرفته و برای تست آن می‌توانید بوبین را به یک باتری 1.5 ولتی یا ترموکوپل متصل کنید. حالا باید هسته را به قسمت داخلی بفشارید. اگر بعد از انجام این کار قطعه همان حالت خود را حفظ کرد، یعنی اینکه آسیبی ندیده و در صورت تغییر حالت یعنی هرچه سریعتر موضوع را با کارشناسان آی پی امداد در میان بگذارید تا برای تعمیر آن اقدام کنند، در غیر این صورت خطرات زیادی شما را تهدید خواهند کرد.

تعویض شیشه اجاق گاز استیل البرز

شیشه اجاق گاز روی صفحه آن قرار می‌گیرد و به‌صورت سرامیکی یا سکوریت تولید می‌شود. این قطعه مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، اما بنا به دلایل مختلفی شاید آسیب ببیند و کارایی گذشته را نداشته باشد. در این صورت باید هرچه سریعتر برای تعویض شیشه اقدام کنید، در غیر این صورت امکان استفاده از گاز را ندارید.

از جمله نشانه‌های آسیب‌دیدگی شیشه اجاق گاز می‌توان به ترک‌خوردگی یا تغییر فرم آن اشاره کرد. دلایل مختلفی باعث ایجاد فشار بر روی شیشه و آسیب‌دیدگی آن می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به ضربه شدید، فشار بیش‌ازاندازه و عدم برش مناسب محل قرارگیری گاز روی کابینت توسط کابینت‌کار اشاره کرد.

اگر شیشه آسیب ببیند، باید با مرکز آی پی امداد در تماس باشید تا برای تعویض آن اقدام کنند. این مرکز انواع شیشه مناسب برای اجاق گاز‌های استیل البرز را دارد، بنابراین در سریعترین زمان به‌صورت حرفه‌های شیشه قبلی و تمام خرده‌شیشه‌ها را از روی صفحه جمع‌آوری کرده و شیشه‌ای جدید را جایگزین آن می‌کند.

تعویض صفحه اجاق گاز استیل البرز

اجاق گاز‌های صفحه‌ای نسل جدیدی از گاز‌ها هستند که جایگزین گاز‌های مبله شده‌اند. این اجاق‌ها فضای کمی را در بر می‌گیرند و روی سطح کابینت نصب می‌شوند. صفحه اجاق گاز محل قرارگیری شعله‌ها و متعلقات دیگر گاز است. در صورتی که روی صفحه مواد مضری بریزد یا این قطعه ضربه یا فشار ببیند، کارایی خود را از دست می‌دهد. از جمله دیگر دلایل خرابی صفحه می‌توان به تغییرات دمایی یا قراردادن اجسام سخت بر روی آن اشاره کرد. برای اینکه صفحه اجاق گاز استیل البرز را تعویض کنید، در مرحله اول باید تمام آثار باقیمانده از شیشه قبلی را بردارید. حالا باید مشعل‌ها را باز کرده و شیشه جدید خریداری‌ شده را روی صفحه بگذارید و دوباره مشعل‌ها را ببندید. انجام این کار توسط خودتان در خانه امکان‌پذیر است، اما اگر به هر دلیلی امکان انجام این کار را ندارید، متخصصان آی پی امداد در خدمت شما هستند تا صفحه را برایتان تعویض کنند.

تعمیر جرقه زن اجاق گاز استیل البرز

در صورتی که جرقه زن اجاق گاز استیل البرز خراب باشد، شعله‌های گاز روشن نمی‌شوند و برای روشن‌کردن آنها مجبور هستید که از وسایل اشتعال‌زای دیگر مثل فندک‌های معمولی یا کبریت استفاده کنید. جرقه زن با برق 220 تا 240 ولت شهری کار می‌کند. زمانی که رنگ جرقه های تولید‌شده به‌واسطه این سیستم زرد یا نارنجی باشد، یعنی اینکه آسیب دیده و باید تعویض شود. اما اگر رنگ جرقه مثل همیشه آبی بود، یعنی اینکه خوشبختانه اسیب ندیده و درست مثل گذشته امکان استفاده از آن را دارید. سیستم جرقه زن باید بتواند در هر ثانیه فقط یک جرقه بزنید و اگر به‌صورت مداوم جرقه زد، یعنی خراب‌ شده و باید برای تعویض یا تعمیر آن چاره‌ای بیندیشید.

تعمیر جرقه زن اجاق گاز استیل البرز

سیستم جرقه زن جریان برق تولید شده را به‌واسطه فندک به سرشعله‌ها می‌رساند و طی همین فرآیند ساده گاز روشن می‌شود. با آسیب‌دیدگی سیم فندک، خرابی چینی یا خارج‌ شدن سوکت از جعبه فندک یعنی این قطعه آسیب دیده و باید برای تعمیر یا تعویض آن چاره‌ای بیندیشید. اگر هریک از این نشانه‌ها را در فندک دیدید، سیستم جرقه زن دیگر مثل همیشه کار نمی‌کند! برای تعمیر سیستم جرقه زن باید به‌سراغ تعمیرکاران مرکز سرویس اجاق گاز آی پی امداد بروید. در این مرکز ابتدا تمام سیستم جرقه زن را بررسی می‌کنند و سپس با تشخیص عیب راهکاری عملی برای رفع آن به کار می‌برند.

تعمیر فندک اجاق گاز استیل البرز

فندک وظیفه ایجاد جرقه در اجاق گاز استیل البرز را دارد. این قطعه به دو صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک تولید‌شده و بر روی اجاق‌های این برند نصب می‌شود. برای تشخیص خرابی فندک نیز می‌توانید از همان روش تشخیص خرابی جرقه زن استفاده کنید. اگر رنگ جرقه زرد یا نارنجی بود، یعنی این قطعه آسیب دیده و در غیر این صورت سالم است و مثل همیشه امکان استفاده از آن را بدون هیچ چالشی دارید.

مهمترین دلایل خرابی یا کار نکردن فندک اجاق گاز استیل البرز عبارتند از:

  • وصل‌ نبودن گاز به برق ساختمان
  • فعال‌ بودن قفل کودک
  • وجود رطوبت یا مایعات در نزدیکی شعله
  • نوسان‌های برق شهری
  • بروز مشکل در ترموکوپل
  • آسیب‌دیدگی

برای اینکه مطمئن شوید آیا فندک آسیب دیده یا نه در زمان باز بودن گاز آن را نگه دارید. در صورتی که شعله‌ها روشن شدند، یعنی سالم است و در غیر این صورت یعنی آسیب دیده و باید تعمیر شود. مرکز آی پی امداد در زمینه تعمیر فندک اجاق گاز استیل البرز فعالیت دارد. بنابراین اگر این قطعه از اجاق گازتان آسیب دید، خدمات تعمیر آن را بر عهده کارشناسان مجموعه آی پی امداد بگذارید.

تعمیر ترانس اجاق گاز استیل البرز

ترانس اجاق گاز را در واقع می‌توان همان جرقه زن دانست که باعث تولید جرقه می‌شود. با آسیب‌دیدگی ترانس دیگر شعله‌های اجاق گاز روشن نخواهند شد، بنابراین نمی‌توانید مثل قبل از گاز استفاده کنید. نشانه‌های خرابی ترانس دقیقاً مثل فندک و جرقه زن است. با زرد یا نارنجی‌ بودن جرقه می‌توان متوجه خرابی این قطعه شد. ترانس اجاق گاز استیل البرز به دلایل مختلفی خراب می‌شود که از جمله آنها می‌توان به افزایش ولتاژ برق اشاره کرد. در برخی موارد این قطعه کار نمی‌کند که در دلیل را باید در کثیفی یا رطوبت درپوش شعله جستجو کنید.

تعمیر ترانس اجاق گاز استیل البرز

تعمیر ترانس اجاق گاز کاری تخصصی است و از عهده هرکسی بر نمی‌آید! بنابراین توصیه می‌کنیم که خدمات تعمیر آن را بر عهده کارشناسان مجموعه آی پی امداد بگذارید. متخصصان این مجموعه با استفاده از ابزار مناسب و روش‌های درست اقدام به بررسی قطعه می‌کنند. حالا اگر قطعه آسیب دیده باشد، اقدام به تعمیر آن و در صورت نیاز تعویض می‌کنند. برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر درباره تعمیر ترانس اجاق گاز استیل البرز می‌توانید با آی پی امداد تماس بگیرید تا در این زمینه به شما راهنمایی کنند.

سرویس اجاق گاز استیل البرز

سرویس اجاق گاز استیل البرز مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه و تعمیراتی است که برای حفظ عملکرد صحیح و ایمن اجاق گاز شما انجام می شود. این خدمات توسط سرویس کاران مجرب و آموزش دیده آی پی امداد ارائه می شود که از دانش و ابزار تخصصی برای رسیدگی به تمام نیازهای اجاق گاز شما برخوردارند. سرویس منظم می تواند به شما کمک کند تا اجاق گاز خود را در بهترین حالت نگه دارید و از حداکثر کارایی آن استفاده کنید. این می تواند به معنای مصرف کمتر انرژی و صرفه جویی در هزینه های شما باشد. طی این خدمات بررسی ظاهری، مشعل ها، تنظیمات شعله و نشتی گاز توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد انجام شده و تمامی ایرادات دستگاه در همان مراحل اولیه برطرف می شوند.

نصب گاز رومیزی و مبله استیل البرز

نصب اجاق گاز استیل البرز فرآیندی است که شامل قرار دادن اجاق گاز در محل مناسب، اتصال آن به خطوط گاز و برق و اطمینان از عملکرد صحیح آن می‌شود. این کار می تواند توسط متخصصان آی پی امداد انجام شود تا از نشتی گاز، آتش‌سوزی و سایر خطرات ایمنی جلوگیری گردد. نصب صحیح اجاق گاز می‌تواند به کارایی بهتر آن کمک کند. تکنسین ماهر آی پی امداد می‌تواند اطمینان حاصل کند که اجاق گاز شما به طور مسطح و تراز شده است و شعله‌ها به طور یکنواخت پخش می‌شوند.

نمایندگی اجاق گاز استیل البرز در تهران

اگر در تهران هستید و برای تعمیرات اجاق گاز استیل البرز خود به دنبال یک تعمیرکار مجرب و قابل اعتماد می گردید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. آی پی امداد با داشتن متخصصین مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تمامی مناطق 24 گانه تهران است. فرقی نمی کند که در کدام محله تهران زندگی می کنید، شرق، غرب، شمال یا جنوب، ما نزدیک ترین تکنسین خود را به محل شما اعزام خواهیم کرد تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را برطرف کند و به شما اطمینان می دهیم که اجاق گاز شما پس از تعمیر به بهترین نحو کار خواهد کرد.

تعمیر گاز رومیزی، صفحه ای و مبله استیل البرز در محل

تعمیر اجاق گاز استیل البرز در محل یکی از خدمات اصلی مرکز آی پی امداد می باشد. کارشناسان مجرب این مجموعه نیز این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند تا بدون دغدغه و محدودیت شاهد روند تعمیرات دستگاه خود در منزل باشند. استفاده از این خدمات دارای مزایای زیر می باشد:

  • از پرداخت هزینه های اضافی حمل و نقل اجاق گاز به تعمیرگاه و برگشت آن معاف خواهید شد.
  • دستگاه به هیچ عنوان از محل شما خارج نشده و تمامی خدمات در محل صورت می گیرد.
  • می توانید به طور مستقیم مراحل تعمیر اجاق گاز خود را مشاهده کنید و از تخصص و مهارت تعمیرکار اطمینان حاصل نمایید.
  • خدمات به سرعت و به آسانی انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان ممکن مجددا از اجاق گاز خود استفاده کنید.

تعمیر گاز رومیزی، صفحه ای و مبله استیل البرز در محل

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در آی پی امداد

یکی از مراکزی که سال هاست در شهر تهران انواع خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز های استیل البرز را به مشتریان خود با بهترین کیفیت ارائه می دهد، آی پی امداد می باشد. مشتریان عزیز در صورت استفاده از خدمات این مجموعه با مزایای زیادی روبرو خواهند شد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه هزینه های منصفانه، معقول و روشن
  • سرعت بالا در ارائه خدمات با کیفیت بالا و کاملا تخصصی
  • اعزام کارشناسان در کمتر از یک ساعت در محل مورد نظر
  • استفاده از مشاوره آنلاین رایگان برای عیب یابی و تعمیر اجاق گاز
  • برخورداری از 3 تا 12 ماه گارانتی
  • اطمینان از تخصص و مهارت تکنسین های آی پی امداد
  • اطمینان از اولویت تعمیرات و تعویض قطعات اصلی در صورت لزوم
  • ایجاد پنل کاربری مختص مشتریان برای ارتباط با واحد پشتیبانی

عیب یابی مشکلات اجاق گاز استیل البرز

در این بخش هریک از رایج ترین مشکلات مربوط به اجاق گازهای رومیزی و مبله استیل البرز را به صورت کامل مورد بررسی خواهیم داد.

خاموش شدن شعله بعد از رها کردن ولوم اجاق گاز استیل البرز

  • روی سرشعله ها، شعله پخش کن ها و ترموکوپل ها جمع می شوند و جریان گاز را مختل می کنند.
  • مسدود شدن سوراخ های شعله باعث می شود شعله ناقص بسوزد و خاموش شود.
  • اگر سنسور جرقه زن کثیف یا آسیب دیده باشد، ممکن است شعله روشن و خاموش شود یا روشن نشود.
  • اگر اجاق گاز به درستی برق دریافت نکند، ممکن است شعله ها خاموش شوند.

خاموش شدن شعله بعد از رها کردن ولوم اجاق گاز استیل البرز

سفت شدن شیر اجاق گاز استیل البرز

  • چرب شدن یا کثیف شدن درپوش شیر می تواند باعث گیر کردن آن و سفت شدن چرخش ولوم شود.
  • درپوش های شکسته یا آسیب دیده نیز می توانند مانع از چرخش روان ولوم شوند.
  • فنر داخل شیر ممکن است با گذشت زمان ضعیف یا زنگ زده شود و در عملکرد صحیح شیر اختلال ایجاد کند.
  • شفت شیر ممکن است به دلیل تجمع چربی یا جرم خم شود یا ساییده شود.
  • اگر شفت آسیب دیده باشد، ممکن است ولوم سفت شود یا به طور کامل گیر کند.

روشن نشدن اجاق گاز استیل البرز

  • مطمئن شوید که شیر گاز اصلی باز است و هیچگونه انسداد یا خمیدگی در شلنگ گاز وجود نداشته باشد.
  • اگر رگولاتور خراب باشد، ممکن است اجاق گاز روشن نشود.
  • در صورتی که شمعک کثیف، خراب یا فرسوده باشد، ممکن است اجاق گاز روشن نشود.
  • سیم های سیستم جرقه زنی ممکن است با گذشت زمان فرسوده یا آسیب دیده شوند.
  • اگر برد الکترونیکی خراب باشد، ممکن است اجاق گاز روشن نشود.

روشن نشدن اجاق گاز استیل البرز

کم بودن حرارت شعله اجاق گاز استیل البرز

  • با گذشت زمان، ذرات غذا و چربی می توانند منافذ شعله را مسدود کنند و جریان گاز را مختل کنند.
  • اگر ژیگلور کثیف یا مسدود شده باشد، می تواند باعث کاهش حرارت شعله شود.
  • چنانچه رگولاتور خراب باشد، می تواند باعث نوسانات فشار گاز شود که منجر به کم یا زیاد شدن ناگهانی حرارت شعله می شود.
  • در صورتی که شیر کنترل خراب باشد، می تواند باعث نشت گاز شود که منجر به کاهش حرارت شعله می شود.

جرقه نزدن اجاق گاز استیل البرز

  • ولین قدم بررسی این است که آیا برق به اجاق گاز می رسد یا خیر.
  • مطمئن شوید که اجاق گاز به برق وصل است و فیوز مربوطه روشن است.
  • اتصالات شل یا سیم های جدا شده در سیم کشی اجاق گاز می تواند از رسیدن جریان برق به جرقه زن جلوگیری کند.
  • تجمع چربی و مواد غذایی روی جرقه زن می تواند از ایجاد جرقه قوی جلوگیری کند.
  • اگر فاصله بین جرقه زن و مشعل خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، ممکن است جرقه به درستی ایجاد نشود.

جرقه زدن یکسره اجاق گاز استیل البرز

  • اگر شعله ها و کلاهک های آنها کثیف باشند، می توانند جریان جرقه را مختل کرده و باعث جرقه زدن مداوم شوند.
  • چنانچه رطوبت به داخل فندک نفوذ کند، می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد آن و جرقه زدن مداوم شود.
  • اگر فاصله بین فندک و شعله تنظیم نباشد، ممکن است جرقه به درستی به شعله نرسد و فندک به طور مداوم جرقه بزند.
  • در صورتی که کلید جرقه خراب باشد، ممکن است در حالت روشن گیر کرده و باعث جرقه زدن مداوم فندک شود.

تغییر رنگ شعله اجاق گاز استیل البرز

  • اگر اکسیژن کافی به مشعل نرسد، شعله به رنگ زرد یا نارنجی در می آید.
  • در صورتی که ناخالصی در گاز وجود داشته باشد، می تواند باعث تغییر رنگ شعله شود.
  • اگر شعله به درستی تنظیم نشده باشد، می تواند به رنگ زرد یا نارنجی در بیاید.
  • اگر از ظروف نامناسب روی اجاق گاز استفاده کنید، می تواند باعث مسدود شدن مشعل ها و تغییر رنگ شعله شود.

تغییر رنگ شعله اجاق گاز استیل البرز

داغ بودن ولوم اجاق گاز استیل البرز

  • در برخی از اجاق گازها، به خصوص اجاق گازهای رومیزی، ممکن است فاصله بین ولوم ها و شعله ها کم باشد.
  • این مسئله سبب می شود که حرارت شعله به طور مستقیم به ولوم ها رسیده و آنها را داغ کند.
  • عایق بندی نامناسب اجاق گاز می تواند باعث شود که حرارت از داخل اجاق به بیرون نشت کرده و ولوم ها را داغ کند.
  • گرفتگی مشعل ها می تواند باعث نشت گاز و افزایش حرارت شعله و داغ شدن ولوم شود.
  • روشن نگه داشتن شعله با حرارت بالا برای مدت طولانی می تواند باعث داغ شدن ولوم ها شود.

بوی گاز از اجاق گاز استیل البرز

  • شایع ترین علت بوی گاز، نشتی در قسمتی از اجاق گاز است.
  • این نشتی می تواند در شلنگ گاز، اتصالات، شیرها، رگولاتور یا اجزای داخلی اجاق گاز رخ دهد.
  • شیرهای معیوب اجاق گاز می توانند به نشت جزئی گاز منجر شوند که بوی نامطبوعی ایجاد کند.
  • چرب شدن یا مسدود شدن شعله ها می تواند جریان گاز را مختل کند و باعث نشت و بوی گاز شود.
  • خرابی فندک می تواند منجر به نشت جزئی گاز شود که بوی گاز ایجاد می کند.

سوالات متداول تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

سوالات متداول کاربران از آی پی امداد جهت تعمیرات اجاق گاز استیل البرز به شرح زیر می باشد:

هزینه تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در آی پی امداد براساس نوع و میزان خرابی دستگاه و با توجه به تعرفه های مشخص تعیین می گردد.

بعد از اتمام خدمات اجاق گاز استیل البرز، فاکتور و گارانتی 3 الی 12 ماهه در پنل کاربری شما ثبت می گردد.

در مجموعه آی پی امداد برای تعویض قطعات اجاق گاز استیل البرز شما تنها از قطعات اورجینال استفاده می شود.

در صورتی که اجاق گاز استیل البرز شما دچار ایراداتی شده است، برای تعمیر آن می توانید از طریق شماره 02158941 با آی پی امداد تماس بگیرید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سید حمید سیادتی 01 آذر 1401

    با سلام خدمت شما و همکاران آیا در اجاق صفحه استیل چون صفحه فلز است در کار کرد ترمکوبل اثری دار چون من خودم فنی هستم هم ترمکوبل وهم شیر مغناطیسی رو عوض کردم تا زمانی که صفحه رو نبستم شعله پلو پز ان روشن میماند اما وقتی صفحه رو میبندنم گاز روشن نمیماند

    پاسخ دادن
  • نورپور 29 مرداد 1400

    سلام جرقه زن شعله بزرگ وسط اجاق گاز توکار ما یکسره جرقه میزنه مشکلش چیه ؟

    پاسخ دادن
  • قاسم حیدری 31 خرداد 1400

    شعله بزرگ زیاد طول می‌کشه تا روشن بماند و با یک ضربه نیز خاموش میشه علت چیست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 خرداد 1400

      سلام، یا شعله پخش کن مشکل دارد و چربی گرفته و یا ترموکوبل و بوبین مشکل دارد

      پاسخ دادن