logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ
بررسی کیفیت مایکروفر آاگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت مایکروفر آاگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برند پرآوازه آاگ برندی پر طرفدار در سطح جهان است که امروزه توانسته با ارائه کیفیتی بالا در بازار ایران هم حرفی برای گفتن داشته باشد. مایکروفر های آاگ را می توان مخلوطی از اعتبار، زیبایی و کارایی دانست که می تواند نظر هر خریداری را جلب کند. اما اکثر افراد در هنگام خرید مایکروفر نسبت به برند آاگ دو دل هستند و سوالاتی از این قبیل که مایکروفر آاگ بخریم یا نه؟، مایکروفر آاگ چه امکاناتی دارد؟، مایکروفر آاگ ساخت کجاست؟ و … ذهن آن ها را مشغول می سازد، به همین دلیل ما در این مقاله قصد بررسی کیفیت مایکروفر های آاگ را داریم.

کاربران گرامی، چناچه تجربه استفاده از مایکروفر های آاگ را دارید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه های همین مقاله دیگر کاربرانی را که قصد خرید این محصول دارند را راهنمایی فرمایید.

مایکروفر های آاگ چه امکاناتی دارند؟

همه در هنگام خرید مایکروفر برای منازل خود به دنبال خرید از برند مطرحی هستیم که مجموعه ای کامل از امکانات را برای ما به ارمغان می آورد، برای همین امر در این بخش به بررسی این موضوع می پردازیم که مایکروفر های آاگ چه امکاناتی دارند؟ در این بخش با بررسی کیفیت مایکروفر آاگ و معرفی ویژگی های آنان به امکاناتی که این برند در تولیدات خود به کار می برد پی می بریم.

  • استفاده از فن کانوکشن، قفل کودک، تایمر و زنگ هشدار در مایکروفر های آاگ نشان از اهمیت این برند به استفاده از فناوری های روز دنیا دارد.
  • استفاده از برنامه های پخت کاربردی برای راحت تر شدن آشپزی.
  • طراحی مناسب و زیبا.
  • مصرف کم برق با بهینه سازی استفاده.
  • به کار بردن استیل ضد زنگ در مخزن داخلی مایکروفر ها.
  • استفاده از صفحات نمایش لمسی.

مایکروفر های آاگ چه امکاناتی دارند

آشنایی با برند تولید کننده مایکروفر آاگ

برند آاگ یکی از قدیمی ترین برند های تولیدات لوازم خانگی است، این برند در سال 1883 در شهر برلین تاسیس شد و با خرید امتیاز برخی از اختراعات توماس ادیسون و تولید انبوه آنان آغاز به کار کرد.

در آشنایی با برند تولید کننده مایکروفر آاگ متوجه این موضوع می شویم که این کمپانی بزرگ تولید لوازم خانگی در ابتدا به تولید لامپ، موتور و ژنراتور می پرداخت و هدف اصلی آن فعالیت صنعتی و گسترده تر کردن کاربرد برق در زندگی روزمره بود.

برند آاگ با فراز و نشیب های زیادی در تاریخ همراه بوده و در قرن بیستم دوبار ورشکست شده اما این برند از کی تولیدات لوازم خانگی را آغاز کرد؟

برند آاگ در سال 2005 با فروش بخش عمده ای از سهام خود به شرکت الکترو لوکس در فعالیت خود را در حوزه لوازم خانگی آغاز کرد، این برند با سیاست تکریم مشتری و ارائه بالاترین کیفیت توانسته خیلی زود در قاره اروپا جزو محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی شود.

تلاش متخصصین آاگ همواره بر این بوده که بتوانند بیشترین سطح رضایت مشتریان را کسب کنند و به همین علت با تحقیقات دائمی و گسترده سعی کرده اند تا بیشترین میزان استفاده از فناوری های روز دنیا را در محصولات خود داشته باشند.

مایکروفر آآگ ساخت کجاست؟

رایج ترین سوالی که خریداران در هنگام خرید محصولات از متصدیان فروشگاه می پرسند این است که محصول مورد نظرشان ساخت کجاست؟ چرا که افراد معمولا از روی سابقه تولیدات یک محصول به کیفیت آن پی می برند، برای مثال عموما افراد علاقه بیشتری به استفاده از لوازم اروپایی دارند تا چینی.

اگر قصد خرید یا بررسی کیفیت مایکروفر آاگ را دارد حتما با این پرسش مواجه ایند که مایکروفر آاگ ساخت کجاست؟

همانطور که پیش تر متوجه شدید برند آاگ برندی قدیمی و با سابقه ای درخشان است که در کشور آلمان و در شهر برلین تاسیس شد، این برند از صفر تا صد قطعات خود را با استفاده از دانش متخصصین خود و در آلمان تولید می کند.

خدمات پس از فروش مایکروفر های آاگ چطور است؟

عیب یابی ماکروفر یکی از امور تخصصی است که علاوه بر داشتن هزینه نیازمند علم و دانش کافی نیز هست، برای همین اغلب افراد ترجیح می دهند تا با خرابی در مایکروفر خود مواجه نشوند یا اگر هم شدند خرابی موجود را با استفاده از ضمانت و گارانتی محصول بر طرف کنند؛ به همین دلیلی یکی از مواردی که همواره در بررسی کیفیت مایکروفر آاگ مورد پرس قرار می گیرد.

خدمات پس از فروش مایکروفر های آاگ

پرسشی که باید خریداران این محصول پیش می آید این است که در هنگام خرابی مایکروفر های آاگ چه باید کرد؟ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شما و جنوب تهران آماده ارائه خدمات تعمیر مایکروفر آاگ در محل به دست متخصصین خود است.

چرا مایکروفر آاگ بخریم؟

اگر در هنگام بررسی کیفیت مایکروفر آاگ این پرسش برای شما مطرح شده است که در میان برند های متعددی که در بازار موجود هستند چرا مایکروفر آاگ بخریم؛ به شما توصیه می کنیم تا در این بخش با ما همراه باشید و نقاط قوت این محصول زیر ذره بین قرار دهید.

کیفیت مایکروفر های آاگ:

برند آاگ جزو بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده مایکروفر در جهان می باشد، یکی از مزیت های این برند برای خرید مایکروفر از آن بهره مند این مایکروفر ها از به روز ترین فناوری های روز دنیا است.

شما با خرید مایکروفر از این برند می توانید تا چند سال خیال راحتی بابت کیفیت این محصول داشته باشید.

طراحی مایکروفر های آاگ:

برند آاگ علاوه بر این که سعی کرده تا طراحی مناسب و زیبایی در مایکروفر های خود داشته باشد از استیل مقاومی هم در بدنه مایکروفر های خود استفاده کرده که در برابر خوردگی مقاوم هستند.

مایکروفر های برند آاگ با محصولات چه برند هایی رقابت می کنند؟

برای این که بتوانید انتخاب بهتر و مطمئن تری را در هنگام خرید مایکروفر آاگ داشته باشید و خیلی راحت به سطح کیفی این محصولات پی ببرید به شما توصیه می کنیم تا در بخش مایکروفر های برند آاگ با محصولات چه برند هایی رقابت می کنند با ما همراه باشید.

  • حوزه اصلی فعالیت برند آاگ در اروپا است و رقبای اصلی این برند را از لحاظ حوزه فعالیت می توان برند های مطرحی از قبیل فیلیپس، زیمنس، ناسیونال و … دانست.
  • هرچند که شاید برند آاگ از لحاظ کیفیت کمی از برندی مانند فیلیپس ضعیف تر باشد اما در سال های گذشته با استفاده از تکنولوژی تا حد زیادی خود را به برند های مطرج و بزرگ نزدیک کرده است.

معرفی بهترین مایکروفرهای آاگ

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ تنها نیمی از راهی است که برای انجام یک خرید مطمئن باید طی کنید؛ برای این که خرید مطمئن تری داشته باشید لازم است تا علاوه برانتخاب یک برند خوب مطمئن مدلی مناسب را هم انتخاب کنید؛ ما برای این که این امر را برای شما میسر کنیم به معرفی بهترین مایکروفر های آاگ پرداختیم.

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ مدل kmk721000m

این مایکروفر را می توان بدون شک یکی از بهترین مایکروفر های موجود در بازار ایران دانست، اما این مایکروفر آاگ چه ویژگی هایی دارد؟

  • استفاده از پنل کنترل لمسی.
  • مصرف برق کم.
  • امکان تنظیم حرارت.
  • قابلیت گرم نگه داشتن مواد غذایی.
  • درب چند لایه.
  • دارای فن کانوکشن برای مغز پخت شدن غذا.

مایکروفر آاگ مدل kmk721000m

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ مدل mc1763e-m

این مایکروفر چه ویژگی هایی دارد؟

  • پنل ال ای دی.
  • دارای تایمر.
  • دارای فن کانوکشن برای مغز پخت شدن مواد غذایی.
  • مخزن داخلی استیل ضد زنگ.
  • طراحی زیبا.
  • قابلیت کنترل حرارت.

مایکروفر آاگ مدل mc1763e-m

لیست قیمت روز مایکروفرهای آاگ موجود در بازار در بهار 1400

مدل مایکروفر قیمت روز
مایکروفر آاگ مدل 42MDGSS حدود قیمت روز این مدل مایکروفر 5,200,000 تومان است.
مایکروفر توکار آاگ مدل MC2664E-B این مدل مایکروفر در بهار 1400 با قیمت 4,150,000 تومان موجود است.
مایکروفر توکار آاگ مدل KMK721000M این مدل مایکروفر با قیمت 42,000,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
مایکروفر آاگ مدل KR8403101M نرخ جدید این مدل مایکروفر برابر با 4,900,000 تومان می باشد.
مایکروفر آاگ مدل MCD2664E-M قیمت روز این مایکروفر در بازار 4,110,000 تومان است.
مایکروفر آاگ مدل MCC4061E-M قیمت جدید این مدل مایکروفر در بازار 4,650,000 تومان است.
مایکروفر آاگ مدل MC1763E-M قیمت روز این مایکروفر 2,500,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

بدون شک یکی از بهترین و سریع ترین راه های تشخیص کیفیت یک محصول مشورت کردن با کسانی است که تجربه خرید از آن برند را دارند، اگر در اطرافینتان کسی را ندارید که ای خرید را انجام داده باشد مطالعه مزایا و معایب مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول را به شما توصیه می کنیم.

مزایای مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی زیبای مایکروفر های آاگ توانسته خریدارن را راضی نگه دارد.
  • استفاده از فناوری های روز دنیا که برای هرکسی جذاب است.
  • شیشه های مقاوم در این مایکروفر ها.
  • عمر مفید طولانی.

معایب مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت بالای مایکروفر های آاگ
  • تنوع کم محصولات.
  • کم بودن آن ها در بازار هنگام خرید.

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با مطالعه مفصل بررسی کیفیت مایکروفر آاگ نتوانستید نتیجه مطلوب خود را کسب کنید به شما توصیه می کنیم که بررسی کیفیت مایکروفر آاگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد را با دقت مطالعه کنید، چرا که بیتز از هرکس این تعمیرکاران هستند که با عیوب یک محصول در ارتباط هستند و کیفیت قطعات آن را می شناسند.

  • تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بر این باورند که شاید یافتن مدل مورد نظر شما از مایکروفر های آاگ کار سختی باشد، اما این خرید ارزش جست و جوی فراوان را دارد، چرا که کمترین خرابی و مشکل در مایکرفر های برند آآگ، بوش و سامسونگ دیده شده.
  • مایکروفر های آاگ شاید قیمت بالایی داشته باشند اما با طول عمر بالایی که دارند شما را از پرداخت هزینه های تعمیرات معاف می کنند.
  • همچنین طول عمر بالای این محصولات موجب می شود تا با گذشت سال ها این محصولات باز هم عملکردی مشابه به روز اول خود داشته باشند.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد