توسط عزیزی مطرح شده

خاموش شدن دستگاه اسپرسوساز دسینی

دستگاه اسپرسو دسینی مدل ۲۲۲ رو برای اولین بار میخوام استفاده کنم. وقتی دکمه اسپرسو رو میزنم، به جای اینکه کار کنه، چند تا بوق پشت هم میزنه و خاموش میشه. لطفا راهنماییم کنید علت خاموش شدن دستگاه اسپرسوساز دسینی مربوط به چیه و چجوری رفع میشه؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 10 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، اگر دستگاه اسپرسوساز دسینی شما بوق می‌ زند و خاموش می‌ شود، ابتدا بررسی کنید که مخزن آب تا حداکثر سطح نشان داده شده روی مخزن با آب تمیز پر شده است. مطمئن شوید که پورتافیلتر به درستی در سر گروه قرار گرفته و در جای خود قفل شده است. چک کنید که سبد فیلتر تمیز و عاری از هرگونه انسداد است. برای آماده سازی دستگاه، آن را روشن کنید و اجازه دهید چند دقیقه گرم شود. سپس دکمه اسپرسو را فشار دهید و آب را از دستگاه عبور دهید تا نرم و بدون وقفه جریان پیدا کند. اگر با بررسی این موارد مشکل دستگاه رفع نشد، برد فرمان ایراد دارد که معمولا غير قابل تعمير بوده و بايد تعويض شود. در این مورد، توصیه می شود برای رفع مشکل دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز دسینی در آی پی امداد تماس بگیرید.

  • ابطحی 02 مهر 1402

    سلام دوست عزیز من هم همین مشکل رو در دسینی داشتم رفعش ساده است ولوم بغل که مربوط به بخار هست باید کامل بسته باشه . یک ذره هم باز باشه این آلارم رو میده

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد