logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی یورک

ارور کولرگازی یورک
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی یورک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی یورک یکی از مسائل نگران کننده ای است که نشان دهنده خراب شدن برخی از قطعات در کولرگازی است. امروزه سیستم و عملکرد کولرهای گازی به گونه ای است که در صورت خراب شدن با نمایش کد خطا در پنل تکنسین یا مصرف کننده را متوجه علت خرابی می کنند. با توجه به اینکه هرگونه خطا در کولر نشان دهنده اختلال یا نوعی آسیب در اسپیلت است، بهتر است هرچه سریع تر برای رفع این مسئله اقدام شود. در این مطلب به بررسی علت های هشدار اسپیلت یورک و روش هایی که برای حل این مشکل وجود دارد، می پردازیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید‌.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی یورک صرفه جویی داشته باشید.

دلایل ارور کولرگازی یورک چیست؟

هر یک از کدهای خطایی که در کولرگازی نمایش داده می شوند، دارای دلیل خاصی هستند که باید هرچه سریع تر رفع شوند‌. با دانستن دلایل هریک از کدها می توانید طی زمان کوتاهی علت آسیب دیدگی دستگاه را تشخیص دهید و برای برطرف کردن آن اقدام کنید. انواع کد خطا کولرگازی یورک عبارت است از:

کد خطای کولرگازی یورک علت کد خطا
Ef نقص حفاظتی
Ee بررسی عملکرد در سطح آب
Ed اختلال در محافظت یونیت بیرونی
Ec از بین بردن خطا و اختلال
Eb حفاظت ماژول اینورتر
Ea کمپرسور اسپیلت بیش از حد جریان می کشد
E9 خطای ارتباط میان نمایشگر و برد اصلی
E8 خارج از محدوده بودن سرعت موتور فن کولر گازی
E7 اختلال و خرابی ic
E6 خطا بیشتر از صفر
E5 ارور از سنسور t3
E4 ارور از سنسور t2b
E3 ارور از سنسور t2a
E2 آلارم از سنسور t1
E1 خطای ارتباطی میان قطعات
E0 خطا از توالی فاز

روش های برطرف کردن آلارم اسپیلت یورک

در خصوص برطرف کردن کد خطای اسپیلت یورک روش های متعددی وجود دارد که با توجه به علت خراب شدن کولر و نام کد خطا متفاوت است‌. برای رفع ارور کولرگازی یورک ابتدا به نام کد خطا در پنل دستگاه توجه کنید و سپس با کمک دفترچه اسپیلت یا جدولی که در بالا درج شده است، به تشخیص علت ارور کولر گازی یورک بپردازید. چنانچه علت آلارم کولرگازی یورک داغ شدن قطعات باشد، می توانید با خاموش کردن دستگاه از طریق ریموت و جدا کردن دو شاخه از برق برای رفع این مسئله اقدام کنید.

در صورتی که علت هشدار کولرگازی یورک تمام شدن روغن، کم شدن گاز مبرد، خروج بوی نامطبوع و … باشد، باید از یک سرویس کار در این زمینه بخواهید تا با سرویس و عیب یابی و رفع خرابی کولر گازی یورک برای حل این مسئله اقدام کند. همچنین برای برطرف کردن سایر مشکلات باید از یک تکنسین حاذق در این زمینه بخواهید تا با حضور در منزل یا محل مورد نظر شما، تعمیرات اسپیلت را با کیفیت بالایی انجام دهد‌.

در صورت مشاهده کد خطا در پنل کولرگازی یورک به کدام مرکز مراجعه کنیم؟

در صورت مشاهده کد خطا کولرگازی یورک بهتر است از انجام هر کار خودسرانه ای پرهیز کنید و جهت تعمیرات یا یک مرکز تعمیرات معتبر و با سابقه تماس حاصل کنید. انتخاب یک تعمیرگاه مطمئن و مجهز نقش موثری در کیفیت تعمیرات و بالا رفتن طول عمر کولر گازی دارد. کولرگازی دستگاه بسیار حساس و پیچیده ای است که تعمیرات آن نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. به همین علت بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که از تکنسین های توانا برای کار تعمیرات کمک می گیرد.

شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی یورک با کمک تکنسین های حرفه ای و استفاده از قطعات اورجینال تعمیرات کولرگازی را انجام می دهند. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه تماس حاصل کرده و درخواست رفع ارور کولرگازی یورک در محل را داشته باشید.

نتیجه گیری از ارورهای کولرکازی یورک

در مطلب فوق به معرفی انواع ارور کولرگازی یورک و چند مورد از علت های اصلی نمایش کد خطای اسپیلت یورک پرداختیم. متاسفانه بیشترین عواملی که باعث صدمه کولرگازی می شود، ضربه شدید، سرویس نکردن، تجمع گرد و غبار و روشن کردن دستگاه برای مدت طولانی است که باعث می شود دستگاه به مرور زمان کارایی و عملکرد خود را از دست دهد و خراب شود.

به همین جهت بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدگی مداوم کولرگازی به درستی از آن نگهداری شود و برای تعمیرات آن از نیروهای متخصص و حرفه کمک گرفته شود. با مراجعه به شرکت آی پی امداد می توانید بهترین خدمات را جهت رفع آلارم اسپیلت یورک دریافت کنید و خیال خود را از بابت تعمیرات آسوده کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد