توسط رجب پور مطرح شده

ارور ۴c ظرفشویی سامسونگ

سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره سامسونگ دارم که از چندماه قبل گهگاه ارور ۴C نشون میداد ولی بعد از خاموش و روشن کردن یا عوض کردن مود شستشو دوباره به درستی کار میکرد ولی هفته قبل دایما ارور ۴C میداد و دیگه کار نمیکرد به نمایندگی اطلاع دادیم تعمیرکار اومد و شلنگ ورودی پشت دستگاه رو تعویض کرد و گفت که سنسور آبش خراب شده و تازه مال شما خوب کار کرده معمولا دوسال یه بار میسوزه و مال شما سه سال کار کرده، ماشین ما به شیرآبگرم وصل بود که تاکید کردحتما به آب سردوصل کنید که انجام دادیم یک نوبت ماشین رو خالی روشن‌کردیم که کار کرد ولی بعد از سه روز که ماشین پر شد و روشن کردم همچنان رو مود شستشوی سریع ارور 4c میده لطفا راهنمایی کنید ممنون

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 15 تیر 1399

    درود کاربر گرامی، علت ارور ۴c ظرفشویی سامسونگ مربوط به مشکل در تامین آب در دستگاه میباشد، برای رفع این کد خطا به بررسی موارد زیر بپردازید: 1: ابتدا از باز بودن شیر آب اطمینان حاصل نمایید. 2: بررسی نمایید تا شیلنگ ورودی خمیدگی نداشته باشد. 3: شیر ورودی را بررسی نمایید تا گرفتگی نداشته باشد. 4: فیلتر شبکه ای را از هر گونه گرفتگی برطرف نمایید. 5: بررسی نمایید تا سنسور آب مشکلی نداشته باشد. 6: بررسی نمایید تا پمپ تخلیه مشکلی نداشته باشد(اگر پمپ تخلیه معیوب باشد در ظرفشویی هوا ایجاد میشود و در نهایت آبگیری به درستی انجام نمیشود.) برای رفع مشکل موارد ذکر شده را با دقت بررسی نمایید.

  • آی پی امداد 03 آبان 1400

    سلام علت ارور 4c ماشین ظرفشویی سامسونگ میتونه موارد مختلفی مثل شلنگ ورودی آب، شیر ورودی آب، فیلتر آب، سنسور و پمپ اشد، در صورتی که ساکن تهران بودید و با از دانش فنی کافی برای رفع مشکل خود بهره مند نشدید میتونید از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران استفاده کنید، اگر هم ساکن کرج هستید و با این مشکل مواجه شده اید میتونید از خدمات تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج استفاده کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد