توسط سید علی سیدین مطرح شده

دمای بالا و برفک زدن فریزر ساید سامسونگ

درود بر شما سپاس فراوان از مطالب آموزشی و راهنماییهای جامع شما اساتید ارجمند در آی پی امداد، یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS27 دارم هر ۲-۳ هفته یکبار، قسمت فوقانی فریزر گرم میشه و تقریبا تا بالای صفر میرسه که حتی آب یخ نمیزنه. ولی دو تا کشوی پایین سرماش خوبه. با نگه داشتن شاسی لای درب، پس از ۳۰ ثانیه فن کار میکنه و مشکلی نداره. ولی وقتی قاب روی اواپراتور را باز میکنم، حداقل تا ۲۰ سانت از پایین کاملا یخ زده که با سشوار آب میکنم تا ذوب کامل یخها و باز شدن لوله‌ی درین. سنسور روی لوله در حالت روشن بودن ۲۱ کیلو اهم و با حرارت دادن سشوار تا ۳ کیلو اهم را هم نشان داد. المنت حدود ۳۰ اهم ترمودیسک حدود ۷ دیگه چه چیزهایی را باید چک کنم ؟؟؟ در ضمن شغل خودم تعمیرات لوازم برقی و خانگی هست. احتمالا با راهنماییهای جامع شما اساتید عزیز، بتونم مشکل را حل کنم. پیشاپیش از شما کمال تشکر را دارم.

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 25 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی، علت دمای بالا و برفک زدن فریزر ساید سامسونگ، مربوط به مشکل در المنت، ترمودیسک، سنسور دیفراست و برد الکترونیکی میباشد، برای رفع مشکل به بررسی قطعات ذکر شده بپردازید. توجه نمایید که به صورت مرحله ای باید از سالم بودن قطعات ذکر شده اطمینان حال نمایید و اگر مشکلی نداشتند در نهایت برد الکترونیکی چک شود. برای رفع عیب میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال ساید سامسونگ بهره مند شوید.

  • سید علی سیدین 26 خرداد 1399

    سپاس فراوان المنت با مقاومت ۳۰ اهم احتمالا سالم هست سنسور هم با توجه به سرد و گرم شدن مقاومت متغیر بین ۳ تا ۲۱ داشت و ترمودیسک مقاومت ۶

      آی پی امداد 26 خرداد 1399

      سلام، به بررسی برد الکترونیکی بپردازید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد