logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات
زمان مطالعه: 8 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات zerowatt  در آی پی امداد شامل مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران میباشد. پس از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زیرووات، کارشناس آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی می کند و تعمیرکار در محل شما حضور خواهد داشت. تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات نیاز به تخصص دارد و بهتر است؛ عیب یابی توسط تعمیرکار نمایندگی انجام شود. با استفاده از خدمات لباسشویی زیرووات از قطعات با کیفیت، گارانتی معتبر و فاکتور خدمات بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد در محل شما انجام می شود و ماشین به هیچ عنوان از منزل شما خارج نمی شود.

اگر تعمیرکار هستید و می خواهید ماشین لباسشویی زیرووات خود را خودتان تعمیر کنید، از خدمات آنلاین و رایگان سایت آی پی امداد بهره ببرید و سوالات خود را در قسمت نظرات همین مقاله مطرح کنید تا تکنسین های این مجموعه شما را راهنمایی کنند.

با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

همچنین در انتهای همین صفحه می توانید سوالات خود را در مورد تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات مطرح کرده و پاسخ تعمیرکار آی پی امداد را مشاهده نمایید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات zerowatt در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیروات در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید با نزدیک ترین نمایندگی لباسشویی زیروات تماس بگیرید.
  2. همچنین امکان ثبت درخواست آنلاین در سایت این مجموعه برای شما وجود دارد.
  3. پس از ثبت درخواست، نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما ارسال خواهد شد.
  4. تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات در کمترین زمان ممکن به منزل شما خواهد رسید.
  5. کلیه خدمات تعمیر لباسشویی زیروات با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.
  6. پس از تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات، فاکتور و گارانتی رسمی به شما عزیزان ارائه می شود.
  7. از ابتدای ثبت درخواست تا پایان سرویس، یک کارشناس آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی می کند.
  8. در نهایت کارشناسان آی پی امداد در مورد رضایت شما از عملکرد تعمیرکار سوال خواهند کرد.

کاربران محترم نمایندگی لباسشویی زیروات توجه داشته باشید، در صورت بروز هرگونه مشکل در حین سرویس در کنار شما هستیم و تا پایان مدت گارانتی از پشتیبانی آی پی امداد برخوردار خواهید بود.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیروات دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران

آی پی امداد نماینده فعال تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات می باشد. اگر به دنبال استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات هستید، می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید. در طول این سال ها، ما تجربیات زیادی به دست آورده ایم. اکنون تمامی این تجربیات را در قالب مزایا و خدمات برای کاربران آماده کرده ایم. برخی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیروات در تهران به شرح زیر است:

  • استفاده از قطعات با کیفیت برای تعمیر لباسشویی زیرووات
  • ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات با کیفیت بالا به مشتریان این مجموعه
  • افزایش طول عمر دستگاه با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده ماشین لباسشویی زیرووات امکان پذیر است.
  • ارائه فاکتور و گارانتی معتبر

در صورت خرید ماشین لباسشویی زیرووات می توانید با شماره رسمی نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید تا از خدمات ویژه بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی زیرووات به چه صورت است؟

ماشین لباسشویی زیروات نیز مانند سایر ماشین های لباسشویی نیاز به سرویس و تعمیر دارد و همین امر باعث شده تا افراد زیادی به دنبال خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی زیروات باشند. برند زیروات مانند بسیاری از برندهای خارجی دیگر امکان حضور مستقیم در ایران را ندارد و به همین دلیل خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی زیروات توسط شرکت های داخلی ارائه می شود. برای استفاده از این سرویس می توانید با شماره درج شده در گارانتی تماس بگیرید. اما اگر مانند بسیاری از مصرف کنندگان دیگر علاقه ای به استفاده از خدمات پس از فروش این شرکت ها ندارید، نگران نباشید. زیرا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل

بهترین انتخاب برای کاربران استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل با بالاترین کیفیت و با مقرون به صرفه ترین هزینه می باشد. بنابراین مصرف کنندگان می توانند از خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در منزل خود توسط آی پی امداد بهره مند شوند. این سرویس علاوه بر داشتن مهارت تعمیرکار لباسشویی زیرووات، مزایای دیگری نیز برای کاربران دارد. برخی از مهمترین مزایای تعمیرات لباسشویی زیروات در محل به شرح زیر است.

تعمیر لباسشویی زیرووات

عدم مراجعه به نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات و استفاده از خدمات نمایندگی های غیرمجاز ضرر و زیان سنگینی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

تعمیر لباسشویی زیرووات توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

یکی از رایج ترین سوالات مصرف کنندگان این است که تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات چقدر طول می کشد؟ از آنجایی که تصور خانه ای بدون ماشین لباسشویی غیرممکن است، به همین دلیل هیچکس دوست ندارد چند روزی را با ماشین لباسشویی خراب سپری کند، در همین راستا پاسخ این سوال را در مطلب زیر بررسی می کنیم.

تعمیرکار آی پی امداد موظف است پس از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زیرووات در کمتر از یک ساعت به منزل شما برسد. تعمیرکار متخصص پس از اتمام مراحل عیب یابی اقدام به تعمیر دستگاه می کند. البته نمی توان زمان خاصی را برای تعمیر تعیین کرد زیرا مدت زمان تعمیر دستگاه بستگی به عیب آن دارد. اما مزیتی که آی پی امداد در خدمات خود ایجاد کرده است ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان است و حداکثر زمانی که می توان برای تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در نظر گرفت 3 ساعت است.

نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات چه خدماتی را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد؟

در صورت خرابی ماشین لباسشویی زیرووات اولین مسئله استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات است. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم:

  • استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات منجر به استفاده از قطعات اصلی برای ماشین شما می شود.
  • دومین موضوع مهم همه ما این است که تعمیرکار از تخصص کافی برخوردار باشد و آی پی امداد در این زمینه تنها از خدمات تعمیرکاران متخصص در این زمینه استفاده می کند.
  • ضمناً پس از ارائه خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات، فاکتور و ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می شود.
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیروات از ابتدا تا پایان مدت گارانتی در پنل کاربری از شما پشتیبانی می کند و در همان روز به رفع هرگونه مشکل می پردازد.

به کدام سایت برای تعمیر لباسشویی زیرووات اعتماد کنیم؟

وقتی ماشین لباسشویی زیرووات شما نیاز به تعمیر دارد و در گوگل به دنبال نمایندگی مجاز میگردید اما به نتایج زیادی برخورد میکنید و نمیدانید به کدام نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات اعتماد کنید، کار برایتان سخت می شود. همانطور که می دانید تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات نیاز به تخصص دارد و هر اشتباهی در حین تعمیرات آسیب زیادی به همراه خواهد داشت. بنابراین برای یافتن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات به نکات زیر توجه کنید.

  • در صورت ورود به سایت نمایندگی ماشین لباسشویی زیروات در تهران حتما به نماد اعتماد، آدرس و شماره تلفن ثابت توجه کنید.
  • دقت کنید که آیا هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات را روشن کرده اند یا خیر؟
  • نظرات سایر کاربران را بخوانید.

آی پی امداد نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران است که پس از اتمام خدمات گارانتی فاکتور رسمی ارائه می کند. شماره تلفن نمایندگی لباسشویی زیروات 02158941 است که به صورت شبانه روزی و در روزهای تعطیل فعال است.

آیا نمایندگی لباسشویی زیرووات آموزش دارد؟ یا قطعات را میفروشد؟

نمایندگی لباسشویی زیرووات در آی پی امداد اقدام به فروش قطعات نمی کند و فقط در حین سرویس از قطعات استفاده می کند. بسیاری از کاربران سایت آی پی امداد دانش فنی دارند و می خواهند ماشین لباسشویی زیرووات را خودشان تعمیر کنند. مطالعه مقالات آموزشی، بخش پرسش و پاسخ و فیلم های آموزشی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر در حین تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات سوالی داشتید می توانید در قسمت نظرات همین مقاله از تعمیرکاران آی پی امداد بپرسید تا به صورت آنلاین و رایگان شما را راهنمایی کنیم.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات یکی از کارهایی است که تنها توسط تعمیرکار مجرب انجام می شود. افراد کم تجربه قادر به تشخیص صحیح دستگاه شما نیستند و می توانند آسیب زیادی به آن وارد کنند. در این شرایط بهترین کار برای شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات آی پی امداد است.

  • تعمیرکاران آی پی امداد دارای دانش به روز و تجهیزات جدید در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات می باشند.
  • تکنسین های خبره این مجموعه در کمترین زمان ممکن مشکل لباسشویی شما را عیب یابی و رفع می کنند.
  • تعمیرکار متخصص با استفاده از قطعات اصلی و درجه یک ماشین لباسشویی زیرووات را در محل و منزل شما تعمیر می کند.
  • سرویس کار نمایندگی گارانتی معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی شما ارائه می دهد.

سوالات کاربران از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد

  • آیا آی پی امداد به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات فعالیت می کند؟

آی پی امداد کد رسمی از نمایندگی زیروات ندارد. این نمایندگی به عنوان تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی می پردازد.

  • آیا خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد شامل قطعات فابریک می شود؟

کلیه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد با استفاده از با کیفیت ترین قطعات انجام می شود تا به حفظ کیفیت ماشین شما کمک کند و مانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

  • آیا تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد دارای تخصص می باشد؟

کاربران گرامی لازم است بدانید که آی پی امداد با بیش از 30 سال سابقه در تعمیر و سرویس لوازم خانگی یکی از بهترین ها در این زمینه است و در انتخاب تکنسین توجه لازم را به عمل می آورد تا تعمیرکار دستگاه شما آموزش دیده و با تجربه باشد.

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات

تعمیرات یکی از خدماتی است که اکثر مصرف کنندگان علاقه مند به انجام آن به تنهایی هستند تا کمترین هزینه را برای آن پرداخت نکنند، اما از طرف دیگر آموزش تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات موضوعی نیست که بتوان آن را در مدت زمان کوتاهی انجام داد. اما می توانیم مواردی را به شما یادآوری کنیم که با رعایت آنها کمتر نیازی به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیروات خواهید داشت:

  • ابتدا توجه داشته باشید که نصب ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است و رعایت نکردن یک نکته کوچک توسط کارشناس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیروات می تواند منجر به بروز مشکلاتی در ماشین لباسشویی در بازه های زمانی مختلف شود.
  • علاوه بر این نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هر دستگاه دارای دفترچه راهنمای کاربری خاص خود است و عدم استفاده صحیح از این دستگاه می تواند نیاز شما را به خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات افزایش دهد.
  • همچنین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که ماشین لباسشویی شما در معرض کثیفی و جرم گیری قرار دارد و باید در فواصل زمانی معینی ماشین لباسشویی را تمیز و جرم گیری کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب دیدن برد و قطعات الکترونیکی، حتما از محافظ الکتریکی جداگانه برای ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.

عیب یابی ماشین لباسشویی زیرووات توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

برخی از مشکلات ناشی از ماشین لباسشویی زیرووات بیشتر از بقیه تکرار می شوند. اطلاع پیدا کردن از این ایرادات و روش های تعمیر لباسشویی زیرووات به شما کمک می کند تا بتوانید ماشین لباسشویی زیرووات خود را بدون نیاز به حضور تکنسین تعمیر کنید. تعمیرکار نمایندگی در آی پی امداد این عیب های مکرر را برای شما جمع آوری کرده است. در ادامه با نحوه تعمیرات با استفاده از تجربه تعمیرکار نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات آشنا می شویم.

 در ادامه به پاسخ دهی سوالات متداول مشتریان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات توسط کارشناسان آی پی امداد می­ پردازیم.

تعمیر مشکل کار نکردن لباسشویی زیرووات

در صورت کار نکردن ماشین لباسشویی برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • باید قدرت و بار لباسشویی را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل و روشن است.
  • همچنین باید پریز مورد استفاده را برای اطمینان از جریان برق با استفاده از لامپ کار، دستگاه یا تستر ولتاژ بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که درب ماشین لباسشویی کاملا بسته است.
  • اگر واشر ضعیف به نظر می رسد، باید قطع کننده مدار یا فیوز را بررسی کنید.
  • می توانید سیم برق را چک کنید.
  • باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید و سیم را از نظر ترک یا پارگی بررسی کنید.
  • در صورت لزوم، باید سیم را تعویض کنید.
  • سپس باید در را باز کنید و شیر درب و زبانه درب که روی آن فشار می‌آورد را بررسی کنید.
  • می توانید کلید را فشار داده و رها کنید. اگر هنگام انجام این کار کلیک نکرد، احتمالاً خراب است.
  • سپس می توانید سوئیچ را بردارید، تست کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی هنوز کار نمی کند، ممکن است کنترل نادرست باشد.

در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات تماس بگیرید.

چرا لباسشویی به درستی لباس ها را نمی شوید؟ برای تعمیر لباسشویی زیرووات چه کنیم؟

اگر لباس ها را به درستی نمی شویید، برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات باید به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که از دستگاه به درستی استفاده می کنید.
  • باید مقدار مناسب پودر لباسشویی را در ماشین لباسشویی بررسی کنید.
  • فقط لباس هایی زیاد باشند، می توانند باعث شستن نامناسب شوند.
  • احتمال دیگر این است که آب شستشو وارد درام نشود یا به درستی تخلیه نشود.

دستورالعمل تعمیر لباسشویی زیرووات:

  • باید شیرهای تغذیه را بررسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که دریچه های تامین آب برای شیلنگ های تغذیه کاملا باز هستند.
  • مطمئن شوید که شیلنگ ها تغذیه نمی شوند، یعنی ممکن است دریچه ورودی آب بسته باشد.
  • شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید دستگاه کاملاً تخلیه شده است.
  • گرفتگی می تواند آب کثیف شستشو را پشت سر بگذارد و در درام باقی بماند.
  • هنگام بارگیری، دستگاه را تماشا کنید تا مطمئن شوید که بعد از هر چرخه شستشو کامل می شود.
  • باید بررسی کنید که شلنگ تامین آب سرد مسدود نشده باشد.
  • شیر ورودی آب را ببندید و سپس شلنگ را از دستگاه جدا کنید.
  • می توانید انتهای آن را در یک سطل بچرخانید و سپس دوباره وصل کنید.
  • این باید یک جریان قوی ایجاد کند.
  • برای تعیین اینکه آیا این درست است، شلنگ را از شیر جدا کنید، آن را در قسمت بیرونی شلنگ بردارید و دوباره امتحان کنید.
  • اگر جریان همچنان محدود است، باید شیلنگ را تعویض کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات تماس بگیرید.

علت نشتی آب از لباسشویی زیرووات چیست؟

در صورت نشتی ماشین لباسشویی برای تعمیر لباسشویی زیرووات در محل باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • معمولاً برای ورود آب به ماشین لباسشویی از شیلنگ یا اتصالات استفاده می شود.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ نشتی آب از ورودی آب یا شلنگ ورودی آب وجود ندارد.
  • مطمئن شوید که شلنگ های ورودی آب از جنس استیل ضد زنگ هستند.

راهکارهای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات برای مشکل نشتی آب:

  • ابتدا باید محل اتصال شیلنگ ها به سوپاپ ها و پشت ماشین لباسشویی را بررسی کنید.
  • همچنین باید شلنگ ها را از نظر سایش یا نشتی بررسی کنید.
  • باید کوپلینگ ها یا گیره های شلنگ را سفت کنید یا شلنگ ها را کاملاً تعویض کنید.
  • قبل از جدا کردن شلنگ، باید مطمئن شوید که شیر ورودی آب را ببندید.
  • سپس بعد از جدا شدن می توانید آنها را در سطلی قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.
  • همچنین باید مهر و موم و بلبرینگ را بررسی کنید.
  • دستگاه ممکن است واشر نازک یا واشر معیوب داشته باشد که باید تعویض شود.

اگر مشکل حل نشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات تماس بگیرید.

چرا لباسشویی زیرووات می لرزد و تکان می خورد؟

در صورت لرزش ماشین لباسشویی می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • اول اینکه ممکن است بار لباسشویی نامتعادل باشد که باید بار را تنظیم کنید.
  • مطمئن شوید که سطح لباسشویی محکم و صاف باشد و آن را تراز کنید.
  • برای اینکه دستگاه به درستی کار کند، کف باید به اندازه کافی صاف و محکم باشد.
  • قبل از کار باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید و پایه های سطحی را بررسی کنید.
  • باید به زیر ماشین لباسشویی نگاه کنید و مطمئن شوید که تمام پایه ها روی زمین محکم شده اند.
  • اگر یکی از پایه های جلویی یا هر دوی آنها روی زمین شل است، باید آنها را به عقب بچرخانید تا سفت شوند.
  • پای جلویی باید تا حد امکان کوتاه باشد، آنها را به طور کامل دراز نکنید.
  • مطمئن شوید که پایه های جلویی، کلاهک های لاستیکی را محکم کرده و آنها را قفل کنید تا در جای خود ثابت شوند.
  • اگر نه این قطعات را بخرید و نصب کنید.
  • می توانید از پد ضد لرزش برای قرار دادن زیر پایه های ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  • این به جلوگیری از لرزش کمک زیادی می کند.

در صورت لرزش یا لرزش دستگاه کافی است از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در تهران جهت عیب یابی بهره مند شوید.

عیب یابی مشکل صدای لباسشویی زیرووات

اگر ماشین لباسشویی پر سر و صدا است برای تعمیر لباسشویی زیرووات باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • باید پمپ را بردارید.
  • به سرعت گیره ها را با پیچ گوشتی شل کنید و پمپ را از محور موتور بیرون بکشید.
  • سپس اتصالات الکتریکی را از موتور جدا کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل استفاده کنید.

لباسشویی آهسته پر می شود یا پر نمی شود، برای تعمیر لباسشویی زیرووات چه کاری می توان کرد؟

در صورت بروز این مشکل می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • باید دریچه آب را عوض کنید.
  • می توانید شیر قدیمی را بردارید و شیر جدید را ببندید.
  • اتصالات الکتریکی قسمت های سرد و گرم را به شیر جدید انتقال دهید.
  • سپس شلنگ را با یک گیره فنری پر کنید.
  • باید سعی کنید صفحه ورودی شیر آب را تمیز کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با تعمیرگاه مجاز برای تعمیرات لباسشویی زیرووات تماس بگیرید.

لباسشویی نمی چرخد و لباس ها درون آن حرکت نمی کنند، چگونه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات را انجام دهیم؟

اگر ماشین لباسشویی نمی چرخد، برای تعمیر لباسشویی زیرووات در محل باید به نکات زیر توجه کنید:

  • باید سوئیچ درب را تعویض کنید.
  • باید سوئیچ در را با استفاده از زبانه قفل و کشیدن سوئیچ به سمت جلو بردارید.
  • برای نصب سوئیچ جدید، کافی است آن را در شکاف قرار دهید و آن را به عقب بکشید.
  • اگر دستگاه پر از آب شود و آب در آنجا بماند، احتمالا کلید درب خراب و مشکوک است.
  • باید سیم های متصل به سوئیچ را جدا کنید و پروب های تستر را به اتصالات سوئیچ وصل کنید.
  • همانطور که در را باز و بسته می کنید، خوانش ها باید به طور متناوب بین پیوسته و غیر پیوسته تغییر کنند.
  • اگر نه، باید سوئیچ را تعویض کنید.

اگر دستگاه شما نمی چرخد، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات خود بهره مند شوید.

چرا بدنه لباسشویی زیرووات برق دارد؟

اگر ماشین لباسشویی به بدنه برق می دهد، می توانید جهت تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات موارد زیر را بررسی نمایید:

  • باید اتصالات و سیم های لباسشویی را بررسی کنید.
  • اگر موتور لباسشویی سوخته باشد نیز به بدنه اتصال می دهد.
  • ممکن است سیم ارت به لباسشویی وصل نباشد.
  • اگر خازن پارازیت گیر نیز نشت برق داشته باشد، موجب اتصال برق به بدنه می شود.
  • همچنین باید لولای درب را نیز بررسی نمایید که تنظیم باشد.

در صورتی که لباسشویی زیرووات به بدنه دستگاه برق می دهد، می توانید از خدمات تعمیرات لباسشویی زیرووات در آی پی امداد بهره مند شوید.

توصیه های سرویس و نگهداری لباسشویی زیرووات

در ادامه توصیه های فنی تعمیرکار لباسشویی زیرووات برای شما ذکر شده است.

  • ماشین لباسشویی زیرووات باید به درستی در جای خود تراز شود.
  • برای تراز کردن باید از پیچ های زیر ماشین استفاده کنید.
  • ماشین لباسشویی را در مکانی که در معرض نور مستقیم خورشید یا سرد است نصب نکنید.
  • فاصله ماشین لباسشویی از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باشد.
  • وقتی ماشین لباسشویی زیروات شما خاموش است، شیر آب را ببندید.
  • هر از چند گاهی مطمئن شوید که لوله تخلیه یا شلنگ خروجی وصل است و خروجی آب مسدود نیست.
  • پس از هر بار شستشو درب دستگاه را باز بگذارید.
  • هر چند وقت یکبار برنامه شستشوی کامل را بدون قرار دادن لباس در دستگاه اجرا کنید و با استفاده از جرم گیر، رسوبات دستگاه را تمیز کنید.
  • به صورت دوره ای جاپوداری را تمیز کنید.

خدمات سالانه تعمیرکار باعث حفظ کیفیت دستگاه می شود تا کمتر به تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات نیاز داشته باشید.

سرویس ماشین لباسشویی زیرووات چگونه از بروز خرابی دستگاه شما جلوگیری خواهد کرد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که سرویس ماشین لباسشویی زیرووات چگونه از خراب شدن دستگاه جلوگیری می کند؟ اگر این سوال برای شما پیش آمد با ما همراه باشید.

  • ماشین لباسشویی دارای قطعات مختلفی است که بر عملکرد ماشین تاثیر می گذارد و تکنسین باید تمامی این قطعات را بررسی و عیب یابی کند.
  • اگرچه خود ماشین لباسشویی در معرض آب و مواد شوینده است، اما باید در فواصل زمانی مختلف رسوب زدایی و تمیز شود و اگر این اتفاق نیفتد، در نهایت به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیروات نیاز خواهید داشت.
  • علاوه بر این، هر دستگاهی مشکلات کاربری خاص خود را دارد که در صورت عدم رعایت آن می تواند مضر باشد، بنابراین پس از مراجعه تعمیرکار ماشین لباسشویی زیروات به منزل شما، تمامی این موارد به شما آموزش داده می شود.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات خود را به وضوح می بینید. به طور کلی مواردی وجود دارد که بر هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات تاثیر می گذارد. این موارد عبارتند از:

  • استفاده از قطعات اصلی
  • قطعه خراب شده دستگاه
  • فناوری های مورد استفاده در لباسشویی

قیمت خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد

اطلاع پیدا کردن از قیمت تعمیر لباسشویی زیرووات یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد پیش از استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات به دنبال اطلاع پیدا کردن از آن هستند. در صورتی که هریک از اجزای لباسشویی زیرووات شما دچار ایراداتی شده است و قصد تعمیر یا تعویض آن را دارید، به کمک جدول زیر می توانید از هزینه تعمیرات لباسشویی زیرووات خود اطلاع پیدا کنید.

خدمات تعمیرات لباسشویی زیرووات هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات
تعویض کاسه نمد، بلبرینگ و سه نظام لباسشویی زیرووات از 900/000 تا 1/500/000 تومان
تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی زیرووات 400/000 الی 850/000 تومان
هزینه تعویض شیربرقی لباسشویی زیرووات 290/000 الی 550/000 تومان
هزینه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی زیرووات 350/000 الی 850/000 تومان
هزینه تعویض لاستیک دور درب لباسشویی زیرووات 300/000 الی 1/200/000 تومان
هزینه تعویض تایمر ماشین لباسشویی زیرووات 300/000 الی 800/000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه لباسشویی زیرووات 300/000 الی 750/000 تومان
هزینه تعویض یا تعمیر موتور لباسشویی زیرووات 1/000/000 الی 1/700/000 تومان
هزینه تعویض یا تعمیر دیگ آبکش لباسشویی زیرووات 800/000 الی 1/300/000 تومان

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • تعمیر لباسشویی زیرووات نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.
  • آی‌پی امداد با گردآوری مجرب‌ترین تکنسین‌ها و استفاده از تمامی ابزارهای جدید، به انتخاب شماره یک مصرف‌کنندگان زیرووات تبدیل شده است.
  • در مطالب فوق راهکارهایی برای رفع عیب ماشین لباسشویی به شما ارائه شد.
  • در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر مقالات آموزشی سایت را مطالعه نمایید.

برای استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در پایین صفحه تماس بگیرید.

خلاصه ای از تعمیرات لباسشویی زیرووات

آیا تعمیرات لباسشویی زیرووات در آی پی امداد با قطعات اصل انجام میشود؟
  • کلیه خدمات لباسشویی زیرووات در آی پی امداد، همراه با قطعات با کیفیت میباشد.
تعمیر لباسشویی زیرووات در چه زمانی انجام میشود؟
  • بعد از تماس و ثبت خدمات شما، تعمیرکار لباسشویی زیرووات تا یک ساعت بعد در محل شما میباشد.
آیا نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات بعد از اتمام خدمات، گارانتی و فاکتور تحویل میدهد؟
  • بعد از پایان خدمات، میتوانید فاکتور و گارانتی را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.
قطعات ماشین لباسشویی زیرووات را از کجا تهیه کنیم؟
  • بهترین روش برای تهیه قطعات لباسشویی زیرووات، استفاده از خدمات نمایندگی میباشد.
  • اما میتوانید در بازار آزاد هم، به تهیه قطعات بپردازید.
شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات چیست؟
  • 02158941
آیا تعمیرکار لباسشویی زیرووات مدل های قدیمی هم تعمیر میکند؟
  • خدمات آی پی امداد بابت لباسشویی های قدیمی و مدل های جدید زیرووات میباشد.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات چه مدت زمان گارانتی خدمات میدهد؟
  • 90 الی 365 روز
4.9/5 - (21 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی زیرووات به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

32 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • نفیسه 15 خرداد 1401

    سلام و خسته نباشی ماشین لباس شویی زروات چرا روی تایمش میزنی که کم تر شه نداره فقط تاخیر میندازه ایا باید سرویس شود یا برنامه ریخته شود

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 خرداد 1401

      سلام، از برنامه های کوتاه تر استفاده کنید. دکمه کوتاه کردن برنامه ندارد

      پاسخ دادن
  • امین 19 مرداد 1400

    سلام خوبی ببخشید تایمرمکانیکی کن ۸۰۰ میخوام چه قیمت هست

    پاسخ دادن
  • سبزپرور 05 مرداد 1400

    سلام خسته نباشیدلباس شویی زیرووات مدل kEN600 دارم تسمه اش پاره شده پیدانمی کنم چکارکنم شماداریدممنون میشم راهنمایی کنیدباتشکر

    پاسخ دادن
  • مجتبی 22 دی 1399

    سلام استاد Ken800دارم وقتی به مرحله آبکشی و دور تند میرسه فقط پمپ تخلیه میکنه و متور حرکت نمیکنه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 دی 1399

      سلام، خازن موتور و تایمر بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • قلعه نویی 22 دی 1399

    سلام قیمت موتور نو و استوک زیرووات ken500 رو میفرمایید ممنون

    پاسخ دادن
  • جمال 30 مهر 1399

    سلام وقت بخیر ببخشید طسمه ماشین لباس شویی زیرو وات kEN داری

    پاسخ دادن
  • Nima 17 مهر 1399

    سلام وقت بخیر من میخوام یه لباسشویی کارکرده زیرووات مدل ZNF 6138 بخرم ولی سالم نیستش و به گفته فروشنده، بورد به موتور دستور نمیده و نیاز به تعمیر داره. به نظرتون ارزشش رو داره بخرم؟ اگه بخرم هزینه درست کردنش چقدر میشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 مهر 1399

      سلام، خیر

      پاسخ دادن
    • Fate 29 مرداد 1400

      سلام خسته نباشید والا ما یدونه داریم ولی طرز استفادشو بلد نیستیم اگه بلدید لطفا به ما هم یاد بدید متشکر

      پاسخ دادن
  • Fateme 18 مرداد 1399

    سلام خسته نباشید ماشین لباسشویی وقتی ب مرحله آبکشی میرسه متوقف میشه و E03 رو نشون میده و عملکرد ابکشی و خشک کردن انجام نمیشه و آب هم تخلیه نمیشه میتونید راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
  • اشکان 25 خرداد 1399

    سلام دریچه تخلیه لباسشویی زیروات ken 800 دارید؟

    پاسخ دادن
  • محمدی 29 فروردین 1399

    سلام وقت تون بخیر ماشین لباسشویی زیرووات مدل 1590 WT دارم که متاسفانه امروز چراغ های LCD آن خاموش شده و کار نمی کند. لباس ها را شست و به عدد 1 رسید استوپ کرد بعد خاموش شد. روشن کردم که آب کشی کنم دیگه صفحه ال سی دی روشن نمیشه. به همین دلیل نه میتوان برنامه داد و نه درب آن بسته می شود که شستشو انجام شود. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر از شما و با ارزوی سلامتی برای شما.

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 30 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، برد الکترونیکی لباسشویی زیرووات شما مشکل دارد

      پاسخ دادن
  • فرشاد 26 فروردین 1399

    با سلام ماشین لباسشویی بعد از شست و شو درش باز نمیشه. باید چیکار کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 26 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، میکروسوئیچ درب لباسشویی زیرووات شما مشکل دارد

      پاسخ دادن
  • محسن 26 اسفند 1398

    سلام ماشین لباس شویی زیروات دارم سیم ارت ندارد چطور سیم ارت را مشخص کنم ممنون

    پاسخ دادن
  • حسین 23 اسفند 1398

    سلام قیمت مخزن ماشین ،لباسشویی زیروات چنده؟ کن ۸۰۰

    پاسخ دادن
  • نجیب 03 اسفند 1398

    دربش باز نمیشه چیکار کنم زیرو وات کن 500

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 03 اسفند 1398

      سلام دوست عزیز ، در ابتدا باید چک کنید که میکروسوئیچ درب لباسشویی زیرووات شما سالم است یا خیر

      پاسخ دادن
  • محمد 28 دی 1398

    ریست لباسشویی چطوریه؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 29 دی 1398

      سلام وقت بخیر باید مدل لباسشویی را ذکر کنید

      پاسخ دادن
  • سبحان 08 آذر 1398

    سلام خسته نباشید من دکمه چهارم ماشین لباسشویی رو اشتباهی فشردم و الان ماشین وایستاده و کار نمیکنه مدلش 1285 است چکار کنم دوباره راه بیوفته

    پاسخ دادن
    • مدیر 09 آذر 1398

      سلام دوست عزیز ، دکمه استارت رو ده ثانیه نگه دارید

      پاسخ دادن
  • بانو 07 آذر 1398

    سلام روزتون خوش ماشین لباسشویی من لباس رو میشوره وقتی میخواد بچرخد و آب رو بگیره و تخلیه کنه نمیتونه و آب تو ماشین میمونه سپاس

    پاسخ دادن
    • مدیر 07 آذر 1398

      سلام دوست عزیز ، تایمر و موتور لباسشویی زیرووات شما باید توسط تعمیرکار در محل چک شود.

      پاسخ دادن
  • مریم 25 مهر 1398

    ماشین لباسشویی هنگ کرده و کار نمیکنه ن برنامه فعال میشه ن قطع فقد روی برنامه استپ کرده.

    پاسخ دادن
    • مدیر 27 مهر 1398

      سلام ، اگر روی برنامه توقف داشته است مشکل از برد الکترونیکی است .

      پاسخ دادن
  • ناشناس 17 شهریور 1398

    سلام خسته نباشید ماشین لباسشویی من دیگش نمیچرخه آب داخلش میاد قبل از اینکه از کار بیافته بد صدا میداد صدای تلق تلق

    پاسخ دادن
    • مدیر 18 شهریور 1398

      سلام ، شفت ، تسمه ، سه نظام ، موتور و تایمر لباسشویی زیرووات شما باید چک و عیب یابی شود .

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد