logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ

بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ
بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ماشین لباسشویی های بلومبرگ می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای جلب نظر کسانی باشد که علاقه مند به خرید محصولات آلمانی هستند، اگر از برند بلومبرگ چیز زیادی نشنیده اید و در هنگام مواجه با ماشین لباسشویی های این برند این پرسش ها در ذهن شما تداعی می شود که ماشین لباسشویی بلومبرگ ساخت کجاست؟ یا ماشین لباسشویی های بلومبرگ چه امکاناتی دارند؟، در این مقاله با ما همراه باشید تا یا نگاهی همه جانبه و با استفاده از نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های بلومبرگ بپردازیم.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد ماشین لباسشویی های بلومبرگ دارید با به اشتراک گذاشتن نظر یا پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ماشین لباسشویی های بلومبرگ چه امکاناتی دارند؟

مهم ترین گام در هنگام بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های بلومبرگ پاسخ به این سوال است که این محصولات چه امکاناتی دارند، چرا که همه خریداران در هنگام خرید این محصول در تلاش اند تا محصولی را خریداری کنند که مجموعه ای کامل از امکانات در اختیار آن ها قرار می دهد. در ادامه برای پاسخ به این پرسش که ماشین لباسشویی های بلومبرگ چه امکاناتی دارند اقدام به معرفی رایج ترین ویژگی های این محصولات خواهیم کرد.

  • استفاده از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی بلومبرگ که موجب راحتی مصرف کننده می شود.
  • پایین آوردن میزان لرزش و صدا ماشین لباسشویی بلومبرگ با استفاده از موتور اینورتر.
  • استفاده از قابلیت هایی مانند شست و شوی با تاخیر و شست و شوی سریع.
  • مجهز به قفل کودک.
  • قدرت موتور مناسب.
  • طراحی زیبای این ماشین های لباسشویی.

ماشین لباسشویی های بلومبرگ چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های بلومبرگ

برند بلومبرگ را نمی توان از آن برند های مطرحی دانست که همه آن ها را می شناسند، طبیعتا افراد زیادی تا به حال نامی از این محصولات نشنیده اند و تمایل دارند تا قبل از بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های بلومبرگ به آشنایی و بررسی با تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های بلومبرگ بپردازند.

  • برند بلومبرگ در سال 1983 در کشور آلمان تاسیس شد و با تولید لوازم خانگی محدودی از جمله ماشین لباسشویی پا به بازار گذاشت، در ابتدا این برند صرفا به دنبال فروش محصولات خود در کشور آلمان بود، اما با گذشت زمان رفته رفته این برند اقدام به اهدای نمایندگی های رسمی متعدد در کل قاره اروپا کرد و بازار هدف خود را گسترش داد.
  • امروزه محصولات این برند مانند کولرگازی بلومرگ را می توانید در اقصی نقاط جهان پیدا کنید و حتی در بسیاری از کشور ها این محصولات نمایندگی مستقیم از سوی کارخانه آلمانی دارند.

موتور ماشین لباسشویی بلومبرگ ساخت کجاست؟

موتور یکی از قطعاتی محسوب می شود که کارکرد و کیفیت آن تاثیر زیادی در کارکرد و کیفیت ماشین لباسشویی دارد، امروزه موتور های اعم از اینورتر و هوشمند در بازار موجود هستند که توسط کشور های صنعتی بزرگ تولید می شوند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، در ادامه با بررسی این موضوع که موتور ماشین لباسشویی بلومبرگ ساخت کجاست به بررسی کیفیت این قطعه در این ماشین لباسشویی می پردازیم.

  • برند بلومبرگ در همه ماشین لباسشویی های خود از موتور اینورتر استفاده می کند تا بتواند میزان لرزش و تولید صدا را تا حد قابل توجهی پایین بیاورد، این موتور های اینورتر موجود در ماشین لباسشویی های بلومبرگ در کشور آلمان تولید و مونتاژ می شوند، به همین علت قلب این ماشین های لباسشویی را می توان تماما آلمانی دانست.

موتور ماشین لباسشویی بلومبرگ

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های بلومبرگ چطور است؟

معمولا همه ما سعی می کنیم تا اگر هزینه زیادی را بابت محصولی پرداخت می کنیم تا مدتی طولانی بتوانیم از آن استفاده کنیم، به همین دلیل هم پرسیدن این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های بلومبرگ چطور است در هنگام بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ یکی از اساسی ترین و مهم ترین سوالاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

  • شرایط سیاسی و سختی انتقال پول از ایران موجب شده تا برند های خارجی تمایلی به حضور در ایران نداشته باشند، در گذشته هم که شرایط این گونه نبود شما نمی توانستید هیچ نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی بلومبرگی را در ایران پیدا کنید.
  • پس خرید این محصول با توجه به نبود هیچ خدمات پس از فروشی برای این محصول اقدامی عقلانی محسوب می شود؟، در هنگام خرابی و تمیز نشستن لباس در لباسشویی چه باید کرد؟
  • تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده تعمیران ماشین لباسشویی شما با بهترین قیمت و به صورت حضوری در محل است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های بلومبرگ

ماشین لباسشویی های بلومبرگ با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند؟

میزان فروش و محبوبیت این محصولات یکی از روش های مناسب برای بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های بلومبرگ است، اما از آن جایی که این محصولات حضور مستقیمی در ایران ندارند بهتر است تا با پاسخ به سوال ماشین لباسشویی های بلومبرگ با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند کیفیت و میزان فروش این محصولات را به برند هایی تشبیه کنیم که حضور گسترده تری در منازل ایرانیان دارند.

  • زمانی که به بازار لوازم خانگی اروپا نگاه می کنیم می بینیم که این بازار زیر سلطه محصولات المانی به سر می برد، اگر قرار باشد لیستی از بهترین ماشین لباسشویی های اروپایی تهیه کنیم قطعا برند بلومبرگ در این میان جایی نخواهد داشت، اما زمانی که به تمام کشور های دنیا نگاه می کنیم می بینیم که ماشین لباسشویی های بلومبرگ شباهت و نزدیکی زیادی به ماشین لباسشویی های برند پاناسونیک و میدیا دارند و از لحاظ کیفیت به این دو برند نزدیک هستند.

چرا ماشین لباسشویی بلومبرگ بخریم؟

در بخش قبل با آشنایی با رقبای ماشین لباسشویی های بلومبرگ دیدیم که برند های زیادی هستند که از این محصولات بهتر باشند، پس با وجود گزینه های مشابه و بهتر چرا ماشین لباسشویی بلومبرگ بخریم؟، مگر ماشین لباسشویی های بلومبرگ چه مزایایی نسبت به رقبای خود دارند؟ در ادامه نگاهی به اصلی ترین نقاط قوت ماشین لباسشویی های بلومبرگ خواهیم پرداخت.

قیمت مناسب ماشین لباسشویی های بلومبرگ نسبت به دیگر محصولات اروپایی

زمانی که نگاهی به قیمت مطرح ترین برند های اروپایی میاندازیم می بینیم که این برند ها قیمت های نچومی ای دارند و همین موضوع موجب شده تا همه اقشار جامعه توان خرید این محصولات را نداشته باشند، اما این نکته در مورد ماشین لباسشویی های بلومبرگ صدق نمی کند و این محصولات قیمت مناسب تر و کنترل شده تری نسبت به دیگر برند های خارجی دارند.

چرا ماشین لباسشویی بلومبرگ بخریم

طراحی ماشین لباسشویی های بلومبرگ

شاید در گذشته خانواده ها توجهی به ظاهر محصولات نم کردند اما امروزه حتی روی رنگ و طراحی هر محصولی هم نگران هستند و به دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهند، ماشین لباسشویی های بلومبرگ با طراحی مدرنی که دارند می توانند مناسب هر دکوراسیونی در هر منزلی باشند.

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی بلومبرگ

تا این جای بررسی کیفیت ماشین لباسشویی بلومبرگ متوجه این مسئله شدید که این برند کیفیتی قابل قبول دارد و دارای استاندارد های جهانی هستند، اما این که بهترین مدل این ماشین لباسشویی ها کدام است مبحث جداگانه ای است که جداگانه باید مورد بررسی قرار گیرد، ما در این بخش به معرفی ماشین لباسشویی های بلومبرگ پرداخته ایم تا خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان بیاوریم.

بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ wanf-914301

این ماشین لباسشویی از برند بلومبرگ با طراحی زیبا و امکانات مناسب به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خریداران تبدیل شده، در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول خواهیم انداخت.

  • دارای صفحه نمایشگر هوشمند
  • دارای برنامه های شست و شوی متعدد
  • دارای امکان شست و شو با تاخیر و امکان شست و شوی سریع
  • دارای قفل کودک
  • دارای مخزن 9 کیلو گرمی
  • دارای قدرت موتور 1400 دور در دقیقه

بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ مدل bwg-484

این ماشین لباسشویی بلومبرگ با طراحی زیبا و بدنه مستحکم خود توانسته به یکی از اولین انتخاب های طرفداران برند بلومبرگ تبدیل شود. در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول خواهیم انداخت.

  • دارای مخزن 8 کیلوگرمی.
  • دارای نمایشگر ال ای دی.
  • دارای برنامه های شست و شوی متعدد.
  • عدم نشتی آب
  • دارای امکان شست و شو با تاخیر و شست و شو به صورت سریع.
  • طراحی بسیار زیبا.
  • دارای خشک کن.

لباسشویی بلومبرگ مدل bwg-484

لیست قیمت روز لباسشویی های بلومبرگ موجود در بازار در بهار 1400

مدل ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی 9 کیلویی بلومبرگ مدل WANF-91430A حدود قیمت روز این مدل لباسشویی 17,390,000 تومان است.
ماشین لباسشویی بلومبرگ مدل BWG-484 قیمت روز این لباسشویی 14,800,000 تومان است.
ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل BWG- 374 این مدل لباسشویی با قیمت روز 13,700,000 تومان در بازار موجود می باشد.
ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل WNF-17321 – A – 7K قیمت این مدل لباسشویی در بازار ایران 15,000,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی بلومبرگ WANF-914301 قیمت جدید این لباسشویی در بازار برابر با 17,600,000 تومان است.
ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل WANF-91430-9Kg این مدل لباسشویی با قیمت 15,860,000 تومان در بازار به فروش می رسد.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های بلومبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

مشورت گرفتن از کسانی که تجربه استفاده از یک محصول را دارند می تواند راهی صادقانه و دقیق برای بررسی کیفیت لباسشویی بلومبرگ یا هر محصول دیگه ای باشند، به همین دلیل برای این که بتوانید هم مزایا و هم معایب این محصولات را بدانید ما در این بخش به بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی های بلومبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداخته ایم.

مزایای ماشین لباسشویی های بلومبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی زیبای ماشین لباسشویی های بلومبرگ
  • استفاده از امکاناتی مانند نمایشگر و قفل کودک در این محصولات
  • برنامه های شست و شوی کارآمد که کار مصرف کننده را راحت تر می کند
  • صدا و لرزش پایین ماشین لباسشویی های بلومبرگ

معایب ماشین لباسشویی های بلومبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت نسبتا گران این ماشین های لباسشویی نسبت به نمونه های ایرانی
  • نداشتن خدمات پس از فروش این محصولات
  • کمبود قطعات این ماشین های لباسشویی که در هنگام تعمیر تعمیرکاران را با مشکل مواجه می کند

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های بلومبرگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با مطالعه بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های بلومبرگ به صورت مفصل نتوانستید به تمام سوالات پیرامون این محصول پاسخ دهید می توانید با کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد در بخش بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های بلومبرگ از نظر تعمرکاران متخصص آی پی امداد به دیگر سوالات خود هم پاسخ دهید.

  • ماشین لباسشویی های بلومبرگ یکی از بهترین مارک لباسشویی های موجود در بازار هستند و همین امر موجب شده تا رضایت مشتریان از این محصول بسیار بالا باشد، اگر مشکلی در پرداخت هزینه ای نسبتا بالا ندارید و علاقه مند به خرید محصول مجهز با امکانات مناسب هستید این محصول می تواند برای شما بهترین باشد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد