این سوال توسط سعید صفری پرسیده شده است

یخ زدن فریزر و عدم سرما یخچال آریو تک

با سلام و تشکر از گروه آی پی امداد، من یک یخچال فریزر آریو تِک بدون برفک دارم که یه چند وقتی میشه قسمت فریزر برفک میزنه و قسمت بالای یخچال اصلا خنک نمیکند بطوریکه، وسایل داخل یخچال دورزه خراب شده، من درجه داخل یخچال هم تنظیم کردم اما زیاد یا کم کردن درجه هم تاثیری نداره .لطفا من رو راهنمایی کنید علت یخ زدن فریزر و عدم سرما یخچال آریو تک چیست؟ ممنون.

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 26 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، یخچال آریو تک شما مشکل یخزدایی دارد، برای رفع عیب به بررسی؛ المنت، ترمودیسک، سنسور دیفراست و برد الکترونیکی بپردازید و در آخر کمپرسور و گاز چک شود. برای استفاده از خدمات یخچال میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست