logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند

آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند
آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال یادگیری آن هستند. امروزه در بیشتر خانه ها از تلویزیون های هوشمند برای نمایش برنامه های تلویزیونی و سرگرمی استفاده می شود. تلویزیون های هوشمند دارای امکانات متعددی هستند که بسیاری از افراد از نحوه کار با آن مطلع نیستند. یکی از امکانات تلویزیون های هوشمند موجود دد بازار این است که قابلیت ضبط فیلم در تلویزیون است.

در بسیاری از مواقع ممکن است با وجود علاقمندی به برنامه خاصی، مجبور به ترک منزل هستید و نمی توانید به تماشای آن برنامه بپردازید. شرکت های تولیدات لوازم خانگی امروزه برنامه های در تلویزیون فعال کرده اند که از آن طریق می توان فیلم مورد نظر را ضبط و در روزهای بعد تماشا کرد. اما ممکن است برخی از افراد قادر به ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند نباشند. بر این اساس ما در این مطلب به بررسی آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند می پردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

اهمیت ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند

برنامه های تلویزیون خصوصاً سریال ها برای همه افراد در رده های سنی مختلف ممکن است سرگرم کننده و مهیج باشند. به همین دلیل بیشتر افراد مایل هستند تا تمام قسمت های یک فیلم را مشاهده کنند. اما شرایط شغلی، کار و مشغله زندگی ممکن است باعث شود تا در برخی از روزها نتوان تماشای برنامه های تلویزیونی را انجام داد. در چنین شرایطی ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند بسیار مفید و کارآمد است. با کمک ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند می توانید فیلم های مورد علاقه خود را ضبط کرده و در ساعت دیگری از روز آن را تماشا کنید. کافیست تا یک وسیله برای نگهداری و ذخیره فیلم داشته باشد.

برای ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند چه لوازمی نیاز است؟

نحوه ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند چگونه است؟ اگر به دنبال آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند سامسونگ، ال جی و…هستید بهتر است تمام مراحل زیر را با دقت انجام دهید. لازمه ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی و … داشتن فضایی برای ذخیره فیلم و سریال است که از طریق usb  باید به تلویزیون متصل شود. انواع هارد اکسترنال و فلش های موجود در بازار با حافظه نسبتاً زیاد برای ضبط فیلم در تلویزیون سونی و … مناسب هستند. بنابراین برای ضبط کردن فیلم در تلویزیون هوشمند کافیست تا یک usb  با حافظه حداقل 4 گیگ را داشته باشید تا بتوانید فیلم را به طور کامل در آن ذخیره کنید.

برای ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند چه لوازمی نیاز است؟

نحوه ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند چگونه است؟

بعد از خرید یک فلش یا هارد اکسترنال که قابلیت اتصال به تلویزیون هوشمند را دارد، می توانید ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی را انجام دهید. برای ضبط فیلم ابتدا usb  را به دستگاه تلویزیون متصل کنید. برای چند ثانیه صبر کنید تا usb  توسط دستگاه تلویزیون شناسایی شود. حال فیلم مورد نظر خود را برای ضبط انتخاب کنید. برای این کار روی کانال مورد نظر خود کلیک کرده و سپس دکمه record  را فشار دهید. با فشار دادن دکمه ریکورد، ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند آغاز می شود. فیلم تا زمانی که شما دکمه stop  را فشار ندهید در هارد ذخیره می شود. شما می توانید با فشار دادن دکمه stop عمل ضبط فیلم در تلویزیون را به اتمام برسانید.

علت ضبط نشدن فیلم در تلویزیون چیست؟

علت ضبط نشدن فیلم در تلویزیون هوشمند چیست؟ متاسفانه برخی موارد فرد پس از گذشت زمان فیلم متوجه ضبط نشدن آن در تلویزیون هوشمند می شود. دلایل متعددی هستند که باعث می شوند ضبط فیلم در تلویزیون به درستی انجام نشود. چند مورد از علت های ضبط نشدن فیلم در تلویزیون هوشمند عبارت است از:

  • پر بودن حافظه فلش یا هارد اکسترنال
  • عدم شناساسی usb توسط تلویزیون هوشمند
  • خراب بودن دکمه کنترل تلویزیون و ثبت نشدن دکمه record

نتیجه گیری از آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند

در مطلب بالا به آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند پرداختیم. با انجام مراحل بالا به راحتی می توانید ضبط فیلم و سریال در تلویزیون هوشمند را طی زمان کوتاهی انجام دهید. در بیشتر مواقع ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند برای اکثر برندهای تلویزیونی یکسان است اما اگر روش بالا با تلویزیون هوشمند شما همخوانی نداشته است، می توانید با کمک پشتیبانی و نمایندگی برند تلویزیون تان نحوه ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند را آموزش ببینید.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان به صورت خودسرانه و بدون داشتن هیچ اطلاعاتی این کار را انجام ندهید زیرا ممکن است با انجام این کار بدون داشتن هیچ اطلاعاتی تنظیمات دستگاه دستکاری شود و به دستگاه تلویزیون آسیب برسد. شما می توانید با کمک افراد متخصص در این زمینه نحوه ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند را آموزش ببینید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • یغمایی 15 شهریور 1402

    سلام وقتتون بخیر. تلویزیون سامسونگ BU8000 گرفتیم ولی گزینه ای برای ضبط یا rec ندارد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 شهریور 1402

      درود، اگر تلویزیون شما از دکمه PVR یا Rec برخوردار نمی باشد، احتمالا از حالت ضبط پشتیبانی نمی کند.

      پاسخ دادن
    • عرفان 17 فروردین 1403

      سلام تلویزیون ایکس ویژن دارم دکمه rec داره وقتی ضبط میکنم نمیدونم کجا ذخیره میشه کمک کنید

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 18 فروردین 1403

        درود، در صورتی که تلویزیون شما از حافظه داخلی برخوردار می باشد، می توانید از طریق menu به بخش recording و سپس storage path بروید تا به فایل ها دسترسی پیدا کنید. در غیر اینصورت باید از یک حافظه خارجی استفاده کرده و فایل های ضبط شده را روی آن ذخیر نمایید.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد