توسط elham مطرح شده

قرص ظرفشویی سامسونگ آب شده و بیرون افتاده

با سلام و خسته نباشید خدمت تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد، سوال من در مورد قرص ماشین ظرفشویی هست، من همیشه از ژل پریل استفاده میکردم اما خواستم قرص هم امتحان کنم، قرص رو قرار دادم و گزینه قرص رو انتخاب کردم و بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه یه صدایی اومد که درب ظرفشویی رو باز کردم و دیدم قرص کمی آب شده و بیرون افتاده ولی مقداری کف بر روی ظرف ها بود که نشان می داد قرص نصفش آب شده، ماشین ظرفشویی من سامسونگ هست، ممکن است قرص مشکل داشته باشه؟ مثلا تاریخ مصرف گذشته باشد و اگر مارک قرص رو عوض کنم درست میشه یا مشکل از دستگاه هست ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چرا قرص ظرفشویی سامسونگ آب شده و بیرون افتاده؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 27 مهر 1399

    درود کاربر گرامی، قرص را کف ظرفشویی بی اندازید و استفاده کنید و اگر باز این مشکل به وجود آمد درجه جلادهنده را کم نمایید و نسبت به سختی آب منطقه تنظیم نمایید. برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

  • آی پی امداد 10 آبان 1400

    سلام، اگر نمیدونید وقتی که قرص ظرفشویی سامسونگ آب شده و بیرون افتاده چیکار باید کنید باید بگم که قرص رو کف ظرفشویی هم بندازید همون عملکرد رو داره، اگر ساکن کرج هستید به شما توصیه میکنم برای روز مبادا با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج در تماس باشید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد