این سوال توسط فاطمه یعقوبی پرسیده شده است

برآورد هزینه تقریبی تعمیر برد لباسشویی الکترولوکس

مدتی هست که ماشین لباسشویی ما که برند الکترولوکس هست لباس هارو تمیز نمیشوره و آب داخل ماشین هم گرم نمیشه با مرکز تعمیر الکترولوکس تماس گرفتم کارشناس اومد و تشخیص داد که بورد دستگاه و آب شمار خراب است و دستگاه رو برای انتقال به تعمیرگاه بردند بعد از باز شدن دستگاه توسط مهندس مربوطه با بنده تماس گرفتند که قسمتی از بورد سوم دستگاه گیج میزنه و فرمان درست برای شستشو رو نمیده بطوریکه شستشو کامل انجام نمیشه و آب گرم نمیشه و مابقی قسمتهای دستگاه کاملا سالم است.

به من گفتن که با توجه به برند دستگاه و گرانی قطعات آن صلاح نیست که کل بورد تعویض شود و بهتر است بخشی از بورد که خراب می باشد تعویض شود و قیمت آن 2میلیونو 900 هزار تومان است گفتند با اینکار تمام عیوب دستگاه رفع میشود و صدای اضافی دستگاه و همه چیز ردیف میشود و شرکت تا یکسال هم سلامت دستگاه را ضمانت میکند سوال من این هست که آیاد هزینه که قرا شد پرداخت کنم منصفانه و واقعی است یا خیر؟ چون کارشناسی که قبلا فرستادن منزل و تشخیص خرابی بورد و آب شمار رو داده بود برآورد هزینه 1 میلیون و 300 هزارتومان را داده بود. ممنون از پاسخگویی بابت برآورد هزینه تقریبی تعمیر برد لباسشویی الکترولوکس

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 27 اردیبهشت 1400

    درود کاربر گرامی، تمیز نشستن لباس ارتباطی به این موارد ندارد. وقتیکه المنت در مدار نمیاد مشکل از خود المنت و یا ترموستات (سنسور) دارد. ابتدا موارد ذکر شده را بررسی نمایید و همچنین هزینه تقریبی تعمیر برد لباسشویی الکترولوکس کمتر میباشد.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست