این سوال توسط عليرضا اسدي پرسیده شده است

برفک زدن اواپراتور ساید سامسونگ

با سلام و خسته نباشيد يخچال سايد سامسونگ اواپراتورش بعد ٤ يا ٥ روز كامل برفك ميزنه، ترموفيوزش رو هم تازه تعويض كردم اما دومرتبه بعد چند روز اواپراتور برفك بست و ترموفيوز تازه تعويض شده ام سوخت، علت برفک زدن اواپراتور ساید سامسونگ چيه؟ ممنون از سايت خوب و آموزندتون.

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 31 خرداد 1400

    درود کاربر گرامی، برای رفع مشکل برفک زدن اواپراتور ساید سامسونگ، ترمودیسک و ترموفیوز باید با هم تعویض شوند و سنسور دیفراست هم بررسی شود. احتمال اینکه سنسور دیفراست فرمان ندهد هست.

  • آی پی امداد 01 آبان 1400

    سلام، نحوه رفع مشکل برفک زدن یخچال سامسونگ کاملا نیاز به تخصص دارد و بدون داشتن تخصص نمیشه اون رو رفع کرد، در صورتی که از دانش فنی کافی برای انجام ای کار بهره مند نیستید و ساکن تهرانید میتونید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران استفاده کنید، اگر هم ساکن تهران هستید میتونید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج استفاده کنید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست