این سوال توسط ستاره افخمی پرسیده شده است

علت یکسره شدن بخار اتو سیلتر از چیه؟

سلام و وقت بخیر. اتو بخار سیلتر من مدتیه که بخار رو به صورت یکسره و مداوم خارج میکنه. قبلا فقط زمانی که دکمه بخار رو فشار میدادم، بخار تولید میشد، اما حالا انگار کنترل بخار از دستم خارج شده. علت این مشکل چیه و چه راه‌ حلی برای آن وجود داره؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 13 تیر 1403

    درود کاربر گرامی، موارد مختلفی باعث می شوند که بخار از اتو سیلتر به صورت یکسره و مداوم خارج شود. در صورتی که پمپ اتو دچار خرابی شده باشد، باعث می شود که آب بیش از حد به داخل محفظه بخار پمپ شده و در نهایت به طور مداوم بخار تولید شود. همچنین ممکن است دکمه بخار اتو شما دچار مشکل شده و منجر به یکسره شدن عملکرد تولید بخار دستگاه شود که باید پمپ و دکمه های اتو به دقت بررسی شود. در صورتی که شیر برقی اتو دچار مشکل شده باشد، باعث می شود که بخار به طور مداوم از مخزن به محفظه بخار جریان پیدا کند، حتی زمانی که دکمه بخار خاموش است. همچنین اگر مخزن آب اتو شما بیش از اندازه پر شده باشد، منجر به تولید بخار بیشتر از حد معمول خواهد شد. سوراخ‌ های بخار روی کف اتو نیز ممکن است با رسوبات مسدود شده باشند که موجب نشت بخار از کناره‌ های اتو یا عدم خروج یکنواخت بخار از تمام سوراخ‌ ها می گردد و لازم است اقدام به رسوب زایی اصولی دستگاه خود نمایید. در صورتی که قادر به بررسی و رفع این مشکل در دستگاه خود نیستید، بهتر است برای تعمیر اتو خود از تکنسین های مجرب و ماهر آی پی امداد کمک بگیرید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست