توسط احمد مرادی مطرح شده

ارور H3 یخچال فریزر هاردستون

سلام من یخچال فریزر نوفراست هاردستون دارم که کد ارور H3 میزنه. دمای کابین یخچال پایین بوده و اوپراتور برفک زیاد داره. ارور H3 یخچال فریزر هاردستون مربوط به کدام قطعه هست؟ ممنون

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 23 فروردین 1402

    درود کاربر گارامی، ارور H3 در یخچال فریزر هاردستون معمولا نشان دهنده گرفتگی درین یا بروز مشکل در سنسور یخ زدایی محفظه فریزر است. این قطعات وظیفه تنظیم چرخه یخ زدایی فریزر و جلوگیری از تجمع برفک را بر عهده دارند. برای رفع مشکل ابتدا یخچال را خاموش کرده و از پریز برق جدا کنید. سپس چند دقیقه صبر کنید قبل از اینکه دوباره آن را به برق وصل کنید و آن را روشن کنید. محفظه فریزر را باز کنید و به دنبال سنسور یخ زدایی بگردید. هرگونه علائم آسیب دیدگی مانند سیم های شکسته یا آثار سوختگی را بررسی کنید. می توانید از یک مولتی متر برای تست سنسور یخ زدایی و المنت استفاده کنید. اگر هر یک از قطعات ایراد داشته باشد، باید تعویض شود. اگر اجزای یخ زدایی به درستی کار می کنند، ممکن است مشکل از تایمر یخ زدایی باشد. این قطعه زمان چرخه یخ زدایی را کنترل می کند و در صورت خرابی، ممکن است فریزر به درستی یخ زدایی نشود. تایمر یخ زدایی را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. در نهایت باید اقدام رفع گرفتگی درین یا فاضلاب یخچال خود نمایید. در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین آی پی امداد برای تعمیرات یخچال هاردستون کمک بگیرید.

  • سید باقر معصومی 24 فروردین 1403

    یخچال فریزر هاردستون مدل NF14_HD9 حدود یکسال خریداری شده صدای بوق هشدار و یک علامت تلفیق دفترچه و زنگ و نشان دادن عدد ۹ بصورت چشمک زن را نشان میدهد ، ممنون اگر راهنمایی بفرمایید که مشکل چیست و چگونه رفع میشود؟ آیا نیاز به تعمیرکار نماینده مجاز است؟

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد