این سوال توسط شهلا ابراهیمی پرسیده شده است

علت روشن شدن چراغ قرمز جاروبرقی سامسونگ

سلام.، جاروبرقی سامسونگ من یه چراغ قرمز داره که چند وقت اخیر روشن میشه. نمیدونم دلیلش چیه. کسی میدونه که این چراغ قرمز به چه معنیه و چه کاری باید انجام بدم تا اون رو خاموش کنم؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 10 تیر 1403

    درود کاربر گرامی، برخی از مدل های جاروبرقی سامسونگ دارای یک چراغ قرمز هستند که برای نشان دادن وجود مشکل در دستگاه روشن می شود. اولین و اصلی ترین دلیل روشن شدن چراغ قرمز، پر شدن کیسه یا مخزن جاروبرقی است که برای رفع این مشکل باید کیسه یا پاکت را خالی کرده و در صورت نیاز آن را با یک کیسه جدید جایگزین کنید. همچنین لازم است مخزن جاروبرقی خود را به طور کامل تمیز نمایید. جاروبرقی های سامسونگ دارای دو نوع فیلتر داخلی و خارجی هستند که مسدود شدن هریک از آنها مکش دستگاه را کاهش داده و باعث روشن شدن چراغ قرمز می شود. بنابراین باید فیلترها را بیرون آورده و آنها را با آب تمیز بشویید. اگر فیلترها خیلی کثیف هستند، باید آنها را با فیلترهای جدید جایگزین کنید. همچنین اگر لوله خرطومی یا تلسکوپی جاروبرقی شما مسدود شده باشد نیز این مشکل رخ می دهد که باید لوله ها را تمیز نمایید. اگر سایر راه حل ها را امتحان کرده اید و چراغ قرمز همچنان روشن است، ممکن است موتور یا سنسور دستگاه دچار مشکل شده باشد که بهتر است در این شرایط تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود را به تعمیرکاران مجرب و ماهر آی پی امداد بسپارید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست