logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی یونیون ایر

ارور کولرگازی یونیون ایر
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی یونیون ایر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا تا با حال با مسئله نمایش ارور کولرگازی یونیون ایر در صفحه نمایش کولر مواجه شده اید؟ طبق بررسی های انجام شده یکی از مسائلی که موجب نگرانی مصرف کنندگان از لوازم خانگی می شود، نمایش کد خطا در پنل صفحه است که نشان دهنده مشکلات متعددی چون خراب شدن برخی قطعات یا اختلال در عملکرد سیستم دستگاه است. چنان چه کدهای خطا را در پنل کولرگازی یونیون ایر مشاهده کرده اید و نمی دانید چه اقداماتی را باید انجام دهید، کافیست تا انتهای این مطلب همراه آی پی امداد باشید. در این مطلب به بررسی علت ارور کولرگازی یونیون ایر و روش های حل این مشکل در اسپیلت می پردازیم.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی یونیون ایر صرفه جویی داشته باشید.

ارورهای کولرگازی یونیون ایر چگونه نمایش داده می شوند؟

ارورهای کولرگازی یونیون ایر با توجه به مدل کولرگازی به شکل های متنوعی نمایش داده می شود. برخی از ارورها در کولرگازی به صورت چراغ چشمک زن نمایش داده می شود. تعداد چشمک زدن چراغ ها و فاصله بین هر چشم نشان دهنده نوع خطا است که اغلب اوقات توسط تکنسین های توانمند در این حوزه تشخیص داده می شود. امروزه بسیاری از کدهای خطای کولر یونیون ایر با کنار هم قرار گرفتن یک حروف و یک عدد نشان داده می شوند. هر کد نشان دهنده اختلال در بخشی از کولرگازی است.

برای اینکه بتوانید به تشخیص علت ارور کولر گازی یونیون ایر بپردازید، ابتدا باید با دلیل هر یک از کدهای خطا آشنا شوید. در بسیاری از موارد با بررسی علت آلارم کولرگازی یونیون ایر می توان برای رفع مشکلات دستگاه طی زمان کوتاهی اقدام کرد.

انواع ارورهای کولرگازی یونیون ایر

در صورتی که ارور یا کد های خطا را در صفحه نمایش کولرگازی یونیون ایر مشاهده کرده اید، می توانید از طریق  جدول زیر به تشخیص علت ارور کولرگازی یونیون ایر بپردازید. انواع کد خطا کولرگازی یونیون ایر عبارت است از:

بر اساس کد دیجیتال بر اساس چشمک علت خطای کولرگازی
Df هر یک ثانیه یک بار بررسی دیفراست دستگاه
Fan motorpictor not runing هر 3 ثانیه یکبار دفاع در برابر سرما
E2/L1 هر چهار ثانیه 2 بار/ هر 8 ثانیه دوبار بررسی سنسور دمای اتاق
E3/L2 هر پنج ثانیه 3 بار/ هر 8 ثانیه یک بار اختلال در سنسور پایپ
E4/E5 هر 6 ثانیه 4 بار اختلال در پنل بیرونی کولر گازی
E5/L6 هر 7 ثانیه 5 بار یا هر 8 ثانیه 6 بار فن موتور
E6 هر 8 ثانیه 6 بار مسیر سیم کشی بدون جریان
E7 هر 9 ثانیه 7 بار خطای برق بازخورد خروجی
E8 هر 10 ثانیه 8 بار محافظت در برابر گرما
E9 هر 11 ثانیه 9 بار واتر پمپ

مهم ترین دلایل نمایش کد خطا کولرگازی یونیون ایر چیست؟

مهم ترین دلایل نمایش کد خطا کولرگازی یونیون ایر چیست؟ با توجه به تحقیقات انجام شده روی کولرهای گازی، برخی از عوامل بیشتر دلیل ارور کولرگازی یونیون ایر هستند که در اکثر مواقع به دلیل سهل انگاری مصرف کنندگان رخ می دهد. مهم ترین دلایل ارور کولرکازی یونیون ایر عبارت است از:

  • از کار افتادن فن کولرگازی:

یکی از بیشترین دلایلی که باعث نمایش آلارم کولرگازی یونیون ایر می شوند، کار نکردن فن کولرگازی است. فن کولرگازی یونیون ایر به دلیل عواملی چون خراب شدن خازن کولرگازی، سوختن کمپرسور، کار نکردن موتور، خراب شدن بلبرینگ موتور، خراب شدن سنسور دما، به هم خوردن تنظیمات سنسور دما و … رخ می دهد.

  • کار نکردن کمپرسور اسپیلت:

دومین عاملی که باعث نمایش کد خطا کولرگازی یونیون ایر می شود، کار نکردن کمپرسور است. با توجه به بررسی های انجام شده، عواملی چون از کار افتادن کلاچ، فرسودگی قطعات دستگاه، خراب شدن باتری، معیوب شدن ترموستات، معیوب شدن رله و … باعث کار نکردن کمپرسور اسپیلت و در نتیجه آلارم کولرگازی یونیون ایر می شوند.

  • برفک زدگی و یخ زدگی کولرگازی:

طبق نتایج به دست آمده یخ زدن کولر از دلایل بسیار مهمی است که باعث نمایش هشدار کولرگازی یونیون ایر می شود. عوامل بسیاری مانند بسته شدن لوله های کولرگازی، کم بودن گاز کولر، استفاده مداوم از کولر گازی، روشن ماندن کولر برای مدت طولانی، سرویس نکردن کولر، خراب شدن فن و … باعث یخ زدگی کولر و در نتیجه نمایش کد خطا کولرگازی می شوند.

نتیجه گیری از ارورهای کولرگازی یونیون ایر

در این مطلب به بررسی ارورهای کولرگازی یونیون ایر پرداختیم. برفک زدگی کولر گازی، از کار افتادن کمپرسور و کار نکردن فن اسپیلت از دلایل مهمی هستند که موجب نمایش کد خطا کولرگازی یونیون ایر می شوند. هر کد خطایی باید بلافاصله بعد از نمایش رفع شود تا آسیبی به قطعات دیگر کولرگازی وارد نشود.

برای برطرف کردن ارور کولرگازی یونیون ایر می توانید به مجموعه بزرگ آی پی امداد مراجعه کنید. تیم آی پی امداد به عنوان نمایندگی کولرگازی یونیون ایر در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و تعمیر اسپیلت را با استفاده از قطعات اورجینال و به کمک نیروهای متخصص انجام می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد