این سوال توسط محمود خردمند پرسیده شده است

کدام مارک از بخارشوی بهتر است؟

میخواستم بخارشوی کارکرده بخرم ممنون میشم بفرمایید چندتا اولویت مارک و مدل قابل قبول و بهتر رو از نظر خودتون بفرمائید. البته بجز کارچر که بسیار گرونه ؛ راهنمایی کنید کدام مارک از بخارشوی بهتر است

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 30 اردیبهشت 1399

    درود کاربر گرامی ، اینکه کدام مارک از بخارشوی بهتر است به خیلی از آیتم ها مربوط میباشد ، اینکه چه مبلغی برای خرید کنار گذاشته اید یا در کدام کشور زندگی میکنید! قصد خرید هر وسیله آشپزخانه را که داشته باشید ؛ باید به خدمات پس از فروش و تامین قطعات آن هم توجه نمایید. پیشنهاد تعمیرکار آی پی امداد به شما سه برند دلونگی ، کنوود و فیشر است که در تامین قطعات تا حدودی مشکلی نیست. همچنین مارک های دیگر که در بازار یافت میشود اگر کیفیت خوبی داشته باشند ؛ خدمات پس از فروش و تامین قطعات مناسبی ندارند.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست