توسط علیرضا اکبری میاندواب مطرح شده

دیجیتال یخچال سامسونگ بهم ریخته است

با سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت آی پی امداد، یخچال فریزر سامسونگ مدل RT59EDEW سال 86 خریدم. چند روز پیش برق رفت و آمد و نمایشگر دیجیتال روی یخچال 3_و_ 19 بود به این دلیل درست کار نمی‌کند، یخچال را چند ساعت از برق کشیدم بعد دوباره به برق زدم ولی نمایشگر درست نشد. روی منفی 3 و منفی 19 بالا پایین می‌شود. مشکل اینکه دیجیتال یخچال سامسونگ بهم ریخته است از چیست؟ فریزر درست کار می‌کند چون یخ زدایی دارد ولی یخچال خوب سرد نمیشود

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 28 آبان 1399

    درود کاربر گرامی، توجه داشته باشید زمانیکه دیجیتال یخچال فریزر سامسونگ شما بهم ریخته باشد، این مشکل مربوط به اتصالی، نوسانات برق و یا ارتباط با برد اصلی است. برای رفع این مشکل ابتدا اتصالات برد اصلی و صفحه نمایش بررسی شود و در صورت نیاز برد صفحه دیجیتال باید تعمیر یا تعویض شود.

  • آی پی امداد 06 آبان 1400

    سلام؛ رایج ترین علت به هم ریختگی دیجیتال یخچال سامسونگ خرابی در برد الکترونیکی دستگاه است که تعمیر آن نیاز به تخصص دارد، در صورتی که ساکن تهران هستید و با این مشکل مواجه اید میتونید برای رفع مشکل دستگاه خودتون از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران استفاده کنید، علاوه بر این در صورتی که ساکن کرج باشید میتونید از خدمات تعمیرکار یخچال سامسونگ در کرج استفاده کنید.

    نجم الدین نوروزی 30 خرداد 1402

    یخچال فریزر سامسونگ داریم که فریزرش خوب کار می‌کنه ولی نمایشگرش عدد مثبته. علت چیه؟

      آی پی امداد 30 خرداد 1402

      درود، مشکل از سنسور محیطی، برد الکترونیکی یا سیستم دیفراست می باشد که لازم است بررسی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد