logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی کی جی

ارور کولرگازی کی جی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی کی جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی کی جی یکی از راه های تشخیص علت خراب شدن کولرگازی است که امروزه در بسیاری از کولر های گازی رخ می دهد. در واقع پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که تولید کنندگان در هنگام طراحی لوازم برقی از سیستمی جهت اطلاع از نقاط آسیب دیده استفاده کنند. به همین علت بلافاصله بعد از خراب شدن قطعه ای در کولر و اختلال در عملکرد آن، دستگاه با ارور یا کد خطا همراه است. نمایش آلارم کولرگازی کی جی در بسیاری از موارد موجب نگرانی مصرف کنندگان می شود. به همین علت ما در این مطلب به بررسی اینکه چه راه هایی برای رفع کد خطای کولرگازی کی جی وجود دارد، می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی کی جی صرفه جویی داشته باشید.

دلیل کد خطا کولرگازی کی جی چیست؟

دلایل متعددی هستند که باعث نمایش هشدار کولرگازی کی جی می شوند. در بسیاری از موارد علت ارور کولرگازی کی جی به دلیل خراب شدن قطعات داخلی دستگاه و عملکرد اشتباه آن است. اما چند مورد از مهم ترین عواملی که باعث نمایش کد خطا کولرگازی کی جی می شوند عبارتند از:

  • سوختگی کمپرسور
  • بالا رفتن بیش از حد دمای دستگاه
  • کار نکردن سنسورهای داخلی و بیرونی
  • خراب شدن میکروسوئیچ کولرگازی
  • یخ زدن کمپرسور کولر گازی

انواع ارور کولر های گازی کی جی

برای اینکه بتوانید از طریق کد خطا به تشخیص علت کار نکردن کولر گازی بپردازید، باید بتوانید دلیل کد خطا اسپیلت کی جی را تشخیص دهید. انواع ارور کولرگازی کی جی عبارتند از:

ارور کولرگازی کی جی علت کد خطای کولرگازی
F1 سوختگی محافظ و خراب شدن برد الکتریکی
F2 خطای محافظ فازها
F3 زیاد بودن محافظ ولتاژ
F4 کم بودن محافظ ولتاژ
F5 خطای گرمای زیاد
F6 بررسی اورلود اسپیلت
F7 بررسی سنسور یونیت بیرونی
F8 بررسی محافظ یخ زدگی
F9 یخ زدگی کولر گازی
F10 بررسی گرمایش الکتریکی

روش بر طرف کردن آلارم کولر گازی کی جی چیست؟

روش برطرف کردن آلارم کولرگازی کی جی بر خلاف بسیاری از دستگاه های برقی بسیار دشوار است. این دستگاه از قطعات بسیار پیچیده ای تشکیل شده است که ممکن است هر نوع سهل انگاری باعث خراب شدن آن قطعات شود. اما نکته بسیار مهمی که در خصوص برطرف کردن ارور کولرگازی کی جی وجود دارد، این است که بلافاصله بعد از نمایش هشدار کولرگازی کی جی در پنل صفحه نمایش دستگاه را خاموش و از برق جدا کنید. این کار موجب می شود تا دستگاه استراحت کرده و فشار کمتری به آن وارد شود.

بعد از گذشت 30 دقیقه می توانید کولرگازی را روشن کرده و در صورت نمایش مجدد آلارم کولرگازی کی جی برای رفع آن با یک تعمیرگاه متخصص در این حوزه تماس حاصل کنید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی کی جی کولرگازی را در محل مورد نظر شما عیب یابی و تعمیر می کند.

چرا برای رفع ارور کولرگازی کی جی باید به آی پی امداد مراجعه کنیم؟

دقت داشته باشید که امروزه تعمیرگاه های بسیاری در سراسر استان تهران وجود دارند که کد خطا کولرگازی را برطرف می کنند. اما آیا همه آن ها قادر به برطرف کردن آلارم کولرگازی کی جی با کیفیت بالایی هستند؟ آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولر گازی کی جی با حضور در محل مورد نظر شما برای رفع ارور کولرگازی کی جی اقدام می کنند. تیم آی پی امداد از قطعات اصلی برای رفع کد خطای اسپیلت کی جی استفاده می کند. بنابراین کارایی و عملکرد کولرگازی افزایش پیدا می کند.

نتیجه گیری از کولرگازی کی جی

در این مطلب به بررسی اینکه چه عواملی باعث ارور کولرگازی کی جی می شوند، پرداختیم. متاسفانه کد خطا کولرگازی کی جی در اغلب موارد در منزل قابل تعمیر نمی باشد؛ زیرا این دستگاه بسیار حساس ممکن است در اثر کوتاه ترین اتفاق خراب شود. بر این اساس در صورت نمایش آلارم کولرگازی کی جی می توانید با نمایندگی کولرگازی کی جی یعنی شرکت آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای برطرف کردن کد خطا کولرگازی کی جی ثبت کنید. مجموعه آی پی امداد با به روز ترین امکانات در محل حاظر شده و تعمیرات کولر را مقابل شما عزیزان انجام می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد