تعمیر چای ساز بوش

خدمات تعمیر چای ساز بوش (کتری و قوری برقی Bosch) در کلیه مناطق تهران با استفاده از قطعات اصل، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص در محل یا با مراجعه به کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات چای ساز بوش: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر چای ساز بوش

در صورتی که مدل های مختلف چای ساز بوش شما خراب شده است و روشن نمی شود، آب را جوش نمی آرود، قطع نمی کند، خاموش می شود و ...، بهتر است از خدمات مرکز معتبر و مجاز برای رفع مشکل آن بهره مند شوید. آی پی امداد تعمیر چای ساز بوش را در مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به صورت تخصصی انجام می دهد. در نظر داشته باشید که کلیه خدمات چای ساز بوش در این مجموعه دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد و در پایان کار می توانید فاکتور را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید. همچنین این مجموعه هزینه های تعمیرات چای ساز بوش را تا 75% کاهش خواهد داد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات چای ساز و کتری و قوری برقی بوش در آی پی امداد با بهترین کیفیت و کمترین هزینه می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر چای ساز بوش در آی پی امداد از 90 الی 365 روز گارانتی می شود.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر چای ساز بوش در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیر چای ساز بوش در تهران به شرح زیر است:

  • ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و درخواست تعمیرات دستگاه را ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید فرم ثبت درخواست تعمیرات چای ساز بوش را در سایت آی پی امداد تکمیل نمایید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
  • لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با کارشناسان مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

روش های استفاده از خدمات چای ساز بوش در  آی پی امداد

  1. شما می توانید دستگاه خود را به صورت حضوری، به آدرس کارگاه آی پی امداد که در قسمت تماس با ما درج شده است، تحویل دهید.
  2. روش دیگر استفاده از خدمات تعمیر چای ساز بوش در محل شما می باشد که می توانید از طریق تماس با مجموعه آی پی امداد یا ثبت درخواست آنلاین، تعمیرکار متخصص را در منزل خود داشته باشید.
  3. همچنین می توانید از خدمات پیک آی پی امداد نیز بهره مند شوید. پیک این مجموعه پس از دریافت دستگاه، رسید کتبی به شما ارائه داده و دستگاه را وکیوم شده جهت تعمیرات به کارگاه مجهز آی پی امداد ارجاع می دهد. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و تست سلامت دستگاه، آن را مجددا در محل به شما تحویل خواهد داد.

مراحل ارائه خدمات تعمیر چای ساز و کتری برقی بوش در آی پی امداد

  1. بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد و آدرس پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین، زمان گارانتی، زمان حضور تعمیرکار، فاکتور و … را مشاهده کنید.
  3. همچنین می توانید به پنل کاربری سایت آی پی امداد مراجعه کرده و به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  4. تعمیرکار چای ساز بوش ظرف کمتر از یک ساعت با استفاده از قطعات فابریک جهت عیب یابی در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام تعمیرات دستگاه، به شما فاکتور هزینه ها و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می شود.
  6. ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  7. در ادامه کارشناس واحد Happy call مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و چند سوال مهم و کلیدی در زمینه رضایت از خدمات ارائه شده از شما خواهد پرسید.
  8. همچنین ارتباط با واحد کنترل کیفیت خدمات، پیگیری، پشتیبانی و شکایت از طریق پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما امکان پذیر می باشد.

در صورت برخورداری از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر چایساز بوش خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر چای ساز بوش در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر چای ساز و کتری برقی بوش

یکی از مهمترین مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر چای ساز بوش در آی پی امداد نسبت به سایر مراکز، هزینه های مناسب خدمات این مجموعه می باشد. در این مرکز هزینه تعمیرات چای ساز بوش مطابق با تعرفه های مشخص شده از سمت اتحادیه برآورد می شود و مشتری هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت نخواهد کرد. همچنین تمامی هزینه ها پیش از اینکه تعمیرکار مجموعه شروع به تعمیر دستگاه نماید، با توجه به مدل و تکنولوژی دستگاه، نوع خرابی، قطعات معیوب و … برآورد شده و به مشتری اعلام می شود. در صورتی که مشتری از این هزینه ها رضایت کامل داشته باشد، کار تعمیرات چای ساز بوش شروع می شود. همچنین تمامی هزینه ها در یک فاکتور درج شده و در انتهای کار به مشتری ارائه شده و هزینه ها بر اساس این فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات چای سازهزینه تعمیرات چای ساز
ترموستات120/000 الی 500/000 تومان
المنت180/000 الی 490/000 تومان
برد الکترونیکی200/000 الی 580/000 تومان
کلید روشن و خاموش80/000 الی 140/000 تومان
شیشه290/000 الی 740/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و مشکلات چای ساز و کتری برقی بوش در آی پی امداد انجام می گردد؟

چای ساز بوش نیز مانند هر وسیله‌ دیگری ممکن است بر اثر استفاده طولانی مدت، دچار خرابی و اختلال شود. برای اینکه بتوانید دستگاه معیوب خود را بدون هیچگونه مشکلی عیب یابی و تعمیر کنید، لازم است از خدمات مرکز مجاز و معتبر در این زمینه بهره مند شوید. تکنسین های متخصص آی پی امداد با بهترین کیفیت و قطعات اصل انواع خدمات چای ساز بوش را به مشتریان خود ارائه می دهند. از جمله مدل های قابل تعمیر چای ساز بوش در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • انواع مدل چای ساز بوش روهمی و کنار هم استیل و شیشه ای و کتری برقی بوش با قوری سری TTA، BH، WB، BS، TAT، BK، Twk

اگر در عملکرد دستگاه شما مشکلاتی رخ داده است و دستگاه به درستی کار نمی کند، می توانید برای تعمیر چای ساز بوش خود از تعمیرکاران آی پی امداد کمک بگیرید. از جمله ایراداتی که در این مجموعه برطرف می شوند، شامل:

  • روشن نشدن چای ساز
  • جوش نیامدن آب
  • قطع نشدن دستگاه
  • سرد شدن چای در چایساز
  • کار نکردن دکمه ها
  • و …

خدمات تعمیرکار چای ساز بوش در آی پی امداد

در صورت خراب شدن چای ساز بوش و بروز مشکلات مختلف در عملکرد دستگاه خود می توانید از خدمات مرکز تخصصی و مجاز آی پی امداد بهره مند شوید. این مجموعه کلیه خدمات در زمینه سرویس و تعمیر چای ساز بوش را با بهترین کیفیت و با استفاده از قطعات اصلی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تعویض و تعمیر شیشه چای ساز بوش

شیشه چای ساز بوش محفظه‌ای برای دم کشیدن چای است. این شیشه از جنس نشکن تولید می‌شود، به‌همین دلیل در طولانی‌مدت دچار آسیب یا شکستگی نمی‌شود. این قطعه هر چند در برابر بسیاری از ضربات و آسیب‌ها مقاوم است، اما در صورتی که ضربه‌ای سنگین به آن وارد شود، شکسته شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. زمانی که شیشه چای ساز شکست، امکان دم‌کردن چای در آن وجود ندارد، چون آب جوشی که داخل قوری می‌ریزید، از آن خارج می‌شود.

تعمیر شیشه چای ساز بوش

مهمترین دلایل برای خرابی شیشه چای ساز بوش قراردادن آن در موقعیت‌های نامناسب و در معرض ضربه است. این شیشه به‌خوبی در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می‌دهد، اما اگر آن را در نزدیکی شعله مستقیم گاز بگذارید نیز دچار شکستگی و آسیب‌های مشابه می‌شود. شما باید با دقت کافی قوری را در جایگاه مخصوص خود روی سینی یا کتری بگذارید تا مبادا آسیبی ببیند.

شما می‌توانید شیشه چای ساز بوش را در برخی مدل‌ها روی سینی گرم نگهدارنده و در برخی مدل‌ها روی کتری بگذارید. اگر به هر دلیلی شیشه آسیب دید، متاسفانه امکان تعمیر آن وجود ندارد. همانطور که هر شیء شکستنی وقتی می‌شکند، دیگر با چسب یا مواد مشابه مانند اول نمی‌شود، شیشه چای ساز بوش نیز همینطور است. شما می‌توانید با کمک کارشناس‌های مجموعه آی پی امداد شیشه چای ساز خود را تعویض و دوباره مثل روز اول از آن استفاده کنید.

جرم گیری چای‌ساز بوش

جرم‌ها روی بدنه کتری چای ساز بوش به‌وجود می‌آیند و طعم آب را تلخ می‌کنند. اگر مقدار رسوب‌های داخل کتری زیاد باشد، طعم چای تغییر می‌کند و دیگر لذتی از خوردن آن نمی‌برید.

آب‌های شهری مقادیر بالایی املاح دارند که از بین نمی‌روند. وقتی به‌صورت مداوم با آب شهری چای تهیه می‌کنید، این املاح روی بدنه کتری می‌نشینند و تبدیل به رسوب می‌شوند. با استفاده مکرر رسوب‌ها گسترده‌تر شده و تمام فضای کتری را در بر می‌گیرند. علت ایجاد این رسوب‌ها را می‌توان کربنات کلسیم موجود در املاح آب شهری دانست.

جرم گیری چای ساز بوش

برای جرم‌گیری چای ساز بوش نیازی به تست‌کردن دستگاه نیست و شما باید در بازه‌های زمانی کوتاه این کار را انجام دهید تا تمام رسوب‌های به‌وجودآمده از بین بروند. برای این کار طبق این آموزش پیش بروید:

  • ۳/۵ قسمت از چای ساز بوش را با آب و ۲/۵ قسمت دیگر آن را با سرکه پر کنید.
  • کتری را روی صفحه گرم نگهدارنده بگذارید و دکمه روشن را فشار دهید تا آب جوش بیاید.
  • بعد از اینکه آب به جوش رسید و دستگاه خاموش شد، به مدت 40 دقیقه درب چای ساز را باز نکنید و منتظر بمانید.
  • حالا مایع داخل چای ساز را بیرون بریزید.
  • اسکاچ نرمی بردارید و رسوب‌های باقی مانده داخل کتری را پاک کنید.
  • تمام فرآیند پاکسازی چای ساز بوش از رسوب حدود 1 ساعت طول می‌کشد.

گاهی رسوب‌ها به بدنه چای ساز آسیب‌های جدی می‌رسانند که در این صورت برای تعمیر بدنه می‌توانید از مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد کمک بگیرید.

تعویض ترموستات چای ساز بوش

ترموستات قطعه‌ای برای بررسی وضعیت دمای آب داخل کتری است. بعد از اینکه المنت جریان الکتریکی را به گرمایی تبدیل و آب داخل کتری را به نقطه جوش رساند، این قطعه گرما را به بازوی ترموستات انتقال می‌دهد. حالا بازوی ترموستات منبسط شده و به‌ سمت بالا حرکت می‌کند. وقتی بازو به‌سمت بالا می‌رود، پلاتین‌های اتصالی جریان المنت از یکدیگر جدا شده و کارکرد آن متوقف می‌شود. با این روش کارکرد دستگاه به‌ محض جوش‌ آمدن متوقف شده و در طولانی‌مدت آسیبی نمی‌بیند.

از جمله نشانه‌های خرابی ترموستات چای ساز بوش می‌توان به کارکرد مداوم چای ساز بدون توقف اشاره کرد. در واقع سیستم قطع‌کن خودکار این دستگاه با خرابی ترموستات از کار می‌افتد و اگر به این مشکل رسیدگی نکنید، بعد از مدتی آسیب‌های به‌وجودآمده روی کارکرد کل دستگاه تأثیر می‌گذارند و مشکلات جدی‌تری به‌وجود می‌آورند. همچنین با این اتفاق آب خیلی زود تبخیر می‌شود و دوباره باید کتری را پر آب کنید.

تعویض ترموستات چای ساز بوش

علت خرابی ترموستات چای ساز بوش متنوع است. در برخی موارد صرفاً به‌دلیل استفاده طولانی‌مدت از دستگاه آسیب می‌بیند و در بعضی موارد به‌دلیل وارد شدن ضربه از کار می‌افتد. کارشناس‌ها آمپر کشیدن چای ساز نیز را نیز یکی از دلایل مهم برای آسیب‌دیدگی این قطعه می‌دانند.

محل قرارگیری ترموستات در نزدیکی المنت حرارتی چای ساز است تا بتواند انرژی الکتریکی لازم برای این قطعه را فراهم کند. کارشناس‌های مرکز خدمات تعمیر سایت آی پی امداد با عیب‌یابی کامل دستگاه در صورتی که عیب از ترموستات چای ساز بوش باشد، آن را برای شما تعمیر یا تعویض می‌کنند.

تعویض کلید چای ساز بوش

کلید نقشی اساسی در چای ساز بوش دارد و با فشردن آن می‌توانید دستور شروع به کار یا توقف را به دستگاه دهید. در واقع تمام دستور‌های کاربرد توسط کلید‌ها به برد و سایر قطعه‌های دستگاه می‌رسد. از جمله نشانه‌های خرابی کلید چای ساز بوش می‌توان به کارکرد یکسره دستگاه یا روشن‌نشدن آن اشاره کرد. در واقع وقتی کلید را فشار می‌دهید، یا دستگار کار نمی‌کند یا فعالیت آن متوقف نمی‌شود. علت خرابی کلید می‌تواند فشردن مداوم آن یا ایجاد فاصله بین پلاتین‌ها باشد.

کلید چای ساز بوش معمولاً روی بدنه صفحه گرم نگهدارنده قرار دارد. اگر کلید‌ها خراب باشند، دستوری به چای ساز داده نمی‌شود، در نتیجه دستگاه کار نمی‌کند.
پلاتین‌های کلید داخل بدنه قرار دارند؛ بنابراین باید بدنه را باز کنید تا به آنها دسترسی داشته باشید. برای این کار طبق این آموزش پیش بروید:

  • ابتدا شروع به جدا کردن قطعه ها از یکدیگر کنید. برای اینکه مراحل مونتاژ را فراموش نکنید، از آنها عکس بگیرید.
  • به پلاتین‌های تعبیه‌شده داخل بدنه توجه کنید. در صورتی که نوک پلاتین‌ها خال زده باشد، آلودگی‌ها باید به‌واسطه سمباده تمیز شوند.
  • شما می‌توانید پایه پلاتین‌ها را خم کرده و فاصله به‌وجودآمده آنها نسبت به یکدیگر را نیز از بین ببرید.
  • حالا دوباره دستگاه را مونتاژ کنید.

تعویض کلید چای ساز بوش

در اغلب موارد با انجام همین راهکار مشکل کلید برطرف می‌شود، اما اگر نشد، از تعمیرکار آی پی امداد بخواهید که با تعویض کلید‌ها یا تعمیر پلاتین‌ها مشکل چای ساز بوش را برایتان برطرف کند.

تعمیر بُرد چای ساز بوش

برد الکتریکی چای ساز بوش قطعه‌ای کاربردی است که سایر قطعات الکتریکی چای ساز روی آن قرار می‌گیرند. در واقع برد بستری برای ارتباط انواع اجزاء الکتریکی با یکدیگر به‌وجود می‌آورد. در صورتی که برد آسیب ببیند، کارکرد دستگاه با اختلالات زیادی روبرو می‌شود. شما باید ابتدا دلیل این اختلال‌ها را در سایر قطعه‌ها بررسی کنید، سپس اگر با بررسی هر یک از قطعه‌ها متوجه شدید که مشکل از آنها نیست، به‌ سراغ برد بروید.

تعمیر بُرد چای ساز بوش

برد در واقع مرحله آخر تعمیرات است و اگر ریشه مشکلات به هیچ یک از قطعات داخل چای ساز بوش نرسید، معمولاً مشکل را از برد می‌دانند. خرابی برد به دلایل متفاوتی مثل استفاده مداوم و طولانی‌مدت از دستگاه رخ می‌دهد. برد معمولاً در قسمت صفحه گرم نگهدارنده دستگاه نصب می‌شود تا سایر قطعات را به آن متصل کنند.

در صورتی که برد آسیب دیده باشد، نباید خودتان برای تعمیر آن اقدام کنید. این کار فقط از دست کارشناس‌های حرفه‌ای بر می‌آید، برای همین تعمیر آن را بر عهده آی پی امداد بگذارید.

تعمیر المنت چای ساز بوش

اگر المنت دستگاه چای ساز بوش کار نکند، گرم‌شدنی هم در کنار نیست. در واقع آب جوش داخل کتری را مدیون المنت‌های به‌کاررفته در چای ساز بوش هستیم. این قطعه در ابتدا به‌خوبی کار می‌کند، اما در طول مدت استفاده شاید دچار آسیب شود. با آسیب‌دیدگی یا از کار افتادن المنت‌ها دستگاه دیگر آب را به جوش نمی‌رساند و حتی با روشن‌بودن مداوم دستگاه هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

تعمیر المنت چای ساز بوش

علت خرابی المنت چای ساز بوش می‌تواند به‌دلیل استفاده بیش‌از‌اندازه از دستگاه باشد. المنت‌ها همواره در حال تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی هستند و وقتی که بیشتر از حد مجاز دستگاه را روشن و خاموش می‌کنید، از یک نقطه به بعد به المنت‌ها آسیب وارد می‌شود. خرابی اتصالات، عدم استفاده از محافظ برق استاندارد، نیم‌سوز‌شدن برد و خرابی دکمه روشن و خاموش نیز همه از جمله دلایل کارنکردن این قطعه به‌شمار می‌آیند.

المنت دستگاه در قسمت صفحه گرم نگه‌دارنده و در ارتباط با کتری قرار گرفته است تا بتواند به کتری متصل شود و آب داخل آن را گرم کند. در صورتی که المنت چای ساز بوش شما آسیب دیده، توصیه می‌کنیم که از مرکز خدمات حرفه‌ای تعمیرات چای ساز بوش در آی پی امداد کمک بگیرید که به‌صورت تخصصی مشکل دستگاه شما را برطرف می‌کند.

تعمیر بدنه و درب چای ساز بوش

بدنه و درب چای ساز بوش نقش مهمی در عملکرد و زیبایی آن دارند. بدنه از اجزای داخلی دستگاه مانند المنت، سیم کشی و ترموستات محافظت می کند و درب از ریختن آب جوش و بخار به بیرون جلوگیری می نماید. افتادن یا برخورد چای ساز با سطح سخت می تواند باعث فرورفتگی، خمیدگی یا شکستگی بدنه و درب آن شود. اگر آسیب به بدنه و درب چای ساز باعث ایجاد مشکل در عملکرد آن مانند نشتی آب، گرم نشدن آب یا خاموش نشدن دستگاه شود، باید سریعا تعمیر گردد.

چنانچه بدنه چای ساز شما دچار فرورفتگی یا خمیدگی شده باشد، تکنسین می تواند با استفاده از ابزار و تجهیزات تخصصی، آن را صاف کرده و به شکل اولیه بازگرداند. در صورتی قطعاتی از بدنه یا درب چای ساز شما مانند لولا، دستگیره یا پایه شکسته یا آسیب دیده باشد، تکنسین می تواند آنها را با قطعات یدکی نو و اصل تعویض کند. همچنین در مواردی که درز بین بدنه و درب چای ساز شما آسیب دیده باشد و باعث نشتی آب شود، تکنسین می تواند آن را با استفاده از مواد آب بندی مناسب مسدود کند.

مرکز تعمیرات چای ساز بوش در تهران

اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال یک مرکز مجاز و مطمئن برای تعمیر چای ساز خود می گردید، ما مرکز تعمیرات چای ساز بوش را به شما معرفی می کنیم. آی پی امداد دارای شعبات متعدد در نقاط مختلف تهران می باشد و به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات چای ساز بوش به مشتریان خود می باشد. بنابراین در صورتی که در هریک از مناطق استان تهران شامل شرق، غرب، مرکز، شمال و جنوب هستید، می توانید از خدمات آی پی امداد در سریع ترین زمان ممکن بهره مند شوید.

خدمات چای ساز بوش در محل

تعمیر چای ساز بوش در محل، یک فرصت بسیار مناسب برای صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد، در اینصورت مشتریان خیلی راحت می توانند تنها با برقراری ارتباط با آی پی امداد که می‌تواند به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی باشد، تمام مشکلات موجود در دستگاه را خیلی سریع رفع کنند و بعد از آن دیگر نیازی نیست کار خاصی انجام دهند. در واقع کارشناسان مرکز آی پی امداد بعد از ثبت درخواست تعمیر چایساز بوش، در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند و شروع به تعمیر دستگاه می‌کنند. از مزیت های بهره مندی از خدمات تعمیرات چای ساز بوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر چای ساز، هزینه‌ تعمیر دستگاه به حداقل می‌رسد.
  • همچنین دیگر نیازی نیست تا به صورت حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد مراجعه نمایید.
  • تمام نگرانی ها در رابطه با تعمیر صحیح دستگاه از بین می‌رود، چون تمام کارشناسان و متخصصین که از طرف های مربوطه ارسال می‌شوند، دارای تخصص فوق العاده بالا می باشند و به راحتی می‌توانند تمام مشکلات دستگاه را به بهترین شکل ممکن رفع نمایند.

خدمات چای ساز بوش در محل

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات چای ساز بوش در آی پی امداد

آی پی امداد یکی از مراکزی است که در سال 1370 در تهران تاسیس شد و طی سال ها با ارائه خدمات باکیفیت تعمیر و مبتنی بر دانش روز توانسته است در حال حاضر به معتبرترین مراکز تعمیرات چای ساز بوش تبدیل شود. این مجموعه در این سال ها همواره رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است و توانسته است به جایگاه بالایی میان مصرف کنندگان لوازم خانگی مختلف دست پیدا کند. از جمله مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه چای ساز بوش در آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و باکیفیت ترین لوازم یدکی چای ساز بوش
  • بهره مندی از خدمات تیم تعمیرکاران حرفه ای و متخصص
  • صرفه جویی در هزینه های تعمیرات چای ساز بوش
  • ارائه خدمات تعمیر چای ساز بوش به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته
  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی برای اطمینان از کیفیت خدمات
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات چای ساز و کتری برقی بوش

در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد چایساز بوش خود بهتر است تعمیر دستگاه را به یک فرد متخصص بسپارید، در واقع در این حالت امکان رفع مشکل به صورت صددرصد امکان‌پذیر می‌شود. پس برای جلوگیری از هزینه های اضافی و یا بروز مشکلات جدی تر بهتر است از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک بگیرید. در این بخش ایرادات رایج چای ساز بوش را بررسی خواهیم کرد.

روشن نشدن چای ساز بوش

  • در مرحله اول باید دو شاخه و یا پریز برق بررسی گردد و از اتصال صحصح دستگاه اطمینان حاصل شود.
  • همچنین اگر قطعی در کابل دستگاه وجود داشته باشد، در این صورت باید اقدام به رفع مشکل کنید.
  • وجود مشکل در کلید پاور دستگاه نیز می‌تواند باعث روشن نشدن چای ساز گردد.
  • در برخی مواقع خرابی اتصالات یا برد الکترونیکی دستگاه نیز مانع از روشن شدن آن می شود.

روشن نشدن چای ساز بوش

صدا دادن چای ساز بوش

  • اگر چای ساز شما از آلیاژ بی کیفیت ساخته شده باشد، ممکن است در حین کار صدای زیادی تولید کند.
  • در صورتی که المنت خراب شود، ممکن است صدای زیادی تولید کند.
  • چای سازهای نو ممکن است در ابتدای کار صدای زیادی تولید کنند. این امر طبیعی است و به مرور زمان کاهش می یابد.
  • تجمع بیش از حد رسوب درون دستگاه نیز می تواند موجب صدا دادن چای ساز بوش شود.

سرد شدن چای در چای ساز بوش

  • مهمترین عاملی که می تواند باعث سرد شدن چای در چای سازی گردد وجود مشکل در المنت دستگاه می باشد، ممکن است المنت سوخته باشد.
  • همچنین اگر سیم المنت قطع شده باشد، در این حالت نیز ممکن است چنین مشکلی به وجود بیاید.
  • اگر چراغ المنت روشن باشد ولی المنت گرم نشود، در این حالت به احتمال زیاد قطعی در سیم وجود دارد.

سرد شدن چای در چای ساز بوش

کار نکردن صفحه لمسی چای ساز بوش

  • ممکن است خود صفحه لمسی خراب شده باشد که می تواند ناشی از اتصالات آن باشد.
  • اگر صفحه لمسی کثیف یا جرم داشته باشد، ممکن است به درستی پاسخ ندهد.
  • ممکن است برد الکترونیکی چای ساز خراب شده باشد و به درستی به صفحه لمسی سیگنال نمی فرستد.
  • این امکان نیز وجود دارد که اتصالات بین صفحه لمسی و برد الکترونیکی شل یا قطع شده باشد.

 قطع نشدن چای ساز بوش بعد از جوشیدن آب

  • معمولا تمام چای ساز ها بعد از اینکه آب به نقطه جوش می رسد، به صورت اتوماتیک خاموش می شوند.
  • اگر مشکلی در ترموستات و یا سنسور دمای دستگاه وجود داشته باشد، در این حالت دستگاه بعد از جوشیدن آب خاموش نمی شود که در این حالت باید اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه کرد.
  • اگر برد الکترونیکی خراب شده باشد، ممکن است به ترموستات دستور خاموش شدن چای ساز را ندهد.

 خاموش نشدن چای ساز بوش بعد از جوشیدن آب

خاموش شدن چای ساز بوش قبل از جوشیدن آب

  • مهمترین عاملی که باعث می‌شود چای ساز به صورت صحیح کار کند، سالم بودن سنسور دمای دستگاه می باشد.
  • در واقع وظیفه سنسور دما این می باشد که به صورت دقیق دمای آب را تشخیص دهد و بعد جوشیدن آب، فرمان خاموشی دستگاه را صادر کند که در صورت خراب بودن سنسور دما، امکان تشخیص دقیق دما آب، وجود ندارد که در این حالت ممکن است قبل از رسیدن به نقطه جوش، فرمان خاموشی دستگاه صادر گردد.
  • همچنین از علت های دیگر خاموش شدن چای ساز قبل از رسیدن به نقطه جوش می توان به ضعیف بودن فشار برق و یا مسدود بودن لوله های بخار دستگاه اشاره کرد.
  •  بسته نشدن صحیح درب کتری نیز میتواند یکی دیگر از علت‌های بروز چنین مشکلی باشد.

ایجاد لایه چربی در چای ساز بوش

  • تنها موردی که می تواند باعث ایجاد لایه چربی در چای ساز شود، املاح موجود در آب می باشد.
  • در واقع این مشکل هیچ ربطی به چای ساز و یا قطعات چای ساز ندارد و برای رفع مشکل میتوانید تمام رسوباتی که دستگاه وجود دارد را با استفاده از سرکه تمیز نمایید.
  • اگر چای ساز به طور مرتب و به درستی شسته نشود، روغن ها و رسوبات باقی مانده از چای می توانند در داخل آن جمع شده و به مرور زمان به لایه چربی تبدیل شوند.

پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چایساز بوش

  • وجود اتصال داخلی در یکی از قطعات چای ساز می‌تواند باعث پریدن فیوز برق هنگام استفاده از دستگاه شود.
  • همچنین وجود اتصال در برق ساختمان نیز ممکن است باعث بروز چنین مشکلی گردد که برای رفع مشکل باید از افراد متخصص کمک بگیرید.
  • اگر سیم های برق داخل چای ساز دچار پارگی، فرسودگی یا له شدگی شده باشند، می توانند با یکدیگر یا با بدنه دستگاه تماس پیدا کرده و اتصال کوتاه ایجاد کنند.
  • اگر آب از داخل کتری یا قوری چای ساز نشت کند، به قسمت های الکتریکی دستگاه رسیده و اتصالی ایجاد خواهد کرد.

پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز بوش

داغ نشدن چای ساز بوش

  • ابتدا مطمئن شوید که چای ساز به طور کامل به پریز برق وصل شده باشد.
  • مهمترین دلیلی که می تواند باعث عملکرد صحیح چای ساز شود، سالم بودن المنت می باشد.
  • بروز هر گونه مشکل و یا آسیب در المنت می تواند از داغ شدن چای ساز جلوگیری کند که باید اقدام به تعمیر و تعویض قطعه یاد شده کرد.
  • اگر ترموستات خراب شده باشد، نمی تواند دمای آب را به درستی تشخیص دهد و در نتیجه چای ساز گرم نمی شود.

نشتی آب از کف چای ساز بوش

  • اگر مخزن آب چای ساز ترک خورده یا شکسته باشد، آب می تواند از آن نشت کند.
  • چنانچه مخزن آب به درستی روی پایه خود قرار نگرفته باشد، ممکن است آب از درز بین مخزن و پایه نشت کند.
  • در صورتی که درب مخزن آب به طور کامل بسته نشود، ممکن است آب از آن نشت کند.
  • اگر واشرها و اورینگ های دستگاه فرسوده یا پاره شوند، می توانند باعث نشتی آب شوند.
  • اگر شیر تخلیه خراب شده باشد یا رسوب زیادی روی آن جمع شده باشد، می تواند باعث نشت آب از کف چای ساز شود.

سوالات متداول تعمیرات چای ساز بوش

در این بخش قصد داریم رایج ترین سوالاتی که کاربران متقاضی خدمات تعمیر چای ساز بوش از کارشناسان آی پی امداد می پرسند را مطرح نماییم:

شما می توانید مدت زمان گارانتی 3 الی 12 ماه تعمیر چای ساز بوش خود را پس از اتمام خدمات در پنل کاربری سایت آی پی امداد مشاهده نمایید.

تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیرات چای ساز بوش شما تنها از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند.

هزینه تعمیرات چایساز بوش براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و هزینه های شما را تا 75% کاهش خواهد داد.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات چای ساز بوش خود می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مهدی ۴۸۹۸ 10 خرداد 1403

    سلام وقتتون بخیر چای ساز ما چراغش روشن میشه ولی داغ نمیکنه باز کردم همه سوکت ها مرتب و سالم سرجاشه . ولی روشن نمیشه. سمت گرمکن گرم میشه ولی کتری جوش نمیاد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 خرداد 1403

      درود، مشکل مربوط به ترموستات کنتاکت های کف دستگاه یا المنت و سیم کشی های آن می باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • ناصری 20 اسفند 1402

    شاسی باز و بست شدن درب چایی ساز بوش خراب شده آیا قابل تعمیر یا تعویض هست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 اسفند 1402

      درود، شاسی های چای ساز بوش به ندرت قابل تعمیر هستند که در اثر مواقع باید پارچ به طور کلی تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • زهرا نجفی اصل 26 آبان 1402

    با عرض سلام و خسته نباشید. من چای ساز بوش کتری پایین و قوری بالا دارم که چراغ های چای ساز روشن میشه ولی آب گرم نمیکنه؟ مشکل چیه؟ قابل تعمیر هست یا نه؟ اگر قابل تعمیر هست، هزینه اش چقدره؟ ممنون از راهنمایی

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 آبان 1402

      درود، این مشکل مربوط به ترموستات یا المنت دستگاه است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • Fatemeh 15 فروردین 1402

    سلام چراغ ال ای دی دور چای سازم روشن نمیشه آیا قابل تعمیره؟

    پاسخ دادن
  • هنگامه ازلی 12 دی 1401

    چایساز من برند بوش هست از این بالا قوری پایین کتری ها بدون هیچ دلیلی درب کتری که پیچی هست بسته شده و باز نمیشه ،به هر طرف که میپیچونم باز نمیشه ،برای خودم خیلی عجیبه ،میشه راهنماییم کنید لطفا ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 دی 1401

      با استفاده از یک چاقوی کوچک و به آرامی جلوی درب را بکشید بالا تا باز شود.

      پاسخ دادن
      • عبدالرزاق 26 اردیبهشت 1403

        سلام چای ساز من مدل بوش است لحظه به لحظه خاموش می‌شود مجددا روشن میکنم تا مرور زمان آب کامل جوش میادیعنی سه چهار بار خاموش میشه

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 27 اردیبهشت 1403

          درود، اگر دستگاه الکترونیکی است، برد آن دچار مشکل شده است و در مدل های دیگر ترموستات کنتاکت کف یا کلید روی دسته خراب شده و باید تعویض شود.

          پاسخ دادن