logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی وستینگهاوس

ارور کولرگازی وستینگهاوس
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی وستینگهاوس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از بیشترین سوالاتی که در خصوص لوازم برقی و خصوصاً کولرگازی مطرح می شود، ارور کولرگازی وستینگهاوس است. سوالی که در مورد اسپیلت مطرح می شود این است که علت نمایش کد خطا وستینگهاوس در پنل دستگاه چیست و چگونه بر طرف می شود. دستگاه های برقی دارای عملکرد پیچیده ای هستند و ارور دستگاه نیز به دلایل متعددی رخ می دهد. با توجه به این اغلب افراد قادر به تشخیص علت هشدار کولرگازی وستینگهاوس نیستند، آی پی امداد در این مطلب به بررسی علت کد خطا کولر و روش های برطرف کردن این مسئله می پردازد.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی وستینگهاوس صرفه جویی داشته باشید.

چرا کولرگازی وستینگهاوس ارور می دهد؟

امروز عملکرد کولرهای گازی برند وستینگهاوس و سایر برندهای لوازم خانگی به گونه ای است که در صورت اختلال در عملکرد قطعه ای در ساختارشان یا به هم خوردن تنظیمات دستگاه ارور می دهند و کد خطا را در پنل دستگاه نمایش می دهند‌. تمام کدهای خطایی که در پنل دستگاه نمایش داده می شوند، دارای دلیل خاصی هستند و نشان دهنده آسیب دیدگی قطعه ای خاص در پنل هستند.

ارور کولرگازی وستینگهاوس به دو شکل در پنل نمایش داده می شود. در روش اول ارور به صورت چراغ های چشمک زن نمایش داده می شود. اما در روش دوم نوعی کد خطا که از ترکیب یک عدد و یک حروف تشکیل شده است، در پنل نشان داده می شود.

انواع کد خطا کولرگازی وستینگهاوس و علت آن

برای اینکه بتوانید برای رفع کد خطا کولرگازی وستینگهاوس اقدام کنید، ابتدا باید مطابق به نوع کد به تشخیص دلیل کد خطا کولرگازی وستینگهاوس بپردازید. برخی از آلارم های کولرگازی وستینگهاوس عبارت است از:

کد خطا علت کد خطا
E0 خطای پارامتر یونیت داخلی کولرگازی
E1 اختلال در بر قراری یونیت داخلی و بیرونی
E2 بررسی سیگنال عبور از صفر
E3 خارج شدن سرعت سنسور داخلی فن یونیت
E4 مدار باز یا کوتاه سنسور t1  دمای داخلی اتاق
E5 مدار باز یا کوتاه سنسور دمایی t2 اوپراتور
Ec بررسی نشتی مایع مبرد
F1 مدار باز یا کوتاه سنسور دمایی t4کویل کندانسور
F2 مدار باز با کوتاه سنسور دمایی t3 کویل کندانسور
F3 مدار باز یا کوتاه سنسور دمایی T5 فشار تخلیه کمپرسور
F4 اختلال در عملکرد یونیت بیرونی کولرگازی
P0 از کار افتادن ipm
P1 کم یا زیاد بودن ولتاژ کولر
P2 بالا بودن محافظت دمایی کمپرسور
P4 مشکل خطا در درایو کمپرسور اینورتر

علت کد خطای کار نکردن کولرگازی وستینگهاوس چیست؟

در بسیاری از مواقع این سوال ایجاد می شود که علت کار نکردن کولرگازی وستینگهاوس چیست و چه عواملی موجب کار نکردن کولر گازی وستینگهاوس می شوند‌. طبق بررسی های انجام شده عوامل متعددی چون جدا شدن دو شاخه از پریز، کار نکردن فن، آسیب دیدن قطعات داخلی، اختلال در مدار شکن حرارتی کمپرسور، کم یا زیاد بودن ولتاژ از دلایل متعددی هستند که باعث نمایش کد خطا کولرگازی وستینگهاوس می شوند. برای حل مشکل کار نکردن کولرگازی وستینگهاوس کافیست تا از یک تکنسین بخواهید برای عیب یابی و رفع ارور کولرگازی وستینگهاوس اقدام کند.

علت ارور بوی نامطبوع از کولرگازی وستینگهاوس چیست؟

اگر نمایش آلارم کولرگازی وستینگهاوس به دلیل خروج بوی نامطبوع از دستگاه باشد، باید به بررسی فیلتر کولرگازی وستینگهاوس بپردازید. در بسیاری از مواقع کثیف شدن فیلتر کولرگازی وستینگهاوس باعث خروج بوی نا مطبوع از دستگاه می شود. این مشکل در اغلب اوقات به دلیل سرویس نکردن کولرگازی طی فواصل زمانی منظم اتفاق می افتد.

علاوه بر خروج بوی نا مطبوع، ارور کولرگازی وستینگهاوس به دلیل مشکلاتی چون خراب شدن فیلتر، اتمام روغن و … اتفاق می افتد که ناشی از سرویس نکردن دستگاه است. برای حل این مسئله کافیست تا فیلتر دستگاه را تعویض و یا در صورت نیاز اقدام به تميز كردن فيلتر كولر گازي خود کنید. اگر خودتان قادر به تعویض فیلتر نیستید، می توانید از یک تکنسین حاذق در این زمینه کمک بخواهید.

علت ارور نبود جریان کافی هوا در کولرگازی وستینگهاوس چیست؟

یکی از عمده ترین دلایلی که باعث ارور کولرگازی وستینگهاوس می شود، نبود جریان کافی هوا است که مهم ترین دلیل آن سرویس نکردن کولرگازی است. طبق بررسی های انجام شده، عواملی چون کم شدن گاز مبرد، کثیف شدن فیلتر، مسدود شدن فیلترهای خروجی و ورودی از دلایل مهمی هستند که باعث نرسیدن جریان هوای کافی می شوند. برای رفع این مسئله باید از یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیرات کد خطا کولرگازی وستینگهاوس بخواهید تا با سرویس کردن کولر گاری و تعویض یا تعمیر بخش های آسیب دیده برای بر طرف کردن هشدار کولرگازی وستینگهاوس اقدام کنند.

نتیجه گیری از ارور کولرگازی وستینگهاوس

در این مطلب به بررسی ارور کولرگازی وستینگهاوس و سایر مشکلاتی که ممکن است برای کولرگازی وستینگهاوس رخ دهد، پرداختیم. کد خطا کولر گازی وستینگهاوس به دلایل متعددی چون سرویس نکردن دستگاه، عدم نگهداری صحیح رخ می دهد و باعث بروز مشکلاتی چون روشن نشدن کولر، کار نکردن فن کولرگازی و … می شود.

در صورتی که با مشکل ارور کولرگازی وستینگهاوس همراه هستید، می توانید برای تعمیرات به شرکت ای پی امداد مراجعه کنید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی کولرگازی وستینگهاوس در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات کولر گازی اقدام می کند. کافیست تا از طریق شماره تماس 02158941 با این نمایندگی تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد