توسط سیده فاطمه میراحمدی مطرح شده

نشتی آب از کف اسپرسوساز زیگما

سلام اسپرسوساز من زیگما مدل 333 و نو است. در اولین استفاده به محض اینکه به مخزن آب دادم و در جای خودش گذاشتم، بعد از یک دقیقه کابینت پر از آب شد و آب از کفش خارج شد. حتی به برق هم وصل نکردم. خود مخزن سالم هست ولی وقتی میذارم روی دستگاه آب از زیر دستگاه میاد بیرون. مشکل نشتی آب از کف اسپرسوساز زیگما چیست؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 22 بهمن 1401

    درود کاربر گرامی، به نظر می رسد ممکن است مشکلی در اتصال مخزن آب در دستگاه اسپرسوساز زیگما مدل 333 شما وجود داشته باشد. اگر به محض قرار دادن مخزن در آن، آب از ته دستگاه نشت می کند، می تواند نشان دهنده این باشد که مخزن به درستی قرار نگرفته است یا اتصال بین مخزن و دستگاه معیوب است. توصیه می کنم موارد زیر را بررسی کنید: 1: اطمینان حاصل کنید که مخزن به درستی تراز شده و در دستگاه قرار گرفته است و مطمئن شوید که در جای خود محکم است. 2: مهر و موم ها و واشرهای اطراف اتصال مخزن را برای هر گونه آسیب یا نشانه های سایش بررسی کنید. اگر واشرها آسیب دیده یا فرسوده شده باشند، باید تعویض شوند. 3: هرگونه نشتی یا ترک قابل مشاهده در مخزن آب را بررسی کنید. اگر مخزن آسیب دیده باشد، باید تعویض شود. 4: قبل از اینکه مخزن آب را از دستگاه خارج کنید از خالی بودن کامل مخزن آب اطمینان حاصل کنید. اگر آب در داخل باقی بماند، می تواند باعث انبساط مخزن و فشار به واشرها شود و در نهایت منجر به نشتی شود. اگر هیچ یک از این مراحل مشکل را حل نکرد، بهتر است برای تعمیر اسپرسوساز زیگما با آی پی امداد تماس بگیرید.

  • fatima 14 اردیبهشت 1402

    سلام خسته نباشید اسپرسوساز زیگما خریدم ی ترک وسط دستگاه ایجادشده برا اولین بار استفاده ش کردم کل سطح کابینتم پرازاب شده از همه جای دستگاه از زده بیرون مشکل چی میتونه باشه

      آی پی امداد 14 اردیبهشت 1402

      درود، دستگاه باید به صورت دقیق رویت و عیب یابی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد