این سوال توسط سهیل نظری پرسیده شده است

ریست لباسشویی بوش

با سلام لباسشویی بوش دارم که برنامه شستشو رو که انتخاب میکنم شروع نمیشه و لباسشویی نمی چرخه، برای ریست لباسشویی بوش باید چکار کنم؟

5 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 25 خرداد 1401

    درود کاربر گرامی، برای ریست لباسشویی بوش دستگاه را خاموش کرده و تنظیمات آن را روی حالت cotton بگذارید و لباسشویی را روشن کنید. پس از شروع به کار دستگاه دکمه temp یا speed spin و سپس دکمه level water یا function را فشار دهید. با انجام این کار کد t01 روی نمایشگر نشان داده شده که باید کمی صبر کنید تا کد t02 نشان داده شود. سپس دکمه start را بزنید و منتظر بمانید تا کد ELT را مشاهده کنید. پس از مشاهده کد، دکمه ریس استارت را فشار دهید و برای رفع کد ارور نمایشگر دکمه temp را 5 ثانیه نگه دارید تا کد EOD که به معنای ریست دستگاه می باشد، نشان داده شود. در صورتی که ایراد دستگاهتان رفع نشد، می توانید از تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در آی پی امداد کمک بگیرید.

  • آی پی امداد 29 خرداد 1401

    کاربران گرامی، اگر در حین ریست ماشین لباسشویی بوش مشکل یا سوالی داشتید، در همین قسمت از کارشناسان آی پی امداد پرسش نمایید.

    محسن خوزستان 18 تیر 1401

    سلام وقت بخیر بنده لباسشویی بوش سری ۴ دارم تازه خریدم برای اولین بار که نوشته گزینه درام کلین رو بزنید بنده اشتباها لباس داخل ماشین گذاشتم ولی در حال شستشو استاپ شده و درب باز نمیشه آب رو از قسمت پایین تخلیه کردم ولی روشن نمیشه کلید هم ندارد کلا لمسی هست لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

      آی پی امداد 18 تیر 1401

      سلام، از برق بکشید بعد از 5 دقیقه دیگه به برق بزنید اگر روشن نشد برد آسیب دیده

    ارزو 15 آبان 1401

    سلام وقت بخیر ماشین لباسشوییم سری ۸ هست ، کاملا المانی نوشته و عمل نمیکنه ولوومش ، هیچیش عمل نمیکنه ، نوشته که برنام درام کلین رو اجراکنین و یا بزنامه ای با حداقل دمای ۵۰ رو اجرا کنین ولی هیچیش عمل نمیکنه که بتونم حتی ریست کنم ، فقط دکمه خاموش روشنش عمل میکنه ممنون میشم راهنماییم کنین چون اول لباس داخل بود مایع هم ریخته بود الان مایع داخل ولی لباس هارو خارج کردم

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست