توسط شهرام مطرح شده

صدای خش خش در لباسشویی سامسونگ

با سلام لباسشویی بنده مدل B1182EWT سامسونگ هست که هنگام کار کردن و چرخش صدای خش خش میاد بعد در هنگام دور تند سرعت چرخش به صورت ناگهانی ضعیف و زیاد میشه و در این شرایط برق خونه دچار نوسانات میشه. مشکل صدای خش خش در لباسشویی سامسونگ از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 08 مرداد 1400

    درود کاربر گرامی، علت صدای خش خش در ماشین لباسشویی سامسونگ به شرح زیر میباشد: 1: امکان دارد یک وسیله داخل دیگ افتاده و در زمان چرخش به آبکش برخورد میکنه. 2: امکان دارد المنت از جای خود خارج شده باشد. یا المنت دستگاه به آب کش گیر میکند. 3: امکان دارد بلبرینگ های موتور آسیب دیده که در دور تند این مشکل به وجود میاد. 4: احتمال دارد ذغال موتور تمام شده و گیر میکند.

  • فرزام 05 مهر 1400

    سلام احتمال اینکه موتور در حال سوختن باشد هم وجود داره حتما چک شود

    آی پی امداد 01 آبان 1400

    سلام علت صدای خش خش از ماشین لباسشویی سامسونگ میتونه به موارد مختلفی برگرده که در ادامه به اون اشاره می کنیم، اولین چیزی که باید چک کنید ذغال های موتور هست، دومین مسئله هم خارج نشدن جسم توی دیگر و کشیده شدن به اون هست، سومین چیز هم اینکه احتمال داره از مدار خارج شده باشه، امکان داره بلبرینگ با مشکل مواجه شده باشه و همینطور شاید هم موتور در حال سوختن باشه، در هر صورت رفع این مشکل نیاز به تخصص زیادی داره و طوی نیست که توی خونه بشه اون رو رفع کرد؛ اگر ساکن تهران هستید میتونید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در غرب تهران استفاده کنید و اگر هم ساکن کرج بودید میتونید از خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج استفاده کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد