توسط حسن ایازی مطرح شده

یخ بستن ولوم ترموستات یخچال سامسونگ

با سلام، یخچال بنده سامسونگ قدیمی است که طبقه بالا فریزر و پایین معمولی است. چند روزی بود که محتویات یخچال یخ بسته بوده بود من درجه رو کم کردم متوجه شدم که ولوم ترموستات هم سفت شده و یخ بسته که نمیشود حرکت داد سرویسکار اومد گفت المنت از کار افتاده المنت رو تعویض کرد و دریچه دمپر رو هم چک کرد که مشکلی نداشت بعد لوله ناودونی یا همون فاظلاب را هم رها کرد و گرفتگی ندارد اما بعد از یک ساعت که دوباره یخچال رو روشن کردم متوجه شدم که ولوم ترموستات همچنان مثل سابق یخ بسته و نمی شود بچرخانم لطفا راهنمایی کنید که ایراد یخ بستن ولوم ترموستات یخچال سامسونگ از کجاست.

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 15 دی 1399

    سلام، ترموستات یخچال سامسونگ شما خراب شده و باید تعویض شود.

  • اسماعیل 22 مرداد 1400

    با سلام ما یه یخچال کره سامسونگ مدل پرستیژ مدلsr688ev داریم مشکل،ما اینه برد تنظیم دماش خراب شده و چراغ هاشهای روشن نمیشن الان کف فریزر یخ میزنه و موتور بیش حد از کار میکنه نمایندگی ما خو هیچ الکین میگن بردش نداریم بعد میگن شانسی باید قطعات عوض کنیم هیچ قولیم نمیدیم درست بشه و بعد چند ماه دوبارهپیش فاظلاب یخ نزنه،اخه اب وارد پشت و به پایین نمیره،من از اهوازم بدبختانه

      آی پی امداد 23 مرداد 1400

      سلام، ارتباطی به برد ندارد، قسمت فاضلاب گرفته. گرفتگی در قسمت درین یا همان فاضلاب را برطرف نمایید و لامپ های ال ای دی صفحه نمایش هم باید تعویض شود.

    آی پی امداد 05 آبان 1400

    سلام علت نچرخیدن ولوم ترموستات یخچال سامسونگ از جای دیگه ای نیستش، علتش فقط و فقط خرابی خود ترموستات هست که باید عوض بشه، اگر ساکن تهرانید و قصد داریم تعویض کنید از خدمات تعمیرکار یخچال سامسونگ در تهران استفاده کنید و در صورتی هم که ساکن کرج هستید میتونید از خدمات تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ در کرج استفاده کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد