توسط وفا افضلی مطرح شده

جمع شدن آب زیر فیلتر ظرفشویی الجی

سلام وقت بخیر… من ماشین ظرقشویی LG چند ماهه خریدم. یک سوال داشتم از خدمتتون امروز که فیلتر رو باز کردم و دیدم زیرش مقداری آب هست. آیا این آب باید باشه یا نه کاملا خالی باشه؟ و سوال دوم از قرص های ۳ کاره استفاده میکنیم. آیا نیازی به استفاده از مایع جلادهنده و نمک هست یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 02 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، وجود مقداری آب در زیر فیلتر ماشین ظرفشویی ال جی شما طبیعی بوده و به این دلیل است که فیلتر به گونه ای طراحی شده است که بقایای مواد غذایی را جمع آوری کرده و از مسدود شدن لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند. آب زیر فیلتر به مرطوب نگه داشتن زباله ها و جلوگیری از چسبیدن آنها به فیلتر کمک می کند. در مورد استفاده از مایع و نمک پولیش با قرص های 3کاره نیز بستگی به نوع قرص 3 منظوره شما دارد. برخی از قرص‌های 3 منظوره شامل مایع شستشوی داخلی و نرم‌ کننده آب هستند که می‌ تواند نیاز به مایع جلادهنده و نمک جداگانه را رفع کنند. با این حال بهتر است از قرص فینیش کوانتوم به همراه نمک و مایع جلادهنده برای شستشوی بهتر استفاده کنید. در صورت نیاز می توانید از خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی در آی پی امداد بهره مند شوید.

  • وفا 06 اردیبهشت 1402

    ممنون از پاسخگویتون...بیخشید منظورم همین قرص فینیش کوانتوم مکس هست استفاده میکنم...پس درکنار ش نمک ومایع جلادهنده باید استفاده کنم درسته؟

      آی پی امداد 06 اردیبهشت 1402

      درود، حتما همراه با قرص، از نمک و جلادهنده نیز استفاده کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد